Ten neteka - juk laivas taip vandenį išjudina. Tai kažkas panašaus į vėžes sausumoje, tik vandeny jos greičiau dingsta. Ar esi plaukiojęs valtele? Valtelė praplaukdama irgi palieka kažką panašaus. Tik tas įspūdis daug silpnesnis, nes valtis tūkstančius kartų mažesnė už tokius tanklaivius.
Pamaciau zalia spalva tai ir pagalvojau kokie tersalai
>...Kaip vadinasi tie laivai, kur tuos milziniskus daiktus plukdo?...
Angliskai "DOCKWISE"... lietuviskai butu "Laivas-dokas", arba "savaeigis dokas", nes pakrovimo/iskrovimo operacijos vienas prie vieno kaip doko...
Angliskai "DOCKWISE"... lietuviskai butu "Laivas-dokas", arba "savaeigis dokas", nes pakrovimo/iskrovimo operacijos vienas prie vieno kaip doko...
"DOCKWISE" (dockwise.com) tai vienos is kompaniju kuri naudoja sio tipo laivus pavadinimas. Kita panasi kompanija - "NMA" (heavylift.net). O laivu tipas angliskai semi-submersible, dar naudojamas terminas flo/flo (float-on/float-off).
Lietuvisko pavadinimo deja nezinau, labai galimas daiktas kad jie vadinami laivais-dokais. Nenustebciau jei lietuviai naudotu ir flo/flo termina, nes pvz ro/ro (roll-on/roll-off) daznai naudojamas kalbant apie musu keltus plaukiancius i Vokietija ir Svedija.
>..."DOCKWISE" (dockwise.com) tai vienos is kompaniju kuri naudoja sio tipo laivus pavadinimas...
nu jo... cia tipo kaip ir padaryti kserokopija ne su XEROX kopijavimo aparatu...
DOCKWISE yra ir kompanijos pavadinimas.. ir placiai pakrovimo/iskrovimo principas...
nu jo... cia tipo kaip ir padaryti kserokopija ne su XEROX kopijavimo aparatu... DOCKWISE yra ir kompanijos pavadinimas.. ir placiai pakrovimo/iskrovimo principas...
Nesigincysiu, galbut zargone ir snekamojoj kalboj naudojamas "dockwise" terminas vietoj "semi-submersible" (kaip "parkeris" vietoj "rasiklio").
Beje, ar kada teko Lietuvoj girdeti termina "kserokopija" ? (klausiu grynai is smalsumo).
>...ar kada teko Lietuvoj girdeti termina "kserokopija" ?... http://www.google.lt/search?hl=lt&cl...a=lr%3Dlang_lt
>...Taip pat kaip ir su laivais
nu nevisai... laivas pats laikosi ant vandens... o tuos monstrus reikia kazkaip laikyti... panasu kad naudojamos kazkokios neskestancios paletes... vistiek pilnai nedaeina, kaip organizuotas pakrovimas/iskrovimas... o ypac gabenimas po iskrovimo i pastovios dislokacijos vieta...?
>...ar kada teko Lietuvoj girdeti termina "kserokopija" ?... http://www.google.lt/search?hl=lt&cl...a=lr%3Dlang_lt
>...Taip pat kaip ir su laivais
nu nevisai... laivas pats laikosi ant vandens... o tuos monstrus reikia kazkaip laikyti... panasu kad naudojamos kazkokios neskestancios paletes... vistiek pilnai nedaeina, kaip organizuotas pakrovimas/iskrovimas... o ypac gabenimas po iskrovimo i pastovios dislokacijos vieta...?
Ką turi galvoje sakydamas neskestančios paletės? Manau kad tas įrenginys tiesiog sumontuotas ant baržos (ar pontono), ir visas neskendimas, o tolimiems gabenimams (arba transportavimui jūrje) naudojami laivai-dokai.
>...Manau kad tas įrenginys tiesiog sumontuotas ant baržos (ar pontono), ir visas neskendimas...
Gali buti ir taip, tik toks variantas brangus ir sunkus... ypac kai po gabenimo juroje, gabens zemeje...
>..Ką turi galvoje sakydamas neskestančios paletės?..
palete, ar padeklas reikalingas patogiai pakrauti/iskrauti/pervezti krovini... http://www.europadeklai.lt/
bet ji paciam kroviniui nepriklauso, t.y. daugkartinio naudojimo... ant jos galima supakuoti kita krovini...
tai gal ir su tais monstrais taip pat..?
Atnaujinu temą radęs įrodymų apie Emma Maersk, didžiausią konteinervežį, nuotraukų rasite pirmame puslapyje. Kažkas minėjo jog kapitono tiltelis surenkamas Lietuvoje, štai ir įrodymai, Baltijos laivų statykla, nuotrauka dalyta iš kruizinių terminalo Netgi 2, smagu, kad prisidedam.
Prieš kokį mėnesį teko lankytis Suomijoje ir būti laivų statykloje, kur šiuo metu statomas pats didžiausias kruizinis laivas OASIS OF THE SEAS, kurio tonažas bus 220.000 t. Suomiams dirba subrangovai vos ne iš visų šalių. Netgi ant darbo rūbų ir Lietuviškų pavadinimų mačiau. Laivo kaina apie 1 milijardas dolerių. Jis vos telpa į esamą milžinišką doką. Tikrai nepaprastai įspūdingas laivas, tik gaila nuotraukos su mobiliu telefonu nesigavo, bet internete yra tikrai neblogų vizualizacijų.
Tiesa, didžiausiu planetoje laivu jis išbus maždaug šešerius metus, mat 2020 m. šveicarų bendrovė „Allseas“ planuoja įsigyti dar didesnį panašios paskirties laivą, kuris galėtų „perkraustyti“ dar didesnes naftos gavybos platformas.
Ilgiausias (bet ne didžiausias) pasaulyje laivas šiuo metu yra taipogi „Daewoo Shipbuilding“ pastatytas kompanijai „Maersk“ priklausantis 0,4 km ilgio konteinervežis „Triple-E“.
Comment