Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinės ir laivyba Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Beje, vakar pastebėjau, kad dingo vandens viešbutis, kuris buvo prišvartuotas prie Mindaugo tilto, taip ir neatsidaręs pernai. Ką nors žinot koks jo likimas?
    Gedimino kalno panoramą vizualiai teršęs plaukiojantis viešbutis iškeltas „žiemoti“ ir nebegrįš į ankstesnę vietą

    Kultūros paveldo departamento (KPD) Vilniaus teritorinio skyriaus direktorė Gerda Mockevičė teigė mananti, kad „Floatel“ viešbutis nebegrįš į krantinę priešais Gedimino kalną.

    „Manau, kad nelabai (grįš į ankstesnę vietą – red.). Kadangi savivaldybės vyriausiosios architektės nuomonė panaši kaip departamento.

    Jai lygiai taip pat pasirodė, kad ta vieta, kurioje stovėjo viešbutis, nėra tinkama, daranti reikšmingą įtaką vertingiems kompleksams ir senamiesčiui.

    Comment


      Taigi sėdėjimo laiptelius naujus padarė kaip tik prieš jo miegamuosius. Ir viskas veltui?

      Comment


        VVT baigė atranką: 15 kapitonų ir 15 laivavedžių jau ruošiami Neries laivams

        Vilniaus vandens transporto projektas sparčiai juda pirmyn. Paskelbus apie laivo kapitonų ir laivavedžio atranką, susidomėjimas buvo didelis, o dabar prasideda kitas etapas – mokymai. Planuojama, kad keturi elektriniai keleiviniai laivai jau netrukus pradės kursuoti Neries upe.

        UAB „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) atstovė Gintarė Žalytė-Štarienė informavo, kad darbuotojų atranka baigta. „Sulaukėme susidomėjimo tiek iš patyrusių kapitonų, tiek iš specialistų, kurie dabar save matytų laivavedžio pozicijoje, bet ateityje galėtų tapti kapitonais“, – teigia atstovė. Nors darbo sutartys dar nepasirašytos, atrankų procesas užbaigtas ir jau rūšiuojami kandidatai mokymams.

        Darbo sąlygos ir siūlomas atlyginimas

        Paskelbus darbo skelbimą, VVT siūlė laivo kapitonams ir laivavedžiams atlyginimą nuo 3000 iki 3300 eurų per mėnesį (neatskaičius mokesčių). Be to, buvo numatytas papildomų naudų paketas, tinkamos darbo priemonės ir galimybės profesiniam tobulėjimui. Kandidatai, neturintys reikiamos kvalifikacijos, galėjo gauti nemokamus mokymus bei stipendiją iki 800 eurų per kursų laikotarpį. Taip pat buvo siūloma darbo uniforma, stabilus ilgalaikis darbas bei galimybė toliau kilti karjeros laiptais laivybos srityje.

        30 darbuotojų komandai suformuoti

        Kiekvienam laivui reikės dviejų įgulos narių – kapitono ir laivavedžio. Kadangi planuojama eksploatuoti keturis laivus pagal nustatytą grafiką, VVT reikėjo surinkti 30 darbuotojų – 15 kapitonų ir 15 upeivių. „Kandidatų sąrašas yra pakankamas, tad pereiname prie mokymų etapo“, – sakė G. Žalytė-Štarienė.

        Techninė laivų priežiūra pirmuosius penkerius metus bus vykdoma pagal garantinio aptarnavimo sutartį, todėl savarankiško techninio personalo samdyti neketinama. Taip pat neplanuojama ieškoti bilietų kontrolierių ar kitų papildomų darbuotojų.

        Comment

        Working...
        X