Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinės ir laivyba Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O ką darytų su žemiau Neryje nuo Grigiškių prasidedančiais slenksčiais, valytų?

    Comment


      Ten ne tiek slenksčiai kiek pavieniai akmenys ir visokios sąnašos. Turbūt užtektų pravalyt farvaterį. Ir klausimas dėl vandens lygio, vasarą vaizdelis labai nekažką. Bent minimaliai laivybai, nekalbant apie baržas kaip Nemune, turbūt reiktų derinti kiek vandens praleidžia baltarusiai. Visgi dabar nemaža dalis vandens kuri istoriškai patekdavo į Nerį dar Baltarusijoje nueina į šoną.

      Comment


        Įdomesnis, o gal žiauresnis šis MadeInVilnius straipsnis:

        „Vilniaus viešasis transportas“: pasirašyta sutartis dėl elektrinių laivų tiekimo

        Intensyviai vyksta pasirengimo darbai siekiant užtikrinti viešąjį reguliarų susisiekimą Neries upe – pasirašyta sutartis dėl elektrinių laivų gamybos ir tiekimo. „Vilniaus viešojo transporto“ paskelbtą konkursą elektrinių laivų įsigijimui laimėjo Latvijos laivų gamintojas SIA „BIC“ įmonių grupė. Keturių elektra varomų laivų įsigijimui su jų aptarnavimu bendra sutarties vertė siekia 1,85 mln. eurų. Planuojama, kad naują susisiekimo mieste būdą vilniečiai ir miesto svečiai galės išbandyti jau 2025 m. vasaros sezono metu.

        „Nuolat ieškome tvarių miesto mobilumo sprendimų, o elektrinio vandens transporto integracija į viešojo transporto sistemas yra vienas jų. Kartu siekiame paversti Neries upės krantinę nauju sostinės traukos centru, o sėkmingi Europos miestų pavyzdžiai leidžia tikėti, kad laivybos reikmėms pritaikius esamą infrastruktūrą ir suformavus prieplaukų tinklą, tai taps pozityviu postūmiu netoliese esantiems verslams bei smagia pramoga vilniečiams ir miesto svečiams“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.

        Elektriniai laivai išsiskirs inovatyviu dizainu, kurį SIA „BIC“ įmonių grupė kurs kartu su olandų architektais, kokybiškomis sėdynėmis ir komfortiška bendra erdve iki 70 proc. dengtame denyje. Jie talpins 30–40 keleivių, kursuos iki 25 km/h greičiu, bus pritaikyti neįgaliesiems ir dviratininkams. Skaičiuojama, kad kelionė pilnu maršrutu Žirmūnų paplūdimys-Verslo trikampis truks 45-55 min., priklausomai nuo upės srovės.

        Elektrinis vandens transportas į „Vilniaus viešojo transporto“ sistemą bus integruotas trimis etapais. Pirmuoju etapu 2025 m. bus sukuriama susisiekimo jungtis Žirmūnai-Žvėrynas su 7 prieplaukomis (stotelėmis). Kelionė laivu prasidės nuo Žirmūnų paplūdimio ir pasibaigs ties „Verslo trikampiu“Jasinskio g. su galimybe pratęsti maršrutą nuo Žirmūnų paplūdimio iki Valakampių paplūdimio.
        https://madeinvilnius.lt/transportas...laivu-tiekimo/

        Click image for larger version  Name:	original_Asociatyvinuotrauka_VVT_2.jpg Views:	0 Size:	174,3 kB ID:	2173677

        Dar tokio dalba*obo mero reik paieškoti.
        Jis pats supranta ką šneka?
        Pasakoja apie tvarų susisiekimą mieste, kuris važiuos max 25 kmh greičiu (jei upė Neris leis), tuomet užsimina, jog tai pramogą miestiečiams? Nu tikra pramoga už 2 milijonus...

        Šiuo metu su mūsų tragišku VT nuo Žirmūnų iki Verslo trikmapio galima nuvykti per 35-40 min su ėjimais, iki laivo (t.y. upės) dar reiks nueiti, kur net neaišku, kokia infratruktūra.
        Valio, puikūs pasiekimai, mere be cirkų.
        Paskutinis taisė Kaid; 2024.12.30, 14:49.

        Comment


          Kaip pramoga gal ir smagu, plius idėja gaivint laivybą, bet žinant viešojo transporto bei jo infrastruktūros būklę šiuo metu... nekažką.

          Comment


            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
            Įdomesnis, o gal žiauresnis šis MadeInVilnius straipsnis:

            „Vilniaus viešasis transportas“: pasirašyta sutartis dėl elektrinių laivų tiekimo

            https://madeinvilnius.lt/transportas...laivu-tiekimo/

            Click image for larger version Name:	original_Asociatyvinuotrauka_VVT_2.jpg Views:	0 Size:	174,3 kB ID:	2173677
            Na, svarbiausias dalykas papostint nuotrauka su laivais, kur telpa po kelis simtus zmoniu o tekste parasyt kad bus valteles po 30-40 zmoniu. Niekas juk tu tekstu neiskaito.

            Stai kaip atrodo 35 zmones talpinantis laivas su " komfortiška bendra erdve iki 70 proc. dengtame denyje"

            Click image for larger version  Name:	rental-Motor-boat-Custom-40feet-Nassau-BS_hq0XNin.jpg Views:	1 Size:	228,9 kB ID:	2173685
            Paskutinis taisė SoulMulticast; 2024.12.30, 15:28.

            Comment


              Elektrinis vandens transportas į Vilniaus viešojo transporto sistemą bus integruotas trimis etapais. Pirmuoju etapu 2025 m. bus sukuriama susisiekimo jungtis Žirmūnai-Žvėrynas su 7 prieplaukomis (stotelėmis). Kelionė laivu prasidės nuo Žirmūnų paplūdimio ir pasibaigs ties „Verslo trikampiu“ Jasinskio g. su galimybe pratęsti maršrutą nuo Žirmūnų paplūdimio iki Valakampių paplūdimio.
              „Vilniaus viešojo transporto“ laivų gamybos konkursą laimėjo Latvijos įmonė - Verslo žinios

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Click image for larger version Name:	rental-Motor-boat-Custom-40feet-Nassau-BS_hq0XNin.jpg Views:	1 Size:	228,9 kB ID:	2173685
                Kai jie bandys prasilenkti Neries farvateryje, buvimas krantinėse ar ant tiltų bus mokamas.
                Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.12.31, 16:02.

                Comment


                  Dar papildant apie laivelius, iš įrašo komentarų:

                  Įdomiausia, kad nepavyko rasti internete jokios informacijos apie SIA „BIC“ jau pagamintus laivus. Net jų pačių svetainėje tokios veiklos srities nėra. Tad panašu, kad kažkokiu būdu konkursą laimėjo aliuminio konstrukcijų gamintojas, neturintis jokios patirties laivų gamyboje.
                  Sakyčiau jau kvepia skandaliuku.

                  Sugebėjau priguglint apie SIA „BIC“ tik tiek, kad jie bandė pastatyti panašų laivą Rigai, bet ten kalbama apie DAR NEPASTATYTĄ 130 zmoniu talpinanti laiva, kurio auktis turetu buti iki 1,9 m del vieno labai zemo tilto. Nuotrauku taip pat nėra (nes ir laivo nera), tik 3d renderis.
                  https://lz.lv/p/reka-bolshaia-a-kora...ansport-722942

                  Jus norite statytis sau nama. Koki rangova pasirinksite? Aisku ta, kuris niekada gyvenime nei vieno namo nepastates!

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Jus norite statytis sau nama. Koki rangova pasirinksite? Aisku ta, kuris niekada gyvenime nei vieno namo nepastates!
                    Vilnius yra unikalaus hidrografinio susiklostymo miestas su ypatingais gelminiais reljefais. Jame jau egzistuojantys ir išbandyti laiveliai netinka, reikia konceptualiai lokalizuoto sprendimo.

                    Comment


                      Blogiausia, kad pas mus lygioje vietoje kažką kuriant iš karto perkami laivai, kurie visiškai neaišku ar pasiteisins ir po 2-3 metų dar bus reikalingi. Jeigu skaidriai ir logiškai organizuojant tokią paslaugą, tai pirmiausia būtų skelbiamas konkursas 3-5 metams aptarnauti tokius maršrutus, kad "nepavykus" eksperimentui būtų galima nepratęsti sutarties ir viską užmiršti.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Blogiausia, kad pas mus lygioje vietoje kažką kuriant iš karto perkami laivai, kurie visiškai neaišku ar pasiteisins ir po 2-3 metų dar bus reikalingi. Jeigu skaidriai ir logiškai organizuojant tokią paslaugą, tai pirmiausia būtų skelbiamas konkursas 3-5 metams aptarnauti tokius maršrutus, kad "nepavykus" eksperimentui būtų galima nepratęsti sutarties ir viską užmiršti.
                        Kadangi kainodara atskira, bendras VT bilietas negalios, tai čia nėra miesto VT. Labiausiai panašu į eilinę smulkios korupcijos ir nepotizmo schemą, kai už viešus pinigus kuriamos darbo vietos draugeliams ir perkami laivai, kurie vėliau bus privatizuoti.

                        Comment


                          Vilnius, Neris.
                          Kažką tempė.
                          Click image for larger version

Name:	DSC_4635_298.JPG
Views:	378
Size:	112,8 kB
ID:	2174007
                          Click image for larger version

Name:	DSC_4640_297.JPG
Views:	377
Size:	154,8 kB
ID:	2174008

                          Comment


                            Beje, vakar pastebėjau, kad dingo vandens viešbutis, kuris buvo prišvartuotas prie Mindaugo tilto, taip ir neatsidaręs pernai. Ką nors žinot koks jo likimas?

                            Comment


                              Gal nuo ledonešio saugodami nutempė į žirmūnų uostelį?

                              Comment


                                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                Gal nuo ledonešio saugodami nutempė į žirmūnų uostelį?
                                Neminint dar, kad nėra paklausos turizmui tokiu metu.

                                Comment


                                  Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                  Neminint dar, kad nėra paklausos turizmui tokiu metu.
                                  Nu kaip.. šventiniu laikotarpiu lyg ir gyrėsi viešbučiai Vilniuje, kad beveik 100% užimti. O ir praėję metai atrodo pasiekė priešpandeminį užimtumą, tai tikrai galėjo dar nusigriebt šitą grietinėlę

                                  Comment


                                    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                    Nu kaip.. šventiniu laikotarpiu lyg ir gyrėsi viešbučiai Vilniuje, kad beveik 100% užimti. O ir praėję metai atrodo pasiekė priešpandeminį užimtumą, tai tikrai galėjo dar nusigriebt šitą grietinėlę
                                    Pataisyk jeigu klystu, bet Sausio mėnesį jis jau skaitomas pasibaigusiu.

                                    Comment


                                      Prie visos tos beveik 2 mln fiestos primenu, kad VVT neturi pinigu nudazyti stulpams - KT atramoms. Nes keli miniatiuriniai laiveliai anot ju įtakoja miesto ivaizdi, o baisus stulpai visame mieste - pofig, niekas ju nemato.

                                      [bet kokios gatves su KT nuotrauka]

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Prie visos tos beveik 2 mln fiestos primenu, kad VVT neturi pinigu nudazyti stulpams - KT atramoms. Nes keli miniatiuriniai laiveliai anot ju įtakoja miesto ivaizdi, o baisus stulpai visame mieste - pofig, niekas ju nemato.

                                        [bet kokios gatves su KT nuotrauka]
                                        Kiek suprantu ne pofig, bet sprendimas juos visai naikinti kaip kažkokią mistinę vizualią taršą. Nauji troleibusai juk gali važiuoti be stulpų ir kontaktinio tinklo.

                                        Comment


                                          Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                                          Pataisyk jeigu klystu, bet Sausio mėnesį jis jau skaitomas pasibaigusiu.
                                          Tai turbūt, bet aš turiu omenyje, kad jei būtų paskubėję ir pradėję veikt rudenį, tai iki sausio pradžios galėjo nemažai pajamų susirinkt. Nu bet jiems ten turbūt geriau matyt, tik keista buvo žiūrėt kai atitempė į vietą, vidaus įrengimas nebuvo pabaigtas ir neatrodė, kad kažkas ten vyko daugiau. Šiaip ar taip, žiūrėsim, gal pavasarį sėkmingai startuos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X