Viena iš idėjų, kaip racionaliausiai panaudoti Neries krantinę - įrengti greitkelį. Pvz Antakalnyje nusileidi ir važiuoji iki pat Lazdynų palei upę, po visais tiltais. Na dar kur nors į centrą gali išlysti nestabdydamas eismo.
Beje net ir neįgyvendinant tokio prjekto, Neries krantines būtų galima panašiai panaudoti, pvz vieną juostą iš Arsenalo g. nuleisti po Mindaugo tiltu ir išlysti į Žygimantų g. Tą padaryt galima vos ne po visais tiltais.
Aišku minusas tas, kad vieno upės pusėje dingtų pėsčiųjų takas. Bet žmonės ten ne tiek ir daug vaikštinėja, kad neužtektų vienos pusės.
Ir ką? Čia problema? Paaukštint galima. Mano siūlymas būtų centre įrengt kavines pakrantėse. Tvorele kokia ant krantinių pastatyt, nes dabar nelabai jauku vaikščiot krantine.
Ir ką? Čia problema? Paaukštint galima. Mano siūlymas būtų centre įrengt kavines pakrantėse. Tvorele kokia ant krantinių pastatyt, nes dabar nelabai jauku vaikščiot krantine.
Aš tai vis pagalvoju kodėl krabntinės nepritaikyti tramvajui važiuoti nuo centro iki Antakalnio galo. Įtariu, kad ekonomiškai tai labaiu apsimokėtų, nei dabartinė planuojama trasa.
Aš tai vis pagalvoju kodėl krabntinės nepritaikyti tramvajui važiuoti nuo centro iki Antakalnio galo. Įtariu, kad ekonomiškai tai labaiu apsimokėtų, nei dabartinė planuojama trasa.
Taip Bet kažkaip elektra vu vandeniu nelinkusi taikiai sugyventi O potvyniai kartais būna, kaip pats žinai, nemaži ir turi savybę kilti ne tik rudenį ir pavasarį, bet būna ir kitu metų laiku.
Dėl užliejimų, galima pastatyti užtvankas, kurios reguliuotų vandens lygį. Tada atsirastų ir galimybė statyboms ant pat Neries kranto.
Žinai, viskas įmanoma, bet vėlgi - už kokius pinigus ir kas apsiims statyti užtvankas tam, kad sudaryti galimybę vystyti krantinę? Nu gerai, tarkim, kokius struktūrinius nugręžus, gal ir išeitų, bet paskui įsivaizduok kiek dar kryžiaus kelių reikėtų praeiti, norint ką nors "ant upės" pastatyti - visokie žalieji, paveldosaugininkai, ežiukų migracija, dar, neduok Dieve, kokias žydų kapines atkastum... nemanau, kad būtų daug pasirįžusių tokiam mūšiui
Aš tai vis pagalvoju kodėl krabntinės nepritaikyti tramvajui važiuoti nuo centro iki Antakalnio galo. Įtariu, kad ekonomiškai tai labaiu apsimokėtų, nei dabartinė planuojama trasa.
Aš tai vis pagalvoju kodėl krabntinės nepritaikyti tramvajui važiuoti nuo centro iki Antakalnio galo. Įtariu, kad ekonomiškai tai labaiu apsimokėtų, nei dabartinė planuojama trasa.
Buvo ir man kilusi tokia mintis, tik tramvajaus kelią pakelti aukščiau truputi ant metalinių konstrukcijų. Bet negražiai būtų, krantinių normalių reikia. Beje ir Antakalnyje, o ne šabakštynų kaip dabar.
Vandens taksi jau seniai galėjo būti, bet ne Olandija čia, miglotas valdžiai dalykas.
Dėl užliejimų, galima pastatyti užtvankas, kurios reguliuotų vandens lygį. Tada atsirastų ir galimybė statyboms ant pat Neries kranto.
Užtvanka yra! Prieš keliasdešimt metų Baltarusijoj pastatė. Be jos dažnokai pasikartotų 1931 metų istorija. Beje, jei pažvelgt į kokių 197X metų foto, matysite Neries lygį kur kas aukštesnį nei dabartinis.
Beje, siūlau Nerį suleisti į kolektorių, o viršuje vykdyt gyvenamąją ir komercinę statybą, tiesti kelius
as tik norejau parodyt kad kai kurios mintys nors gal ir igyvendinamos, bet atrodo tolokai nuo realybes..
Kalbant apie numatyta marsruta kuris cia siulomas nuo antakalnio iki lazdynu. Tai bent jau siuo metu nelabai matau perspektyvu jam. Aisku reik stengtis isnaudot tai ka turim, taciau kalbant kaip apie turistiny marsruta, plaukiant nerimi nedaug ka pavyktu apziuret miesto. Kaip kad ir anksciau minetam Budapeste arba netgi Rygoj. Vilniui pakrantes bent kolkas yra baisios ir del sioj priezasties nera netgi daugiau zmoniu pakranteje. Bent jau irangus pakrantese kaviniu tai jau butu siek tiek atgaivinimas neries. Nes siuo metu be baltojo tilto ir vasara stovincio garlaivio prie Karaliaus Mindaugo tilto nieko daugiau nenuveiksi.
Jei tarkim ant krantinės būtų greitkelis, tai ne problema pavasariais jį uždaryti 2 savaitėm kol vanduo paklięs. Beje jei neklystu Paryžiuje taip yra, tai kartais jį uždaro.
Nesvarbu kas - tramvajus ar kelias, bet esmė, kad sutaupoma milžiniška suma, nes nereikia 10 naujų viadukų ir nesikirs su nei viena gatve. Tramvajus realiau, kad galima padaryti tik vienus kažkiek pakeltus bėgius, nereikia platinti krantinės, nes užtenka siauros juostos. Vietomis galima išplatinti iki 2 bėgių prasilenkimams.
Maršrutas išties neblogas: Centras-Antakalnis, Centras-Lazdynai-(o gal net ir HariūnAj) Net ir po patį centrą pakeliui patogu: Mindaugo tiltas-Seimas. Vėliau galima daryti atšakas į "sausumą" Pedagoginis-Spaudos rūmai-Pilaitė (šiuo maršrutu nereikėtų naudoti gatvės dalies, nes ta kryptimi pakankamai yra pievų. Ech... ką veikia mūsų savivaldybės "mąstytojai", kad to nesumąsto?
Ech... ką veikia mūsų savivaldybės "mąstytojai", kad to nesumąsto?
O kaži ar jie bent kiek mąsto. Gal po 10 metų pradės mąstyt ir tada pažiūrėsim kaip jiems seksis, o dabar kolkas bando šiaip ne taip įgyvendinti prieš 20-30 metų suplanuotus darbus, bet ir tai sekasi sunkokai.
Comment