Parašyk, kad tai Vilniuje, nes Kaunas irgi turi didelių planų Neries/Nemuno krantinių išnaudojimui, arba sujungti į vieną (Dipolis )
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Neries krantinės ir laivyba Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąParašyk, kad tai Vilniuje, nes Kaunas irgi turi didelių planų Neries/Nemuno krantinių išnaudojimui, arba sujungti į vieną (Dipolis )
Comment
-
Parašė Llinass Rodyti pranešimąTai kad nuturiu tokių teisių keisti pavadinimą.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąMan atrodo, kad gali, nes pats sukūrei temą
Comment
-
Viena iš idėjų, kaip racionaliausiai panaudoti Neries krantinę - įrengti greitkelį. Pvz Antakalnyje nusileidi ir važiuoji iki pat Lazdynų palei upę, po visais tiltais. Na dar kur nors į centrą gali išlysti nestabdydamas eismo.
Beje net ir neįgyvendinant tokio prjekto, Neries krantines būtų galima panašiai panaudoti, pvz vieną juostą iš Arsenalo g. nuleisti po Mindaugo tiltu ir išlysti į Žygimantų g. Tą padaryt galima vos ne po visais tiltais.
Aišku minusas tas, kad vieno upės pusėje dingtų pėsčiųjų takas. Bet žmonės ten ne tiek ir daug vaikštinėja, kad neužtektų vienos pusės.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąuzlieja gi tas krantines pavasariais
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąIr ką? Čia problema? Paaukštint galima. Mano siūlymas būtų centre įrengt kavines pakrantėse. Tvorele kokia ant krantinių pastatyt, nes dabar nelabai jauku vaikščiot krantine.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąAš tai vis pagalvoju kodėl krabntinės nepritaikyti tramvajui važiuoti nuo centro iki Antakalnio galo. Įtariu, kad ekonomiškai tai labaiu apsimokėtų, nei dabartinė planuojama trasa.Parašas :)
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąDėl užliejimų, galima pastatyti užtvankas, kurios reguliuotų vandens lygį. Tada atsirastų ir galimybė statyboms ant pat Neries kranto.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąAš tai vis pagalvoju kodėl krabntinės nepritaikyti tramvajui važiuoti nuo centro iki Antakalnio galo. Įtariu, kad ekonomiškai tai labaiu apsimokėtų, nei dabartinė planuojama trasa.
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąAš tai vis pagalvoju kodėl krabntinės nepritaikyti tramvajui važiuoti nuo centro iki Antakalnio galo. Įtariu, kad ekonomiškai tai labaiu apsimokėtų, nei dabartinė planuojama trasa.
Vandens taksi jau seniai galėjo būti, bet ne Olandija čia, miglotas valdžiai dalykas.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąO gal geriau vandens taxi?Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąDėl užliejimų, galima pastatyti užtvankas, kurios reguliuotų vandens lygį. Tada atsirastų ir galimybė statyboms ant pat Neries kranto.
Beje, siūlau Nerį suleisti į kolektorių, o viršuje vykdyt gyvenamąją ir komercinę statybą, tiesti kelius
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąČia iš tavo posto juoktis reikia.
as tik norejau parodyt kad kai kurios mintys nors gal ir igyvendinamos, bet atrodo tolokai nuo realybes..
Kalbant apie numatyta marsruta kuris cia siulomas nuo antakalnio iki lazdynu. Tai bent jau siuo metu nelabai matau perspektyvu jam. Aisku reik stengtis isnaudot tai ka turim, taciau kalbant kaip apie turistiny marsruta, plaukiant nerimi nedaug ka pavyktu apziuret miesto. Kaip kad ir anksciau minetam Budapeste arba netgi Rygoj. Vilniui pakrantes bent kolkas yra baisios ir del sioj priezasties nera netgi daugiau zmoniu pakranteje. Bent jau irangus pakrantese kaviniu tai jau butu siek tiek atgaivinimas neries. Nes siuo metu be baltojo tilto ir vasara stovincio garlaivio prie Karaliaus Mindaugo tilto nieko daugiau nenuveiksi.Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Jei tarkim ant krantinės būtų greitkelis, tai ne problema pavasariais jį uždaryti 2 savaitėm kol vanduo paklięs. Beje jei neklystu Paryžiuje taip yra, tai kartais jį uždaro.
Nesvarbu kas - tramvajus ar kelias, bet esmė, kad sutaupoma milžiniška suma, nes nereikia 10 naujų viadukų ir nesikirs su nei viena gatve. Tramvajus realiau, kad galima padaryti tik vienus kažkiek pakeltus bėgius, nereikia platinti krantinės, nes užtenka siauros juostos. Vietomis galima išplatinti iki 2 bėgių prasilenkimams.
Maršrutas išties neblogas: Centras-Antakalnis, Centras-Lazdynai-(o gal net ir HariūnAj) Net ir po patį centrą pakeliui patogu: Mindaugo tiltas-Seimas. Vėliau galima daryti atšakas į "sausumą" Pedagoginis-Spaudos rūmai-Pilaitė (šiuo maršrutu nereikėtų naudoti gatvės dalies, nes ta kryptimi pakankamai yra pievų. Ech... ką veikia mūsų savivaldybės "mąstytojai", kad to nesumąsto?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąEch... ką veikia mūsų savivaldybės "mąstytojai", kad to nesumąsto?
Comment
Comment