Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinės ir laivyba Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neries krantinės ir laivyba Vilniuje

    Vilniuje Neries upe vyks pramoginė-pažintinė ir sportinė laivyba


    Siekiant sukurti sąlygas pažintinėms-pramoginėms kelionėms upe bei sportinei laivybai, Vilniuje Neries upėje numatoma įrengti 9 mobiliąsias prieplaukas. Artimiausiu metu sostinės Savivaldybė ketina skelbti konkursą mobiliosioms prieplaukoms įrengti ir eksploatuoti. Vilniaus miesto tarybos kolegija šiandien pritarė šio konkurso nuostatams.
    Mobiliąsias prieplaukas numatoma eksploatuoti 2006–2008 metų vasaros sezonais, bet ne ilgiau kaip iki investicinio projekto „Turistinis vandens kelias Neries upe Vilniaus mieste“ darbų pradžios.
    Numatoma, kad konkurso laimėtojai Neries krantinėse įrengs estetiškas, patikimas mobiliąsias prieplaukas, užtikrins jų aplinkos sutvarkymą, organizuos viešas keliones, teiks plaukimo priemonių nuomos paslaugas.
    Prieplaukas eksploatuojančios įmonės kiekvieną sezoną turės surengti ne mažiau kaip tris užsakomąsias keliones turistų grupėms, suorganizuoti bent tris 9-12 klasių moksleivių nemokamus plukdymus ir ne mažiau kaip du viešus pramoginius koncertinius renginius.
    Prieplaukų įrengimo vietos geografiškai skirstomos į tris dalis: A – nuo Verkių malūno iki I Valakupių paplūdimio, B – nuo Žiemos uosto iki Baltojo tilto, C – nuo Žvėryno tilto iki Žvėryno pėsčiųjų tilto. Konkursas bus skelbiamas kiekvienai prieplaukų grupei. A ir C grupių konkurso laimėtojai, įrengę prieplaukas, galės vykdyti pramoginę-pažintinę ar sportinę laivybą, B grupės laimėtojas – pramoginę-pažintinę laivybą. Tas pats konkurso dalyvis vienu metu galės dalyvauti keliose konkurso dalyse.

    Daugiau informacijos:
    Ekonomikos departamento direktorius Vygintas Jakas, tel. 211 2209


    Ryšių su visuomene vyr. specialistė Dalia Perednienė

    Konstitucijos pr. 3
    Parašas :)

    #2
    Parašė Svecias
    Vilniuje Neries upe vyks pramoginė-pažintinė ir sportinė laivyba


    Siekiant sukurti sąlygas pažintinėms-pramoginėms kelionėms upe bei sportinei laivybai, Vilniuje Neries upėje numatoma įrengti 9 mobiliąsias prieplaukas. Artimiausiu metu sostinės Savivaldybė ketina skelbti konkursą mobiliosioms prieplaukoms įrengti ir eksploatuoti. Vilniaus miesto tarybos kolegija šiandien pritarė šio konkurso nuostatams.
    Mobiliąsias prieplaukas numatoma eksploatuoti 2006–2008 metų vasaros sezonais, bet ne ilgiau kaip iki investicinio projekto „Turistinis vandens kelias Neries upe Vilniaus mieste“ darbų pradžios.
    Numatoma, kad konkurso laimėtojai Neries krantinėse įrengs estetiškas, patikimas mobiliąsias prieplaukas, užtikrins jų aplinkos sutvarkymą, organizuos viešas keliones, teiks plaukimo priemonių nuomos paslaugas.
    Prieplaukas eksploatuojančios įmonės kiekvieną sezoną turės surengti ne mažiau kaip tris užsakomąsias keliones turistų grupėms, suorganizuoti bent tris 9-12 klasių moksleivių nemokamus plukdymus ir ne mažiau kaip du viešus pramoginius koncertinius renginius.
    Prieplaukų įrengimo vietos geografiškai skirstomos į tris dalis: A – nuo Verkių malūno iki I Valakupių paplūdimio, B – nuo Žiemos uosto iki Baltojo tilto, C – nuo Žvėryno tilto iki Žvėryno pėsčiųjų tilto. Konkursas bus skelbiamas kiekvienai prieplaukų grupei. A ir C grupių konkurso laimėtojai, įrengę prieplaukas, galės vykdyti pramoginę-pažintinę ar sportinę laivybą, B grupės laimėtojas – pramoginę-pažintinę laivybą. Tas pats konkurso dalyvis vienu metu galės dalyvauti keliose konkurso dalyse.

    Daugiau informacijos:
    Ekonomikos departamento direktorius Vygintas Jakas, tel. 211 2209


    Ryšių su visuomene vyr. specialistė Dalia Perednienė

    Konstitucijos pr. 3

    Trecius metus jau yrengineja
    Nenustebsiu jei rudeni pasirodys pranesimas kad siais metais nepavyko priepl. irengti - kitais jau tikrai

    Comment


      #3
      Parašė evvt
      Trecius metus jau yrengineja
      Nenustebsiu jei rudeni pasirodys pranesimas kad siais metais nepavyko priepl. irengti - kitais jau tikrai
      Tai gal čiau kaip reklaminė info verslininkams, gal atsiras norinčių užsiimti šiuo verslu. Matyt nelabai atsiranda, nes upė nelabai tinka laivybai, daug seklumų, didesnių, didesnės grimzlės laivų negali panaudoti, o mažais nelabai apsimoka.
      Parašas :)

      Comment


        #4
        Įdomu kas per investicinis projektas "Turistinis vandens kelias Neries upe Vilniaus mieste"?

        Comment


          #5
          Parašė Svecias
          Tai gal čiau kaip reklaminė info verslininkams, gal atsiras norinčių užsiimti šiuo verslu. Matyt nelabai atsiranda, nes upė nelabai tinka laivybai, daug seklumų, didesnių, didesnės grimzlės laivų negali panaudoti, o mažais nelabai apsimoka.
          Kad ir nelabai ką turime parodyti nuo vandens- realiai įdomesnė yra tik Neries atkarpa nuo Sluškų rūmų iki Žvėryno, o ir joje betkokia įdomesnė architektūra yra nutolusi nuo upės arba jos nesimato per medžius (pvz tie patys Sluškų rūmai). T.y. 3-4 km. Nemanau, kad turistams tai būtų labai įdomu
          Kaip po dykumą blaškiausi

          Comment


            #6
            Parašė vytauc
            Kad ir nelabai ką turime parodyti nuo vandens- realiai įdomesnė yra tik Neries atkarpa nuo Sluškų rūmų iki Žvėryno, o ir joje betkokia įdomesnė architektūra yra nutolusi nuo upės arba jos nesimato per medžius (pvz tie patys Sluškų rūmai). T.y. 3-4 km. Nemanau, kad turistams tai būtų labai įdomu
            Visiškai sutinku su tavim. Čia jums ne koks paryžius, ryga ar londonas. Čia vilnius ir čia laivyba neturi perspektyvos
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              #7
              Taip tai tiesa, taciau teritorija apie Neri miesto centre galetu buti geriau sutvarkyta ir isnaudota, paprasti dalykai kaip kavines laivuose iskarto papuostu miesta. Argi nesutinkate?

              Comment


                #8
                Iki šiol neteko girdėti, kad kasnors kalbėtų apie Londono, Paryžiaus ar Budapešto lygio upių laivybą Vilniuje. O smulki laivyba visai perspektyvi. Bet kokiu atveju reikia sutvarkyti upę, jos krantines ir pan.

                Comment


                  #9
                  Parašė Edd
                  Iki šiol neteko girdėti, kad kasnors kalbėtų apie Londono, Paryžiaus ar Budapešto lygio upių laivybą Vilniuje. O smulki laivyba visai perspektyvi. Bet kokiu atveju reikia sutvarkyti upę, jos krantines ir pan.
                  Manau čia viskas atsiremia į paprastą skaičiavimą. Kiek kainuoja sutvarkyti krantines, pastatyti prieplaukas, išvalyti farvaterį (man atrodo taip vadinasi laivybai tinkama upės dalis ) ir nupirkti bent vieną turizmui tinkamą laivuką, taip pat kiek yra laivybai tinkamų dienų per metus ir kiek turistų reikia pervežti per dieną, kad investicijos atsipirktų bent per 10 metų...

                  Turiu didelį įtarimą, kad skaičiai būtų neguodžiantys... Nors krantines tvarkyti tikrai reikia ir be laivybos.
                  Kaip po dykumą blaškiausi

                  Comment


                    #10
                    Parašė vytauc
                    Manau čia viskas atsiremia į paprastą skaičiavimą. Kiek kainuoja sutvarkyti krantines, pastatyti prieplaukas, išvalyti farvaterį (man atrodo taip vadinasi laivybai tinkama upės dalis ) ir nupirkti bent vieną turizmui tinkamą laivuką, taip pat kiek yra laivybai tinkamų dienų per metus ir kiek turistų reikia pervežti per dieną, kad investicijos atsipirktų bent per 10 metų...

                    Turiu didelį įtarimą, kad skaičiai būtų neguodžiantys... Nors krantines tvarkyti tikrai reikia ir be laivybos.
                    Ar tikrai viskas atsiremia į paprastą skaičiavimą? Jei taip, tai paaiškink man kaip atsipirks didžiulės investicijos į Gedimino prospektą. Gal reikėjo paskaičiuoti pinigus ir jį paprasčiausiai išasfaltuoti?
                    ES labai skatina tokį dalyką ir pinigų savivaldybė būtų gavusi, jei nebūtų miegojusi. Aišku dar niekas neprarasta. Tai čia dėl pačios upės sutvarkymo.

                    O privačių įmonių norinčių vystyti laivybą yra ir jų būtų daugiau jei būtų sutvarkyta pati infrastruktūra.

                    Comment


                      #11
                      Parašė Edd
                      Ar tikrai viskas atsiremia į paprastą skaičiavimą? Jei taip, tai paaiškink man kaip atsipirks didžiulės investicijos į Gedimino prospektą. Gal reikėjo paskaičiuoti pinigus ir jį paprasčiausiai išasfaltuoti?
                      ES labai skatina tokį dalyką ir pinigų savivaldybė būtų gavusi, jei nebūtų miegojusi. Aišku dar niekas neprarasta. Tai čia dėl pačios upės sutvarkymo.

                      O privačių įmonių norinčių vystyti laivybą yra ir jų būtų daugiau jei būtų sutvarkyta pati infrastruktūra.
                      Tu teisus. Estetinis miesto vaizdas negali būti vertinamas per komercijos prizmę. Bet laivyba Nerimi... Na nežinau. Na ką tu įdomaus ruošiesi parodyti turistams plaukiant laivu? Nuo Antakalnio žiedo iki Žvėryno nuplauksi per 15-20 minučių ir viskas- tiek ir to miesto palei upę. Aš sunkiai įsivaizduoju kiek kainuoja paprastas turistinis laivukas ir jo ekspluatacija, bet įtariu, kad nemažiau nei naujas žemagrindis autobusas, o jų kainos būna su 5 nuliais. Dar degalai, dar algos igulai, dar remontas, saugojimas žiemą, mokesčiai... Kiek gi reikia turistų pervežti per dieną ir kiek pinigų iš jų reikia paimti, kad jis atsipirktų per amortizacijos laikotarpį? Ir ne tik atsipirktų, o dar ir duotų pelno...
                      Nebent savivaldybė pasiryš subsidijuoti šį reikalą kaip kokį funikulierių į Gedimino kalną.
                      Kaip po dykumą blaškiausi

                      Comment


                        #12
                        Parašė vytauc
                        Tu teisus. Estetinis miesto vaizdas negali būti vertinamas per komercijos prizmę. Bet laivyba Nerimi... Na nežinau. Na ką tu įdomaus ruošiesi parodyti turistams plaukiant laivu? Nuo Antakalnio žiedo iki Žvėryno nuplauksi per 15-20 minučių ir viskas- tiek ir to miesto palei upę. Aš sunkiai įsivaizduoju kiek kainuoja paprastas turistinis laivukas ir jo ekspluatacija, bet įtariu, kad nemažiau nei naujas žemagrindis autobusas, o jų kainos būna su 5 nuliais. Dar degalai, dar algos igulai, dar remontas, saugojimas žiemą, mokesčiai... Kiek gi reikia turistų pervežti per dieną ir kiek pinigų iš jų reikia paimti, kad jis atsipirktų per amortizacijos laikotarpį? Ir ne tik atsipirktų, o dar ir duotų pelno...
                        Nebent savivaldybė pasiryš subsidijuoti šį reikalą kaip kokį funikulierių į Gedimino kalną.
                        Tai kad vien tik pats plaukimas laivu yra pramoga, miesto gali išvis net nebūti. Jei jau taip viskas blogai, tai ką upėje šiuo metu veikia 30 vietų laivelis "Ryga"? Juk be pačio plukdymo galimos tokios veiklos kaip restoranai ir pan., o galbūt net ir statybos visai šalia upės (pvz. buvus kultūros centro prie seimo vizija). Galų gale reikia tvarkyti jau bent tam, kad būtų galima normaliai pasivaikščioti krantine. Kodėl kažkada buvo galima sutvarkyti tas krantines, o dabar jau nebe?

                        citata iš šio straipsnio: http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1112697119
                        Laivyba Neryje prasidėjo 1929 m. Po antrojo pasaulinio karo miesto ribose buvo įrengtas plūdurais pažymėtas vandens kelias, upėje pradėjo plaukioti keleiviniai garlaiviai ir motorlaiviai. Vėliau laivyba upėje sumažėjo, laivai ir upės uostas techniškai paseno.
                        Kodėl kažkada buvo gan išvystyta laivyba, o dabar tas jau neįmanoma net ir su šiokia tokia ES parama?

                        Dėl palyginimo su žemagrindžiu autobusu. Sugalvojau kitokį palyginimą - kiek Vilniaus centre kainuotų 30 vietų restoranas?

                        Mūsų pačių ekonomika auga, todėl manau, kad ateis laikas ir tokiems dalykams.

                        www.vilnius.lt:
                        Pagrindiniai investiciniai projektai Vilniaus mieste

                        Prieplaukų įrengimas ir eksploatavimas bei turistinis vandens kelias Neries upe

                        Vandens kelio nuo LITEXPO parodų centro iki Valakupių (pagilinus vagą; nužymėjus upę, sutvarkius krantines, įrengus uostą, prieplaukas ir kitą infrastruktūrrą) įrengimas.
                        Paskutinis taisė Edd; 2006.06.16, 01:20.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Edd
                          Tai kad vien tik pats plaukimas laivu yra pramoga, miesto gali išvis net nebūti. Jei jau taip viskas blogai, tai ką upėje šiuo metu veikia 30 vietų laivelis "Ryga"? Juk be pačio plukdymo galimos tokios veiklos kaip restoranai ir pan., o galbūt net ir statybos visai šalia upės (pvz. buvus kultūros centro prie seimo vizija). Galų gale reikia tvarkyti jau bent tam, kad būtų galima normaliai pasivaikščioti krantine. Kodėl kažkada buvo galima sutvarkyti tas krantines, o dabar jau nebe?

                          citata iš šio straipsnio: http://www.delfi.lt/archive/article....ate=1112697119

                          Kodėl kažkada buvo gan išvystyta laivyba, o dabar tas jau neįmanoma net ir su šiokia tokia ES parama?

                          Dėl palyginimo su žemagrindžiu autobusu. Sugalvojau kitokį palyginimą - kiek Vilniaus centre kainuotų 30 vietų restoranas?

                          Mūsų pačių ekonomika auga, todėl manau, kad ateis laikas ir tokiems dalykams.

                          www.vilnius.lt:
                          Edd, tavo žodžiai- Dievui į ausį Ir pats džiaugčiaus jei tuos laivelius paleistų ir krantines sutvarkytų (kas šiaip turėjo būti jau senai padaryta). Mano vienintelė abejonė- komercinė viso šio reikalo sėkmė
                          Kaip po dykumą blaškiausi

                          Comment


                            #14
                            Vienas laivukas plaukioja nuo Mindaugo tilto iki Valakampių ir atgal. Plaukimo trukmė apie 2h. Kaina 1400 lt. Čia grupėms žmonių už visą laivą. Po plaukimo gryžus atgal, jei nėra užsakytas naujam plaukimui, galima jame pasilikti ir toliau linksmintis

                            Comment


                              #15
                              Kazkaip cia kalba nukrypo link turizmo, komercijos ir pan.

                              Toks paparastas reikalas: daba daleskim grupele skotu atvyskta ziuret futbolo rugsejy. Vilniuj jie buna savaite, gali isleist kruva pinigu (1000-2000£ savaitei) nesinori vykti kurnors toliau Traku. Aisku jie gali mirkt pubuose nuo ryto iki vakaro (tai normalu) ale jei isgeidzia Vilniuj pamatyt kanors tokio idomesnio, originalesnio?

                              Ka mes galim jiems pasiulyt:
                              1. Katedros ir kiti pozemiai, po to
                              2. Belmontas +
                              3. Akropolis + Europa +
                              3. PASIPLAUKIOIJMAS UPE LAIVU + (kadanors)
                              4.....

                              Sorry, jei ne i tema cia, (visgi kalba i turizma nukrypo) ale siaip gal kas kokiu minciu pasiulys, kas gi tokio originalaus yra Vilniuj?
                              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                              Comment


                                #16
                                zanai, o tai ne Kaune los?
                                Manau tartano armijai nelabai butu idomu tokie dalykai muziejai, gedimino ir 3 kryziu kalnai...kai ten nelbai blaiviu kompanijoj rastum.
                                geriausiai jiem patiem grazioj aplinkoj, pvz gedimino prospekte lauko kavinej susest ir maukt alu.

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Uspaspsichas
                                  zanai, o tai ne Kaune los?
                                  Manau tartano armijai nelabai butu idomu tokie dalykai muziejai, gedimino ir 3 kryziu kalnai...kai ten nelbai blaiviu kompanijoj rastum.
                                  geriausiai jiem patiem grazioj aplinkoj, pvz gedimino prospekte lauko kavinej susest ir maukt alu.
                                  Zais Kaune. Bet dauguma gyvens Vilniuj
                                  Tai vat as ir klausiu ka cia idomesnio pasiulius. Muziejai, galerijos ir pan. tikrai netinka
                                  Paskutinis taisė zanaz; 2006.06.17, 14:16.
                                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                  Comment


                                    #18
                                    Neries krantinės ir laivyba Vilniuje

                                    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                    ir šiaip Neries pakrantės dar neišnaudojami pramogų plotai
                                    Manau čia yra svarbiausia. Graudu žiūrėti kaip neišnaudojama Nėris ir jos pakrantė. Juk upė kiekviename mieste yra didžiausias traukos centras, tik ne pas mus.

                                    Comment


                                      #19
                                      Taip, Neries krantines neisnaudotos ir prastai atrodo. Pavyzdziaui buvau sia vasara Budapeste, visas miestas ir jo gyvenimas sukasi aplink Dunoju, o Vilniuj... nieko. Zinoma Neris nera Dunojus taciau vistiek daug geriau galetu buti ir manau kad bus. Tik laiko reikia.

                                      O del vietu Vilniuje tai dar kalejimai yra. Kiek daug galima is tos vietos kur Lukiskes yra isspausti.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Llinass Rodyti pranešimą
                                        Manau čia yra svarbiausia. Graudu žiūrėti kaip neišnaudojama Nėris ir jos pakrantė. Juk upė kiekviename mieste yra didžiausias traukos centras, tik ne pas mus.
                                        Labai akivaizdus pavyzdys, kaip šią vasarą buvo "rekonstruojamas" Maironio g. šaligatvis palei Vilnelę. Padarė nauja 0,5 m pločio šaligatvį, kurio vidury apšvietimo stulpas stovi. Pėstiesiems nei prasilenkti, nei dviese praeiti. O ekskursija turi iš vis eiti gatve. Žinoma jei ten nestovi išsirikiave taksistai. Tačiau gatvė ten labai plati, ko visiškai nereik. Tad šaligatvį palei Vilnelę galėjo padaryti bent 2 m pločio.

                                        Štai taip miestas bando "atsigręžti" į upę...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X