Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinės ir laivyba Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniuje ketinama atidaryti ekologišką keltą per Nerį

    Grupė entuziastų jau šią vasarą Vilniuje rengiasi pasiūlyti naują susisiekimo būdą – Neries upę šiaurinėje miesto dalyje bus galima kirsti keltu, varomu upės srovės energija.
    Šis baigiamas įrengti keltas sujungs Verkių parką ir Valakampius. Juo pėstieji ir dviratininkai turėtų būti keliami nemokamai.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Pirmasis kelto per Nerį „Uperis“ bandymas


      Pirmoji „Uperio“ kelionė per Nerį!

      Šiandien vilniečiai turėjo progos pirmą kartą per Nerį persikelti „Uperiu“. „Uperis“ – tai ekologiškas, švytuoklinis upės srovės jėga varomas keltas pėstiesiems ir dviratininkams. Vienu metu juo gali keltis 5-6 žmonės, o kelionė per upę trunka kiek daugiau nei 2 minutes. Kelto kūrėjai planuoja, jog ateityje keltą galėsime išsikviesti telefonu naudojant mobiliąją aplikaciją. Pirmoji „Uperio“ kelionė vyko tarp Valakampių ir Verkių paplūdimių ties Verkių vandens malūnu.
      Paskutinis taisė lukass; 2017.09.17, 21:11.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Vilnis Neryje.





        Comment


          Iš VMS metinės ataskaitos:

          KELTAS PER NERĮ – „UPERIS“

          Pėsčiųjų ir dviratininkų kelionėms per Nerį skirtas ekologiškas, švytuoklinis upės srovės jėga varomas keltas „Uperis“ jau šiemet miestiečius džiugins nuolatinėmis kelionėmis. O kaip planuoja pernai išbandyto kelto kūrėjai, ateityje jį bus galima išsikviesti naudojant mobiliojo telefono aplikaciją.
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Vilniuje pradėjo veikti pėsčiųjų ir dviratininkų keltas per Nerį „Uperis“

            ...Visi vilniečiai ir miesto svečiai per Nerį „Uperiu“ gali keltis visą vasarą savaitgaliais nuo 11 iki 21 val. Bilieto kaina – 1 euras.
            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/vasara/naujieno....d?id=78250879
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment



              Tvarkyti neskuba

              Oficialiame Vilniaus savivaldybės interneto puslapyje rašoma, kad pilnai sutvarkyti Neries krantinę žadama iki 2020 metų. „Situacija mums yra žinoma ir jau planuojami šių nusileidimų remonto darbai“, – į klausimą, kada galime tikėtis pamatyti sutvarkytus nusileidimo į krantinę takus, atsakė savivaldybės atstovai.

              Tad, kas stabdo darbus ir kodėl iki šiol nieko nedaroma? Vilniaus savivaldybės teigimu, šiuo metu „Vilniaus planas“ yra užsakęs projektą darbams atlikti, bet, kol nebus konkretaus laimėtojo ir jo pateikto darbų atlikimo grafiko, tiksliau atsakyti vilniečiams neįmanoma.

              Kol minėta Nėries krantinės tako dalis nėra sutvarkyta, tose vietose turėtų būti įspėjamieji ženklai, tačiau miesto valdžia nepasirūpino perspėti vilniečius ir miesto svečius apie kelyje tykančius pavojus. Prie nusileidimo į Neries krantinę takų nepamatėme nė vieno įspėjamojo ženklo. Matyt, vilniečiai patys turi žinoti, kur keliauti pavojinga, ir pasirūpinti savo saugumu.

              http://kalbavilnieciai.lt/leistis-dv...ine-pavojinga/

              Comment


                Truputi kvailas straipnis. Pagrindinė mintis, kad prie kiekvieno nelygaus šaligatvio turėtų stovėti įspėjamieji ženklai, nes gi žmonės akli, jie duobių nemato, jie tik ženklus mato

                Comment


                  O dėl kokių priežasčių neužbaigiami paskutiniai keli šimtai metrų prie Verslo Trikampio? Kaip praeitais metais paliko taip ir negryžo šiais metais.

                  Comment


                    /\ Tikrai neužbaigti? Nes kiek teko važiuot vienoje ar kitoje pusėje, neužkabino akis, kad yra palikta kažkas.

                    Comment


                      Šios dienos nuotrauka:

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20180615_100432_resized_20180615_113144061.jpg
Views:	100
Size:	206,6 kB
ID:	1648607

                      Click image for larger version

Name:	IMG_20180615_100443_resized_20180615_113142471.jpg
Views:	92
Size:	196,7 kB
ID:	1648608

                      Comment


                        Prasidėjo judesys neužbaigtoje dalyje:

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20180719_133501_resized_20180719_031719124.jpg
Views:	100
Size:	297,8 kB
ID:	1655697

                        Click image for larger version

Name:	IMG_20180719_133511_resized_20180719_031718712.jpg
Views:	93
Size:	285,8 kB
ID:	1655698

                        Comment


                          darnaus judumo plano:
                          Vykdyti reguliarius reisus, nemažiau kaip 4 kartus per valandą. Projekto vykdymo metu vykdyti keleivių
                          skaičiavimą ir VMS kartu su SĮ „Susisiekimo paslaugos“ turi kaupti ir analizuoti duomenis, savaeigių
                          transporto priemonių efektyvumą ir sukeliamas problemas, miesto pasiruošimą savaeigių transporto
                          priemonių naudojimui.

                          <...> Išbandžius pilotinius, inovatyvius projektus VMS nuspręsti apie jų tolimesnę plėtrą ir suteiktą naudą
                          vartotojams ir miestui.
                          Click image for larger version

Name:	Judrumo_planas.jpg
Views:	92
Size:	77,8 kB
ID:	1657507
                          8.4 pav. Keleivių pervežimo trasa Neries upėje

                          Įdomu kiek realiai truktų kelionė, nuo Šilo tilto iki Verslo trikampio. Forume daug londoniečių, tai gal kas pasidalins Temzės patirtimi.

                          Yra numatytos "Uperio" vietos, nors jo sėkme ir praktiškumu visiškai netikiu.
                          Click image for larger version

Name:	Vilniaus darnaus judumo miesto plano ateities scenarijus.jpg
Views:	92
Size:	185,8 kB
ID:	1657508
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Įdomu kiek realiai truktų kelionė, nuo Šilo tilto iki Verslo trikampio. Forume daug londoniečių, tai gal kas pasidalins Temzės patirtimi.
                            Teko plaukt 2012 m. nuo Embankment iki Tower, kelionė truko apie pusvalandį.


                            Comment


                              Teko plaukt 2012 m. nuo Embankment iki Tower, kelionė truko apie pusvalandį.
                              Tai turbūt buvo koks nors lėtas turistinis laivas.
                              Temze plaukioja reguliaraus susisiekimo kateriai. Pvz., nuo Vestminsterio iki Grinvičo (daugiau nei dvigubai didesnis atstumas) galima nuplaukti per 40 min.
                              https://www.thamesclippers.com/

                              Comment


                                Imant Londono upės autobusų vidutinį greitį (~22,8 km/h), nuo Šilo t. iki Verslo trikampio (~5,6 km) kelionė truktų ~15 min.
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Tai turbūt buvo koks nors lėtas turistinis laivas.
                                  Na taip, buvo dar sustojimai - London eye ir London Bridge City. Atstumas apie 4 km.

                                  Comment


                                    Uperis nuo Vingio parko iki Karoliniškių draustinio manau būtų vienas geresnių dalykų ir aktyviai naudojamas. Jungties ten žiauriai reikia. Mat dabar Karoliniškių ar aplinkinių rajonų gyventojai yra faktiškai atkirsti nuo pagrindinio miesto parko, norint jį pasiekti tenka daryti didelį lanką, ko pasekoje žmonės renkasi automobilius. O galėtų per 10 minučių pasiekti pėsčiomis.

                                    Comment


                                      Kaip veikia uperis? Ar yra lynas per upę? Jei taip, ar jis netrukdytų laivybai?
                                      Edit: https://lt.wikipedia.org/wiki/Uperis
                                      „Uperis“ yra srovinio švytuoklinio kelto prototipas, varomas tik upės srovės jėga, prilaikomas per upę nutiesto lyno.
                                      Paskutinis taisė digital; 2018.07.29, 12:16.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Uperis nuo Vingio parko iki Karoliniškių draustinio manau būtų vienas geresnių dalykų ir aktyviai naudojamas. Jungties ten žiauriai reikia. Mat dabar Karoliniškių ar aplinkinių rajonų gyventojai yra faktiškai atkirsti nuo pagrindinio miesto parko, norint jį pasiekti tenka daryti didelį lanką, ko pasekoje žmonės renkasi automobilius. O galėtų per 10 minučių pasiekti pėsčiomis.
                                        Jungties tikrai reikia. Man labai norėtųsi pėsčiųjų-dviračių tilto ir civilizuoto, sutvarkyto bent vieno tako tiesiai iš parko į Karoliniškes. Bent jau tokio, kaip prie Žaliųjų ežerų su sutankintu gruntu.

                                        Pats "Uperis" yra visiškas šūdas:
                                        Visi vilniečiai ir miesto svečiai per Nerį „Uperiu“ gali keltis visą vasarą savaitgaliais nuo 11 iki 21 val. Bilieto kaina – 1 euras.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/vasara/naujieno....d?id=78250879
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Pats "Uperis" yra visiškas šūdas:
                                          Kuo remiamas šis teiginys?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X