Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SQQ] Šiaulių oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
    Grazi iniciatyva, bet dar daug reiks padirbeti. O kalbant apie reguliarius, 1-2 reisai gal ir imanomi zemomis kainomis tomis kryptimis, kur gausu emigrantu is gretimu rajonu.
    Šiaulių oro uostas galėtų pabandyti su reguliariaisiais reisais, bet tam reikėtų dar nemažai padirbėti. Perspektyvą matau tik su pigiomis oro linijomis, tokiomis kaip Ryanair, EasyJet ir t.t., su Ryanair gal būtų net lengviau, nes ji jau vykdo skrydžius iš Lietuvos (Kauno), bet tai būtų tik populiariausios kryptys, pvz į Londoną, Dubliną, Kopenhagą. Taip pat reikėtų gerinti tiesioginį susisiekimą su Zokniais (čia geresnė situacija nei su Karmėlava), bendradarbiauti ne tik su autobusų kompanijomis, bet ir su LG (priderinti prie skrydžių arba skrydžius prie traukinių maršrutų Vilnius-Klaipėda, Klaipėda-Radviliškis, Radviliškis-Mažeikiai, Šiauliai-Rokiškis), nes jeigu 'spausti' vien iš Šiaulių, gausis tik 'monkey business'. Menka galimybė, bet galima pasiūlyti ir kokiai Rusijos aviakompanijai savo paslaugas, tačiau kiek žinau kažkada buvo skrydžiai Šiauliai-Maskva, nepasiteisino....
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Ryanair tikrai ten nebus ir net negaletu buti. VZ teko skaityti interviu su Ryanair atstovu, tai jis buvo uzsimines, pvz.: jei is VNO jie skraidytu, tai tik kitomis kriptimis nei is Kauno, kad nesudaryti konkurencijos, tad ir is Siauliu vargiai ar jie pasirsytu Londona ar Dublina. Manau kur kas realistiskiau butu jei atsirastu koks nors vietinis aktyvistas, issinuomotu lektuva ir vykdytu skrydzius i tuos taskus.
      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

      Comment


        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
        Ryanair tikrai ten nebus ir net negaletu buti. VZ teko skaityti interviu su Ryanair atstovu, tai jis buvo uzsimines, pvz.: jei is VNO jie skraidytu, tai tik kitomis kriptimis nei is Kauno, kad nesudaryti konkurencijos, tad ir is Siauliu vargiai ar jie pasirsytu Londona ar Dublina. Manau kur kas realistiskiau butu jei atsirastu koks nors vietinis aktyvistas, issinuomotu lektuva ir vykdytu skrydzius i tuos taskus.
        Greičiausiai taip ir būtų, bet įvertinkime dar vieną faktorių. Tarkim Ryanair pasiekia žinia, kad Šiaulių OU aktyviai derasi su kokia nors pigių skrydžių aviakompanija, tarkim CheapFly. Šiauliai tuo pačiu nieko prieš pasikviesti ir daugiau aviakompanijų prie derybų stalo. Taigi Ryanair iškyla dilema: ar numoti ranka į Šiaulius ir rizikuoti įsigyti (aršų) konkurentą, ar paties imtis veiklos ir taip užkirsti kelią konkurento atėjimui į Lietuvos rinką.
        Nemanau, kad vietinis aktyvistas su vienu lėktuvu kažką nuveiktų Šiauliuose ir dar uždirbtų, nebent kalbi apie Star1.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          ... Nemanau, kad vietinis aktyvistas su vienu lėktuvu kažką nuveiktų Šiauliuose ir dar uždirbtų, nebent kalbi apie Star1.
          Šiaulių oro uostas neturi savo aerodromo, reiškia jokiu vietinių neatsiras.
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Greičiausiai taip ir būtų, bet įvertinkime dar vieną faktorių. Tarkim Ryanair pasiekia žinia, kad Šiaulių OU aktyviai derasi su kokia nors pigių skrydžių aviakompanija, tarkim CheapFly. Šiauliai tuo pačiu nieko prieš pasikviesti ir daugiau aviakompanijų prie derybų stalo. Taigi Ryanair iškyla dilema: ar numoti ranka į Šiaulius ir rizikuoti įsigyti (aršų) konkurentą, ar paties imtis veiklos ir taip užkirsti kelią konkurento atėjimui į Lietuvos rinką.
            Nemanau, kad vietinis aktyvistas su vienu lėktuvu kažką nuveiktų Šiauliuose ir dar uždirbtų, nebent kalbi apie Star1.
            Šiauliai su keliais savaitiniais skrydžiais rimtos konkurencijos nesudarys Kaunui. Ir iš viso Lietuvai yra per daug oro uostų. Jau dabar eksploatuojamų trijų kelevinių potencialas neišnaudojamas. Latviai apsieina su vienu, estai taip pat. Net lenkai neturi oro uosto šiaurrytinėje dalyje.

            Comment


              Kiek daug egzpertų...

              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Ir iš viso Lietuvai yra per daug oro uostų. Jau dabar eksploatuojamų trijų kelevinių potencialas neišnaudojamas. Latviai apsieina su vienu, estai taip pat. Net lenkai neturi oro uosto šiaurrytinėje dalyje.
              Estijoje šiuo metu reguliarūs tarptautiniai skrydžiai vykdomi iš 4 oro uostų (Talino, Tartu, Pernu, Kuresarės).
              kaip?

              Comment


                Kuresarės oro uostas yra Saremo saloje. Tai nieko nuostabaus, kad poreikis oro uostui yra vien dėl vietinio susisiekimo su kontinentu ir sostine. Iš Kuresarės kasdien skrydžiai į Taliną, o kai kuriomis dienomis ir po du. Bei du skrydžiai per savaitę į Stokholmą ir kelis skrydžiai per savaitę į Ruhnu salą.
                Taigi situacija dėl tarptautinių skrydžių aiški - jie tik priedas prie būtinų vidaus skrydžių.

                Iš Pernu tik 2 skrydžiai per savaitę į Ruhnu salą.

                Su Ruhnu sala nėra reguliaraus susisiekimo keltais, turbūt tik krovininis susisiekimas. O lėktuvais skraido vietiniai gyventojai.

                Iš Tartu į Rygą po du skrydžius kasdien, išskyrus šeštadienį - tuomet vienas. Ir du skrydžiai per savaitę į Stokholmą. Į Rygą aišku - airBaltic renka keleivius skrydžiams toliau per Rygą.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Iš Pernu tik 2 skrydžiai per savaitę į Ruhnu salą.
                  Taip, nevisai teisingai parašiau, iš Pernu į Stokholmą bus skraidoma tik rugpjūtį ir rugsėjį (Estonian Air tvarkaraštis).
                  kaip?

                  Comment


                    Nemanau, kad yra prasmė vystyti Šiaulius kaip keleivinį oro uostą. Netoli Ryga su plačiu skrydžiu pasirinkimu, o iš kelių pigių skrydžių krypčių didelės naudos nebus. Realiai Lietuvoje turėtų būti 2 oro uostai: Vilniaus-Kauno ir Klaipėdos (Palangos). Dabar yra 3 ir ilgalaikėje perspektyvoje tai taps problema. Bet pas mus visada gyvenama šia diena, kas bus po 10-15 metų nelabai kam įdomu.

                    Comment


                      Parašė ACC Rodyti pranešimą
                      Nemanau, kad yra prasmė vystyti Šiaulius kaip keleivinį oro uostą. Netoli Ryga su plačiu skrydžiu pasirinkimu, o iš kelių pigių skrydžių krypčių didelės naudos nebus. Realiai Lietuvoje turėtų būti 2 oro uostai: Vilniaus-Kauno ir Klaipėdos (Palangos). Dabar yra 3 ir ilgalaikėje perspektyvoje tai taps problema. Bet pas mus visada gyvenama šia diena, kas bus po 10-15 metų nelabai kam įdomu.
                      Idomu,kokios cia problemos laukia 3 oro oro uostu,o 2 ne?

                      Comment


                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                        Šiaulių oro uostas neturi savo aerodromo, reiškia jokiu vietinių neatsiras.
                        Pats oro uostas turi, matyt kalbi, kad UAB „Šiaulių oro uostas“ neturi. Nors hmmm... Keliskart per žinias kariškiai aiškino, kad civiliniai skrydžiai iš Zoknių jiems netrukdo. Zoknių aeronuotrauka:


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Šiauliai su keliais savaitiniais skrydžiais rimtos konkurencijos nesudarys Kaunui. Ir iš viso Lietuvai yra per daug oro uostų. Jau dabar eksploatuojamų trijų kelevinių potencialas neišnaudojamas. Latviai apsieina su vienu, estai taip pat. Net lenkai neturi oro uosto šiaurrytinėje dalyje.
                        Man net mintis nekilo, kad Šiauliai konkuruotų su Kaunu. Aš įžvelgiu didžiausią konkurenciją Rygai, ir labai minimaliai Palangai. Beje, šiandien Šiauliai bendradarbiauja su Ryga. Kelevių pervežimus plečiantis Rygos oro uostas planuoja į Šiaulius perkelti krovinių gabenimą.
                        Esmė ta, kad jeigu iš SQQ skraidytų pigios avialinijos bent 2-3 maršrutais, tai nuviliotų dalį klientų nuo RIX iš Šiaulių apskrities, Telšių, Mažeikių, Panevėžio, Pasvalio, gal net Jelgavos. Bet čia tik teorija, nes šiandien dar nėra išvystyta keleivių atvežimo/išvežimo infrastruktūra, aišku, nėra ir pačių aviakompanijų
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                          Idomu,kokios cia problemos laukia 3 oro oro uostu,o 2 ne?
                          Konkurencingumo praradimas su aplinkinių šalių oro uostais, su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.

                          Comment


                            O jei 2, tai jau konkurencingi? Juokas. Supliusuok visų oro uostų keleivius ir bus tau konkurencingumas bent jau Rygai. Frankfurtui konkurencingumo niekada nebus, nereikia iliuzijų. Sudėk birželio skaičius VNO ir KUN ir gausi dar didesnį skaičių, nei buvo 2008 rugpjūtį VNO (visų laikų rekordas), kuomet iš Kauno buvo dar nedaug skrydžių.

                            Comment


                              Parašė Linas Rodyti pranešimą
                              O jei 2, tai jau konkurencingi? Juokas. Supliusuok visų oro uostų keleivius ir bus tau konkurencingumas bent jau Rygai. Frankfurtui konkurencingumo niekada nebus, nereikia iliuzijų. Sudėk birželio skaičius VNO ir KUN ir gausi dar didesnį skaičių, nei buvo 2008 rugpjūtį VNO (visų laikų rekordas), kuomet iš Kauno buvo dar nedaug skrydžių.
                              Tarp 2 oro uostų būtų mažesnė tarpusavio konkurencija nei tarp 3.

                              Jei mes vienas šalia kito turime 2 oro uostus, abu po 2 milijonus keleivių per metus, per abu 4 milijonai. Pagal teoriją vienas oro uostas turėtų generuoti didesnius srautus nei 2 nedideli oro uostai, nes didesnis oro uosto svoris sudaro galimybę paprasčiau pritraukti naujas oro linijų kompanijas, didinti skrydžių skaičių, generuoti didesnus tranzitinių keleivių srautus ir pan.

                              O dėl skaičių sumavimo, Ryanair specifika yra priversti žmones keliauti dažniau ir priversti keliauti tuos kurie normaliomis sąlygomis nekeliautų iš viso. Todėl palyginimas su 2008 rugpjūčiu VNO nėra korektiškas. Lyginti būtų galima jei iš KUN skraidytų Lufthansa, SAS ir pan., o ne Ryanair.

                              Comment


                                Rynair specifikacija yra skaidinti žmones už pačią mažiausią kainą. Kai gauni tik skrydi lėktuvu ir jokių nereikalingų paslaugų. SAS, Lufthansa tai skydžių bendrovės, kurios stengiasi keleiviu sulysti "į šikną" siūlydami visokias niekam tikusiai paslaugas, kas papildomai kainuoja pingius.
                                O dėl skaičių sumavimo. Tikslas yra keleivių skaičius kurį sugebėjo aptarnauti oro uostas. O kokį ten oro vežėją renkasi čia jo reikalas. Nematau aš skirtumo tarp KUN ir Vno. Mano skaičiavimais Lietuvoje du ištisus metus dirbantys oro uostai Kauno ir Vilniaus. Cezoninis Palangos ir šitas Šiaulių. Nežinau ar ne per didelė prabanga turėti tiek oro uostų.

                                Comment


                                  Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                  Tarp 2 oro uostų būtų mažesnė tarpusavio konkurencija nei tarp 3.

                                  Jei mes vienas šalia kito turime 2 oro uostus, abu po 2 milijonus keleivių per metus, per abu 4 milijonai. Pagal teoriją vienas oro uostas turėtų generuoti didesnius srautus nei 2 nedideli oro uostai, nes didesnis oro uosto svoris sudaro galimybę paprasčiau pritraukti naujas oro linijų kompanijas, didinti skrydžių skaičių, generuoti didesnus tranzitinių keleivių srautus ir pan.

                                  O dėl skaičių sumavimo, Ryanair specifika yra priversti žmones keliauti dažniau ir priversti keliauti tuos kurie normaliomis sąlygomis nekeliautų iš viso. Todėl palyginimas su 2008 rugpjūčiu VNO nėra korektiškas. Lyginti būtų galima jei iš KUN skraidytų Lufthansa, SAS ir pan., o ne Ryanair.
                                  Tai jau Ryanair keleiviai tau blogi? Ar kad sudaro sąlygas keliauti - blogai? Ar tau keleiviai tik su kostiumais ir madingais lagaminais? Gerai, kitąsyk skrisdamas Ryanair apsirengsiu kostiumu, pasirišiu šlipsą ir pasiimsiu Samsonite lagaminą, tuomet pagal tave turbūt būsiu vertas skristi. Jei nenorės keleiviai skristi, tai nors visai dykai siūlyk, jie neskris. Tavo gana keistas, grynai pan-vilnietiškas požiūris.

                                  Comment


                                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                    Jei nenorės keleiviai skristi, tai nors visai dykai siūlyk, jie neskris. Tavo gana keistas, grynai pan-vilnietiškas požiūris.
                                    Vienas iš kertinių lowcost'o principų - priversti (jei tau patinka labiau civilizuotas išsireiškimas - 'sudaryti sąlygas') žmones keliauti dažniau. Pasiūlyk skristi už dyką ir visada atsiras žmonių kurie pakeis savo planus ir pasinaudos tavo pasiūlymu.

                                    Comment


                                      Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                      Nematau aš skirtumo tarp KUN ir Vno.
                                      Tarp VNO ir KUN yra daug esminių skirtumų.

                                      Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                      Nežinau ar ne per didelė prabanga turėti tiek oro uostų.
                                      Per didelė ir, manau, ilgalaikėj perspektyvoj tai nepasiteisins.

                                      Dar buvo planai atidaryti tarptautinį oro uostą Druskininkuose. Man atrodo šiame forume kažkada jau buvo apie tai rašyta.
                                      Paskutinis taisė ACC; 2010.07.11, 04:00.

                                      Comment


                                        Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                        Per didelė ir, manau, ilgalaikėj perspektyvoj tai nepasiteisins.
                                        Dar buvo planai atidaryti tarptautinį oro uostą Druskininkuose. Man atrodo šiame forume kažkada jau buvo apie tai rašyta.
                                        Dar buvo planai atidaryti tarptautinį oro uostą Nidoje (su skrydžiais į Vilnių ir Vokietijos miestus).
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Ne veisti naujus keleivinius oro uostus Lietuvoje reikia, o labiau išnaudoti esamų (Vilniaus, Kauno ir Palangos) potencialą. Tam reikia reguliaraus, patogaus, greito ir santykinai pigaus keleivių atgabenimo į juos iš tolimesnių Lietuvos miestų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X