Bet neblogai, viena ar du lektuvukus suderini ir jau pelnas jiems ten simtai tukstanciu litu per menesi. Isivaizduoju kiek uzdirba rimciausi pasaulio krovininiai uostai kur per diena po kelis lektuvus leidziasi. Kroviniai - aukso gysla oro uostams.
Tokių oro uostų kaip SQQ (neturinčių savo aerodromo), palyginus nedaug pasaulyje. Bapkes kala tik iš pakrovimo/iškrovimo... jokių rimtų išlaidų jie neturi...
Bet neblogai, viena ar du lektuvukus suderini ir jau pelnas jiems ten simtai tukstanciu litu per menesi. Isivaizduoju kiek uzdirba rimciausi pasaulio krovininiai uostai kur per diena po kelis lektuvus leidziasi. Kroviniai - aukso gysla oro uostams.
Neteisybė. Šiaulių oro uostas neturi aerodromo išlaikymo išlaidų, kurios tokio dydžio infrastruktūrai galėtų siekti 8-10 mln. litų per metus. Aerodromo infrastruktūrą išlaiko kariškiai. Taip, didžiausieji uždirba iš krovinių, tačiau regioninių oro uostų, gyvenančių iš krovinių nėra pavyzdžių.
Atitinka! žmogelis vienas išmanantis pasakė: kad "ACN" atitinka "PCN" ką reiškia asmeniškai nežinau Ir sakė kad 1 kartą buvo užklausa šiam lėktuvui, leidimas buvo duotas, tačiau skrydis buvo atšauktas dėl kažkokiu priežasčių.
Pelningai dirbantis ir investicijų į infrastruktūrą planuojantis Šiaulių oro uostas netrukus turės tvirtą pagrindą po sparnais. Šiemet kariškiai civiliniam oro uostui perduos dalį savo valdomos teritorijos – iš viso 30 hektarų.Savivaldybės įmonė Šiaulių oro uostas pernai dirbo pelningai. Negalutiniais duomenimis, 2013 metais įmonės pelnas sudaro daugiau negu 200 tūkstančių litų. Darbo rezultatus „Šiaulių kraštui“ komentavęs oro uosto direktorius Romas Mikšys džiaugėsi išaugusiu įmonės gabenamų krovinių srautu.
„Krovinių srautas pernai, lyginant su 2012 metais, išaugo 7 procentais...
<..> Anot jo, Turkijos kurortuose yra du „barchatiniai“ turizmo sezonai – pavasaris ir ruduo. Kadangi tokio projekto parengimas ir įgyvendinimas ilgokai užtrunka, suplanuota, kad 8 užsakomieji skrydžiai iš Šiaulių oro uosto į Turkijos kurortus Antaliją ir Dalamaną vyks rugsėjo – spalio mėnesiais. <...>
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Unikalu, straipsnyje nera nei vieno sakinio apie Kinijos reisus
Reikia juk prisiregistruoti prie Šiaulių Krašto portalo ir bus visas straipsnis. Šiaulių Kraštas tokį labai didelio svarbumo laikraštį vaidina, kaip koks The Economist.
tai dabar ir Lrytas skelbia, tipo bus skrydžiai į Bodrumą. Tik neina suprasti ar čia kelionių organizatorių fintas ar vis tik pačios avialinijos siūlys bilietus...
Manau, kad agentūra siūlys skrydis+viešbutis. Šiaip ar taip Šiaulių iniciatyva sveikintina, neturėdami keleiviniam oro uostui būdingos infrasktruktūros, pradeda organizuoti čarterinius reisus.
Skirtingai, nei Kaunas ar Palanga, kurie net turi galimybę pasinaudoti fondais, skirtais maršrutų plėtrai, nekalbant apie visą infrastruktūrą, būdingą regioniniams oro uostams.
Maža to Šiauliai, jau kurį laiką dirba bandydami prisivilioti, kuo daugiau krovininių reisų. Visumoje oro uostas išnaudoja, kiekvieną įmanomą galimybę.
Ten nera net maziausius standartus atitinkancio terminalo ir beje jo net nerikia nes lietuvoje jau ir taip yra 3 oro uostai ir kai kurie is ju zlungantys. Siaip terminalai tai maziausia problema. Kaip sakiau, ira pora oro uostu is kuriu siuo metu nederetu vogti skrydziu.
Kaip tai nėra terminalo? Per Euro čempionatą daug rinktinių užsakomaisiais reisais skrido į SQQ ir visiems to terminalo užteko. Sirgaliams irgi.
Cituojam:
Lėktuvais ir autobusais
Pirmieji į Šiaulius atvyko Prancūzijos krepšininkai. Užsakytas lėktuvas, skraidinęs belgus, prancūzus ir Bosnijos ir Hercegovinos krepšininkus, pirmiausia leidosi Palangoje. Išleidę Klaipėdoje čempionatą pradėjusius belgus, likę krepšininkai atskrido į Šiaulius. Prancūzų laukė autobusas, kuris nuvežė juos į viešbutį, o Bosnijos ir Hercegovinos rinktinės laukė kelionė į Alytų. Sekmadienį į Šiaulius atvyko ir italai, kurie atskrido į Rygos oro uostą, o Šiaulius pasiekė autobusu.
Sekmadienį Šiaulių padangę raižė dar du užsakyti lėktuvai. Serbai „Boingu“ atskrido pirmadienio popietę. Tik nusileidę, net nenuvykę į viešbutį, jie patraukė į areną, kur jų laukė pirmoji treniruotė. Už kelių valandų Šiaulių oro uoste nusileido Vokietijos krepšininkai. Jie į Lietuvą skrido kartu su makedonais, kurie išlipo Vilniuje. Paskutinės dvi B grupėje Šiauliuose dalyvaujančios Latvijos ir Izraelio rinktinės iš Rygos atvyko autobusais.
Šiaulių oro uosto atstovai sako, kad teko patiems ieškoti kontaktų su krepšinio federacijų vadovais ir siūlyti paslaugas užsakytais reisais atvykti į Šiaulius.
Prieš kelias savaites Šiauliuose lankęsis Vokietijos rinktinės atstovas pyktelėjo ant čempionato organizatorių sužinojęs, jog iki tol jam nebuvo pranešta, kad Šiauliuose yra oro uostas, todėl vokiečių skrydis buvo suplanuotas į Vilnių, o po to iki „Saulės miesto“ autobusu.
Vieni pirmųjų apie užsakytą skrydį prabilę Izraelio krepšininkai pasirinko kitą kelią, kaip pasiekti mūsų miestą. Prieš kelis mėnesius Izraelio krepšinio federacijos atstovas juokavo, kad skrydis į Šiaulius nebus didelė problema, kadangi iš Šiaulių veršelius nuolatos į Izraelį gabena verslininkai. Prisitaikę krepšininkai planavo atskristi kuriuo nors reisu, tačiau dėl brangumo, saugumo ar kitų priežasčių jie skrido į Latviją ir dardėjo autobusu.
Šiandien į Šiaulius turėtų nusileisti dar vienas užsakytas lėktuvas, kuriuo atvyks krepšinio sirgaliai iš Vokietijos.
Šiaulių oro uosto atstovai pasidžiaugė, kad lėšos, investuotos į terminalo renovaciją, kad oro uostas atitiktų Šengeno reikalavimus, atsiperka. Jei nebūtų atlikti darbai, krepšininkai iš Europos Sąjungos ir trečiųjų šalių negalėtų atvykti tiesiogiai į Šiaulius.
Comment