Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SQQ] Šiaulių oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Avia Solutions Group planuoja naujus angarus Kaune, o Šiauliai mano nuomone atsarginis variantas, gal labiau net žvalgyba ką Šiauliai gali pasiūlyti.

    Comment


      Šiaulių oro uostui baigiasi valstybinio turto panauda – ar reikės mokėti nuomą?

      Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3QFX2KQ5F
      Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

      Comment


        Skolose skęstančiam Šiaulių oro uostui suduotas dar vienas smūgis – civilinės aviacijos administracija uždraudė skrydžius iš uosto. Įmonės akcininkė Šiaulių savivaldybė viliasi, kad po kelių savaičių problemos neliks, mat bus parengtas naujas specialistas galintis priimti į oro uostą atskrendančius orlaivius.

        Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=68461110

        Comment


          Šiaulių oro uostas sertifikuojasi priiminėti rimtą transportą.
          http://www.zemaitijosgidas.lt/siauli...ijos-atstovas/
          LKA

          Comment


            Šiauliai net nebesvajoja apie keleivinių lėktuvų skrydžius

            http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...-skrydzius.htm
            LKA

            Comment


              Šiauliuose kuriasi "Airbus" ir "Boeing" remonto bazė

              UAB „Termicom“ yra pasirašiusi sutartį dėl orlaivių angaro, esančio Tarptautinio Šiaulių oro uosto teritorijoj, nuomos. Čia, įsigijus naujausią technologinę įrangą, bus vykdoma antžeminė orlaivių techninės priežiūros ir remonto paslaugų veikla.

              Kaip teigiama bendrovės paraiškoje, ji, sukūrusi naujų darbo vietų aukštos kvalifikacijos aviacijos specialistams, aptarnaus „Airbus 320 family“, „Boeing“ 737 ir „Boeing“ 757 lėktuvus.
              http://www.vz.lt/pramone/2017/06/30/...g-remonto-baze

              Comment


                „Termicom“ Šiaulių oro uoste investuos 10 mln. eurų, mokės 2,2 tūkst. eurų algą

                Šiauliuose iš esmės baigtos derybos dėl milijoninių Estijos orlaivių aptarnavimo, lėktuvų nuomos grupės „Completec“ bendrovės „Termicom“ investicijų į civilinį oro uostą. Įmonė įsipareigoja investuoti mažiausiai 10 mln. eurų, sukurti mažiausiai 70 naujų darbo vietų, o darbuotojams mokėti vidutiniškai 2200 eurų atlyginimą iki mokesčių...
                ...Investuotojai oro uoste planuoja pastatyti orlaivių aptarnavimo remonto dirbtuves, kuriose bus remontuojami „Boeing“ ir „Airbus“ orlaiviai. Iš pradžių bus įrengtos dvi remonto linijos, vėliau numatoma įrengti dar 4. Veiklą bendrovė tikisi pradėti 2020 metais...
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Šiauliai laukia Vyriausybės sprendimo, kad galėtų investuoti į oro uostą
                  Netoli kariuomenės Aviacijos bazės Šiauliuose įsikūręs savivaldybės valdomas civilinis oro uostas žada investuoti į šiuo metu faktiškai valdomą infrastruktūrą, bet tam reikia Vyriausybės sprendimo.

                  Aviacinę saugą užtikrinantis ir civilinius skrydžius aptarnaujantis oro uostas valdo kariuomenei priklausantį šiaurinį peroną, du riedėjimo takus ir keturis angarus.

                  2015 metais netekusi teisės sudaryti panaudos sutartį dėl šių objektų priežiūros, šiuo metu savivaldybės įmonė valdo infrastruktūrą pagal Civilinio kodekso nuostatas. Vis dėlto tai neleidžia jos tvarkyti, sako oro uosto direktorė Aurelija Kuezada.

                  Pasak jos, situacija išsispręstų, Krašto apsaugos ministerijai sutikus palankiomis sąlygomis išnuomoti minimus objektus...

                  ...Vis dėlto įmonės vadovė sakė, kad šiuo metu valdomi objektai yra nudėvėti tiek, kad daugelis įmonių nesiryžta rizikuoti leistis oro uoste. Iki šių metų pavasario krovinius per Šiaulių oro uostą gabendavo logistikos įmonė „Rikusta“, tačiau tai daryti nustojo...
                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=81275431
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Šiauliuose iškils didžiausias Europoje orlaivių techninės priežiūros ir remonto centras

                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1247076?copied

                    Comment


                      Čia kaip suprantu gana įspūdingas projektas! 1000 darbuotojų ateity, čia yra wow!

                      Comment


                        Gaila kad ner kur paimt sitos srities darbuotoju tiek. Ypac Siauliuose. Dirbs puse angaro latviu, puse ukrainieciu/bulgaru

                        Comment


                          Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                          Gaila kad ner kur paimt sitos srities darbuotoju tiek. Ypac Siauliuose. Dirbs puse angaro latviu, puse ukrainieciu/bulgaru
                          Įdomu, kiek FL Technics dirba užsieniečių.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                            Gaila kad ner kur paimt sitos srities darbuotoju tiek. Ypac Siauliuose. Dirbs puse angaro latviu, puse ukrainieciu/bulgaru
                            Iki įmonės veiklos pradžios yra ~2 metai - pakankamai laiko personalo apmokymui.

                            Comment


                              Jei tai būtų tiesa, tai įmonėje dirbtų apie 3% Šiaulių darbuotojų. Būtų tikrai didelis darbdavys.
                              Tačiau tai netiesa. Tas pats planas yra kartojamas nuo 2017 metų. Vienintelis pasikeitimas, kad įmonė šiemet pakeitė pavadinimą iš Termicon į Aviatic, o svajonės ir toliau lieka svajonėmis. Nesuprantu, kokia nauda jiems kiekvienais metais kartoti šiuos senus pažadus? Būsimo investuotojo statusas duoda jiems kažkokių privilegijų mieste?



                              2017.06.30
                              Parašė Arni5 Rodyti pranešimą
                              Šiauliuose kuriasi "Airbus" ir "Boeing" remonto bazė
                              http://www.vz.lt/pramone/2017/06/30/...g-remonto-baze


                              2019.12.14
                              Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                              Šiauliuose iškils didžiausias Europoje orlaivių techninės priežiūros ir remonto centras

                              https://www.15min.lt/verslas/naujien...1247076?copied

                              Comment


                                Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                                Jei tai būtų tiesa, tai įmonėje dirbtų apie 3% Šiaulių darbuotojų. Būtų tikrai didelis darbdavys.
                                Tačiau tai netiesa. Tas pats planas yra kartojamas nuo 2017 metų. Vienintelis pasikeitimas, kad įmonė šiemet pakeitė pavadinimą iš Termicon į Aviatic, o svajonės ir toliau lieka svajonėmis. Nesuprantu, kokia nauda jiems kiekvienais metais kartoti šiuos senus pažadus? Būsimo investuotojo statusas duoda jiems kažkokių privilegijų mieste?
                                Sunku pasakyti, ar čia styginių traukinių variantas. Kaip suprantu tame sklype jau aktyviai vyksta darbai. Termicom 2017 buvo 2 darbuotojai, šiuo metu 28. Bent jau jie patys ir savivaldybė deklaruoja kad visi infrastruktūros darbai vyksta pagal projektą, ir neva bus startuota, kaip ir planuota, 2021 kovą.

                                2017 buvau įsitikinęs, kad čia Šaraškino kontoros aferėlė. Dabar jau nesu toks tikras.
                                If a lion could speak, we could not understand him.

                                Comment


                                  Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                                  Gaila kad ner kur paimt sitos srities darbuotoju tiek. Ypac Siauliuose. Dirbs puse angaro latviu, puse ukrainieciu/bulgaru
                                  Labai abejoju dėl ukrainiečių/bulgarų, lėktuvų remonte aukšti reikalavimai, aviacijos inžinerija ir t.t., dėl latvių tai sutinku, kad gali būti dalis perbėgėlių iš AirBaltic techninių centrų Rygos, būtų pakankamai sunku kiekvieną dieną į Šiaulius iš Rygos važinėti dirbti, o jei keli inžinieriai persikraustys su šeimom į Šiaulius, tai irgi nieko blogo, darbo mokesčiai Lietuvoje, išleisti pinigai Lietuvoje.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                    Įdomu, kiek FL Technics dirba užsieniečių.
                                    Pakankamai daug bent KUN. Plius sertifikuojantis personalas ir projektu vadovai 80% kasdien is VNO vazineja.

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                      Labai abejoju dėl ukrainiečių/bulgarų, lėktuvų remonte aukšti reikalavimai, aviacijos inžinerija ir t.t., dėl latvių tai sutinku, kad gali būti dalis perbėgėlių iš AirBaltic techninių centrų Rygos, būtų pakankamai sunku kiekvieną dieną į Šiaulius iš Rygos važinėti dirbti, o jei keli inžinieriai persikraustys su šeimom į Šiaulius, tai irgi nieko blogo, darbo mokesčiai Lietuvoje, išleisti pinigai Lietuvoje.
                                      as kalbu apie tai ka kasdien matau darbe, t.y. ukrainieciai ir bulgarai, bet tau matyt apie standartus geriau zinoti. Air baltic personalas nebent ant 737 clasic galetu dirbt, kuriu siais laikais mazai like aptarnauti bent europoje, nes neturi savo fleet'e nei 320 nei 737ng

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Iki įmonės veiklos pradžios yra ~2 metai - pakankamai laiko personalo apmokymui.
                                        tu neturi suvokimo kaip vyksta personalo apmokymas darbam su orlaiviais. Seritifkuojancio personalo tokiam kiekiui lektuvu paruosti nera imanoma, o ir kainuoja nezmoniskus pinigus.

                                        Comment


                                          Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą

                                          as kalbu apie tai ka kasdien matau darbe, t.y. ukrainieciai ir bulgarai, bet tau matyt apie standartus geriau zinoti. Air baltic personalas nebent ant 737 clasic galetu dirbt, kuriu siais laikais mazai like aptarnauti bent europoje, nes neturi savo fleet'e nei 320 nei 737ng
                                          Būtų įdomu sužinoti daugiau konkrečios informacijos jei dirbi tam sektoriuje, labai abstrakčiai kalbi. Čia turi mintyje Kauno oro uoste? Ar Vilniuje taip? Kokio lygio specialistai tie ukrainiečiai/bulgarai?
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X