Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SQQ] Šiaulių oro uostas
Collapse
X
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąVa toks terminalas:
Comment
-
Kraupu tiesiog,tikrai kaip vaiku darzelis ar bendrabutis koksParašė agnette Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė LinS Rodyti pranešimąNei kraupu nei baisu:
Palyginimui, Vadsø Airport, norway, 100000 kelevių per metus.
Daržinė su parkavimo aikštele šalia. 8 kryptys.
Svolvær Airport, 5 kryptys, 80000 keleivių:
Aš kaip ir neagituoju, kad reikia forsuoti skraidymą iš Šiaulių, bet jei kokiai kompanijai prisireiktų, tai būtų įdomus reiškinys. Infrastruktūros pradžiai užtenka. Prisiminkit koks buvo senasis KUN terminalas.
Comment
-
Šiaulių oro uostui pasisekė surasti eksportinę gyvą prekę – veršelius, kurie skraidinami į Izraelį. O ką importuoti? Tam puikiai tinka prieskoninės daržovės. Toks verslo modelis leido bendrovei įsivažiuoti.
Veršelių rinką nukonkuravo Rumunijos augintojai.
Veršelių kurį laiką jau neskraidina – šią rinką nukonkuravo Rumunijos augintojai.
Direktorius tikisi, kad ne visam laikui, nes Lietuvos žalmargiai jautukai buvo pripažinti genetiškai viena stipriausių veislių. Auginant jų nugaišdavo mažiausiai iš visų veislių.
„Šios eksporto prekės reikėtų neužmiršti, nes ji oro transporte laikoma geru ir apsimokančiu kroviniu. Ieškome kelių eksportuoti jautukus į Turkiją. Galvijai labai populiarūs visoje Mažojoje Azijoje“, – tikina vadovas
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2zAY09fUV
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąŠiaulių oro uostui pasisekė surasti eksportinę gyvą prekę – veršelius, kurie skraidinami į Izraelį. O ką importuoti? Tam puikiai tinka prieskoninės daržovės. Toks verslo modelis leido bendrovei įsivažiuoti.
Veršelių rinką nukonkuravo Rumunijos augintojai.
Veršelių kurį laiką jau neskraidina – šią rinką nukonkuravo Rumunijos augintojai.
Direktorius tikisi, kad ne visam laikui, nes Lietuvos žalmargiai jautukai buvo pripažinti genetiškai viena stipriausių veislių. Auginant jų nugaišdavo mažiausiai iš visų veislių.
„Šios eksporto prekės reikėtų neužmiršti, nes ji oro transporte laikoma geru ir apsimokančiu kroviniu. Ieškome kelių eksportuoti jautukus į Turkiją. Galvijai labai populiarūs visoje Mažojoje Azijoje“, – tikina vadovas
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2zAY09fUVAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąŠita bėda išsprendžiama paprastai, tiesiog reikia papaskoti, kaip auginami mūsų veršeliai, kaip jie skerdžiami, kada skerdžiami.
Comment
-
Oficialu: pirmasis lėktuvas iš Šiaulių leisis Antalijoje
Jau šį rudenį iš Šiaulių oro uosto poilsiautojai galės skristi į Turkiją. Miesto savivaldybė oro uostui pertvarkyti ir reklaminiai kompanijai planuoja skirti daugiau nei 300 tūkst. litų.
Turistiniai skrydžiai iš Šiaulių oro uosto į Turkijos miestą Antaliją startuos rugsėjį. Tarptautinis oro uostas naudingas Šiaurės Lietuvos regionų gyventojams, kuriems nebereikės gaišti laiko kelionėms į toli esančius Vilniaus ar Rygos oro uostus.
„Mūsų patrauklumas tam regionui. Tai yra mūsų regionui į Klaipėdos pusę, į Radviliškio, kurie nesirenka Vilniaus, Latvijos pasienis. Net ir ta pati Latvija“, – komentuoja Šiaulių miesto meras Justinas Sartauskas.
Iš viso šiais metais suplanuoti septyni skrydžiai. Jei keleivių būtų mažai, liktų tik keturi reisai.
Poilsiniams skrydžiams viešinti, Šiaulių atributikos vaizdams ant lėktuvų planuojama skirti apie 250 tūkst. litų iš Savivaldybės biudžeto. Dėl lėšų skyrimo oro uostui gegužės 8-ąją šaukiamas neeilinis Tarybos posėdis. Papildomai apie 100 tūkst. litų Savivaldybė planuoja skirti tam, kad oro uostą geriau pritaikyti civiliams keleiviams.
„Būtų įrengta automobilių stovėjimo aikštelė, saugoma, su kameromis, su simboliniu santykinai mokesčiu palyginus su Vilniumi ar Ryga. Taip pat reikėtų pasirūpinti keleivių išleidimu“, – aiškina miesto meras.
Gegužės 15 dieną Šiaulių Arenoje vyks Turkijos diena, kurios metu skrydžių bilietai bus parduodami su 10 proc. nuolaida.
Comment
-
Ar verta 250-300 tukstančių litų miesto pinigų mesti čarteriniams skrydžiams į Turkiją reklamuoti? Kokią piniginę naudą iš jų gaus uostas? Nekalbant apie regioną - tai juk reisas, kuriuo išskris ir atskris tie patys poilsiautojai, jokių turistų, kurie leistų pinigus mieste. Tai pajamos tik tos, kurias sumokės kelionių organizatoriai. Kokios jos bus?
Comment
-
Graži tik idėja, o faktai kalba patys už save:
Išleisti reklamai 250 000lt
Nauda vežančiai kompanijai: lėktuvo nuoma + pinigai už reklamą
Kaip Gator sakė, srautas tik išvykstamasis- tokiu atveju reklama ant lėktuvo tikrai beprasmė.
Pozityvu tik, kad bus investuota į oro uosto infrastruktūrą, bei pradėti charter'iniai reisai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGraži tik idėja, o faktai kalba patys už save:
Išleisti reklamai 250 000lt
Nauda vežančiai kompanijai: lėktuvo nuoma + pinigai už reklamą
Kaip Gator sakė, srautas tik išvykstamasis- tokiu atveju reklama ant lėktuvo tikrai beprasmė.
Pozityvu tik, kad bus investuota į oro uosto infrastruktūrą, bei pradėti charter'iniai reisai.
Juk charteriniai reisai iš esmės neturi potencialo turėti platesnės ekonoinės naudos, skirtingai, nei reguliarieji reisai (tegul ir lowcostai)?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kokia ekonominė nauda miestui iš charterių apskritai? Kiek mokesčių gauna oro uostas, tarkim, nuo vieno kylančio/besileidžiančuo pilno B737/A320?
Juk charteriniai reisai iš esmės neturi potencialo turėti platesnės ekonoinės naudos, skirtingai, nei reguliarieji reisai (tegul ir lowcostai)?
Pagrindinė nauda, tai tik oro uosto mokesčiai, mokami nuo keleivių skaičiaus. Bet kažkaip visas šitas reikalas atrodo ne nuo to galo pradedamas. Manau iš pradžių reiktų pasibandyti su 4-7 skrydžiais, nedarant didelių investicijų į reklamą. Sumokant avia kompanijai tik už skrydžius. Jei viskas puiku, tuomet galima pradėti įgyvendinti ir kitus etapusAviate, navigate, communicate
Comment
-
Taryba pritaria skrydžiams į Turkijos kurortus iš Šiaulių oro uosto
Skubiai sušauktame neplanuotame miesto Tarybos posėdyje politikai svarstė vieną klausimą – ar skirtį lėšų Šiaulių oro uostui organizuoti užsakomuosius keleivių skrydžius į Turkiją. 18 iš 20 posėdyje dalyvavusių Tarybos narių pritarė numatyti 100 tūkstančių litų iš Privatizavimo fondo oro uosto infrastruktūros plėtrai ir 250 tūkst. Lt per dvejus metus paslaugoms viešinti.
Iš infrastruktūrai skirtų lėšų oro uostas rekonstruos automobilių stovėjimo aikštelę ir įrengs rūkymo zoną bei terminalo ventiliavimo sistemą. Pusė viešinimui skirtų lėšų būtų oro uostui tektų iš Savivaldybės įmonių akcininkui mokamų dividendų, kita pusė – iš kitų metų biudžeto. Ši pinigų suma reikalinga reklamai ant lėktuvo korpuso dviejų metų laikotarpiui. Ant lėktuvo sparno būtų uždėtas Šiaulių miesto herbas, užrašas „siauliai.lt” ir Šiaulių oro uosto šaukinys.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kokia ekonominė nauda miestui iš charterių apskritai? Kiek mokesčių gauna oro uostas, tarkim, nuo vieno kylančio/besileidžiančuo pilno B737/A320?
Juk charteriniai reisai iš esmės neturi potencialo turėti platesnės ekonoinės naudos, skirtingai, nei reguliarieji reisai (tegul ir lowcostai)?
Susisiekimo ministerijos nustatytas maksimalus tūpimo mokestis - 60 LTL už toną, keleivio mokestis max 45 LTL už keleivį.
B737 - tūpimo pajamos - max 3600 LTL, keleivio pajamos - max 6600 LTL, jeigu lėktuvas pilnas. Taigi max pajamos oro uostui iš reiso apie 10 000 LTL.
Realiai tai maksimalios rinkliavos netaikomas nė vienam kitam Lietuvos oro uoste, pvz. Vilniuje tūpimo mokestis yra 25 LTL, keleivio mokestis - 22 LTL. Tokiu atveju pajamos iš tūpimo apie 1500 LTL, iš keleivių - 3250 LTL, total 4750 LTL.
Comment
Comment