Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    lėktuvas tuo metu buvo per arti oro uosto, jis praleido artėjimo kelią ir turėjo atlikti korekcijas.
    Straipsnis rašytas praeitą savaitę, tai tikrai ne "šaltinių šifruojančių juodos dežės įrašus duomenys". Nepamenu, kad iš viešų duomenų būtų kas padaręs tokias išvadas.

    Comment


      Kažkokios keistos išvados. Komunikacijos problemų gali būti visada. Pasaulyje vyksta milijonai skrydžių, bet lėktuvai nekranta kaip lapai.
      Pagrindinis sprendėjas yra laivo kapitonas, kuris kontroliuoja orlaivį. Jeigu kažkas blogai su ryšiu, tai pagal esamą situaciją galima aibė sprendimų, neprivedančių prie katastrofos.
      Pvz.: tiesiog nesileisti, kol neišsiaškins arba užeiti iš antro karto, jei "praleido artėjimo kelią" ir t.t.
      Paskutinis taisė Sula; 2024.12.05, 09:54.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Kažkokios keistos išvados. Komunikacijos problemų gali būti visada. Pasaulyje vyksta milijonai skrydžių, bet lėktuvai nekranta kaip lapai.
        Pagrindinis sprendėjas yra laivo kapitonas, kuris kontroliuoja orlaivį. Jeigu kažkas blogai su ryšiu, tai pagal esamą situaciją galima aibė sprendimų, neprivedančių prie katastrofos.
        Pvz.: tiesiog nesileisti, kol neišsiaškins arba užeiti iš antro karto, jei "praleido artėjimo kelią" ir t.t.
        Būtent, aš pvz. nesuprantu, kaip ten apskritai galima ką nors suprasti, ką mala per tą radijo ryšį, dėl to lėktuvas negalėjo prarasti keliamosios galios ir nukristi net jei negavo leidimo leistis.
        Flickr

        Comment


          Apsilankiau vietoje - beveik dvi savaitės po avarijos, savaitė po nuolaužų išvežimo. Atėjau Tarpkalnio gatve nuo Jotvingių gatvės. Teritorija vis dar apjuosta stop juosta, bet nebesaugoma:

          Click image for larger version

Name:	1_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	182
Size:	829,4 kB
ID:	2169619

          Nelaimingasis namas ir naujai pakeistas elektros stulpas:

          Click image for larger version

Name:	2a_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	188
Size:	556,5 kB
ID:	2169620

          Ta vieta pernai atrodė taip:

          Click image for larger version

Name:	2b_tarpkalnio_202304_gsw.jpg
Views:	179
Size:	549,9 kB
ID:	2169621

          Suguldyti medžiai ir krūmai:

          Click image for larger version

Name:	3_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	182
Size:	673,4 kB
ID:	2169622

          Tyrėjų palikta žymė ant žemės:

          Click image for larger version

Name:	4_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	179
Size:	901,2 kB
ID:	2169623

          Vaizdas išilgai "nusileidimo tako":

          Click image for larger version

Name:	5_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	180
Size:	642,5 kB
ID:	2169624

          Žiūrint į priešingą pusę - vieta, kur lėktuvas pilnai rėžėsi į kalvos keterą:

          Click image for larger version

Name:	6_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	183
Size:	632,7 kB
ID:	2169625

          Pirmas kontaktas - čia turbūt lėktuvas nukirto poros beržų viršūnes ir dešiniu sparnu išarė griovį:

          Click image for larger version

Name:	7_tarpkalnio_20241207.jpg
Views:	184
Size:	889,0 kB
ID:	2169626

          Bendras įspūdis - žala aplinkai atrodo stebėtinai kukli, lyginant su tuo, ką buvo galima įsivaizduoti žiūrint video su didžiuliu sprogimu. Aišku, labiausiai nukentėjo namas ir šalia jo augę medžiai, kur įsiliepsnojo gaisras. Bet žiūrint į tą vietą, kur lėktuvas visa savo jėga rėžėsi į kalvą, sunku atskirti, kur žemes išvartė lėktuvas, o kur - nuolaužas išvežusi technika. Po žiemos, kai suvešės šviežia žaluma, turbūt visai nesimatys, kad čia įvyko kažkas ypatingo.

          Comment

          Working...
          X