Parašė ZYKLON-B
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė mag Rodyti pranešimą, prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?)
-
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
Vieni retesnių kadrų:
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.30, 17:44.Aviate, navigate, communicate
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Techniniai darbuotojai, atsaing už cargo, "loading" inžinieriai.
Comment
-
Aiškėja viena realiausių lėktuvo katastrofos Vilniuje versijų
Nacionalinio krizių valdymo centro (NKVC) vadovas Vilmantas Vitkauskas neatmeta versijos, kad prieš savaitę šalia Vilniaus oro uosto įvykusią lėktuvo katastrofą galėjo lemti piloto klaida. Pasak jo, tokia versija yra „labai stipri“.
Apie tai V.Vitkauską savo tinklalaidėje „Politika“ kalbino žurnalistas Edmundas Jakilaitis.
Šis užsiminė neoficialiai kalbėjęs su keliais pilotais – žurnalisto šaltiniai linkę manyti, kad nelaimę galima traktuoti kaip piloto klaidą, nes gali būti, kad laiku nebuvo išleisti lėktuvo užsparniai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kiek video teko matyti, tai pilotas visada rankiniu būdu išleidžia.
Bent jau žmonės nežūtų.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.
Bent jau žmonės nežūtų.
Tesla vehicles suffer fatal accidents at a rate that's twice the industry average, according to a new report. Tesla's vehicles have the highest fatal accident rate among all car brands in America, according to a recent iSeeCars study that analyzed data from the U.S. Fatality Analysis Reporting System (FARS)
- 2 patinka
Comment
-
Bent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
Vien bandymai dar vienai generacijai pritempti 737 lėmė MAX avarijas - viskas kilo iš to, jog šie lėktuvai buvo sukurti miniatiūrinio diametro 1960s varikliams.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąBent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
737-400 apskritai yra senas grabas, gamintas nuo 1985 metų, o paskutinis pagamintas jau prieš 25 metus, tai nieko keisto, kad ir automatikos ar išmanių perspėjimo sistemų nelabai turi.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąBeveik visi su bagažu čiuožia iš degančio lėktuvo.
Comment
-
Avariją galėjo sukelti žmogiškoji klaida.
„Der Spiegel“ remdamasis radijo pranešimais ir ekspertų analizėmis atkūrė avariją. Orlaivio tūpimo metu kilo didelių komunikacijos problemų.
Iš pradžių pilotas nesulaukė jokio atsakymo iš bokšto tūpimo metu po to, kai perdavė orlaivio šaukinį. Tik antrojo pranešimo metu ekipažas gavo atsakymą iš kontrolieriaus.
Teigiama, kad dispečeris radijo ryšiu davė nurodymus, kurių pilotai iš pradžių nesuprato. Tik antrą kartą paklausus įgula suprato, kad jiems buvo duotas leidimas tūpti.
Kadangi buvo teigiama, kad lėktuvas tuo metu buvo per arti oro uosto, jis praleido artėjimo kelią ir turėjo atlikti korekcijas. Tuo tarpu dispečeris paprašė įgulos persijungti į kitą radijo dažnį – ir įvyko dar viena lemtinga klaida: įgula neteisingai suprato skaičių seką, todėl ryšys tarp bokšto ir piloto nebegalėjo vykti.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment