Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

    Nuo lietuvio bei vokiecio nereikia nieko tiketis nes jie nebuvo igulos nariais. Tiktai isgyvenes ispanas (first officer) gali padeti tyrimui.
    O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.

    Comment


      Parašė mag Rodyti pranešimą
      , prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?)
      Jau senai įgulos nepriskirtos prie lėktuvų, netgi pilotai tarpusavyje nebūtinai suporuoti.

      -

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
        Techniniai darbuotojai, atsaing už cargo, "loading" inžinieriai.

        Vieni retesnių kadrų:

        Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1732737726405.jpg Views:	57 Size:	60,6 kB ID:	2168041

        Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1732737729620.jpg Views:	57 Size:	177,8 kB ID:	2168042

        Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1732737736426.jpg Views:	57 Size:	162,6 kB ID:	2168043
        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.30, 17:44.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Labai siūlau pažiūrėti šį video - naktis, debesuota, cargo, jokios panikos iš įgulos, net tas pats pokrypis prieš sudūžtant, kažkaip daug panašių detalių:

          Paskutinis taisė digital; 2024.12.02, 17:23. Priežastis: [YOUTUBE]GFjXfHo1oe8[/YOUTUBE]
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            O kas jie buvo? Gal galėjo būti irgi kokie pilotai, kurie matė kas vyksta, are turėjo netgi tiesioginį vaizdą į kabiną.
            Sėdėjo už pilotų, kabinoje, kitur nėra vietos. Galėjo ką nors matyt, arba ne.

            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Techniniai darbuotojai, atsaing už cargo, "loading" inžinieriai.
            Greičiau kokie pakaitiniai ar namo grįžtantys pilotai.

            Comment


              Truputis nepatikrintos informacijos:

              Comment


                Tas stūmoklis gal grįžta į pradinę padėtį, jei dingsta slėgis hidraulikoje? Specialistai turėtų pakomentuoti.

                Comment


                  Aiškėja viena realiausių lėktuvo katastrofos Vilniuje versijų

                  Nacionalinio krizių valdymo centro (NKVC) vadovas Vilmantas Vitkauskas neatmeta versijos, kad prieš savaitę šalia Vilniaus oro uosto įvykusią lėktuvo katastrofą galėjo lemti piloto klaida. Pasak jo, tokia versija yra „labai stipri“.

                  Apie tai V.Vitkauską savo tinklalaidėje „Politika“ kalbino žurnalistas Edmundas Jakilaitis.

                  Šis užsiminė neoficialiai kalbėjęs su keliais pilotais – žurnalisto šaltiniai linkę manyti, kad nelaimę galima traktuoti kaip piloto klaidą, nes gali būti, kad laiku nebuvo išleisti lėktuvo užsparniai.

                  Comment


                    Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
                      Kiek video teko matyti, tai pilotas visada rankiniu būdu išleidžia.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Kiek video teko matyti, tai pilotas visada rankiniu būdu išleidžia.
                        Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.
                        Bent jau žmonės nežūtų.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Reikia pradėti galvoti apie bepiločius skrydžius, pradžiai cargo reisuose tarp didesnių oro uostų.
                          Bent jau žmonės nežūtų.
                          Kompiuteriai lygiai taip pat klysta, genda, užlužta ir pan. Sėstumėte į lėktuvą, kuris neturi pilotų?

                          Tesla vehicles suffer fatal accidents at a rate that's twice the industry average, according to a new report. Tesla's vehicles have the highest fatal accident rate among all car brands in America, according to a recent iSeeCars study that analyzed data from the U.S. Fatality Analysis Reporting System (FARS)
                          Flickr

                          Comment


                            Bent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Tai. kas parodyta video aukščiau. Keista, ar jie ne automatiškai išleidžiami tam tikro skrydžio režimo metu?
                              Šiaip aplamai 737, net ir patys naujausi, yra 1960s lygio lėktuvai, kur vairai tiesiogiai jungiami kabeliais ir pan. Juose laikui bėgant buvo pridėliota visokių naujovių, bet jie niekada nebus tokio lygio automatizacijos, kaip pvz. Airbus A320, kuris 20 metų naujesnio dizaino.
                              Vien bandymai dar vienai generacijai pritempti 737 lėmė MAX avarijas - viskas kilo iš to, jog šie lėktuvai buvo sukurti miniatiūrinio diametro 1960s varikliams.

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                Bent jau priešsparniai (ant 737NG, kaip su šituo 737-400 negaranutoju) turi automatinį išsiskleidimą didelio atakos kampo atveju, bet tik jeigu užsparniai yra išskleisti bent mažiausioje padėtyje. Šiuose lėktuvuose priesparniai priklauso nuo užsparnių padėties, tačiau ne visose užsparnių padėtyse jie yra išskleisti pilnai - užtat automatika turi manevro laisvės juos išvaryti iki galo, prireikus.
                                737-400 apskritai yra senas grabas, gamintas nuo 1985 metų, o paskutinis pagamintas jau prieš 25 metus, tai nieko keisto, kad ir automatikos ar išmanių perspėjimo sistemų nelabai turi.
                                Flickr

                                Comment


                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    737-400 apskritai yra senas grabas, gamintas nuo 1985 metų, o paskutinis pagamintas jau prieš 25 metus, tai nieko keisto, kad ir automatikos ar išmanių perspėjimo sistemų nelabai turi.
                                    Flaps 1 yra slads (sparno priekyje), teisingai pastebėta, kad tai rankiniu būdu valdoma. Aš vis dar turiu įtarimą, kad jie suprato, kur yra tik išlindę iš debesies, o naktinis nuovargis padarė savo.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Beveik visi su bagažu čiuožia iš degančio lėktuvo.
                                      ПТН ПНХ
                                      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                      Comment


                                        Parašė manometras Rodyti pranešimą
                                        Beveik visi su bagažu čiuožia iš degančio lėktuvo.
                                        Tai ne jau paliksi kad pavogtų.

                                        Comment


                                          Avariją galėjo sukelti žmogiškoji klaida.

                                          Der Spiegel“ remdamasis radijo pranešimais ir ekspertų analizėmis atkūrė avariją. Orlaivio tūpimo metu kilo didelių komunikacijos problemų.

                                          Iš pradžių pilotas nesulaukė jokio atsakymo iš bokšto tūpimo metu po to, kai perdavė orlaivio šaukinį. Tik antrojo pranešimo metu ekipažas gavo atsakymą iš kontrolieriaus.

                                          Teigiama, kad dispečeris radijo ryšiu davė nurodymus, kurių pilotai iš pradžių nesuprato. Tik antrą kartą paklausus įgula suprato, kad jiems buvo duotas leidimas tūpti.

                                          Kadangi buvo teigiama, kad lėktuvas tuo metu buvo per arti oro uosto, jis praleido artėjimo kelią ir turėjo atlikti korekcijas. Tuo tarpu dispečeris paprašė įgulos persijungti į kitą radijo dažnį – ir įvyko dar viena lemtinga klaida: įgula neteisingai suprato skaičių seką, todėl ryšys tarp bokšto ir piloto nebegalėjo vykti.
                                          https://m.technologijos.lt/cat/1/art...oogle_vignette
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X