Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kol kas aišku, kad pilotai prieš tai nepasiuntė jokių nelaimės signalų, kas reiškia, kad katasrofa įvyko netikėtai. Tai arba kažkas su lėktuvu labai staigiai blogai pasidarė, arba kažkas nesuveikė ir pilotai nepastebėjo, kad skrenda tiesiai į žemę.

    Comment


      Keista, jei būtų gaisras arba sprogimas, na tikrai nebūtų laiko pilotams kelt lįktuvo nosį į viršų.

      Comment


        Video nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų. YT komentaruose, anoniminiai "pilotai su belekiek valandų" sako, kad panašiausia į autopiloto gedimą.
        Kaip po dykumą blaškiausi

        Comment


          Parašė vytauc Rodyti pranešimą
          Video nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų.
          Prašom pateikti nuorodą

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Prašom pateikti nuorodą
            Pavažiavus į apačią - pats pirmas video.

            https://www.delfi.lt/news/daily/lith...79?jwsource=cl
            Kaip po dykumą blaškiausi

            Comment


              Parašė vytauc Rodyti pranešimą
              Video nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų. YT komentaruose, anoniminiai "pilotai su belekiek valandų" sako, kad panašiausia į autopiloto gedimą.
              Ten sparnas, ne uodega.

              Studžius pilotas pakomentino:
              ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
              nu tai stall
              uzkele nosi, desnys sparnas stall,
              ir nuvirto ant sono






              *censored*

              Comment


                Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                Ten sparnas, ne uodega.

                Studžius pilotas pakomentino:
                ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
                nu tai stall
                uzkele nosi, desnys sparnas stall,
                ir nuvirto ant sono





                Reiks eit akių tikrintis.
                Kaip po dykumą blaškiausi

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                  Ten sparnas, ne uodega.

                  Studžius pilotas pakomentino:
                  ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
                  nu tai stall
                  uzkele nosi, desnys sparnas stall,
                  ir nuvirto ant sono
                  Taip, ten panašiau, kad jis virsta ant šono. Lenkai jau dirba virš Vilniaus žiūri, kaip įranga sukalibruota.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Kažkokia liūdininkė tiegia, kad lėktuvas jau degė besileisdamas virš jos galvos
                    Gal tolimuose video nesimato smulkių žiežirbų ar liepsnų.
                    Jeigu taip, tai viską keistų. Bet turėtų matytis liekanose

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Kažkokia liūdininkė tiegia, kad lėktuvas jau degė besileisdamas virš jos galvos
                      Gal tolimuose video nesimato smulkių žiežirbų ar liepsnų.
                      Jeigu taip, tai viską keistų. Bet turėtų matytis liekanose
                      Video gana neblogai matosi, kad nėra nei ugnies, nei dūmų.Turbūt liudininkė supainiojo su lkėktuvo šviesomis, kurios iš kai kurių kampų atrodo gana stiprios.

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Nepilant žibalo į ugnį, Vilniuje dėl įvairiausių išorinių priežasčių turėjome super daug go-around šiais metais, kai buvo trikdomas GPS signalas.
                        Įdomu, ar sutrikęs GPS signalas gali "pastumti" nusileidimo taką daugiau nei kilometru?

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                          Tuo pačiu galėtų patikrinti kokia šio monstro dalis yra pastatyta nelegaliai
                          Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	862
Size:	2,13 MB
ID:	2167085
                          BNS 2024.11.25
                          Vilniuje nukritęs lėktuvas suniokojo vienos giminės būstus: iš namų išbėgo su šlepetėmis
                          Jolanta BNS teigė, kad būstas apdraustas nebuvo.
                          „Nebuvome baigę tvarkytis dokumentų, nespėjome. Visi, nes buvo anksčiau namas, o padarėme daugiabutį“, – teigė ji.

                          https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...-su-slepetemis

                          Comment


                            Dar prieš rėžiantis į žemę pilotas spėjo pasukti lėktuvą ir sparnas kliudė žemę.

                            Comment


                              Parašė eigh Rodyti pranešimą

                              Įdomu, ar sutrikęs GPS signalas gali "pastumti" nusileidimo taką daugiau nei kilometru?
                              Instrumentiniam nusileidimui GPS nenaudojamas, ten iš oro uosto kryptiniai radijo spinduliai lėktuvą lydi iki nusileidimo tako.

                              Comment


                                Kol kas lyg panašu, kad tai tiesiog atsitiktinė trtagedija ir šitą teoriją aš laikyčiau kaip labiausiai tikėtina. Ir visgi rusų tarnybų darbo aš neatmesčiau. Tas prieš pora mėnesių rusų tarnybų siųstas siuntinys per DHL iš Vilniaus į Leipcigą, kuris po to savaime užsidegė sandėlyje - atrodo kaip arba neįtikėtinas sutapimas, arba nesutapimas, o žinutė. Žinutė dėl to, kad siųsti savaime užsidegančius paketus rusų 'kgb' būtų labai jau vaikiška, jie sukelti aviakatastrofos tikrai negali. Kas būtų nevaikiška, tai jei rusai kokiais nors būdais (iš Baltarusuijos ar pan.) panaudotų radioelektroninės kovos priemones, kurias dabar naudoja prieš dronus ir lėktuvus Ukrainoje, (ar kažką pan.) ir 'apakintų' siuntų lėktuvą Vilniuje. Prie ko čia tie savaime užsidegantys paketai? Tam, kad jei radioelektroninės kovos priemonių įtakos neįmanoma nustatyti - kad būtų paliktas pėdsakas ir žinutė, nes Putinui, kaip ir iš esmės visiems teroristams, būtina palikti parašą po savo išpuoliais. Tik dar kartą pakartosiu, kad tokios teorijos nebūtų pagrindinės, kuriomis aš tikėčiau, tik nemanau, kad mes turim jas atmesti.
                                Paskutinis taisė Eidvis; 2024.11.25, 18:10.

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Tik dar kartą pakartosiu, kad tokios teorijos nebūtų pagrindinės, kuriomis aš tikėčiau, tik nemanau, kad mes turim jas atmesti.
                                  Nieko mes neturime nei laikyti, nei atmesti ar neatmesti. Mes neturim net mažos dalies turimos apie įvykį informacijos. Spekuliacijom užsiimti neproduktyvu, o kartais gali būti ir žalinga.

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Panašu, kad buvo bokšto klaidų taip pat.

                                    Bokšto žodžiai "descend to 2700", pilotas atkartojo neteisingą aukštį "2500" bokštas nebetaisė. Taip pat neteisingai nurodyti slėgio duomenys 1019 vietoje 1020.

                                    Dėl komunikacinės klaidos galėjo atsidurti per žemai.
                                    Man iš įrašo niekaip nėjo suprasti, kokį aukštį atkartojo pilotai, tai galėjo ir bokšte nenugirst. Bet net ir 200ft yra jau 60m - kaip tik pakankamas skirtumas nepataikyt. O jei suprato 500ft (150m) skirtumą, tai jau ir nebepasitaisysi.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.11.25, 18:52.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Man iš įrašo niekaip nėjo suprasti, kokį aukštį atkartojo pilotai, tai galėjo ir bokšte nenugirst. Bet net ir 200ft yra jau 60m - kaip tik pakankamas skirtumas nepataikyt. O jei suprato 500ft (150m) skirtumą, tai jau ir nebepasitaisysi.
                                      Per TV3 parodė palyginimui video iš auto įmonės iš šono grynai toje vietoje kaip skrenda normaliu atveju ir kaip šitas tai skirtumas labai didelis, gali atitikti tą 60m
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Man keista, lad iki šiol niekas nepakėlė drono iš žurnalistų ar jiems neleidžia, nėra jokių nuotraukų, kur matytųsi pirmasis kontaktas, visa slydimo zona ir kur galiausiai sustojo lėktuvas.

                                        Nuotraukos išboro būtinos, gereaniam situacijos supratimui.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Manau kontroliuoja ir neleidžia.
                                          Neatmestina, kad gali būti teisminis ieškinys minimum prieš avia įmonę, o gal ir prieš oro navigaciją, tai reikia kontroliuoti informacijos nutekėjimą. O kas ten žino kaip čia dar pasisuks. Negalima atmesti jokių versijų nežinant.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X