Kol kas aišku, kad pilotai prieš tai nepasiuntė jokių nelaimės signalų, kas reiškia, kad katasrofa įvyko netikėtai. Tai arba kažkas su lėktuvu labai staigiai blogai pasidarė, arba kažkas nesuveikė ir pilotai nepastebėjo, kad skrenda tiesiai į žemę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąVideo nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPrašom pateikti nuorodą
https://www.delfi.lt/news/daily/lith...79?jwsource=cl
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vytauc Rodyti pranešimąVideo nuo Liepkalnio keltuvo (yra Delfyje) matosi, kad prieš smengant, lėktuvo uodega staigiai užkyla į viršų. Jokio sprogimo ar dūmų. YT komentaruose, anoniminiai "pilotai su belekiek valandų" sako, kad panašiausia į autopiloto gedimą.
Studžius pilotas pakomentino:
ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
nu tai stall
uzkele nosi, desnys sparnas stall,
ir nuvirto ant sono
*censored*
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Ten sparnas, ne uodega.
Studžius pilotas pakomentino:
ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
nu tai stall
uzkele nosi, desnys sparnas stall,
ir nuvirto ant sono
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Ten sparnas, ne uodega.
Studžius pilotas pakomentino:
ne tai matyt jiems pradejo trukt lifto, todel bande didesni greiti palaikyt, nosi i virsu, bet vistiek nustallino
nu tai stall
uzkele nosi, desnys sparnas stall,
ir nuvirto ant sonoAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkokia liūdininkė tiegia, kad lėktuvas jau degė besileisdamas virš jos galvos
Gal tolimuose video nesimato smulkių žiežirbų ar liepsnų.
Jeigu taip, tai viską keistų. Bet turėtų matytis liekanose
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNepilant žibalo į ugnį, Vilniuje dėl įvairiausių išorinių priežasčių turėjome super daug go-around šiais metais, kai buvo trikdomas GPS signalas.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąTuo pačiu galėtų patikrinti kokia šio monstro dalis yra pastatyta nelegaliai
Vilniuje nukritęs lėktuvas suniokojo vienos giminės būstus: iš namų išbėgo su šlepetėmis
Jolanta BNS teigė, kad būstas apdraustas nebuvo.
„Nebuvome baigę tvarkytis dokumentų, nespėjome. Visi, nes buvo anksčiau namas, o padarėme daugiabutį“, – teigė ji.
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...-su-slepetemis
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Įdomu, ar sutrikęs GPS signalas gali "pastumti" nusileidimo taką daugiau nei kilometru?
- 5 patinka
Comment
-
Kol kas lyg panašu, kad tai tiesiog atsitiktinė trtagedija ir šitą teoriją aš laikyčiau kaip labiausiai tikėtina. Ir visgi rusų tarnybų darbo aš neatmesčiau. Tas prieš pora mėnesių rusų tarnybų siųstas siuntinys per DHL iš Vilniaus į Leipcigą, kuris po to savaime užsidegė sandėlyje - atrodo kaip arba neįtikėtinas sutapimas, arba nesutapimas, o žinutė. Žinutė dėl to, kad siųsti savaime užsidegančius paketus rusų 'kgb' būtų labai jau vaikiška, jie sukelti aviakatastrofos tikrai negali. Kas būtų nevaikiška, tai jei rusai kokiais nors būdais (iš Baltarusuijos ar pan.) panaudotų radioelektroninės kovos priemones, kurias dabar naudoja prieš dronus ir lėktuvus Ukrainoje, (ar kažką pan.) ir 'apakintų' siuntų lėktuvą Vilniuje. Prie ko čia tie savaime užsidegantys paketai? Tam, kad jei radioelektroninės kovos priemonių įtakos neįmanoma nustatyti - kad būtų paliktas pėdsakas ir žinutė, nes Putinui, kaip ir iš esmės visiems teroristams, būtina palikti parašą po savo išpuoliais. Tik dar kartą pakartosiu, kad tokios teorijos nebūtų pagrindinės, kuriomis aš tikėčiau, tik nemanau, kad mes turim jas atmesti.Paskutinis taisė Eidvis; 2024.11.25, 18:10.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTik dar kartą pakartosiu, kad tokios teorijos nebūtų pagrindinės, kuriomis aš tikėčiau, tik nemanau, kad mes turim jas atmesti.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPanašu, kad buvo bokšto klaidų taip pat.
Bokšto žodžiai "descend to 2700", pilotas atkartojo neteisingą aukštį "2500" bokštas nebetaisė. Taip pat neteisingai nurodyti slėgio duomenys 1019 vietoje 1020.
Dėl komunikacinės klaidos galėjo atsidurti per žemai.Paskutinis taisė Ginthus; 2024.11.25, 18:52.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Man iš įrašo niekaip nėjo suprasti, kokį aukštį atkartojo pilotai, tai galėjo ir bokšte nenugirst. Bet net ir 200ft yra jau 60m - kaip tik pakankamas skirtumas nepataikyt. O jei suprato 500ft (150m) skirtumą, tai jau ir nebepasitaisysi.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Manau kontroliuoja ir neleidžia.
Neatmestina, kad gali būti teisminis ieškinys minimum prieš avia įmonę, o gal ir prieš oro navigaciją, tai reikia kontroliuoti informacijos nutekėjimą. O kas ten žino kaip čia dar pasisuks. Negalima atmesti jokių versijų nežinant.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
Comment