Tai rusai žadėjo krūvą atrakcijų Europai ir Lietuvai prieš metus tarpe tarp JAV prezidento rinkimų ir inauguracijos, prieš metus įvairios žvalgybos, tam tarpe Bild paminėjo ir dabar plaukė panaši info tik kiek ramesnė (be Suvalkų koridioriaus ar smth). Kabelis, DHL paketai degantys (ok, jie liepa buvo), inauguracija sausio 20, dar bus naujų šou. Kas dar... Kalnėnuose butai pigz.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Gal kas nors žino, kokios yra spalvų reikšmės Flightradar24 žemėlapyje.
Kažkaip staiga pasikeitė spalvos virš Sapieginės
EC-MFE LEJ - VNO 2024.11.25
https://www.flightradar24.com/data/a...c-mfe#381bbfbf
Kalbėti apie priežastis labai sunku, kol kas nepanašu į išorinį veiksmą. Ar varikliai sukosi jau yra žinoma, nes jei nukrenta su veikiančiais varikliais pritraukia purvo, šakų ir viso kito.
Labiau tikėtina piloto klaida arba techninis gedimas. Lėktuvo amžius yra visiškai nekoreliuojantis su katastrofa. Palaukim šiek tiek dar.
Bet tai yra pirmoji civilinio lėktuvo katastrofa nepriklausomos Lietuvos istorijoje.Aviate, navigate, communicate
- 12 patinka
Comment
-
Panašu, kad užėjimas į tūptinę per žemas, klaidingai vykdant final approach pagal ILS (Instrumentinė tūpimo sistema) finale vizualiai identifikavus tikrą aukštį vairais staigiai pakelta orlaivio nosis esant mažam greičiui, tada smuka ir kontaktas su žeme. Žargonu kalbant - "nedatraukė iki KTT" ir "pakabino" lėktuvą.Skrydis- lyg amžinybės blyksnis
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąMan įdomu, o oro uostas neturi tupimo ir kilimo kryptimis kamerų? Gal kas žinot?
Parašė Tomas Rodyti pranešimąReal life "Kietas riešutėlis". Jei rimtai - ar neturėjo kontrolės bokštas rėkti - vyrai, ką jūs darote?
Nepilant žibalo į ugnį, Vilniuje dėl įvairiausių išorinių priežasčių turėjome super daug go-around šiais metais, kai buvo trikdomas GPS signalas.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.25, 12:48.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąReal life "Kietas riešutėlis". Jei rimtai - ar neturėjo kontrolės bokštas rėkti - vyrai, ką jūs darote?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Yra ATC įrašai, perskaitė atgal neteisingą aukštį, ATC nepataisė. Turbūt nepadėjo visai situacijai.
Comment
-
Panašu, kad buvo bokšto klaidų taip pat.
Bokšto žodžiai "descend to 2700", pilotas atkartojo neteisingą aukštį "2500" bokštas nebetaisė. Taip pat neteisingai nurodyti slėgio duomenys 1019 vietoje 1020.
Dėl komunikacinės klaidos galėjo atsidurti per žemai.Aviate, navigate, communicate
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kas tada formaliai kaltas gaunasi?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Panašu vis tiek į piloto klaidą, bet Vilniaus ATC matomai bus pakratytas. Nors čia klišė, bet vis tiek, reiks laukti ekspertų išvadų, mes čia tik spekuliuojam.
Pilotas nuskaitė slėgį 1019, o ne 1020, bokštas nepataisė.
Bokštas nurodė leistis iki 2700, pilotas pasakė, kad leidžiasi iki 2300.
Pilotas perskaitė atgal neteisingą bokšto dažnį, todėl video gale nėra jokio ryšio, turbūt pilotas net negirdėjo, ką bokštas paskutinėmis sekundėmis sakė daryti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJeigu taip, tokios durnos klaidos, tai dužtų kas antras nusileidimas, jei tai tikrai įtakoja.
Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.25, 13:52.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Taip išeina pagal įrašą trys klaidelės gavosi:
Pilotas nuskaitė slėgį 1019, o ne 1020, bokštas nepataisė.
Bokštas nurodė leistis iki 2700, pilotas pasakė, kad leidžiasi iki 2300.
Pilotas perskaitė atgal neteisingą bokšto dažnį, todėl video gale nėra jokio ryšio, turbūt pilotas net negirdėjo, ką bokštas paskutinėmis sekundėmis sakė daryti.
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Net ir tokiu atveju yra atsarginis variantas PAPI lights indikuojančios orlaivių aukštį.
Comment
Comment