Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai rusai žadėjo krūvą atrakcijų Europai ir Lietuvai prieš metus tarpe tarp JAV prezidento rinkimų ir inauguracijos, prieš metus įvairios žvalgybos, tam tarpe Bild paminėjo ir dabar plaukė panaši info tik kiek ramesnė (be Suvalkų koridioriaus ar smth). Kabelis, DHL paketai degantys (ok, jie liepa buvo), inauguracija sausio 20, dar bus naujų šou. Kas dar... Kalnėnuose butai pigz.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą

      Gal kas nors žino, kokios yra spalvų reikšmės Flightradar24 žemėlapyje.
      Kažkaip staiga pasikeitė spalvos virš Sapieginės

      EC-MFE LEJ - VNO 2024.11.25

      https://www.flightradar24.com/data/a...c-mfe#381bbfbf
      Aukštis, bet čia gali būti klaida, nes chartas to nerodo. T.y. atvaizdavimas X ir Y ašyje.

      Kalbėti apie priežastis labai sunku, kol kas nepanašu į išorinį veiksmą. Ar varikliai sukosi jau yra žinoma, nes jei nukrenta su veikiančiais varikliais pritraukia purvo, šakų ir viso kito.
      Labiau tikėtina piloto klaida arba techninis gedimas. Lėktuvo amžius yra visiškai nekoreliuojantis su katastrofa. Palaukim šiek tiek dar.

      Bet tai yra pirmoji civilinio lėktuvo katastrofa nepriklausomos Lietuvos istorijoje.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Prieš katastrofą buvo pakelta lėktuvo nosis.

        Comment


          Šitas įrašas įtvirtins Lietuvos kaip Baltijos Moldovos reputaciją.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Man tai pch tas įvaizdis, visi, kas pas mus buvo žino, kad čia tikrai ne NewNordics. Bet stebina kokiu dideliu greičiu tas lėktuvas skrido. Ar tai pagreitintas video? Ir pabaigoje vėl bandė imti aukštį?

            Comment


              Man įdomu, o oro uostas neturi tupimo ir kilimo kryptimis kamerų? Gal kas žinot?

              Comment


                Panašu, kad užėjimas į tūptinę per žemas, klaidingai vykdant final approach pagal ILS (Instrumentinė tūpimo sistema) finale vizualiai identifikavus tikrą aukštį vairais staigiai pakelta orlaivio nosis esant mažam greičiui, tada smuka ir kontaktas su žeme. Žargonu kalbant - "nedatraukė iki KTT" ir "pakabino" lėktuvą.
                Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                Comment


                  Iš šito rakurso atrodytų lyg buvo žemiau glideslope ir suprato jau ženkliai per vėlai. Nuo pitch up iki smūgio vos kelios akimirkos.

                  Comment


                    Real life "Kietas riešutėlis". Jei rimtai - ar neturėjo kontrolės bokštas rėkti - vyrai, ką jūs darote?
                    Paskutinis taisė Tomas; 2024.11.25, 12:39.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Man įdomu, o oro uostas neturi tupimo ir kilimo kryptimis kamerų? Gal kas žinot?
                      Turi ant bokšto, bet panašu, kad jos iki ten netraukia. O jei ir trauktų manau neviešintų tų vaizdų.

                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Real life "Kietas riešutėlis". Jei rimtai - ar neturėjo kontrolės bokštas rėkti - vyrai, ką jūs darote?
                      Sekundžių reikalas, plius jie žino ką daro. Tad bokšto intervencija čia tikrai negalima.

                      Nepilant žibalo į ugnį, Vilniuje dėl įvairiausių išorinių priežasčių turėjome super daug go-around šiais metais, kai buvo trikdomas GPS signalas.
                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.25, 12:48.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Real life "Kietas riešutėlis". Jei rimtai - ar neturėjo kontrolės bokštas rėkti - vyrai, ką jūs darote?
                        Yra ATC įrašai, perskaitė atgal neteisingą aukštį, ATC nepataisė. Turbūt nepadėjo visai situacijai.

                        Comment


                          C.f.i.t
                          -

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą

                            Yra ATC įrašai, perskaitė atgal neteisingą aukštį, ATC nepataisė. Turbūt nepadėjo visai situacijai.
                            Kas tada formaliai kaltas gaunasi?
                            Flickr

                            Comment


                              Panašu, kad buvo bokšto klaidų taip pat.

                              Bokšto žodžiai "descend to 2700", pilotas atkartojo neteisingą aukštį "2500" bokštas nebetaisė. Taip pat neteisingai nurodyti slėgio duomenys 1019 vietoje 1020.

                              Dėl komunikacinės klaidos galėjo atsidurti per žemai.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Kas tada formaliai kaltas gaunasi?
                                Panašu vis tiek į piloto klaidą, bet Vilniaus ATC matomai bus pakratytas. Nors čia klišė, bet vis tiek, reiks laukti ekspertų išvadų, mes čia tik spekuliuojam.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                  Panašu vis tiek į piloto klaidą, bet Vilniaus ATC matomai bus pakratytas. Nors čia klišė, bet vis tiek, reiks laukti ekspertų išvadų, mes čia tik spekuliuojam.
                                  Taip išeina pagal įrašą trys klaidelės gavosi:

                                  Pilotas nuskaitė slėgį 1019, o ne 1020, bokštas nepataisė.
                                  Bokštas nurodė leistis iki 2700, pilotas pasakė, kad leidžiasi iki 2300.
                                  Pilotas perskaitė atgal neteisingą bokšto dažnį, todėl video gale nėra jokio ryšio, turbūt pilotas net negirdėjo, ką bokštas paskutinėmis sekundėmis sakė daryti.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Jeigu taip, tokios durnos klaidos, tai dužtų kas antras nusileidimas, jei tai tikrai įtakoja.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Jeigu taip, tokios durnos klaidos, tai dužtų kas antras nusileidimas, jei tai tikrai įtakoja.
                                      Tai ir pasitaiko vis, kad vos nesudūžta, tik dažniausiai pavyksta suvaldyti situaciją paskutinę akimirką, o čia pilotas neaišku, ką veikė, jei nematė, kad trajektorija akivaizdžiai bloga eina, juolab matomumas buvo geras, taip pat turbūt lėktuvas kompas blogai veikė, jei nėrėkė, kad trajektorija bloga.

                                      Paskutinis taisė Lettered; 2024.11.25, 13:52.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Taip išeina pagal įrašą trys klaidelės gavosi:

                                        Pilotas nuskaitė slėgį 1019, o ne 1020, bokštas nepataisė.
                                        Bokštas nurodė leistis iki 2700, pilotas pasakė, kad leidžiasi iki 2300.
                                        Pilotas perskaitė atgal neteisingą bokšto dažnį, todėl video gale nėra jokio ryšio, turbūt pilotas net negirdėjo, ką bokštas paskutinėmis sekundėmis sakė daryti.
                                        Net ir tokiu atveju yra atsarginis variantas PAPI lights indikuojančios orlaivių aukštį.

                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Net ir tokiu atveju yra atsarginis variantas PAPI lights indikuojančios orlaivių aukštį.
                                          Tai tada dar ketvirta gaunasi, pilotas pražiopsojo lempas. Bet tokie nelaimingi atsitikimai dažniausiai ir nutinka, kai sukrenta ne viena ir ne dvi aplinkybės.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X