Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Ethiopian pilotai turėjo būti perskaitę, Boeing buvo išleidę oficialų dokumentą ( 2018 11 06, savaitė po Lions 610 2018 10 29).
    Ethiopian bosas teigė kad pilotai tikrai žinojo.

    Ir ... ?
    Ir... supranti koks tai yra absurdas, kad turi atlikti n veiksmų norėdamas išjungti sistemą, kai lėktuvas pradeda smigti žemyn. Turbūt pražiūri n elementų, kol supranti, kas iš tiesų vyksta ir jei ir pradedi kažką daryti laiko būna per mažai. Čia sekmės atveju, kuomet tiksliai identifikuoji klaidą ir atlieki veiksmus skirtus klaidai pašalinti.

    Tokia komplikuota, automatinė sistema neturėtų egzistuoti.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      Ir... supranti koks tai yra absurdas, kad turi atlikti n veiksmų norėdamas išjungti sistemą, kai lėktuvas pradeda smigti žemyn. Turbūt pražiūri n elementų, kol supranti, kas iš tiesų vyksta ir jei ir pradedi kažką daryti laiko būna per mažai. Čia sekmės atveju, kuomet tiksliai identifikuoji klaidą ir atlieki veiksmus skirtus klaidai pašalinti.

      Tokia komplikuota, automatinė sistema neturėtų egzistuoti.
      2 veiksmai:
      1. Rankiniu būdu su vairalazdėje esančiu mygtuku nustatai kad lėktuvas nesileistų;
      Lions 610 "The Captain had successfully counter trimmed MCAS 21 times and probably told the FO to do the same. The FO trimmed, but he did it in too short periods, B in Figure 2. Gradually the MCAS got the trim moved more and more nose down"
      2. Išjungi 2 tumblerius

      Ir toliau sukinėji ratą su atlenkiama rankenėle

      Su paveiksliukais, https://www.nytimes.com/interactive/...h-cockpit.html

      1400 psl vadove ši veiksmų seka tikrai buvo aprašyta.

      Comment


        Pilots on the doomed Ethiopian Air 737 Max reportedly followed Boeing's emergency procedures, but still couldn't stop the plane from crashing

        Boeingui gerų naujienų dar teks palaukti.

        https://www.businessinsider.com/737-...aign=buffer-bi

        Comment


          Tai reiškia, kad instaliuotos lemputės už 80 000 ir duomenų skaitymas iš dviejų daviklių nepadės.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Tai reiškia, kad instaliuotos lemputės už 80 000 ir duomenų skaitymas iš dviejų daviklių nepadės.
            Šiaip manyčiau Boeing ne tik nemokamai suteiks visiems tą paketą ir softo update, bet dar ir gaus tikėtina sumokėti kompensacijas sumokėjusiems už tai papildomai, kad tik užglaistyti kai/jei pavyks išspręsti bugus.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Daug įrangos, tai daug ir problemų

              BREAKING: A Boeing-led review of a stall-prevention system suspected in the deadly crashes of two of the company’s new 737 Max jetliners has detected an additional software problem that the FAA has ordered fixed before the planes are cleared to fly again, the company acknowledged Thursday. Boeing called the additional problem, which is unrelated to the stall-prevention system,“relatively minor.” Two officials familiar with the FAA investigation said the issue is nonetheless classified as critical to flight safety. Boeing said it expects to have a solution ready “in the coming weeks.
              https://www.zerohedge.com/news/2019-...BsGT2Tj40ybZF8

              Comment


                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Jau yra ir ataskaita. Boeingo pravalas manęs nenustoja stebinti. MCAS subuildinta remtis tik vieno AOA daviklio duomenimis, šiuo atveju - sugedusio. ET302 atveju, sugedusio AOA daviklio rodmenys per kelias sekundes nuo 11 laipsnių pašoko iki 75, kas prie mūsų planetoje veikiančių fizikos dėsnių nelabai ir būtų įmanoma. Tuo tarpu kitas daviklis visada taip ir rodė apie 15 laipsnių. Aišku, aš neturiu supratimo kokio sudėtingumo pas juos kodas, bet suprograminti funkcionalumą, kuris vertintų duomenis iš abiejų daviklių ir vienam rodant neįtikėtinus rodmenis, kai kitas stovi vietoje, priversti MCAS naudoti pastarojo duomenis, atrodo kaip pusdienis programerio darbo įskaitant kavos pertraukėles. Kaip nei analitikai, nei programeriai, nei QA, nei sertifikuojančios organizacijos čia nepamatė problemos yra beyond me.

                  Comment


                    Čia gana išsamiai aprašyta visa eiga. Pilotai suprato problemą ir atjungė tą MCAS, bet dėl didelio greičio negalėjo pakelti lėktuvo nosies rankiniu būdu.

                    How excess speed, hasty commands and flawed software doomed an Ethiopian Airlines 737 MAX

                    The captain asked the young co-pilot to try to trim the plane manually using a wheel in the center console to lift the nose and make it easier to recover from the dive.

                    But it was too hard to move the wheel. Both men then tried to pitch the nose up together. The captain, according to the report, said it was not enough.
                    https://www.reuters.com/article/us-e...-idUSKCN1RH0FJ

                    Comment


                      Žalgiriečius skriadinęs Klasjet pasirodo buvo į rimtą incidentą patekęs.
                      http://avherald.com/h?article=4c65913a&opt=0



                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.04.07, 09:14.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Kas cia per incidentas buvo ir del ko?Kaip suprantu gan rimta situacija buvo

                          Comment


                            Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                            Kas cia per incidentas buvo ir del ko?Kaip suprantu gan rimta situacija buvo
                            Situacija labai rimta, oficiali pozicija - sugedusi navigacija.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Šiek tiek duomenų ir komentarų: http://avherald.com/h?article=4c6591...yydTXV3n52l-4U

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                Situacija labai rimta, oficiali pozicija - sugedusi navigacija.
                                Pranešime spaudai reiškia bandė sušvelninti situaciją arba netgi meluoti?
                                Toje nuorodoje komentaruose kažkas rašo, kad ven dėl navigacijso gedimo taip negalėjo būti?

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Ar gali pakomentuot nenusmanantiems ką čia esminio matome?

                                  Comment


                                    Na tai komentaru buvo tokiu,kad suvalde lektuva tik 30metru likus nuo zemes,tai nesuprasi ar stalino jis ar krito ar kas buvo?Kazkas slepiama ar nedasakoma toks vaizdas

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Ar gali pakomentuot nenusmanantiems ką čia esminio matome?
                                      Sprendžiant tik iš šių duomenų galima identifikuoti, kad buvo didelių problemų su aukščiu ir greičiu. Normalaus skrydžio metu greitis ir aukštis yra stabilus (nuotrauka žemiau). Galima spėlioti daug, kokia buvo priežastis - neteisingi duomenys iš daviklių, variklio gedimas, mechaninės priežastys ir t.t.

                                      Tai, kas yra spekuliuojama, kai kurių aviacijos ekspertų: Išsijungė visi pirminiai skrydžio instrumentai, rodantys aukštį greitį atakos kampą. Panašiai buvo nutikę ir LOT lėktuvui prieš 12 m. http://avherald.com/h?article=4081ba3a/0003&opt=0

                                      Tą tarsi ir patvirtina ir Ispanų komentarai: kad dėl šio gedimo lėktuvo pilotas nebegalėjo suprasti, kokiu greičiu skrenda. Kad ir kaip bebūtų tokie kontraversiški teiginiai ir nepakankama komunikacija iš Klasjet kelia dar daugiau klausimų.

                                      Įprasto skrydžio rodmenys:

                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Pagal tai, kad pavyzdį davei 12 m senumo, tokie atvejai turbūt ypatingai reti? Taigi verti daug daugiau dėmesio.
                                        O klasjet turbūt iš verslo pusės bandė užglaistyti, nes tokie dalykai turbūt muša ir per ateities pinigus bent netiesiogiai.

                                        Comment


                                          Ar nėra 12:25 ir 12:35 susiję su 2 nesėkmingais bandymais leistis išvykimo oro uoste? Po ko buvo nuspręsta leistis kariniame 12:50?
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X