Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Kodėl šie trūkumai išlindo tik dabar, beveik po 2 metų nuo komercinių skrydžių pradžios? Kai jau skraidė virš pusketvirto šimto tokio modelio orlaivių? Ar ši sistema buvo įdiegta vėliau? Beje, kiek suprantu, B737MAX treniruoklių nėra, ir pilotams buvo teigta, kad bus padaryta "taip kaip" ant B737 NG?
Kai kurie pilotai jau pabandė susimuliuoti panašias situacijas, ir toli gražu ne visada pavyko suvaldyti be katastrofos grėsmės.Paskutinis taisė Sula; 2019.03.23, 08:41.
Comment
-
Kodėl šie trūkumai išlindo tik dabar, beveik po 2 metų nuo komercinių skrydžių pradžios?
Boeing promoted 737 MAX as requiring little additional pilot training
"The airplane is configured to be very common with the NG," Wilson, who is now retired, said, "and so a pilot can walk into here and will find everything he can just like he can in the NG."
"FAA-approved this for two-and-a-half hours of computer-based training for the transition between the two aircraft," Wilson continued. "All the overhead panel switches are the same. The only minor difference is, because of the change in the display, is to move some of the center console items here on the forward console."
Reikėjo turėt labai daug smegenų, kad taip sugalvotPaskutinis taisė senasnamas; 2019.03.23, 13:11.
Comment
-
Gal žinote koks tai sraigtasparnis buvo??? ar ne Robinson R44?
Joniškio rajone aerodrome nukrito sraigtasparnis, žuvo du vyrai
Joniškio rajone Barysių kaime esančiame aerodrome penktadienio popietę nukrito sraigtasparnis, yra sužeistų žmonių, pranešė Bendrasis pagalbos centras.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=80697107
Comment
-
Parašė Audrys Rodyti pranešimąGal žinote koks tai sraigtasparnis buvo??? ar ne Robinson R44?
Joniškio rajone aerodrome nukrito sraigtasparnis, žuvo du vyrai
Joniškio rajone Barysių kaime esančiame aerodrome penktadienio popietę nukrito sraigtasparnis, yra sužeistų žmonių, pranešė Bendrasis pagalbos centras.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=80697107
Comment
-
Jeigu kam vis dar įdomi tema, straipsnis su versija apie tai, kodėl iš tikrųjų nukrito 737MAX
https://leehamnews.com/2019/03/22/bj...-crash-part-2/
The Captain had successfully counter trimmed MCAS 21 times and probably told the FO to do the same.
In both of these cases, the pilots are flying faster than normal at the low altitudes they flew (5,000ft pressure altitude for JT610, 9,000ft for ET302). This is to build a safety margin while sorting out stall warning and flight control problems.
Boeing 737 has a blowback elevator problem at high dynamic pressures.
MCAS didn’t crash the aircraft, Blowback did.
- 1 patinka
Comment
-
Analitikai narsto tą problemą ištisas savaites, o pilotams priimti sprendimą reikėjo per kelias minutes. Kažkaip viskas tame lėktuve labai sudėtinga. Nieko keista, kad pilotai nežino niuansų, kurie pasireiškia tik išimtiniais atvejais. Ir tų išimtinių atvejų tikimybę padidino būtent MCAS.
The JT610 crew knew nothing about MCAS and a potential blowback problem. The ET302 crew knew about the MCAS problem but not about the danger of flying to fast while sorting MCAS.
I have checked with longtime pilots of the 737. They have not heard of a Blowback problem when flying at elevated speeds at low altitude. And before MCAS there was no reason to, it was beyond normal flying practice.
Boeing has completed the fix for the 737 MAX’s MCAS anti-stall system
https://www.aviation24.be/manufactur...m3F3hBuQYjkTuAPaskutinis taisė senasnamas; 2019.03.25, 13:23.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAnalitikai narsto tą problemą ištisas savaites, o pilotams priimti sprendimą reikėjo per kelias minutes. Kažkaip viskas tame lėktuve labai sudėtinga. Nieko keista, kad pilotai nežino niuansų, kurie pasireiškia tik išimtiniais atvejais. Ir tų išimtinių atvejų tikimybę padidino būtent MCAS.Paskutinis taisė Aleksio; 2019.03.25, 13:58.
Comment
-
Ir taip ir ne. Zmogus jau is esmes yra "silpnoji grandis", t.y. technika gali daug ką padaryti tiksliau ir geriau. Kitas dalykas - kuo visa įranga sudėtingesnė, tuo vidutiniams tos įrangos vartotojui sunkiau suprasti jos veikimą (ir ypač pamatyti neveikimą) - darant daug rankinių operacijų visa sistema yra pajuntama ir gali būti valdoma ne vien instrumentiškai, o kai dabar to nera, viskas automatizuota, tokiom neiprastoms situacijoms paruosimas tampa menkesnis. Viskas gerai, kol viskas veikia...
- 2 patinka
Comment
-
Čia reikėtų grįžti į pradžią ir pasakyti, kad tas įrangos gausumas MAX lėktuvuose atsirado dėl konstrukcinių trūkumų. Tai įdomu, kiek ilgai tuos trūkumus pavyks kamšyti papildomais jutikliais ar programinės įrangos naujinimais. Čia panašiai kaip kosulį paslopinti tai vienais, tai kitais vaistais ignoruojant kosulio priežastį. Galbūt pavyks, pilotai skirs daugiau laiko pasiruošimui ir MAX skraidys toliau. Tačiau jis vis tiek bus sudėtingesnis ir potencialiai problemiškesnis palyginti su kitais lėktuvais!
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąIr taip ir ne. Zmogus jau is esmes yra "silpnoji grandis", t.y. technika gali daug ką padaryti tiksliau ir geriau. Viskas gerai, kol viskas veikia...
Ar būtų šitie 2 lėktuvai nukritę, jei juose apskritai nebūtų anti-stall programinės įrangos ir pilotai patys turėtų reguliuoti pasvirimo kampą tik pagal daviklius?Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.25, 15:01.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąJei nebūtų MCAS, šie du nebūtų nukritę, bet gal būtų nukritę kiti, kuriuose ši sistema suveikė tinkamai ir laiku?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAnalitikai narsto tą problemą ištisas savaites,
...
Kai lėktuvai ant žemės, Boeing dirba sparčiai
Boeing has completed the fix for the 737 MAX’s MCAS anti-stall system
https://www.aviation24.be/manufactur...m3F3hBuQYjkTuA
https://twitter.com/MaddowBlog/statu...46623554719744
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tai gal jei nebūtų montavę ant seno korpuso naujų variklių, gal ir MCAS nebūtų reikėję ?
Boeing technikų paskaičiavimais dėl sunkesnio variklio greičiau besidėvičios padangos, stabdžių kaladės , naujų variklių detalių tiekimai ir technikų apmokymai visiškai suėda spėjamą kuro ekonomiją.
Nugalėjo Boeing vadybininkai ...
Ir dėl Lions - technikai nuo pilotų neatsiliko. Po remonto naktį prieš paskutinį skrydį AOA parodymai dar ant žemės skyrėsi 20° .
Vienžo, kaip sename anekdote:
" Seneli, seneli, sako tu per karą 2 lėktuvus numušei?
Na, ne tai kad numušiau, tiesiog neužpildžiau kiek reikia ..."
Comment
-
Panašu, kad taip.
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tai gal jei nebūtų montavę ant seno korpuso naujų variklių, gal ir MCAS nebūtų reikėję ?
Comment
-
In test of Boeing jet, pilots had 40 seconds to fix error suspected in Lion Air, Ethiopian Airlines crash
If the system starts pushing the plane's nose down, pilots can reverse the movement via a switch at their left thumb, a typical reaction in that situation.To fully neutralise the system, pilots would need to flip two more switches. That would shut off the electricity to a motor that allows the system to push the plane towards the ground. Then the pilots would need to crank a wheel to correct whatever problems had emerged.
https://www.straitstimes.com/world/u...box=1553580647
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąIn test of Boeing jet, pilots had 40 seconds to fix error suspected in Lion Air, Ethiopian Airlines crash
Po fakto lengva problemą greitai išspręsti, kai visi apie tai jau prisiskaitę ir pasidomėję.
https://www.straitstimes.com/world/u...box=1553580647
Ethiopian bosas teigė kad pilotai tikrai žinojo.
Ir ... ?
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Ethiopian pilotai turėjo būti perskaitę, Boeing buvo išleidę oficialų dokumentą ( 2018 11 06, savaitė po Lions 610 2018 10 29).
Ethiopian bosas teigė kad pilotai tikrai žinojo.
Ir ... ?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tomtom Rodyti pranešimą
Na taigi aukščiau įdėjau straipsnį, kuriame iškelta versija, kad nukrito dėl kitos priežasties. Tyrimas greičiausiai parodys bent jau ar ta versija reali, ar ne.
Greičio viršijimo aliarmas tikrai buvo instaliuotas už dyką, ir greičio viršijimo pasėkmės tokios pačios visiems orlaiviams, ne tik 737MAX.
Comment
Comment