Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Labai marga keleivių sudėtis
He said they included 32 Kenyans, 18 Canadians, nine Ethiopians, eight Italians, eight Chinese citizens, eight Americans, seven British citizens, seven French citizens, six Egyptians, five Dutch citizens, four Indians, four people from Slovakia, three Austrians, three Swedes, three Russians, two Moroccans, two Spaniards, two Poles and two Israelis.
Belgium, Indonesia, Somalia, Norway, Serbia, Togo, Mozambique, Rwanda, Sudan, Uganda and Yemen each had one citizen onboard.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLėktuvas nuriedėjo nuo konvejerio lapkričio mėnesį ir gal dar neišlindo visos "vaikiškos" ligos.
Vaikiškų klaidų būt negali, ypač civilinėje aviacijoje. Gali būti sistemos defektas atitinkamomis sąlygomis, gali būti instruktavimo spragos.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
Comment
-
Flight 302 took off in good weather, but its vertical speed became unstable right after takeoff, fluctuating wildly, according to data published by FlightRadar24 on Twitter. In the first three minutes of flight, the vertical speed varied from zero feet per minute per hour to 1,472 to minus 1,920 — unusual during ascent.Flight 302 was popular with aid workers based in Ethiopia who needed to exit and re-enter the country regularly so as not to violate work permits.Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.10, 23:42.
Comment
-
Kinija suspendavo visus savo 737 MAX, jie turi 97 lėktuvus iš 350 šiuo metu skraidančių. Etiopijos avialinijos taip pat suspendavo likusius 6 savo 737 MAX bei Cayman airways 2.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.03.11, 09:22.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Amerikiečių skrydžių bendrovės vis dar atsilaiko, bet keleiviai daro spaudimą teiraudamiesi, koks lėktuvas bus naudojamas.
Boeing to upgrade software in 737 MAX 8 fleet in 'weeks'
Boeing did not reference Sunday’s Ethiopian Airlines crash in connection to the software upgrade.
https://www.reuters.com/article/us-e...-idUSKBN1QT04X
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKinija suspendavo visus savo 737 MAX, jie turi 97 lėktuvus iš 350 šiuo metu skraidančių. Etiopijos avialinijos taip pat suspendavo likusius 6 savo 737 MAX bei Cayman airways 2.
Aišku galės bandyti rebadge'inti ar dar kažką, bet išlaidos būtų nemažos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Singapūras nebeįsileidžia 737 Max. Naujienose (pvz., Al Jazera), suspendavimų antraštė šiuo metu sukasi kaip top news. Ar tai ir nebus 737 Max pabaiga? Kažkaip sunku įsivaizduoti, kad po dabartinių reikalų juos kas nors dar užsakinėtų.
Aišku galės bandyti rebadge'inti ar dar kažką, bet išlaidos būtų nemažos.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Taip greitai dar nelaidokit paties populiariausio modelio. Bet Boeingui tai kainuos. Jau kainuoja.
Po katastrofos ES oro erdvėje uždraudė naudoti „Boeing 737 MAX“ orlaivius
Vilniaus oro uoste taip pat yra toks laineris. Jis turėjo išskristi į Madeirą, tačiau nepakilo.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Singapūras nebeįsileidžia 737 Max. Naujienose (pvz., Al Jazera), suspendavimų antraštė šiuo metu sukasi kaip top news. Ar tai ir nebus 737 Max pabaiga? Kažkaip sunku įsivaizduoti, kad po dabartinių reikalų juos kas nors dar užsakinėtų.
Aišku galės bandyti rebadge'inti ar dar kažką, bet išlaidos būtų nemažos.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Per anksti tikrai tokioms išvadoms, neištirtas pilnai nei vienas atvejis. O bet tačiau, pilnai pritariu 'better safe than sorry' požiūriui, uždrausti skraidyti kol nėra žinomos priežastys, nes bent iš turimos informacijos, incidentai turi per daug sutapimų.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Spėju, kad bus dabartinių užsakymų atšaukimas, o jau parduotus turės atšaukti, kad tą sistemą išjungtų.
Čia vienas geras pavyzdys iš istorijos:
DC-10: https://www.youtube.com/watch?v=l-085TjhUPoPaskutinis taisė John; 2019.03.12, 23:07.
Comment
-
Sekmadienį nukritus naujam „Ethiopian Airlines“ lėktuvui „Boeing 737 Max 8“, pasaulyje įvedami draudimai šio modelio orlaivių skrydžiams. Antradienio vakarą Europos aviacijos saugumo agentūra (EASA) uždraudė šiems lėktuvams skraidyti visoje Europos Sąjungos oro erdvėje.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Jei tik MCAS galima pakoreguoti, nekeičiant fiuzeliažo techninių specifikacijų. Išjungti MCAS negali, patobulinti? Bet jį būtent tą ir daro, kam ir suplanuota - nuleidžia lėktuvo nosį.
Comment
-
Atrodo vienas liks kuriam laikui įkalintas ir VNO. S. Bartkaus FB:
#aviacinisrokenrolas local approach.
Sakot, o kaip Lietuvoj?
Prieš kelias valandas iš Madeiros atskrido Travel Service čarteris su 737MAX.
Kadangi prieš kelias valandas Vokietija, Prancūzija uždarė savo oro erdvę, išskrist atgal negalėjo.
Dabar, 1900UTC EASA išleido draudimą Europos operatoriams naudoti 737MAX.
Panašu, Vilniuje turėsim vieną groundintą, kol jiems vėl leis skraidyti.
Ironiška, kad turistai į Madeirą nukentės, kol Travel Service atskraidins jiems kitą lėktuvą, kuris nebūtų toks naujas.Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.12, 23:59.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAtrodo vienas liks kuriam laikui įkalintas ir VNO. S. Bartkaus FB:
Beje, Boeing dėl incidentų su B737 Max 8 net atidėjo savo naujo flagmano 777X debiutą, kuris turėjo įvykti šią savaitę, o akcijos krito labiausiai po 9/11. Spėju koks Ryanair vėl pasinaudos proga kaip ir po 9/11 ir užsisakys daug pigiai tų maxų.
Airbus Neo įgytų besalygini pranašumą, o Boeing turėtų kurti visiškai naują lėktuvą - minimum 10 metų.
Tiesa pasakius jie tą turėjo padaryti senai, o dėti upgradus į 1967 m. lėktuvą.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Net neabejoju, bet what if.. Žinoma investuota labai daug į 737 MAX, blogiausias scenarijus Boeing jei reiktų grįžti prie 737-8N gamybos.
Airbus Neo įgytų besalygini pranašumą, o Boeing turėtų kurti visiškai naują lėktuvą - minimum 10 metų.
Tiesa pasakius jie tą turėjo padaryti senai, o dėti upgradus į 1967 m. lėktuvą.
Comment
Comment