Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Nežinau, kas tas pilietis, nei kur jis mokėsi, bet keletas faktų:
B777 sparnai gali lenktis iki 7 m., prieš lūždami, tiesiogine ta žodžio prasme- plasnoti. (gal žmogus apie Tuploevus mokėsi).
800 m. atsidarome oficialius duomenis iš skrydžio: "aircraft deviated from FL350 to above FL356, then descended back to FL350 in a controlled manner".
108 kg. dar didesnis juokas, esant tokiam "kritimui" ir 3 tonas pakeltų be poblemų, nuo žemės.
Jokių pranešimų apie sustojusius variklius niekur nebuvo.
Tad arba tai yra visiška žurnalisto nekompetencija tokias nesąmones perspausdinti arba sąmoninga antireklaminė akcija AeroflotuiAviate, navigate, communicate
Comment
-
Vienas įvykis metų pradžioje ir metai deja, jau nebebus tokie pat saugūs, kaip 2017 m.
http://aviation-safety.net/database/...?id=20180211-0
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė CiurlionisVienas įvykis metų pradžioje ir metai deja, jau nebebus tokie pat saugūs, kaip 2017 m.
http://aviation-safety.net/database/...?id=20180211-0
- 1 patinka
Comment
-
Šita bendrovė sena, bet smulki (tik keliolika lėktuvų), o incidentų, bent pagal Wikipedia, nėra turėjusi. Bet negerų signalų jau buvo.
On 14 October 2015, the Russian aviation authorities sanctioned Saratov Airlines after a violation of security rules. The airline was therefore no longer allowed to operate flights to destinations outside of Russia from 26 October 2015. However, by May 2016 the airline had resumed international charter services.
Comment
-
Parašė AleksioVėl kartoji savo prasimanimus.
Aeroflot says drunk pilot 'no big deal'
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...-big-deal.html
Aeroflot Flight 821
https://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot_Flight_821
Aeroflot crashed, killing dozens, 'because pilot was drunk'
http://www.telegraph.co.uk/news/worl...was-drunk.html
Comment
-
Parašė AleksioŠtai tavo paties "mintis":
O paaiškėjo kad tai buvo teroro aktas.
„An-148 – gana senas lėktuvas – tokiais skraidoma jau seniai. Kalbėdamas apie jų patikimumą turiu pasakyti, kad bent pats negirdėjau jokių su jais susijusių rimtų incidentų“, – sakė „Aeroflot“ lakūnas. A. Litvinovas mano, kad visus senus sovietinių laikų lėktuvus būtina pakeisti nauja technika. „Jie savo jau atgyveno. Kadaise šis lėktuvas buvo geras ir patikimas. Pasenusios technikos būtina atsikratyti. Reikia įsigyti naujos“, – įsitikinęs jis.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=77140687
Comment
-
„An-148 – gana senas lėktuvas – tokiais skraidoma jau seniai. Kalbėdamas apie jų patikimumą turiu pasakyti, kad bent pats negirdėjau jokių su jais susijusių rimtų incidentų“, – sakė „Aeroflot“ lakūnas. A. Litvinovas mano, kad visus senus sovietinių laikų lėktuvus būtina pakeisti nauja technika. „Jie savo jau atgyveno. Kadaise šis lėktuvas buvo geras ir patikimas. Pasenusios technikos būtina atsikratyti. Reikia įsigyti naujos“, – įsitikinęs jis.
Comment
-
Parašė LetteredŠiuo atveju greičiausiai kaltas senas atgyvenęs lėktuvas:
Comment
-
Parašė J.U.Kada paskutinį kartą girdėjot jog nukrito AN2, t.y. "kukurūznikas"? O jis sukonstruotas 1947 metais.
https://lt.wikipedia.org/wiki/2015_m...os_j%C5%ABroje
Comment
Comment