Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau putleris lektuvu kieki tokiu atveju smarkiai padidintu. Gal net kokia parodomaja akcija su sausumos pajegom surengtu kokiam gerai vakaruose zinomam miestui, pvz Palmyroj

    Comment


      Regis Egipto pareigūnai ilgai neigę pagaliau patvirtino bombos versiją, davė 90% tikimybę, kas bemaž reiškia 100%. Tiek jie galėjo sau leisti nukryptį į tą pusę, kad čia nebuvo teroristinis išpuolis. Įdomu, kas bus toliau. Ypač kaip į visą tai reaguos Putinas ir rusai.

      Comment


        Jei sprogo bomba, tuomet keista kad tai ivyko virs Egipto, o ne virs juros (dar 5 min skrydzio) ir ne virs Rusijos, arba bent Turkijos...

        Comment


          Parašė agnette Rodyti pranešimą
          Jei sprogo bomba, tuomet keista kad tai ivyko virs Egipto, o ne virs juros (dar 5 min skrydzio) ir ne virs Rusijos, arba bent Turkijos...
          Manau šitas forumas ne bombų gamybai ir veikimui aptarti.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Ypač kaip į visą tai reaguos Putinas ir rusai.
            Nebeliks Rusijos visuomenei abejonių dėl Sirijos karo, savo neapykanta palaimins Putino veiksmus ir show tęsis toliau.

            Comment


              Istorijos knygose, prie didžiausios Rusijos avialinijų katastrofos, bus įrašytas jo vardas.
              Putinas bombą padėjo ar kaip suprasti? Jei lėktuvas būtų amerikiečių, tai Obamos vardas būtų įrašytas?

              Comment


                Jau "vatnikai" aiškina, kad bomba lėktuve padėjo amerikiečiai...

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Putinas bombą padėjo ar kaip suprasti?
                  Na yra ir tokia versija

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Na yra ir tokia versija
                    Čia pagal nutylėjimą tokia versija visada. Nors bet kokią versiją galima suvesti iki tos versijos, priklausomai kaip geriau.

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      Čia pagal nutylėjimą tokia versija visada. Nors bet kokią versiją galima suvesti iki tos versijos, priklausomai kaip geriau.
                      Man ji mažai tikėtina dėl pačios Rusijos reakcijos.
                      Kita vertus, bet kokiu atveju bet kokia sumaištis nedislokuota pačioje Rusijoje yra naudinga V.Putinui.

                      Comment


                        Is padidejusio Mordoro kariskiu kiekio ir zenkliai isaugusio skrydziu kiekio i Sirija, speju, kad bus paskelbta apie riboto masto sausumos operacija

                        Comment


                          Kuo toliau tuo įdomiau: Bendrovės „Egypt Air“ lėktuvams uždrausta skristi į Rusiją
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Rusija pagaliau oficialiai pripažino, kad lėktuvo katastrofą Egipte lėmė teroro aktas.
                            Manau, kad tai jau buvo aišku gerokai anksčiau, kai po kategoriškų neigimų pereita prie kiek perdėtų atsargumo priemonių.

                            Comment


                              Smagus nusileidimas turejo but „AirBaltic“ lėktuvui patekus į didelės blaškos zoną sužeisti du keleiviai http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...viai-57-546135

                              Comment


                                Gerai papurtė, o susižeidė greičiausiai tie, kurie nebuvo prisisegę.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Ir kaip sėdėdamas galėjo susilaužyti koją?

                                  Comment


                                    Atskleista, kodėl sudužo "AirAsia" lėktuvas, praeitų metų gruodį
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Kaip tik šitą vakar skaičiau. Kaip suprantu, AirAsia šitą gedimą fiksavo daug kartų iki tragedijos tame pačiame lėktuve. Problemą "sprendė" tiesiog perkraudami kompą? Tik iki galo nesupratau, ar problema tebuvo warning signalai, ar kažkas rimčiau, kas realiai trukdytų lėktuvo valdymui?

                                      Bet kokiu atveju, kas atsakingas už problemos ignoravimą? Negi tai normali praktika aviaindustirjoje?

                                      Dar vienas niuansas:
                                      There appeared to be miscommunication between the two men - at one point, they seemed to push their joysticks in opposite directions.
                                      Ar ne lygiai tas pats nutiko ir su Air France 447? Irgi stall'as, irgi miskomunikacija ir disorientacija, irgi valdymo rankenų manipuliavimas priešingomis kryptymis.

                                      Jau antra tragedija su labai panašiomis detalėmis. Ar Airbusui nereiktų pergalvoti savo valdymo joystick'ų keitimo į normalius vairus, kaip yra Boeing lėktuvuose?

                                      Comment


                                        Bijau pameluoti, bet mano spėjimas, kad problema būtų greičiausiai buvus spręsta lėktuvui sustojus ilgesnei patikrai (C check)? O laikinai buvo priimtas laikinas sprendimas, kuris visada padėdavo perkraunat kompą.

                                        Bet aviacijoje, niekada nebūna vienas faktorius, kuris lemia katastrofą.

                                        Antrasis faktorius, tai audra, kurioje jie skrido, kai gavo neteisingą signalą iš kompo. Audroje beprotiškai sunku orientuotis ir tu turi pasitelkti instrumentais AI (Attitude indicator). Nes realiai, dažniausiai tu nematai horizonto ir tau gali atrodyti, kad lėktuvas sukasi į vieną ar kitą pusę, kyla ar leidžiasi nors iš tiesų taip nėra.
                                        Bet dėl sistemos perkrovimo ar audros lėktuvai nekrenta.

                                        Vis dėl trečiasis, bei lemiamas faktorius tai žmogiškasis, sprendžianti iš išvadų, kai kapitonas perkrovė sistemą, antrasis pilotas, nesugebėjo orientuotis erdvėje ir kėlė lėktuvo nosį į viršų. Maža to komunikacija buvo per prasta ir jie nesugebėjo pastebėti, kad vairalazdes suka į skirtingas puses.

                                        Atrodo, kad po John minėtos AF katastrofos turėjome išmokti bendrauti kabinoje, pasirodo, kad deja ne.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Bijau pameluoti, bet mano spėjimas, kad problema būtų greičiausiai buvus spręsta lėktuvui sustojus ilgesnei patikrai (C check)? O laikinai buvo priimtas laikinas sprendimas, kuris visada padėdavo perkraunat kompą.

                                          Bet aviacijoje, niekada nebūna vienas faktorius, kuris lemia katastrofą.

                                          Antrasis faktorius, tai audra, kurioje jie skrido, kai gavo neteisingą signalą iš kompo. Audroje beprotiškai sunku orientuotis ir tu turi pasitelkti instrumentais AI (Attitude indicator). Nes realiai, dažniausiai tu nematai horizonto ir tau gali atrodyti, kad lėktuvas sukasi į vieną ar kitą pusę, kyla ar leidžiasi nors iš tiesų taip nėra.
                                          Bet dėl sistemos perkrovimo ar audros lėktuvai nekrenta.

                                          Vis dėl trečiasis, bei lemiamas faktorius tai žmogiškasis, sprendžianti iš išvadų, kai kapitonas perkrovė sistemą, antrasis pilotas, nesugebėjo orientuotis erdvėje ir kėlė lėktuvo nosį į viršų. Maža to komunikacija buvo per prasta ir jie nesugebėjo pastebėti, kad vairalazdes suka į skirtingas puses.

                                          Atrodo, kad po John minėtos AF katastrofos turėjome išmokti bendrauti kabinoje, pasirodo, kad deja ne.
                                          Tie AI veikia kaip fiziniai prietaisai ar elektroniniai?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X