Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Idomu kokia priezastis, panasiausia butu i daviklio ar autopiloto gedima... Aciu dievui, kad kuri laika nebereikes niekur skristi...
    Kaip tokie gedimai priverstų nukristi lėktuvą, o ne pilotus perimti valdymą?

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      Visoje europoje viena lėktuvo avarija per metus, kai keliuose tūkstančiais žūsta ir dar panašiai tampa invalidais. Lėktuvuose dar ir užtikrintai miršti, nereikia pvz. visą gyvenimą su savimi nešiotis lašalinę.
      Visų pirma ta baimė lėktuve ir yra pagrinde ta, kad žinai, jog sudužus jam tu mirsi. Mašinoje taip nebijai, nes žinai, kad sudužus jai tu dar gali ir išvis be mėlynės išeiti. Antra - nelygink kiek žmonių per dieną sėdi lėktuve, kiek mašinoje.

      Comment


        Jei neklystų paskutinė aviakatastrofa ES 2011 Korko oro uoste.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Jei neklystų paskutinė aviakatastrofa ES 2011 Korko oro uoste.
          Kas yra aviakatastrofa? Mažesni lėktuvėliai, sraigtasparniai dažnai krenta, net Lietuvoje.
          Flickr

          Comment


            Detalizuojant, omeny turėjau keleivinį lainerį, dėkui už pastabą
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Visų pirma ta baimė lėktuve ir yra pagrinde ta, kad žinai, jog sudužus jam tu mirsi. Mašinoje taip nebijai, nes žinai, kad sudužus jai tu dar gali ir išvis be mėlynės išeiti. Antra - nelygink kiek žmonių per dieną sėdi lėktuve, kiek mašinoje.
              Esmė ne emocijose, o rezultate Miestuose nėra kur lėkti, dažniausiai avarijos mirtingos kaktomuša, tarpmiestiniuose keliuose. Autostradose stovi ženklai - kiek mirė kelyje.

              Comment


                Na tai yra is socialinis- kultūrinis reiškinys, nes bendras aviacijos augimas pastebimas visame pasaulyje, maža to mes nesame iš tų tautų, kur dažnai keliauja, ypač oro transportu (lyginanat su kitoms ES šalimis), todėl pasamonėje ir visuomenėje yra baimės ir negatyvumo faktorių kalbant apie aviaciją.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  Esmė ne emocijose, o rezultate Miestuose nėra kur lėkti, dažniausiai avarijos mirtingos kaktomuša, tarpmiestiniuose keliuose. Autostradose stovi ženklai - kiek mirė kelyje.
                  Juk žmogus būtent apie emocijas kalbėjo, taip, kad to pranešimo kontekste esmė ir yra emocijos.

                  O kalbant apie rezultatus dar niekas neaišku. Europoje žūsta esimo nelaimėse kelis šimtus kartų daugiau nei avia nelaimėse. Tačiau kiek kartų daugiau kasdien važiuoja eisme palyginus su skridimu lėktuvu? Tūkstančiais kartų daugiau. Taip, kad ...
                  Paskutinis taisė Gator; 2015.03.25, 00:35.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    10 minučių kritimas tau panašu į akmeniu žemyn?
                    Kad raso 8min,ne 10.Kiek laiko krito numustas lektuvas Ukrainoje separatistu?7-8min kazkur buvo rasyta,kad zmones galejo buti dar gyvi iki pasieke zeme.Taip,kad man atrodo beveik akmeniu zemyn jis ejo.Bet palaukim oficialiu isvadu
                    Paskutinis taisė Jopapa; 2015.03.25, 00:56.

                    Comment


                      Nežinau kiek laiko krito MH17, bet jis krito iš 33 000 pėdų aukščio iki 0, tuo tarpu 4U 9525 pradėjo žemėti būdamas 25 000 pėdų aukštyje, o sudužo jis apie 7000 pėdų aukštyje. Skirtumas beveik dvigubas.

                      Normalus a320 žemėjimo greitis, priklausomai nuo įvairių sąlygų yra 1800-2500 pėdų per minutę.
                      15 000 - 20 000 pėdų per 8 minutes..
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        A320 katastrofa

                        Labai gerai, kad "Gator" čia įkėlė šio skrydžio greičio ir aukščio kitimo diagramą. Tai suteikia nemažai informacijos.
                        Iš diagramos matosi, kad lėktuvas įsirėžė į kalną labai dideliu greičiu. Toks greitis įprastas pakilus lėktuvui į normalų skrydžio aukštį (8-12 km.), tačiau mažesniame aukštyje, tokiame kur lėktuvas sudužo, skraidoma gerokai mažesniais greičiais.
                        Taip pat matosi, kad lėktuvas sparčiai žemėjo, tačiau tai nebuvo kritimas.
                        Pagal šiuo metu turimą skurdžią informaciją, yra panašumų į galimai įvykusią sekančią veiksmų eigą:
                        priekinės lėktuvo dalies dekompresija, kurios pasekoje pilotai per akimirką tapo neveiksnūs. Autopilotas veikė iki pat susidūrimo su kalno šlaitu akimirkos, tačiau jis, nors lėktuvo elektronika ir labai stengėsi, nesugebėjo kompensuoti lėktuvo aukščio praradimus, kadangi dekompresijos pasekoje buvo pažeistas lėktuvo rėmas ir tokiu būdu buvo pakeistos lėktuvo aerodinaminės savybės.
                        Tokia mano asmeninė nuomonė dėl šios katastrofos pagal šiuo metu prieinamą informaciją.

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Nežinau kiek laiko krito MH17, bet jis krito iš 33 000 pėdų aukščio iki 0, tuo tarpu 4U 9525 pradėjo žemėti būdamas 25 000 pėdų aukštyje, o sudužo jis apie 7000 pėdų aukštyje. Skirtumas beveik dvigubas.

                          Normalus a320 žemėjimo greitis, priklausomai nuo įvairių sąlygų yra 1800-2500 pėdų per minutę.
                          15 000 - 20 000 pėdų per 8 minutes..
                          Panasu,kad 8 minutes krito....8 minutės siaubo: kodėl sudužo „Germanwings“ lėktuvas?http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...uvas-57-492928

                          Comment


                            Gali būti netiesioginis ryšys su paskutiniu metu vykstančiais Lufthansa streikais. Negali viskas blizgėti įmonėje, kurioje per 2 m. buvo 12 streikų. Tikriausiai patyrę pilotai streikuoja, o dirba mažiau patyrę.

                            Comment


                              Gan smulki analize su idomiomis isvadomis:

                              https://www.facebook.com/vidas.kaupe...993741369678:0

                              EDIT: ir kaip suprantu is komentaru, si analize gan tiketina.
                              Paskutinis taisė taspac; 2015.03.25, 09:46.

                              Comment


                                Parašė amber13 Rodyti pranešimą
                                .........ir labai stengėsi, nesugebėjo kompensuoti lėktuvo aukščio praradimus, kadangi dekompresijos pasekoje buvo pažeistas lėktuvo rėmas ir tokiu būdu buvo pakeistos lėktuvo aerodinaminės savybės.
                                Tokia mano asmeninė nuomonė dėl šios katastrofos pagal šiuo metu prieinamą informaciją.
                                AP atsijungia, jei atsitinka kažkokia nestandartinė situacija...
                                Mano blogas

                                Comment


                                  Gaisras visai tikėtina versija. Neseniai buvo rašyta, kaip kažkokie pilotai nusileido apsinuodiję dūmais silpnai besiorientuodami. Turbūt užtenka, kad kokie laidai smilktų ir skleistų nuodingas medžiagas. Nes sunku įsivaizduoti kitas priežastis, dėl ko abu pilotai taptų neveiksnūs.
                                  Aviacijos ekspertas Ralfas Benko: Alpėse sudužusio „Airbus A320“ pilotai greičiausiai neteko sąmonės
                                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ones-57-493120

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Nes sunku įsivaizduoti kitas priežastis, dėl ko abu pilotai taptų neveiksnūs.
                                    Dekompresija.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Tačiau kiek kartų daugiau kasdien važiuoja eisme palyginus su skridimu lėktuvu? Tūkstančiais kartų daugiau. Taip, kad ...
                                      Miestuose nėra kur lėkti, dažniausiai avarijos mirtingos kaktomuša, tarpmiestiniuose keliuose.

                                      Comment


                                        Prieš sudūžtant lėktuvui „Germanwings“ pilotas nebuvo kabinoje – bandė laužti duris
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          Negi vėl savižudis nusitempė pusantro šimto gyvybių?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X