Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Alžyro lėktuvas prarado ryšį su oro bendrove
http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=65376376
Comment
-
/\
Žuvusių žmonių skaičiumi - deja, bet taip. Jei vertinti tik pačių avarijų skaičių tai panašu jog bus saugiausi metai modernios aviacijos istorijoje. Avarijų nebuvo daug, bet visos kurios įvyko buvo labai skaudžios žuvusiųjų skaičiaus prasme. Du pražuvę Malaizijos B777-i labai daug gyvybių nusinešė.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Žuvusių žmonių skaičiumi - deja, bet taip. Jei vertinti tik pačių avarijų skaičių tai panašu jog bus saugiausi metai modernios aviacijos istorijoje. Avarijų nebuvo daug, bet visos kurios įvyko buvo labai skaudžios žuvusiųjų skaičiaus prasme. Du pražuvę Malaizijos B777-i labai daug gyvybių nusinešė.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
AirAsia ir Malaysia lėktuvų dingimai priskiriami avarijoms?Paskutinis taisė John; 2014.12.29, 13:46.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNe. Priskiriami šventosios dvasios apriaškoms.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąApskritai nelabai gražu, kad iš Malaysia Airlines yra atimtas 5 žvaigždučių vertinimas, nors visi žmonės žuvo ne dėl pačių avialinijų kaltės.
Comment
-
/\
Sutinku, kad dėl antros Malaysian nelaimės sunkiai įmanoma aviakompaniją kaltinti.
Pirmos Malaysian nelaimės atveju neaišku nei dėl kieno kaltės, nei kaip, nei išvis kur tas lėktuvas dingo. Tam, kad būtų galima bent jau pabandyti išsiaiškinti priežastis reikia surasti nuolaužas, o to padaryti kol kas niekaip nepavyksta.
Kaip bebūtų lėktuvas tada kada turėjo ten kada turėjo taip ir nenusileido. Net ir fiziškai neradus lėktuvo nuolaužų daroma prielaida, kad lėktuvas sudužo.
Lygiai tas pats ir su paskutine AirAsia nelaime. Rasti lėktuvo nuolaužas pastarajam sudužus į vandenį neretai šiek tiek užtrunka, bet priešingai nei prieš beveik metus dingusio Malaysian atveju, tai padaryti dažniausiai pavyksta. Ir paskutinės nelaimės atveju žinoma vieta kur dingo lėktuvas iš radaro, nustatyta gana konkreti vieta kur matyt nukrito orlaivis ir paieškos plotas, tiek pačios jūros gylis yra nepalyginamai mažesni. Priešingai nei Malaysian atveju, konkrečiai žinoma kur ieškoti reikia, todėl anksčiau ar vėliau atrasti turėtų, o tada jau rreikės bandyti aiškintis kas nutiko.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąAha, o kas priemė sprendimą skristi per pavojingą teritoriją? Pats lėktuvas?
Comment
-
O dingusio Malaizijos lektuvo paieskos tesiamos ar laukiama sventos dvasios apsireiskimo?Kazkaip nieko nesigirdi apie ji paskutiniu metu?Kalbant apie AirAsia negi didele turbulencija galejo sunaikint lektuva?Juk jie gamina su dideliu apskaiciavimu tam.Zaibas ir kazkaip juk nera,kad ten jau baisus lektuvui,gaves zaiba nueina juk link zemes ar vandens?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTikrai ne avialinijos priima sprendimus dėl oro erdvių uždarymo.
Comment
-
Absoliuti dauguma siais metais, ivykusiu aviaciniu katastrofu yra del zmogiskuju faktoriu, ne del lektuvu techniniu gedimu. Tai rodo, tai apie ka jau kuri laika yra snekama, kad daznai pilotu rengimo programos yra nepakankamos, ypac besivystanciose salyse.
Vis mazeja kariuomenes pilotu dalis, skraidanti avialiniju laineriais. As asmeniskai manau, kad siai dienai labai maza pilotu dalis nutupdytu lektuva upeje, kaip tai padre, buves armijos pilotos, Hundsono upes atveju. Ir tai pasakytina apie visus pasualio regionus
Kol kas absoliuciai visi faktoriai tarsi persasi nuomone, kad QZ nelaime yra oro salygu itakota piloto klaida. Reikia nepamirsti ir spaudimo, kuri patiria pilotai is avialiniju, del kuro naudojimo ir tai budinga, ne tik pigiu skrydziu avialinijoms.
Pilotas noredamas isvengti audros, turejo galimybe apskristi ja, bet tai butu buve papildomi 80km, papildomos islaidos kurui ir turbut jausdamas spaudima is avialiniju, pilotas ketino audra apskristi is virsaus, taip pirversdamas absoliuciai visas sistemas dirbti ties riba.
P.S. atsiprasau, kad rasau be lietuvisku simobliu tiesiog, sia akimirka neturiu kitos galimybes.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Jokiu spekuliaciju, tik apie tai, kokia informacija yra: oro salygos, lektuvo padetis aukscio ir greicio atzvilgiu, pokalbiai su zeme.
Vienintele, siai dienai turima indikacija apie mechanini gedima yra pakankamai letas lektuvo greitis. Visi iskart eskaluoja AF atveji, kuomet susidarius ledo kristalams Pitot vamzdelis, teike klaidinga informacija.
Tiesa skrendant virs neramiu zonu, tam tikrais atvejais lektuvo greitis yra sumazinamas, bet cia nepanasu i ta atveji, kita vertus, kabinoje nebuvo, nei vieno is musu.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment