Parašė Globalus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
В районе авиакатастрофы Boeing зафиксировали редкое природное явление
В Ростове-на-Дону во время катастрофы самолета Boeing 737-800 было зафиксировано редкое природное явление - струйное течение, сообщает ТСН.uа.
"Скорость ветрового потока в районе падения самолета достигала ураганных значений, превышая 100 километров в час (30 метров в секунду). В течение всей ночи скорость ветра в Ростове-на-Дону составляла 12-14 метров в секунду, порывы - до 19 метров в секунду, однако на высотах от 600 до 10 тысяч метров наблюдалось струйное течение", - говорится в сообщении.
Подробности читайте на УНИАН: http://www.unian.net/world/1294944-v...-yavlenie.htmlNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPagal flightradar informaciją lėktuvui prieš leidžiantis greitis buvo nukritęs iki 104 kts, ar įmanoma tokiu greičiu skristi ir nestall'inti? Tad greičiausiai taip ir buvo, ne stiprus vėjas jį taip beveik vertikaliai į žemę nubloškė, o paprasčiausiai lėktuvas pradėjo kristi.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTokiais atvejais būtų geriausias sprendimas iš oro uosto, tokiu oru nepriimti orlaivių. Turiu įtarimą, kad ne savo noru pilotas suko dvi valandas virš oro uosto, nenustebčiau, jei pilotas būtų gavęs "žinutę" tūpti tame oro uoste iš skrydžių centro.
Atvaizdas
Comment
-
Man irgi įdomu, ar yra konkreti riba, nuo kurios oro uostas tiesiog uždraudžia leistis? O jei oro uostas leidžia, tai nuo ko priklauso įgulos sprendimas rizikuoti ar skristi į kitą oro uostą? Pirmas nesėkmingas mėginimas juk turbūt yra pakankamas požymis, kad rizika didoka.
Kol Flydubai suko ratus, per tą laiką nusileido ir pakilo Ural Airlines lėktuvas. Tai arba šiam pasisekė, kad negavo "lemiamo gūsio", arba tiesiog įgula geriau susitvarkė su tokiomis sąlygomis. Ural pilotas teigė, kad oro sąlygos sudėtingos, tačiau nieko ekstremalaus ar pavojingo nėra.
Comment
-
Tas vėjas yra ne vienodas, gūsiai, šonins vėjas, pavėjis (tenkantis uodegai). Kiekvienas lėktuvo gamintojas nurodo savo apribojimus, kokio stiprumo vėjui esant galima leistis. Bet priešpriešinis vėjas nėra toks pavojingas, kaip anksčiau minėti.
Dauguma oro uostų užsidaro vėjo stiprumui esant apie 50 mazgų arba 26 m/s. Šiuo atveju prieš nusileidžiant dispečeris informavo, kad stiprumas buvo apie 14-18 m/s.
Vėjas nebuvo per stprus, kad nesileisti. O bandyti nutūpti antrą ar trečią kartą yra normali praktika.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
https://www.facebook.com/vadim.lukas...71185993021436
Rusiškų aviakatastrofų stebuklai - po kritimo nelieka lėktuvo nuolaužų.
Comment
-
Kuo daugiau aš žiūriu nuotraukų, tuo man šis įvykis darosi vis keistesnis. Kas labiausiai krenta į akis tai tai, kad takas atrodo visiškai sveikas ir nėra didelių nuolaužų (o gal taip gali būt?). Tas video irgi kažkoks keistas - kaip viena to įvykio priežasčių buvo įvardyta stiprus vėjas... Gal pas juos ten medžiai iš metalo kad nejuda nuo vėjo? Dar vienas dalykas - kodėl nėra skelbiami oro uosto stebėjimo kamerų įrašai?
Toks jausmas kad visas šitas įvykis yra surežisuotas (norėčiau tikėt kad klystu,bet neišeina). Tą tik parodo policijos kamazas važinėjantis po nuolaužas:
Daugiau visokių įdomybių galima rast šitam FB puslapyje:
https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%B...c_location=ufi
Comment
-
Kas labiausiai krenta į akis tai tai, kad takas atrodo visiškai sveikas ir nėra didelių nuolaužų
Lėktuvo katastrofa Rusijoje: prabilta apie itin pavojingą reiškinį
http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=70756408
Comment
-
Bet tai tų didesnių nuolaužų turėjo būt daugiau. Žinoma, aš neneigiu kad jas galbūt jau buvo spėję išvežt iki nuotraukų padarymo kuom aš abejoju, nes jei lėktuvas degė tai jį dar turėjo pakankamai ilgai gesint (ar ne taip?).
Kitas dalykas - rusijos propaganda ir čia įsisuko. Dar pradėjo naudot nuotraukas su stambiom nuolaužom iš Kazanės katastrofos:
Comment
-
Vejas nebuvo ribinis. Apliedejimas buvo, bet nekritiskas. Nesuprantomas noras nutupti Rostove, bet neskristi i Krasnodara. Per dvi valandas galima buvo surasti tinkama atsargini aerodroma. Keistai atrodo kritimo vieta. Ne vieno didelio fragmento. Kur varikliai, kur vaziuokle, kur bent viena sedyne? Kur krateris? Visas laukas pabarstytas labai smulkiom siukslem ir tiek. Ne taip atrodo lektuvo avarijos vieta...
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąVejas nebuvo ribinis. Apliedejimas buvo, bet nekritiskas. Nesuprantomas noras nutupti Rostove, bet neskristi i Krasnodara. Per dvi valandas galima buvo surasti tinkama atsargini aerodroma. Keistai atrodo kritimo vieta. Ne vieno didelio fragmento. Kur varikliai, kur vaziuokle, kur bent viena sedyne? Kur krateris? Visas laukas pabarstytas labai smulkiom siukslem ir tiek. Ne taip atrodo lektuvo avarijos vieta...
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNuotraukose yra ir didesnių nuolaužų, ir sugadinto asfalto
Lėktuvo katastrofa Rusijoje: prabilta apie itin pavojingą reiškinį
http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=70756408
Show must go von!
Comment
-
rusai, pas juos tokie bairiai vazinetis su sunkiasvore technika per nuolauzas ir galimas kunu dalis - visiska norma Kada darytos sios nuotraukos? Ar nera ankstesniu nuotrauku? Is sviesos panasu, kad jau vakare jos darytos, nes kai kurios jau lyg ir labiau pritemusios. Tai gal stambiasias dalis, kunus, sedynes ir pan - sumete i gruzovikus ir issiveze?
Comment
Comment