Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Pilotai buvo užsieniečiai + kompanija FlyDubai viena iš patikimiausių ir turėjo gerą reputaciją.
    RIP
    Emirates, bet ne dukterinė FlyDubai. Tad greičiausiai pilotai padarė klaidą, jei lėktuvas pradėjo stall'inti ir sudužo į šipulius. Jei tik nebūtų pataikę ant tako, greičiausiai niekas net nebūtų žuvęs, kiek tokių atvejų yra buvę praeityje, daug nuotolių nebūdavo.
    Flickr

    Comment


      В районе авиакатастрофы Boeing зафиксировали редкое природное явление
      В Ростове-на-Дону во время катастрофы самолета Boeing 737-800 было зафиксировано редкое природное явление - струйное течение, сообщает ТСН.uа.

      "Скорость ветрового потока в районе падения самолета достигала ураганных значений, превышая 100 километров в час (30 метров в секунду). В течение всей ночи скорость ветра в Ростове-на-Дону составляла 12-14 метров в секунду, порывы - до 19 метров в секунду, однако на высотах от 600 до 10 тысяч метров наблюдалось струйное течение", - говорится в сообщении.
      Подробности читайте на УНИАН: http://www.unian.net/world/1294944-v...-yavlenie.html
      p.s. man tik įdomu kaip galėjo išmatuoti tą srovinį oro tekėjimą 600-10'000 aukštyje?
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Pagal flightradar informaciją lėktuvui prieš leidžiantis greitis buvo nukritęs iki 104 kts, ar įmanoma tokiu greičiu skristi ir nestall'inti? Tad greičiausiai taip ir buvo, ne stiprus vėjas jį taip beveik vertikaliai į žemę nubloškė, o paprasčiausiai lėktuvas pradėjo kristi.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Pagal flightradar informaciją lėktuvui prieš leidžiantis greitis buvo nukritęs iki 104 kts, ar įmanoma tokiu greičiu skristi ir nestall'inti? Tad greičiausiai taip ir buvo, ne stiprus vėjas jį taip beveik vertikaliai į žemę nubloškė, o paprasčiausiai lėktuvas pradėjo kristi.
          Panaši katastrofa įvyko prieš 2.5 metų: https://en.wikipedia.org/wiki/Tatars...ight_363#Crash

          Comment


            Tokiais atvejais būtų geriausias sprendimas iš oro uosto, tokiu oru nepriimti orlaivių. Turiu įtarimą, kad ne savo noru pilotas suko dvi valandas virš oro uosto, nenustebčiau, jei pilotas būtų gavęs "žinutę" tūpti tame oro uoste iš skrydžių centro.

            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Tokiais atvejais būtų geriausias sprendimas iš oro uosto, tokiu oru nepriimti orlaivių. Turiu įtarimą, kad ne savo noru pilotas suko dvi valandas virš oro uosto, nenustebčiau, jei pilotas būtų gavęs "žinutę" tūpti tame oro uoste iš skrydžių centro.

              Atvaizdas
              Ar yra kokie reikalavimui, kokiam vėjui pučiam tūpti negalima, ar čia individualiai sprendžia skrydžių vadovai arba pilotai?
              Flickr

              Comment


                Man irgi įdomu, ar yra konkreti riba, nuo kurios oro uostas tiesiog uždraudžia leistis? O jei oro uostas leidžia, tai nuo ko priklauso įgulos sprendimas rizikuoti ar skristi į kitą oro uostą? Pirmas nesėkmingas mėginimas juk turbūt yra pakankamas požymis, kad rizika didoka.
                Kol Flydubai suko ratus, per tą laiką nusileido ir pakilo Ural Airlines lėktuvas. Tai arba šiam pasisekė, kad negavo "lemiamo gūsio", arba tiesiog įgula geriau susitvarkė su tokiomis sąlygomis. Ural pilotas teigė, kad oro sąlygos sudėtingos, tačiau nieko ekstremalaus ar pavojingo nėra.

                Comment


                  Tas vėjas yra ne vienodas, gūsiai, šonins vėjas, pavėjis (tenkantis uodegai). Kiekvienas lėktuvo gamintojas nurodo savo apribojimus, kokio stiprumo vėjui esant galima leistis. Bet priešpriešinis vėjas nėra toks pavojingas, kaip anksčiau minėti.

                  Dauguma oro uostų užsidaro vėjo stiprumui esant apie 50 mazgų arba 26 m/s. Šiuo atveju prieš nusileidžiant dispečeris informavo, kad stiprumas buvo apie 14-18 m/s.

                  Vėjas nebuvo per stprus, kad nesileisti. O bandyti nutūpti antrą ar trečią kartą yra normali praktika.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    https://www.facebook.com/vadim.lukas...71185993021436
                    Rusiškų aviakatastrofų stebuklai - po kritimo nelieka lėktuvo nuolaužų.

                    Comment


                      Kuo daugiau aš žiūriu nuotraukų, tuo man šis įvykis darosi vis keistesnis. Kas labiausiai krenta į akis tai tai, kad takas atrodo visiškai sveikas ir nėra didelių nuolaužų (o gal taip gali būt?). Tas video irgi kažkoks keistas - kaip viena to įvykio priežasčių buvo įvardyta stiprus vėjas... Gal pas juos ten medžiai iš metalo kad nejuda nuo vėjo? Dar vienas dalykas - kodėl nėra skelbiami oro uosto stebėjimo kamerų įrašai?

                      Toks jausmas kad visas šitas įvykis yra surežisuotas (norėčiau tikėt kad klystu,bet neišeina). Tą tik parodo policijos kamazas važinėjantis po nuolaužas:



                      Daugiau visokių įdomybių galima rast šitam FB puslapyje:

                      https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%B...c_location=ufi
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Skinda gandai kad ten buvo apsilankius ir etatinė rusų propagaos aktorė. Darosi vis įdomiau. Sutapimas? Nemanau.

                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Tai gal ji ir čia vaidina, kad "gedi". Dabar ten nesuprasi kur feikas.

                          Comment


                            Kas labiausiai krenta į akis tai tai, kad takas atrodo visiškai sveikas ir nėra didelių nuolaužų
                            Nuotraukose yra ir didesnių nuolaužų, ir sugadinto asfalto
                            Lėktuvo katastrofa Rusijoje: prabilta apie itin pavojingą reiškinį
                            http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=70756408

                            Comment


                              Bet tai tų didesnių nuolaužų turėjo būt daugiau. Žinoma, aš neneigiu kad jas galbūt jau buvo spėję išvežt iki nuotraukų padarymo kuom aš abejoju, nes jei lėktuvas degė tai jį dar turėjo pakankamai ilgai gesint (ar ne taip?).

                              Kitas dalykas - rusijos propaganda ir čia įsisuko. Dar pradėjo naudot nuotraukas su stambiom nuolaužom iš Kazanės katastrofos:



                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Vejas nebuvo ribinis. Apliedejimas buvo, bet nekritiskas. Nesuprantomas noras nutupti Rostove, bet neskristi i Krasnodara. Per dvi valandas galima buvo surasti tinkama atsargini aerodroma. Keistai atrodo kritimo vieta. Ne vieno didelio fragmento. Kur varikliai, kur vaziuokle, kur bent viena sedyne? Kur krateris? Visas laukas pabarstytas labai smulkiom siukslem ir tiek. Ne taip atrodo lektuvo avarijos vieta...

                                Comment


                                  Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                  Vejas nebuvo ribinis. Apliedejimas buvo, bet nekritiskas. Nesuprantomas noras nutupti Rostove, bet neskristi i Krasnodara. Per dvi valandas galima buvo surasti tinkama atsargini aerodroma. Keistai atrodo kritimo vieta. Ne vieno didelio fragmento. Kur varikliai, kur vaziuokle, kur bent viena sedyne? Kur krateris? Visas laukas pabarstytas labai smulkiom siukslem ir tiek. Ne taip atrodo lektuvo avarijos vieta...
                                  Arba jau daug kas buvo išvežta, kada darytos tos nuotraukos, o neskrido iki kito oro uosto, nes galbūt tokie avialinijų reikalavimai pilotams, kad kol oro uostas neuždarytas, tol ten ir leistis, kad nepatirti papildomų išlaidų.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Nuotraukose yra ir didesnių nuolaužų, ir sugadinto asfalto
                                    Lėktuvo katastrofa Rusijoje: prabilta apie itin pavojingą reiškinį
                                    http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=70756408
                                    Bet paskui museit netyciom sutraiske viska nadrebezgi

                                    Show must go von!

                                    Comment


                                      rusai, pas juos tokie bairiai vazinetis su sunkiasvore technika per nuolauzas ir galimas kunu dalis - visiska norma Kada darytos sios nuotraukos? Ar nera ankstesniu nuotrauku? Is sviesos panasu, kad jau vakare jos darytos, nes kai kurios jau lyg ir labiau pritemusios. Tai gal stambiasias dalis, kunus, sedynes ir pan - sumete i gruzovikus ir issiveze?

                                      Comment


                                        Suprantoma kad pilotai buvo priversti turpti Rostove. Operatoriai turi savo politikas (policy). Lowcostai taupo pinigus didinant rizika prarasti lektuva daug daugiau nei tradicines kompanijos.

                                        Comment


                                          is kitos puses, kiek apsimoka "spausti" low-costui jei yra rizika netekt lektuvo, kas yra tikrai nepigu tokiu atveju?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X