Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    O tai tie kodai buvo ant duru? Skaiciau, kad lektuvas ten buvo senas kaip gyvenimas. Gal niekas jame nerekonstruota
    Teiesiog igula turi juos zinoti. Skaiciau tyrejo, atstovo ar tai piloti komentara. "Codes are learned by heart by all crew members"

    Comment


      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
      Taip išeina taip susijaudino paliktas vienas, kad iškarto vos išėjus kapitinojui ėmė ir atsijung iš tos laimės. Labai jau didėlis sutapimas.
      Nezinau, bet kiek esu skrides, tai jeigu vienas is pilotu iseina, tai jo vieta uzima stiardese. Ar neturejo ir cia taip but?

      Comment


        Parašė StarSailor Rodyti pranešimą
        Nezinau, bet kiek esu skrides, tai jeigu vienas is pilotu iseina, tai jo vieta uzima stiardese. Ar neturejo ir cia taip but?
        Jau buvo tai aptarta. Tokia praktika yra JAV, europoje kolkas ne, bet dabar manau priims panašią tvarką.

        Spohr is asked whether Germanwings or Lufthansa protocols provide for a second member of the flight crew to be in the cockpit if one of the pilots leaves. He says that the company does not have such a protocol, that European regulations do not require it, and that he is not aware of any of the company’s competitors that have such a procedure.

        Comment


          Dar įdomi detalė:

          A Spiegel reporter, Matthias Gebauer, is tweeting that friends of Lubitz said he had burnout or depression in 2009 and had to take time out from his pilot training. During the Lufthansa press conference there were questions as to why Lubitz interrupted his training, but there were no definitive answers.
          Lyg ir 2009 co pilotui buvo depresija, dėl ko turėjo netgi laikinai nutraukti piloto apmokymus.

          Comment


            Pridedam tai, kad pavasarį negalavimai paprastai paūmėja, tai preliminarios išvados maždaug aiškios. Ir jam tie keleiviai, kaip matyti, nelabai rūpėjo.
            „Lufthansa“ atstovai ketvirtadienį paskelbė, kad šis pilotas prieš skrydį buvo atlikęs visus privalomus medicininius patikrinimus.
            http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...toks-57-493326
            Nenustatys juk kažkokių nuotaikų svyravimų, jei žmogus normaliai elgiasi ir pats nesiskundžia. Ir niekas kas savaitę ar mėnesį visokių psichologinių testų neatlikinėja.
            Paskutinis taisė senasnamas; 2015.03.26, 17:50.

            Comment


              Baisu ir liudna...Minutė po minutės: kas vyko „Germanwings“ orlaivyje prieš Andreasui Lubitzui jį sudaužant http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...zant-57-493388

              Comment


                Labai jau neaiškiai čia ta chronologija parašyta, o ir negali būti. Nes niekur lyg ir nebuvo paskelbta kada tiksliai pilotas išėjo. Čia skaitant tai galima susidaryti vaizdą kad jis išėjo kai lektuvas jau buvo pradėjęs mažinti aukštį.

                Comment


                  EasyJet ir FlyNorwegian jau priemė nutarimą dėl 2 asmenų cockpite visu metu.

                  Effective tomorrow EasyJet will require two crew members in the cockpit at all times, the airliner has said in a statement, following rule changes by Fly Norwegian and likely preceding more announcements from other companies in the coming days.

                  Comment


                    Taip pat flightradar24.com analizuodami duomenis, kurie buvo surinkti jų radarų sistemų, turi duomenų, kad prieš pradedant žemėti lėktuvo autopilotui buvo duota komanda žemėti į 100 pėdų aukštį, t.y. žemiausią įmanomą aukštį, kurį galima nurodyti autopilotui. Informacija buvo perduota nelaimės tyrėjams prieš porą dienų.

                    Comment


                      Lietuvio piloto pamastymai...Lietuvis pilotas apie „Germanwings“ nelaimę: tai buvo „vidinis teroro aktas“

                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3VWTXhVGz

                      Comment


                        Tai 4 didelė katastrofa per vienerius metus, įdomu tai, kad visų jų pradžia buvo lėktuvui esant kruiziniame aukštyje. Skirtingai, nei absoliuti dauguma incidentų, kurie įvyksta kylant arba leidžiantis.
                        Visos katastrofos (spėjimas dėl MH370) įvyko dėl žmogiškųjų faktorių, ne techninių.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Tai 4 didelė katastrofa per vienerius metus, įdomu tai, kad visų jų pradžia buvo lėktuvui esant kruiziniame aukštyje. Skirtingai, nei absoliuti dauguma incidentų, kurie įvyksta kylant arba leidžiantis.
                          Visos katastrofos (spėjimas dėl MH370) įvyko dėl žmogiškųjų faktorių, ne techninių.
                          Tas ir baisiausia,kad dazniausiai paveda ne technika,bet tik pats zmogus

                          Comment


                            Akivaizdu, kad turėjo problemų su psichine sveikata. Gal net grėsė pavojus, kad negalės dėl to dirbti, o darbas jam buvo svarbus, tai ir priėmė atitinkamą sprendimą. Nelaimės dieną išvis turėjo nedarbingumo lapelį ir galėjo nedirbti.
                            Prokurorų pareiškime teigiama, kad jie iš dviejų A. Lubitzo gyvenamųjų vietų paėmė medicininių dokumentų, kuriuose „kalbama apie vyro ligą ir jos gydymą“.
                            „Faktas, kad buvo rasta ne tik dokumentų, bet ir suplėšytų nedarbingumo lapelių (vienas iš jų išduotas nelaimės dieną), leidžia daryti preliminarią išvadą, kad tragiškai žuvęs pilotas ligos faktą nuo savo darbdavių slėpė“, – teigiama pranešime.
                            http://www.delfi.lt/news/daily/world...#ixzz3VaeRUzle

                            Comment


                              Iš šendien pateiktų duomenų yra aišku ir kad jo depresija 2009m. buvo rimta, nes gydymas truko net pusantrų metų.

                              The newspaper, however, said that the Lufthansa flight school in Phoenix designated Lubitz at the time as “not suitable for flying”.

                              He spent a year-and-a-half receiving psychiatric treatment, it said. Several times he was forced to repeat his flying classes because of depression, before he successfully finished his training. In 2009 he was diagnosed with a “severe depressive episode”, Bild reported.
                              Taip pat minima, kad jo santykiuose su drauge buvo krizė, t.y. jie skyrėsi. Kas galėjo būti tas "clickas" privedęs prie tokio sprendimo.

                              Comment


                                Iš šendien pateiktų duomenų yra aišku ir kad jo depresija 2009m. buvo rimta
                                Tokie turėtų būti atsijojami, kol dar netapo pilotais. Visokios depresijos - tai ne kojos lūžis, kuris sugyja ir gali pamiršt. Kurie į tai linkę, tai pastoviai ir banguoja iki eilinio paūmėjimo. O jei seniau reikėjo net psichiatrinio gydymo, tai rimtas požymis, kad piloto pareigos tokiam žmogui pernelyg rimtos. Keista išvis, kad su tokiais medicinine istorija jam buvo leidžiama dirbti pilotu. Juk jei med. kortelėje turi psichiatro įrašų, daug pareigybių automatiškai atkrenta.
                                Paskutinis taisė senasnamas; 2015.03.27, 14:38.

                                Comment


                                  Nieks nepaminėjo, tai įkelsiu:
                                  Air Canada plane 'exits' Halifax runway while landing

                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Idomu, toki lektuva jau nuraso i metalo lauza ar atstatineja?
                                    When a man lies, he murders some part of the world

                                    Comment


                                      Vargu ar su tokiais pazeiidmais finansiskai apsimoketu ji tvarkyti

                                      Comment


                                        Kaip ViR2 pastebėjo, kai padaryta tokia žala fiuzeliažui, jo taisyti nebeapsimoka, žinoma dalis, kurias dar galima panaudoti, bus išrinktos, o visa kita supjaustyta ir demontuota.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Daugiau nuotrauku....http://www.15min.lt/#galerija/62559/1385444

                                          Comment

                                          Working...
                                          X