Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTaip išeina taip susijaudino paliktas vienas, kad iškarto vos išėjus kapitinojui ėmė ir atsijung iš tos laimės. Labai jau didėlis sutapimas.
Comment
-
Parašė StarSailor Rodyti pranešimąNezinau, bet kiek esu skrides, tai jeigu vienas is pilotu iseina, tai jo vieta uzima stiardese. Ar neturejo ir cia taip but?
Spohr is asked whether Germanwings or Lufthansa protocols provide for a second member of the flight crew to be in the cockpit if one of the pilots leaves. He says that the company does not have such a protocol, that European regulations do not require it, and that he is not aware of any of the company’s competitors that have such a procedure.
Comment
-
Dar įdomi detalė:
A Spiegel reporter, Matthias Gebauer, is tweeting that friends of Lubitz said he had burnout or depression in 2009 and had to take time out from his pilot training. During the Lufthansa press conference there were questions as to why Lubitz interrupted his training, but there were no definitive answers.
Comment
-
Pridedam tai, kad pavasarį negalavimai paprastai paūmėja, tai preliminarios išvados maždaug aiškios. Ir jam tie keleiviai, kaip matyti, nelabai rūpėjo.
„Lufthansa“ atstovai ketvirtadienį paskelbė, kad šis pilotas prieš skrydį buvo atlikęs visus privalomus medicininius patikrinimus.
Nenustatys juk kažkokių nuotaikų svyravimų, jei žmogus normaliai elgiasi ir pats nesiskundžia. Ir niekas kas savaitę ar mėnesį visokių psichologinių testų neatlikinėja.Paskutinis taisė senasnamas; 2015.03.26, 18:50.
Comment
-
Baisu ir liudna...Minutė po minutės: kas vyko „Germanwings“ orlaivyje prieš Andreasui Lubitzui jį sudaužant http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...zant-57-493388
Comment
-
EasyJet ir FlyNorwegian jau priemė nutarimą dėl 2 asmenų cockpite visu metu.
Effective tomorrow EasyJet will require two crew members in the cockpit at all times, the airliner has said in a statement, following rule changes by Fly Norwegian and likely preceding more announcements from other companies in the coming days.
Comment
-
Taip pat flightradar24.com analizuodami duomenis, kurie buvo surinkti jų radarų sistemų, turi duomenų, kad prieš pradedant žemėti lėktuvo autopilotui buvo duota komanda žemėti į 100 pėdų aukštį, t.y. žemiausią įmanomą aukštį, kurį galima nurodyti autopilotui. Informacija buvo perduota nelaimės tyrėjams prieš porą dienų.
Comment
-
Lietuvio piloto pamastymai...Lietuvis pilotas apie „Germanwings“ nelaimę: tai buvo „vidinis teroro aktas“
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3VWTXhVGz
Comment
-
Tai 4 didelė katastrofa per vienerius metus, įdomu tai, kad visų jų pradžia buvo lėktuvui esant kruiziniame aukštyje. Skirtingai, nei absoliuti dauguma incidentų, kurie įvyksta kylant arba leidžiantis.
Visos katastrofos (spėjimas dėl MH370) įvyko dėl žmogiškųjų faktorių, ne techninių.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTai 4 didelė katastrofa per vienerius metus, įdomu tai, kad visų jų pradžia buvo lėktuvui esant kruiziniame aukštyje. Skirtingai, nei absoliuti dauguma incidentų, kurie įvyksta kylant arba leidžiantis.
Visos katastrofos (spėjimas dėl MH370) įvyko dėl žmogiškųjų faktorių, ne techninių.
Comment
-
Akivaizdu, kad turėjo problemų su psichine sveikata. Gal net grėsė pavojus, kad negalės dėl to dirbti, o darbas jam buvo svarbus, tai ir priėmė atitinkamą sprendimą. Nelaimės dieną išvis turėjo nedarbingumo lapelį ir galėjo nedirbti.
Prokurorų pareiškime teigiama, kad jie iš dviejų A. Lubitzo gyvenamųjų vietų paėmė medicininių dokumentų, kuriuose „kalbama apie vyro ligą ir jos gydymą“.
„Faktas, kad buvo rasta ne tik dokumentų, bet ir suplėšytų nedarbingumo lapelių (vienas iš jų išduotas nelaimės dieną), leidžia daryti preliminarią išvadą, kad tragiškai žuvęs pilotas ligos faktą nuo savo darbdavių slėpė“, – teigiama pranešime.
Comment
-
Iš šendien pateiktų duomenų yra aišku ir kad jo depresija 2009m. buvo rimta, nes gydymas truko net pusantrų metų.
The newspaper, however, said that the Lufthansa flight school in Phoenix designated Lubitz at the time as “not suitable for flying”.
He spent a year-and-a-half receiving psychiatric treatment, it said. Several times he was forced to repeat his flying classes because of depression, before he successfully finished his training. In 2009 he was diagnosed with a “severe depressive episode”, Bild reported.
Comment
-
Iš šendien pateiktų duomenų yra aišku ir kad jo depresija 2009m. buvo rimtaPaskutinis taisė senasnamas; 2015.03.27, 15:38.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Comment
Comment