Parašė ViR2
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąVisoje europoje viena lėktuvo avarija per metus, kai keliuose tūkstančiais žūsta ir dar panašiai tampa invalidais. Lėktuvuose dar ir užtikrintai miršti, nereikia pvz. visą gyvenimą su savimi nešiotis lašalinę.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJei neklystų paskutinė aviakatastrofa ES 2011 Korko oro uoste.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąVisų pirma ta baimė lėktuve ir yra pagrinde ta, kad žinai, jog sudužus jam tu mirsi. Mašinoje taip nebijai, nes žinai, kad sudužus jai tu dar gali ir išvis be mėlynės išeiti. Antra - nelygink kiek žmonių per dieną sėdi lėktuve, kiek mašinoje.
Comment
-
Na tai yra is socialinis- kultūrinis reiškinys, nes bendras aviacijos augimas pastebimas visame pasaulyje, maža to mes nesame iš tų tautų, kur dažnai keliauja, ypač oro transportu (lyginanat su kitoms ES šalimis), todėl pasamonėje ir visuomenėje yra baimės ir negatyvumo faktorių kalbant apie aviaciją.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąEsmė ne emocijose, o rezultate Miestuose nėra kur lėkti, dažniausiai avarijos mirtingos kaktomuša, tarpmiestiniuose keliuose. Autostradose stovi ženklai - kiek mirė kelyje.
O kalbant apie rezultatus dar niekas neaišku. Europoje žūsta esimo nelaimėse kelis šimtus kartų daugiau nei avia nelaimėse. Tačiau kiek kartų daugiau kasdien važiuoja eisme palyginus su skridimu lėktuvu? Tūkstančiais kartų daugiau. Taip, kad ...Paskutinis taisė Gator; 2015.03.25, 01:35.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą10 minučių kritimas tau panašu į akmeniu žemyn?Paskutinis taisė Jopapa; 2015.03.25, 01:56.
Comment
-
Nežinau kiek laiko krito MH17, bet jis krito iš 33 000 pėdų aukščio iki 0, tuo tarpu 4U 9525 pradėjo žemėti būdamas 25 000 pėdų aukštyje, o sudužo jis apie 7000 pėdų aukštyje. Skirtumas beveik dvigubas.
Normalus a320 žemėjimo greitis, priklausomai nuo įvairių sąlygų yra 1800-2500 pėdų per minutę.
15 000 - 20 000 pėdų per 8 minutes..Aviate, navigate, communicate
Comment
-
A320 katastrofa
Labai gerai, kad "Gator" čia įkėlė šio skrydžio greičio ir aukščio kitimo diagramą. Tai suteikia nemažai informacijos.
Iš diagramos matosi, kad lėktuvas įsirėžė į kalną labai dideliu greičiu. Toks greitis įprastas pakilus lėktuvui į normalų skrydžio aukštį (8-12 km.), tačiau mažesniame aukštyje, tokiame kur lėktuvas sudužo, skraidoma gerokai mažesniais greičiais.
Taip pat matosi, kad lėktuvas sparčiai žemėjo, tačiau tai nebuvo kritimas.
Pagal šiuo metu turimą skurdžią informaciją, yra panašumų į galimai įvykusią sekančią veiksmų eigą:
priekinės lėktuvo dalies dekompresija, kurios pasekoje pilotai per akimirką tapo neveiksnūs. Autopilotas veikė iki pat susidūrimo su kalno šlaitu akimirkos, tačiau jis, nors lėktuvo elektronika ir labai stengėsi, nesugebėjo kompensuoti lėktuvo aukščio praradimus, kadangi dekompresijos pasekoje buvo pažeistas lėktuvo rėmas ir tokiu būdu buvo pakeistos lėktuvo aerodinaminės savybės.
Tokia mano asmeninė nuomonė dėl šios katastrofos pagal šiuo metu prieinamą informaciją.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNežinau kiek laiko krito MH17, bet jis krito iš 33 000 pėdų aukščio iki 0, tuo tarpu 4U 9525 pradėjo žemėti būdamas 25 000 pėdų aukštyje, o sudužo jis apie 7000 pėdų aukštyje. Skirtumas beveik dvigubas.
Normalus a320 žemėjimo greitis, priklausomai nuo įvairių sąlygų yra 1800-2500 pėdų per minutę.
15 000 - 20 000 pėdų per 8 minutes..
Comment
-
Gan smulki analize su idomiomis isvadomis:
https://www.facebook.com/vidas.kaupe...993741369678:0
EDIT: ir kaip suprantu is komentaru, si analize gan tiketina.Paskutinis taisė taspac; 2015.03.25, 10:46.
Comment
-
Parašė amber13 Rodyti pranešimą.........ir labai stengėsi, nesugebėjo kompensuoti lėktuvo aukščio praradimus, kadangi dekompresijos pasekoje buvo pažeistas lėktuvo rėmas ir tokiu būdu buvo pakeistos lėktuvo aerodinaminės savybės.
Tokia mano asmeninė nuomonė dėl šios katastrofos pagal šiuo metu prieinamą informaciją.
Comment
-
Gaisras visai tikėtina versija. Neseniai buvo rašyta, kaip kažkokie pilotai nusileido apsinuodiję dūmais silpnai besiorientuodami. Turbūt užtenka, kad kokie laidai smilktų ir skleistų nuodingas medžiagas. Nes sunku įsivaizduoti kitas priežastis, dėl ko abu pilotai taptų neveiksnūs.
Aviacijos ekspertas Ralfas Benko: Alpėse sudužusio „Airbus A320“ pilotai greičiausiai neteko sąmonės
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ones-57-493120
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNes sunku įsivaizduoti kitas priežastis, dėl ko abu pilotai taptų neveiksnūs.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTačiau kiek kartų daugiau kasdien važiuoja eisme palyginus su skridimu lėktuvu? Tūkstančiais kartų daugiau. Taip, kad ...
Comment
Comment