Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip išeina, kad laineris skrido nepatvirtintu maršrutu. Apskritai "AirAsia" buvo tam tikrą laiką uždrausta skraidyti į Europą dėl saugos pažeidimų. Šiuo metu leidžiama. Susidaro vaizdas, kad egzistuoja šiokia tokia betvarkė ir viskas būna gerai, kol į krūvą nesusideda keletas nepalankių aplinkybų. O kai įvyksta nelaimė, į paviršių iškyla daug visokių pažeidimų.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2015.01.03, 20:56.

    Comment


      Na AirAsia yra viena iš nedaugelio kompanijų, berods su Garuda, kurioms neuždrausta operuoti Europos oro erdvėje. Bent jau taip buvo iki šios katastrofos, galimybė, kad dabar jie yra suspenduoti. Tiesa reikia nepamiršti išskirti, kad AirAsia Indonesia ir pvz. AirAsia Malaysia/Thailand nėra tos pačios kompanijos.

      Edit ES nebuvo pritakyta jokių apribojimų ES- AirAsia Indonesia.
      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.01.03, 21:03.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Dėl tų ES leidimų/apribojimų tai manau reikia atsižvelgti į tai, ar iš principo kokia nors avia kompanija planuoja skristi į ES. Jei ne, tai kam jai praeiti ES sertifikavimą ir išleisti pinigus beprasmiam leidimui?
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          2014 m. aviacijos katastrofų įvyko nedaug, bet jose žuvo itin daug žmonių

          2014–ieji metai taps daugiausiai žmonių aukų nusinešusiais metais per pastarąjį aviacijos istorijos dešimtmetį, rašo naujienų svetainė businessinsider.com.
          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz3Nn7fEleg

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Taip išeina, kad laineris skrido nepatvirtintu maršrutu. Apskritai "AirAsia" buvo tam tikrą laiką uždrausta skraidyti į Europą dėl saugos pažeidimų.
            Niekada šito nebuvo ir apskritai labai gerą safty record ši aviakompanija turėjo ir buvo ir manau vis dar tebėra laikoma viena patikimiausiu ir saugiausių aviakompanijų.

            Indonezijoje daug problemų su aviacijos sauga buvo, ypač dešimtmetį - du atgal. Pastaruoju metu rezultatai gerokai pagerėjo ir bendras saugumo lygis yra nepalyginamai aukštesnis nei buvo anksčiau. Bet čia jau kalba eina apie vietinius Indonezijos vežėjus, kurie visokių sankcijų yra turėję. AirAsia čia ne prie ko.

            Comment


              Taip, kalba būtent apie Indoneziją ir AirAsia Indonezijos padalinį:
              Until July 2010, Indonesia Air Asia, along with many Indonesian airlines, was banned from flying to the EU due to safety concerns. However the ban was lifted on July 2010.
              http://en.wikipedia.org/wiki/AirAsia

              Man iš pradžių buvo užsifiksavę Malaizija, bet nors bendrovė ir Malaizijos, šitą reisą ir vykdė būtent "Indonesia AirAsia".
              Paskutinis taisė senasnamas; 2015.01.04, 10:36.

              Comment


                /\
                Europa buvo uždraudus visas aviakompanijas registruotas Indonezijoje.

                Dėl rinkos specifikos, atviro dangaus sutarčių nebuvimo, tokio koks yra Europos viduj arba transatlantiniams skrydžiams Malaizijos aviakompanija negali taip paprastai vykdyti skydžių iš tarp trečiųjų šalių, kai skrydis neliečia Malaizijos. Pvz.: Iš Indonezijos į Singapūrą, iš Tailando į Vietnamą ir pan.

                Dėl šios priežasties reikalingas atskiras padalinys kiekvienoje šalyje ir AirAsia jų viso turi 9-is. Dėl to buvo įsteigtas padalinys Indonezijoje. Europa tuo tarpu buvo uždraudusi visas Indonezijoje registruotas aviakompanijas. Dėl to Indonezijos padalinys šiame sąraše atsidūrė, o visi likę kompanijos padaliniai buvo laikomi saugūs, nors realiai tai viena ir ta pati aviakompanija, kuriai reikia turėti orlaivių ir įgulos registruotų trečiosiose šalyse dėl vietinės rinkos specifikos.

                Comment


                  Sudužęs „AirAsia“ lėktuvas neturėjo teisės skristi http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...7-476476?cf=df

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Dabar viso pasaulio žiniasklaida apie tai rašo, reiškia įvykis tikrai ne eilinis.
                    Etihad airways yra 9-je vietoje aviakompanijų reitinge, todėl toks dėmesys yra suprantamas.

                    Comment


                      Paskelbtas saugiausių aviacijos bendrovių reitingas
                      http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=66832864

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Paskelbtas saugiausių aviacijos bendrovių reitingas
                        http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=66832864
                        Australų portalas saugiausiomis avialinijomis išrenka Australijos avialinijas, nelabai originalu.
                        Flickr

                        Comment


                          Sudužusio „AirAsia“ lėktuvo paieškoje – lūžis
                          Ieškotojų komandos rado oro bendrovės „AirAsia“ sudužusio 8501-ojo reiso lėktuvo uodegą Javos jūros dugne, trečiadienį, 11-ąją šios operacijos dieną, pranešė Indonezijos paieškų tarnybos vadovas.

                          http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=66833912

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Paskelbtas saugiausių aviacijos bendrovių reitingas
                            http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=66832864
                            Dabar ši bendrovė turi jauniausią orlaivių parką: vidutinis lėktuvų tarnavimo laikas - 7,9 metų.
                            Ryanair kiek ten parko vidutinis amžius - 5,5 metų? Ir per kompanijos istoriją lyg viso labo vienas incidentas su keliom nesunkiom traumom.

                            Bet ne tik kad į saugiausių aviakompanijų, bet ir į saugiausių pigių skrydžių bendrovių sąrašą nepateko.
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                              Ryanair kiek ten parko vidutinis amžius - 5,5 metų? Ir per kompanijos istoriją lyg viso labo vienas incidentas su keliom nesunkiom traumom.

                              Bet ne tik kad į saugiausių aviakompanijų, bet ir į saugiausių pigių skrydžių bendrovių sąrašą nepateko.
                              Kiekvienas tyrimas vertinantis sauguma, remiasi vienais ar kitais kriterijais, ne tik incidentu skaiciumi ar orlaiviu parko amzimiumi, pvz. pilotu ir igulu patirtimi ir skraidymo valandomis, darbo salygomis, registruotais saugos/mechaniniais pazeidimais, mokymais. Be abejo Qantas yra viena saugiausiu kompaniju, bet sitas tyrimas is pirmo zvilgsio labai salikas.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                turkish irgi gan gerai ivertino, nors savo laiku lektuvu pridauze istisom flotilem Matomai vertina ne tik senu incidentu skaiciu Idomu dar, kad Mehan ir Koryo nepateko i blogiausiuju sarasa

                                Comment


                                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                  turkish irgi gan gerai ivertino, nors savo laiku lektuvu pridauze istisom flotilem Matomai vertina ne tik senu incidentu skaiciu Idomu dar, kad Mehan ir Koryo nepateko i blogiausiuju sarasa
                                  Aha man ir iš nesaugiausių sarašo iškart Air Koryo galvoje pasirodė,bet saraše nematyti

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    turkish irgi gan gerai ivertino, nors savo laiku lektuvu pridauze istisom flotilem Matomai vertina ne tik senu incidentu skaiciu Idomu dar, kad Mehan ir Koryo nepateko i blogiausiuju sarasa
                                    Man regis 10 metų sudužęs lėktuvas gadina saugumo reitingą. Praėjus 10-ečiui įvykis nurašomas praeities laikams ir į vertinimus nebėra traukiamas. Tokiu atveju, viena Turkish avarija dar būtų įskaitoje. Beje, gali būti, kad skirtingi reitingai skirtingai vertina, tiesiog šios metodikos kažkuris vienas didysis laikosi ir tai skamba gana logiškai.

                                    Comment


                                      Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                      Aha man ir iš nesaugiausių sarašo iškart Air Koryo galvoje pasirodė,bet saraše nematyti
                                      Kodėl turėtų būti tame sąraše? Paskutinė katastrofa buvo prieš daugiau nei 30 metų.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        QZ8501 uodega iškelta
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Kaip suprantu, dabar jau nelabai svarbu, kas bus rasta/iškelta, o kas ne, kol nebus rasti recorderiai (black box). Duomenų ir dabar yra nemažai, bet jie nepaaiškina, kas tiksliai atsitiko skrydžio metu, dėl ko lėktuvas nukrito iš 11km aukščio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X