Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ir kaip visa tai "bendrauja" su gaisro teorija?
    Bent jau man tai niekaip.

    Anot "žinančių" ACARS sistema gyvena kažkur vienoje iš elektronikos spintų toli nuo pilotų kabinos. Tai pabrėžiama spekuliacijose apie ACARS išjungimo tikimybę modulio "ištraukimo" būdu (kad nebūtų pasiūstas "ate" serveriui). T.y. kartu sudegt ir dar "nunuodyt" pilotus visai nerealu. Plius elektronika ir laidai degdami tikrai dvokia

    Galima būtų patikėt, kad ten kažkas užsidegė (ar šeip sugedo) ir ACARS nustojo veikt. Kur konkrečiai yra TCAS transponderis nežinau, bet abejoju kad šalia ACARS. Net jei ir būtų šalia, tai kaip ir rašiau, kažkam ten užsidegus pas pilotus kabinoje užsidegtų "kalėdinė eglutė". T.y. nieko nežinot apie gaisrą jie negali.

    Galų gale, gali padegt ne pats blokas bet laidai iki jo, kokia nors duomenų magistralė. Bet tai labai jau sofistikuota ir praktiškai neįtikėtina (ne pats degimo faktas, o tai kad sudegė būtent tų modulių laidai). Šiandien per vieną iš talkšou plepėjo Lufthansa pilotas. Tai jis sakė, kad jie turi bent pora radijų: trumpabangę kuria pagrinde ir naudojasi, bet ji labai toli netempia. Beigi ilgų bangų, kuri veikia praktiškai visur, bet labai prasta kokybė. Todėl dažniausiai jie patys jos net nesiklauso.

    Kad dar sudegė ir jos abi kažkaip netikiu. O SatCom'as visiškai atsitiktinai liko sveikas Be to dar lėktuve lieka krūva mobilių telefonų tam kad pasiūst "SOS degam ruoškit aerouosto X taką NN avariniam nusileidimui".

    Comment


      Šiaip smalsu, ar skrydžio metu kelių km aukštyje paprastai veikia mobilieji telefonai? Bent jau aš mobiliako dažniausiai neišjungiu (nebent noriu taupyti bateriją) ir, kiek pamenu, bemaž visada rodo, kad nėra ryšio.

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Šiaip smalsu, ar skrydžio metu kelių km aukštyje paprastai veikia mobilieji telefonai? Bent jau aš mobiliako dažniausiai neišjungiu (nebent noriu taupyti bateriją) ir, kiek pamenu, bemaž visada rodo, kad nėra ryšio.
        Ziurint kaip aukstai skrenda (zinoma turi buti virs sausumos). o norint likt radaru nepastebetam skrenda zemiau. Jei kas prisimena september 11 atveji, tai keleiviai pradejo skambinti artimiesiems ir tt.


        Siuo atveju skrido virs vandenyno (itikinamai atrodo pietine kryptis link australijos) tad turbut visiskai nebuvo rysio o satelitinis buvo atjungtas (nes verslo klases klientai gali paskambinti). Skrido kol baigesi degalai.
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
          Ziurint kaip aukstai skrenda (zinoma turi buti virs sausumos). o norint likt radaru nepastebetam skrenda zemiau. Jei kas prisimena september 11 atveji, tai keleiviai pradejo skambinti artimiesiems ir tt.


          Siuo atveju skrido virs vandenyno (itikinamai atrodo pietine kryptis link australijos) tad turbut visiskai nebuvo rysio o satelitinis buvo atjungtas (nes verslo klases klientai gali paskambinti). Skrido kol baigesi degalai.
          Virš vandenyno nebus nei mobilaus ryšio, nei radarai užfiksuos. Kaip tik apie tai preitą rytą kalbėjo kažkoks eksportas per BBC, jog lėktuvai virš Atlanto skristų nematomi, jei pats lėktuvas nesiųstų jokių signalų, radarų toje vietoje nėra.
          Paskutinis taisė Lettered; 2014.03.19, 07:04.
          Flickr

          Comment


            Parašė a_p Rodyti pranešimą
            Nepamirškim, kad pilotai po ranka turi deguonies kaukes beigi reguliariai treniruojasi jas užsidėti. Tikiu kad vienas iš pilotų gali supanikuot, kaip nors nesėkmingai kvėptelt toksiškų dūmų ir nuslabt. Bet nelabai tikiu, kad tai nutiko abiems iš karto.
            O kuriam laikui užtenka papildomo per kaukes tiekiamo deguonies? Nes jei tarsim, kad kilo gaisras ir kabina buvo pilna dūmų, tai papildomam deguoniui pasibaigus rezultatas būtų tas pats: apsinuodijimas ir nebegalėjimas valdyt lėktuvo.

            Kitas klausimas: ar galėtų gaisras kažkur ties pilotų kabina pažeisti patį prietaisų skydą taip, kad jis elementariai neberodytų visų ar bent jau daugelio duomenų pilotams?

            Parašė John Rodyti pranešimą
            Aš visgi nesuprantu, kaip tai paaiškina tą faktą (kaip visur teigiama), kad ACARS sistema išjungta PRIEŠ paskutinę radijo žinutę? Net jeigu ACARS iš tikrųjų išsijungė (ar buvo išjungtas) vėliau dėl gaisro, kaip tai paaiškintų faktą, kad transponderis išjungtas gerokai anksčiau?
            Kiek suprantu, ACARS turėjo siųsti pranešimus kas pusvalandį ir pagal turimus duomenis išsijungė ne kažkokiu konkrečiu metu, o tiesiog kažkada tarp 01:07 AM ir 01:37 AM?
            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Virš vandenyno nebus nei mobilaus ryšio, nei radarai užfiksuos. Kaip tik apie tai preitą rytą kalbėjo kažkoks eksportas per BBC, jog lėktuvai virš Atlanto skristų nematomi, jei pats lėktuvas nesiųstų jokių signalų, radarų toje vietoje nėra.
              Karinės radiolokacinės stotys turėtų pastebėti tokius objektus. Rusų "Darjal" tipo radarų veikimo spindulys iki 6000 km, nuo 400-500 m aukščio artimesnėse trajektorijose. Kažkaip net identifikuojami "taikiniai". Manau, kad amerikiečiai ir britai tikrai turėtų turėti kažką panašaus. Bet tai - Atlante.

              Comment


                Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                O kuriam laikui užtenka papildomo per kaukes tiekiamo deguonies? Nes jei tarsim, kad kilo gaisras ir kabina buvo pilna dūmų, tai papildomam deguoniui pasibaigus rezultatas būtų tas pats: apsinuodijimas ir nebegalėjimas valdyt lėktuvo.
                Paprastiems keleiviams maždaug penkiolikai minučių, pilotams berods valandai ar daugiau.

                Bet nepamirškim, kad niekas toje pridūmintoje kabinoje nesėdės. Lėktuvai intensyviai ventiliuojami, visas oras per valandą pilnai pakeičiamas kažkas apie 15 kartų. Kad visą ta laiką degtų ir dūmintų yra mažumėlę nerealu.

                Kitas klausimas: ar galėtų gaisras kažkur ties pilotų kabina pažeisti patį prietaisų skydą taip, kad jis elementariai neberodytų visų ar bent jau daugelio duomenų pilotams?
                Ir tuo pačiu metu nenukrist iš dangaus? Labai jau specialus gaisras turi nutikt

                Comment


                  Avarineje sitacijoje transponderiui isstatomas kodas 7700, o ne isjungiamas. Versija su gaisru man neatrodo patikima. Butu gasras, igula darytu veiksmus pagal orlavio manuala, o ne isjunginetu tranponderi... ir nesakytu all right...

                  Comment


                    Karinės radiolokacinės stotys turėtų pastebėti tokius objektus.
                    Būtent. Andamanų salose yra Indijos karinė bazė. Anksčiau Indija teigė, kad naktį taupumo sumetimais radarus išjungia. Panašu į išsisukinėjimą, nes kam išvis reikalinga karinė bazė, jei aplink ją galima skraidyti nepastebėtam? Malaizija turėtų nuskristi su naikintuvais naktį patikrinti, ar veikia Indijos radarai, ar ne . Tailandas radaro duomenis irgi atskleidė praėjus tik daugiau nei savaitei. Nieko jie naujo neparodė, tik patvirtino Malaizijos radaro duomenis.
                    Apie piloto simuliatorių vienur rašoma, kad failai ištrinti, kitur - kad aptikta keletas maršrutų:
                    Missing Malaysia Airlines Flight MH370: Pilot's Simulator 'Contains Five Practice Runways near Indian Ocean'
                    "The simulation programmes are based on runways at the Male International Airport in Maldives, an airport owned by the United States (Diego Garcia), and three other runways in India and Sri Lanka, all have runway lengths of 1,000 metres," an unidentified investigation source told local Malay daily Berita Harian.
                    http://www.ibtimes.co.uk/missing-mal...s-near-1440689

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Apie piloto simuliatorių vienur rašoma, kad failai ištrinti, kitur - kad aptikta keletas maršrutų:
                      Missing Malaysia Airlines Flight MH370: Pilot's Simulator 'Contains Five Practice Runways near Indian Ocean'

                      http://www.ibtimes.co.uk/missing-mal...s-near-1440689
                      Nemaža dalis pilotų sėda prie simuliatoriaus prieš skrydį, ir skraido aplink, juo labiau, kad pilotų "namų" oro uostas, buvo Kuala Lumpur, tai čia gan normali praktika, ypač bandyti netradicinius scenarijus..
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Būtent. Andamanų salose yra Indijos karinė bazė. Anksčiau Indija teigė, kad naktį taupumo sumetimais radarus išjungia. Panašu į išsisukinėjimą, nes kam išvis reikalinga karinė bazė, jei aplink ją galima skraidyti nepastebėtam?
                        Sakyčiau, kad čia nieko labai stebuklingo. Toje vietoje kariniu požiūriu jau šimtas metų nieko nevyksta. O radarą turi todėl, kad "reikia".

                        Beje, Tajai pasakė, kad jų šiauriau esantis radaras nieko neužfiksavo. Tai galėtų reikšti, kad lėktuvas pasuko toliau nuo krantų, t.y. arba į vakarus arba į pietvakarius.

                        Comment


                          Manoma, kad prie Australijos krantų aptiktos dingusio Malaizijos lėktuvo nuolaužos
                          http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...7-413450?cf=df

                          Comment


                            Kol kas "karščiausias" (neaišku ko) pėdsakas:

                            Comment



                              Truputį konspiracijos. Jei faktai teisingi tai tikrai įdomus sutapimas su ypač neaiškiomis dingimo aplinkybėmis.

                              Comment


                                Lietuvoje, šalyje, kurioje yra vienas mažiausių procentų žmonių, tiek Europoje, tiek pasaulyje, keliaujančių lėktuvais, labai svarbu parašyti straipsnį pilną kazuistinių scenarijų..

                                10 stulbinančių dalykų apie lėktuvų saugumą
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Lietuvoje, šalyje, kurioje yra vienas mažiausių procentų žmonių, tiek Europoje, tiek pasaulyje, keliaujančių lėktuvais, labai svarbu parašyti straipsnį pilną kazuistinių scenarijų..

                                  10 stulbinančių dalykų apie lėktuvų saugumą
                                  Mažoje šalyje nebus didelis procentas keliaujančių iš vieno miesto į kitą oro transportu.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Mažoje šalyje nebus didelis procentas keliaujančių iš vieno miesto į kitą oro transportu.
                                    Užtat būna daug plojančių po nusileidimo

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Užtat būna daug plojančių po nusileidimo
                                      Dėl to plojimo, tai pats neploju, bet ant žemės vis tik jaučiuosi komfortiškiau nei ore.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        Mažoje šalyje nebus didelis procentas keliaujančių iš vieno miesto į kitą oro transportu.
                                        Kalbu ne apie vidinius skrydžius. Statistiškai, mes labai atsiliekam nuo vidutinio Euopiečio keliaujančio lėktuvu kartai/ per metus.

                                        Kad ir kaip neįtikinamai skambėtų, nemaža dalis keliaujančių UK/Norvegijos kryptimis keliauja automobiliu.

                                        Vis dar populiaru keliauti į Maskvą traukiniu arba autobusu. Bet tai natūralus reiškinys atitinkantis ekonominę situaciją mūsų šalyje.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Kalbant apie plojimus . Praeitą savaitę parskridus iš Milano su Wizz ir nusileidus kažkas nedrąsiai pabandė suploti, pliaukštelėjo rankelėmis porą kartų, jokio palaikymo iš likusio lėktuvo nesulaukė, kuris beje pilnas buvo ir viskas tuo baigėsi .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X