Dėl keleivių man kyla vienas kvailas klausimas: jei jie skrido virš kokios nors civilizuotos šalies (kad ir tos pačios Malaizijos), kodėl niekas nebandė paskambinti? Telefonus gi turi visi iki vieno, nemaža dalis jų garantuotai net neišjungė.
Gal todėl, kad niekas jiems nepranešė apie krypties pakeitimą
Jeigu čia yra grynai vien piloto darbas, tai taip išeina, kad tie bičai su ne savo pasais tiesiog bandė kažkur nelegaliai pabėgti? Man asmeniškai šita detalė vis dar labai įtartina. Kita detalė - berods dar niekas nepaneigė, kad keleivių telefonai davė gerą signalą skambinant, bet niekas neatsiliepė. Tai galėtų rodyti, kad tuo metu lėktuvas buvo galbūt net ir ant žemės.
Kas čia keisto, kad norėjo paemygeriaut Vakarų Europoj pavogę ar nusipirkę pasus?
Kas galėtų paneigti, kad:
1. Lėktuvas nusileido hitlerininkų bazėje Antarktidoje.
2. Lėktuvas nusileido tų pačių hitlerininkų povandeniniame lėktuvnešyje kuris atplaukė iš tos pačios Antarktidos.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Nėra ten kur per vandenį nepastebėtam skrist šitiek laiko. Nes jei numušė, tai kažkur negyvenamoje vietoje (kitaip šiais mobilių telefonų su kamerom laikais neliktų neįrašyta), o tai reiškia, kad virš vandens kažkur toli nuo kranto.
Taigi klausimas: kur galima skristi 7 val. toli nuo civilizacijos ir kur apsimokėtų vožtelti? Ten be australijos nelabai yra kas nors įdomaus.
Taip, dangoraižių ten pilna, bet tokių kad nuvertus sukelt rezonansą bent jau aš nelabai žinau. Azijoje žmogaus gyvybė vertinama visai kitaip nei Europoje ar USA.
Pilotai dėl ko nors susipyko, susimušė (kaip bebūtų, malajai), vienas užlenkė kitą. Supratęs, ką padarė ir pagalvojęs, kad laukia mirties bausmė, kalėjimas ir baisi gėda, supanikavo ir padarė nelabai racionalų sprendimą bėgti. Supratęs, kad niekur nepabėgs ir paskridęs kur nors toliau, kalė į žemę/jūrą, kad apsunkintų paieškas. Taip elgtis galėtų dėl kalėjimo baimės ir/ar gėdos šeimai.
Kiek kitur skaičiau, ta frazė "All right, good night" nėra nei standartinė, nei įprasta, o greičiau keista. Ir nėra aišku, kas ją pasakė.
Ji nėra griežtai pagal statutą, bet anot pilotų nėra kažkas neįprasto. Įpač jei bendraujama su "savais" kontroleriais, tai pasakoja, kad dar ne tokių frazių išgirsi.
Pilotai dėl ko nors susipyko, susimušė (kaip bebūtų, malajai), vienas užlenkė kitą. Supratęs, ką padarė ir pagalvojęs, kad laukia mirties bausmė, kalėjimas ir baisi gėda, supanikavo ir padarė nelabai racionalų sprendimą bėgti. Supratęs, kad niekur nepabėgs ir paskridęs kur nors toliau, kalė į žemę/jūrą, kad apsunkintų paieškas. Taip elgtis galėtų dėl kalėjimo baimės ir/ar gėdos šeimai.
Na tai tas pats "pilotui nuvažiavo stogas" scenarijus. Manu nuomone labiausiai tikėtinas.
Bet tam ir yra du pilotai kabinoje, kad kitas reaguotų į kolegos neadekvačius veiksmus. Tik kalbant apie pilotus, ne retai 777 būna trys ar keturi pilotai. Tiesa, du dažniausiai ilsisi.
Bet tam ir yra du pilotai kabinoje, kad kitas reaguotų į kolegos neadekvačius veiksmus. Tik kalbant apie pilotus, ne retai 777 būna trys ar keturi pilotai. Tiesa du dažniausiai ilsisi.
Keturi gal ilgesniuose skrydžiuose?
O scenarijų su dviem pilotais juk aprašiau. Galėjo susipykti, kas baigėsi vieno mirtimi. Tada lieka tik vienas. Užsipanikavęs pridarė kvailysčių.
O scenarijų su dviem pilotais juk aprašiau. Galėjo susipykti, kas baigėsi vieno mirtimi. Tada lieka tik vienas. Užsipanikavęs pridarė kvailysčių.
Jo šitas įdomus variantas. Buvo panašus atvejis, berods "Silk Air", irgi pietryčių Azijoje, kuomet pilotas paprašė nueiti pasižiūrėti, kas vyksta gale, atjungė komunikacijas ir visu greičiu šovė žemyn
"Susipyko", "nuvažiavo stogas" pernelyg buitinės situacijos. 26 šalys ieško ir negali išnarplioti, ką pridirbo pilotas su pasimaišiusiu protu? Sunkiai tikėtina. Pernelyg daug racionalių veiksmų. Pvz., maršrutą pakeitė vos palikęs Malaizijos oro erdvę. Kaip klaidinamasis veiksmas tai puikiai suveikė, nes iš pradžių ir buvo ieškoma Pietų Kinijos jūroje, tai yra ten, kur turėjo skristi pagal maršrutą. Ir dar kaip tyčia naktinis skrydis. Daug aplinkybių ir veiksmų, kaip reikiant apsunkinančių paiešką. Jei viskas būtų vykę atsitiktinai ir spontaniškai, manau, kad jau būtų išsiaiškinta, kas, ką ir kodėl padarė.
Kai įvyksta, kas nors sunkiai paaiškinama, yra du variantai:
1. Antgamtinės jėgos
2. Slaptosios tarnybos
Renkuosi antrą .
Iš pradžių kratė vyresnįjį pilotą, dabar nusprendė, kad tuos paskutinius žodžius ištarė jaunesnysis.
Nelabai man aišku, kam paėmė tirti iš namų vyresniojo piloto skrydžių simuliatorių. Ar kažkas ne taip, jei pilotas namuose turi skrydžių simuliatorių?
Šiaip tai net primityviuose bet svarbiuose gaminiuose pagal TU yra vadinama "apsauga nuo durniaus". Keista, jei šiuolaikiniuose lėktuvuose to (dar) nėra. Įtariu, kad šis dingęs reisas turėtų paskatinti aviacinio saugumo specialistus padaryti rimtas išvadas.
Šiaip tai net primityviuose bet svarbiuose gaminiuose pagal TU yra vadinama "apsauga nuo durniaus". Keista, jei šiuolaikiniuose lėktuvuose to (dar) nėra. Įtariu, kad šis dingęs reisas turėtų paskatinti aviacinio saugumo specialistus padaryti rimtas išvadas.
Kur tokia apsauga yra? Lėktuvuose bus tik tokiu atveju, kai jie taps bepiločiais, arba pilotas sėdės ir galės kažką valdyti tik gedimo ar kokių nors ekstremalių oro sąlygų metu.
Kur tokia apsauga yra? Lėktuvuose bus tik tokiu atveju, kai jie taps bepiločiais, arba pilotas sėdės ir galės kažką valdyti tik gedimo ar kokių nors ekstremalių oro sąlygų metu.
Turėjau omenyje radijo aparatūrą. Supaprastinus, kodėl automobilyje nėra mygtuko "išjungti stabdžius"? Nebent ta funkcija reikalinga kažkokiems ekstremaliems atvejams, ir tai kažkokie saugikliai turi būti.
2005 skrydžio ir Kipro į Atėnus metu dėl sugedusios įrangos kabina išsihermetizavo, visi jame buvę žmoknės prarado sąmonę ir lektuvas nukrito pasibaigus degalams.
Ta įranga ten net ne sugedo, o buvo paprasčiausiai išjungta vykdant saugumo bandymą prieš skrydį ir po to neįjungta atgal. Bet vėlgi situacija su prapuolusiu lėktuvu nelygintina dėl to, kad ten slėgis kabinoje mažėjo palaipsniui, kas sąlygojo lygiai tokį patį laipsnišką įgulos gebėjimų valdyt lėktuvą praradimą. Jei tas pats įvyktų kruiziniam aukštyje, įgula matyt adekvačiau sureaguotų.
"Susipyko", "nuvažiavo stogas" pernelyg buitinės situacijos. 26 šalys ieško ir negali išnarplioti, ką pridirbo pilotas su pasimaišiusiu protu? Sunkiai tikėtina. Pernelyg daug racionalių veiksmų. Pvz., maršrutą pakeitė vos palikęs Malaizijos oro erdvę. Kaip klaidinamasis veiksmas tai puikiai suveikė, nes iš pradžių ir buvo ieškoma Pietų Kinijos jūroje, tai yra ten, kur turėjo skristi pagal maršrutą. Ir dar kaip tyčia naktinis skrydis. Daug aplinkybių ir veiksmų, kaip reikiant apsunkinančių paiešką. Jei viskas būtų vykę atsitiktinai ir spontaniškai, manau, kad jau būtų išsiaiškinta, kas, ką ir kodėl padarė.
Kai įvyksta, kas nors sunkiai paaiškinama, yra du variantai:
1. Antgamtinės jėgos
2. Slaptosios tarnybos
Renkuosi antrą .
Iš pradžių kratė vyresnįjį pilotą, dabar nusprendė, kad tuos paskutinius žodžius ištarė jaunesnysis.
Nelabai man aišku, kam paėmė tirti iš namų vyresniojo piloto skrydžių simuliatorių. Ar kažkas ne taip, jei pilotas namuose turi skrydžių simuliatorių?
Comment