Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė a_p Rodyti pranešimą
    Dėl keleivių man kyla vienas kvailas klausimas: jei jie skrido virš kokios nors civilizuotos šalies (kad ir tos pačios Malaizijos), kodėl niekas nebandė paskambinti? Telefonus gi turi visi iki vieno, nemaža dalis jų garantuotai net neišjungė.
    Gal todėl, kad niekas jiems nepranešė apie krypties pakeitimą

    Comment


      Parašė pliumbum Rodyti pranešimą
      Jeigu čia yra grynai vien piloto darbas, tai taip išeina, kad tie bičai su ne savo pasais tiesiog bandė kažkur nelegaliai pabėgti? Man asmeniškai šita detalė vis dar labai įtartina. Kita detalė - berods dar niekas nepaneigė, kad keleivių telefonai davė gerą signalą skambinant, bet niekas neatsiliepė. Tai galėtų rodyti, kad tuo metu lėktuvas buvo galbūt net ir ant žemės.
      Kas čia keisto, kad norėjo paemygeriaut Vakarų Europoj pavogę ar nusipirkę pasus?

      Comment


        Kas galėtų paneigti, kad:
        1. Lėktuvas nusileido hitlerininkų bazėje Antarktidoje.
        2. Lėktuvas nusileido tų pačių hitlerininkų povandeniniame lėktuvnešyje kuris atplaukė iš tos pačios Antarktidos.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          O kiek valandų neprieštarautų numušimo faktui?
          Nėra ten kur per vandenį nepastebėtam skrist šitiek laiko. Nes jei numušė, tai kažkur negyvenamoje vietoje (kitaip šiais mobilių telefonų su kamerom laikais neliktų neįrašyta), o tai reiškia, kad virš vandens kažkur toli nuo kranto.

          Taigi klausimas: kur galima skristi 7 val. toli nuo civilizacijos ir kur apsimokėtų vožtelti? Ten be australijos nelabai yra kas nors įdomaus.

          Taip, dangoraižių ten pilna, bet tokių kad nuvertus sukelt rezonansą bent jau aš nelabai žinau. Azijoje žmogaus gyvybė vertinama visai kitaip nei Europoje ar USA.

          Comment


            O kaip jums tokia galimybė?

            Pilotai dėl ko nors susipyko, susimušė (kaip bebūtų, malajai), vienas užlenkė kitą. Supratęs, ką padarė ir pagalvojęs, kad laukia mirties bausmė, kalėjimas ir baisi gėda, supanikavo ir padarė nelabai racionalų sprendimą bėgti. Supratęs, kad niekur nepabėgs ir paskridęs kur nors toliau, kalė į žemę/jūrą, kad apsunkintų paieškas. Taip elgtis galėtų dėl kalėjimo baimės ir/ar gėdos šeimai.
            Paskutinis taisė John; 2014.03.17, 14:50.

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Kiek kitur skaičiau, ta frazė "All right, good night" nėra nei standartinė, nei įprasta, o greičiau keista. Ir nėra aišku, kas ją pasakė.
              Ji nėra griežtai pagal statutą, bet anot pilotų nėra kažkas neįprasto. Įpač jei bendraujama su "savais" kontroleriais, tai pasakoja, kad dar ne tokių frazių išgirsi.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                O kaip jums tokia galimybė?

                Pilotai dėl ko nors susipyko, susimušė (kaip bebūtų, malajai), vienas užlenkė kitą. Supratęs, ką padarė ir pagalvojęs, kad laukia mirties bausmė, kalėjimas ir baisi gėda, supanikavo ir padarė nelabai racionalų sprendimą bėgti. Supratęs, kad niekur nepabėgs ir paskridęs kur nors toliau, kalė į žemę/jūrą, kad apsunkintų paieškas. Taip elgtis galėtų dėl kalėjimo baimės ir/ar gėdos šeimai.
                Na tai tas pats "pilotui nuvažiavo stogas" scenarijus. Manu nuomone labiausiai tikėtinas.

                Comment


                  Bet tam ir yra du pilotai kabinoje, kad kitas reaguotų į kolegos neadekvačius veiksmus. Tik kalbant apie pilotus, ne retai 777 būna trys ar keturi pilotai. Tiesa, du dažniausiai ilsisi.
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2014.03.17, 15:15.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Bet tam ir yra du pilotai kabinoje, kad kitas reaguotų į kolegos neadekvačius veiksmus. Tik kalbant apie pilotus, ne retai 777 būna trys ar keturi pilotai. Tiesa du dažniausiai ilsisi.
                    Keturi gal ilgesniuose skrydžiuose?

                    O scenarijų su dviem pilotais juk aprašiau. Galėjo susipykti, kas baigėsi vieno mirtimi. Tada lieka tik vienas. Užsipanikavęs pridarė kvailysčių.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Keturi gal ilgesniuose skrydžiuose?

                      O scenarijų su dviem pilotais juk aprašiau. Galėjo susipykti, kas baigėsi vieno mirtimi. Tada lieka tik vienas. Užsipanikavęs pridarė kvailysčių.
                      Jo šitas įdomus variantas. Buvo panašus atvejis, berods "Silk Air", irgi pietryčių Azijoje, kuomet pilotas paprašė nueiti pasižiūrėti, kas vyksta gale, atjungė komunikacijas ir visu greičiu šovė žemyn
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        "Susipyko", "nuvažiavo stogas" pernelyg buitinės situacijos. 26 šalys ieško ir negali išnarplioti, ką pridirbo pilotas su pasimaišiusiu protu? Sunkiai tikėtina. Pernelyg daug racionalių veiksmų. Pvz., maršrutą pakeitė vos palikęs Malaizijos oro erdvę. Kaip klaidinamasis veiksmas tai puikiai suveikė, nes iš pradžių ir buvo ieškoma Pietų Kinijos jūroje, tai yra ten, kur turėjo skristi pagal maršrutą. Ir dar kaip tyčia naktinis skrydis. Daug aplinkybių ir veiksmų, kaip reikiant apsunkinančių paiešką. Jei viskas būtų vykę atsitiktinai ir spontaniškai, manau, kad jau būtų išsiaiškinta, kas, ką ir kodėl padarė.
                        Kai įvyksta, kas nors sunkiai paaiškinama, yra du variantai:
                        1. Antgamtinės jėgos
                        2. Slaptosios tarnybos
                        Renkuosi antrą .
                        Iš pradžių kratė vyresnįjį pilotą, dabar nusprendė, kad tuos paskutinius žodžius ištarė jaunesnysis.
                        Nelabai man aišku, kam paėmė tirti iš namų vyresniojo piloto skrydžių simuliatorių. Ar kažkas ne taip, jei pilotas namuose turi skrydžių simuliatorių?
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2014.03.17, 16:19.

                        Comment


                          Šiaip tai net primityviuose bet svarbiuose gaminiuose pagal TU yra vadinama "apsauga nuo durniaus". Keista, jei šiuolaikiniuose lėktuvuose to (dar) nėra. Įtariu, kad šis dingęs reisas turėtų paskatinti aviacinio saugumo specialistus padaryti rimtas išvadas.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Šiaip tai net primityviuose bet svarbiuose gaminiuose pagal TU yra vadinama "apsauga nuo durniaus". Keista, jei šiuolaikiniuose lėktuvuose to (dar) nėra. Įtariu, kad šis dingęs reisas turėtų paskatinti aviacinio saugumo specialistus padaryti rimtas išvadas.
                            Kur tokia apsauga yra? Lėktuvuose bus tik tokiu atveju, kai jie taps bepiločiais, arba pilotas sėdės ir galės kažką valdyti tik gedimo ar kokių nors ekstremalių oro sąlygų metu.
                            Flickr

                            Comment


                              Niekas nebeskraidys jei pilotui uzdraus pilotuoti...

                              Comment


                                Parašė agnette Rodyti pranešimą
                                Niekas nebeskraidys jei pilotui uzdraus pilotuoti...
                                Priešingai, dar daugiau skraidys, nes daug kam dings skrydžio baimė.
                                Flickr

                                Comment


                                  Nonsence, niekas neleis keleivini lektuva valdyti nuotoliniu budu...
                                  Ypac po US bepilocio Kryme paskutinem dienom...

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Kur tokia apsauga yra? Lėktuvuose bus tik tokiu atveju, kai jie taps bepiločiais, arba pilotas sėdės ir galės kažką valdyti tik gedimo ar kokių nors ekstremalių oro sąlygų metu.
                                    Turėjau omenyje radijo aparatūrą. Supaprastinus, kodėl automobilyje nėra mygtuko "išjungti stabdžius"? Nebent ta funkcija reikalinga kažkokiems ekstremaliems atvejams, ir tai kažkokie saugikliai turi būti.

                                    Comment


                                      Radau net vaizdo medžiagą, apie "SILKAir" katastrofą, jei kas turit laisvas 45min. gan įdomi laida:

                                      https://www.youtube.com/watch?v=Ig9LE0Vp1YM
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        2005 skrydžio ir Kipro į Atėnus metu dėl sugedusios įrangos kabina išsihermetizavo, visi jame buvę žmoknės prarado sąmonę ir lektuvas nukrito pasibaigus degalams.
                                        Ta įranga ten net ne sugedo, o buvo paprasčiausiai išjungta vykdant saugumo bandymą prieš skrydį ir po to neįjungta atgal. Bet vėlgi situacija su prapuolusiu lėktuvu nelygintina dėl to, kad ten slėgis kabinoje mažėjo palaipsniui, kas sąlygojo lygiai tokį patį laipsnišką įgulos gebėjimų valdyt lėktuvą praradimą. Jei tas pats įvyktų kruiziniam aukštyje, įgula matyt adekvačiau sureaguotų.
                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          "Susipyko", "nuvažiavo stogas" pernelyg buitinės situacijos. 26 šalys ieško ir negali išnarplioti, ką pridirbo pilotas su pasimaišiusiu protu? Sunkiai tikėtina. Pernelyg daug racionalių veiksmų. Pvz., maršrutą pakeitė vos palikęs Malaizijos oro erdvę. Kaip klaidinamasis veiksmas tai puikiai suveikė, nes iš pradžių ir buvo ieškoma Pietų Kinijos jūroje, tai yra ten, kur turėjo skristi pagal maršrutą. Ir dar kaip tyčia naktinis skrydis. Daug aplinkybių ir veiksmų, kaip reikiant apsunkinančių paiešką. Jei viskas būtų vykę atsitiktinai ir spontaniškai, manau, kad jau būtų išsiaiškinta, kas, ką ir kodėl padarė.
                                          Kai įvyksta, kas nors sunkiai paaiškinama, yra du variantai:
                                          1. Antgamtinės jėgos
                                          2. Slaptosios tarnybos
                                          Renkuosi antrą .
                                          Iš pradžių kratė vyresnįjį pilotą, dabar nusprendė, kad tuos paskutinius žodžius ištarė jaunesnysis.
                                          Nelabai man aišku, kam paėmė tirti iš namų vyresniojo piloto skrydžių simuliatorių. Ar kažkas ne taip, jei pilotas namuose turi skrydžių simuliatorių?
                                          Belieka laukti versijos.com straipsnio

                                          Comment

                                          Working...
                                          X