Parašė a_p
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė pliumbum Rodyti pranešimąJeigu čia yra grynai vien piloto darbas, tai taip išeina, kad tie bičai su ne savo pasais tiesiog bandė kažkur nelegaliai pabėgti? Man asmeniškai šita detalė vis dar labai įtartina. Kita detalė - berods dar niekas nepaneigė, kad keleivių telefonai davė gerą signalą skambinant, bet niekas neatsiliepė. Tai galėtų rodyti, kad tuo metu lėktuvas buvo galbūt net ir ant žemės.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO kiek valandų neprieštarautų numušimo faktui?
Taigi klausimas: kur galima skristi 7 val. toli nuo civilizacijos ir kur apsimokėtų vožtelti? Ten be australijos nelabai yra kas nors įdomaus.
Taip, dangoraižių ten pilna, bet tokių kad nuvertus sukelt rezonansą bent jau aš nelabai žinau. Azijoje žmogaus gyvybė vertinama visai kitaip nei Europoje ar USA.
Comment
-
O kaip jums tokia galimybė?
Pilotai dėl ko nors susipyko, susimušė (kaip bebūtų, malajai), vienas užlenkė kitą. Supratęs, ką padarė ir pagalvojęs, kad laukia mirties bausmė, kalėjimas ir baisi gėda, supanikavo ir padarė nelabai racionalų sprendimą bėgti. Supratęs, kad niekur nepabėgs ir paskridęs kur nors toliau, kalė į žemę/jūrą, kad apsunkintų paieškas. Taip elgtis galėtų dėl kalėjimo baimės ir/ar gėdos šeimai.Paskutinis taisė John; 2014.03.17, 14:50.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKiek kitur skaičiau, ta frazė "All right, good night" nėra nei standartinė, nei įprasta, o greičiau keista. Ir nėra aišku, kas ją pasakė.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kaip jums tokia galimybė?
Pilotai dėl ko nors susipyko, susimušė (kaip bebūtų, malajai), vienas užlenkė kitą. Supratęs, ką padarė ir pagalvojęs, kad laukia mirties bausmė, kalėjimas ir baisi gėda, supanikavo ir padarė nelabai racionalų sprendimą bėgti. Supratęs, kad niekur nepabėgs ir paskridęs kur nors toliau, kalė į žemę/jūrą, kad apsunkintų paieškas. Taip elgtis galėtų dėl kalėjimo baimės ir/ar gėdos šeimai.
Comment
-
Bet tam ir yra du pilotai kabinoje, kad kitas reaguotų į kolegos neadekvačius veiksmus. Tik kalbant apie pilotus, ne retai 777 būna trys ar keturi pilotai. Tiesa, du dažniausiai ilsisi.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2014.03.17, 15:15.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet tam ir yra du pilotai kabinoje, kad kitas reaguotų į kolegos neadekvačius veiksmus. Tik kalbant apie pilotus, ne retai 777 būna trys ar keturi pilotai. Tiesa du dažniausiai ilsisi.
O scenarijų su dviem pilotais juk aprašiau. Galėjo susipykti, kas baigėsi vieno mirtimi. Tada lieka tik vienas. Užsipanikavęs pridarė kvailysčių.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKeturi gal ilgesniuose skrydžiuose?
O scenarijų su dviem pilotais juk aprašiau. Galėjo susipykti, kas baigėsi vieno mirtimi. Tada lieka tik vienas. Užsipanikavęs pridarė kvailysčių.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
"Susipyko", "nuvažiavo stogas" pernelyg buitinės situacijos. 26 šalys ieško ir negali išnarplioti, ką pridirbo pilotas su pasimaišiusiu protu? Sunkiai tikėtina. Pernelyg daug racionalių veiksmų. Pvz., maršrutą pakeitė vos palikęs Malaizijos oro erdvę. Kaip klaidinamasis veiksmas tai puikiai suveikė, nes iš pradžių ir buvo ieškoma Pietų Kinijos jūroje, tai yra ten, kur turėjo skristi pagal maršrutą. Ir dar kaip tyčia naktinis skrydis. Daug aplinkybių ir veiksmų, kaip reikiant apsunkinančių paiešką. Jei viskas būtų vykę atsitiktinai ir spontaniškai, manau, kad jau būtų išsiaiškinta, kas, ką ir kodėl padarė.
Kai įvyksta, kas nors sunkiai paaiškinama, yra du variantai:
1. Antgamtinės jėgos
2. Slaptosios tarnybos
Renkuosi antrą .
Iš pradžių kratė vyresnįjį pilotą, dabar nusprendė, kad tuos paskutinius žodžius ištarė jaunesnysis.
Nelabai man aišku, kam paėmė tirti iš namų vyresniojo piloto skrydžių simuliatorių. Ar kažkas ne taip, jei pilotas namuose turi skrydžių simuliatorių?Paskutinis taisė senasnamas; 2014.03.17, 16:19.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąŠiaip tai net primityviuose bet svarbiuose gaminiuose pagal TU yra vadinama "apsauga nuo durniaus". Keista, jei šiuolaikiniuose lėktuvuose to (dar) nėra. Įtariu, kad šis dingęs reisas turėtų paskatinti aviacinio saugumo specialistus padaryti rimtas išvadas.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąNiekas nebeskraidys jei pilotui uzdraus pilotuoti...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKur tokia apsauga yra? Lėktuvuose bus tik tokiu atveju, kai jie taps bepiločiais, arba pilotas sėdės ir galės kažką valdyti tik gedimo ar kokių nors ekstremalių oro sąlygų metu.
Comment
-
Radau net vaizdo medžiagą, apie "SILKAir" katastrofą, jei kas turit laisvas 45min. gan įdomi laida:
https://www.youtube.com/watch?v=Ig9LE0Vp1YMAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą2005 skrydžio ir Kipro į Atėnus metu dėl sugedusios įrangos kabina išsihermetizavo, visi jame buvę žmoknės prarado sąmonę ir lektuvas nukrito pasibaigus degalams.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą"Susipyko", "nuvažiavo stogas" pernelyg buitinės situacijos. 26 šalys ieško ir negali išnarplioti, ką pridirbo pilotas su pasimaišiusiu protu? Sunkiai tikėtina. Pernelyg daug racionalių veiksmų. Pvz., maršrutą pakeitė vos palikęs Malaizijos oro erdvę. Kaip klaidinamasis veiksmas tai puikiai suveikė, nes iš pradžių ir buvo ieškoma Pietų Kinijos jūroje, tai yra ten, kur turėjo skristi pagal maršrutą. Ir dar kaip tyčia naktinis skrydis. Daug aplinkybių ir veiksmų, kaip reikiant apsunkinančių paiešką. Jei viskas būtų vykę atsitiktinai ir spontaniškai, manau, kad jau būtų išsiaiškinta, kas, ką ir kodėl padarė.
Kai įvyksta, kas nors sunkiai paaiškinama, yra du variantai:
1. Antgamtinės jėgos
2. Slaptosios tarnybos
Renkuosi antrą .
Iš pradžių kratė vyresnįjį pilotą, dabar nusprendė, kad tuos paskutinius žodžius ištarė jaunesnysis.
Nelabai man aišku, kam paėmė tirti iš namų vyresniojo piloto skrydžių simuliatorių. Ar kažkas ne taip, jei pilotas namuose turi skrydžių simuliatorių?
Comment
Comment