Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Taip, ir tai yra gana liūdnas atsitiktinumas. Lėktuvas, beje, irgi toks pats. Iš čia ir dar vienas niuansas. Per porą metų du sudužę B777.
    Tos žvaigždutės tėra formalumas. Aišku, kas liečia komfortą ir prabangą, galima įvertinti lengviau (pvz. išmatuoti cm tarp sėdynių), bet saugumo reikalavimų turi visos laikytis vienodų ir čia negali būti kažkas mažiau apsaugotas nuo nelaimių, juk 777 laikomas vienas saugiausių keleivinių lėktuvų.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Tos žvaigždutės tėra formalumas. Aišku, kas liečia komfortą ir prabangą, galima įvertinti lengviau (pvz. išmatuoti cm tarp sėdynių), bet saugumo reikalavimų turi visos laikytis vienodų ir čia negali būti kažkas mažiau apsaugotas nuo nelaimių, juk 777 laikomas vienas saugiausių keleivinių lėktuvų.
      Tos žvaigždutės duodamos pagal kriterijus, kurie yra aprašyti čia. Saugumo nevertina. Kodėl taip yra, paaiškinta čia.

      Tiesiog realybė ta, kad natūraliai iš gerai vertinamos avialinijos bus tikimasi ir bekompromisiškai aukšto saugumo užtikrinimo. Panašu, kad tai negalioja Malaysian Airlines.

      Comment


        Neseniai Š. Korėja ne visai pagal taisykles atliko raketų bandymus. Trumpo nuotolio.
        Passenger jet passed through trajectory of N. Korean rocket, South Korea says
        Seoul, South Korea (CNN) -- A Chinese passenger jet with more than 200 people on board flew through the trajectory of a North Korean rocket that had been fired minutes earlier, the South Korean government said.
        http://edition.cnn.com/2014/03/05/wo...orea-missiles/

        Comment


          Kuo čia dėta Korėja jei jau išaiškinta, kad maršrutas lėktuvo buvo pakeistas?
          O šiaip tai rašo, kad įrenginys, kuris perduoda lokaciją buvo išjungtas prieš pat pakeičiant maršrutą, taip pat rašoma, kad reikia turėti nemažai žinių, kad pilnai atjungt šią sistemą.

          Comment


            Air France 447 A330 iki paskutiniųjų perdavinėjo duomenis iki pusės minutės prieš sudužimą! Koordinatės buvo perduotos irgi automatiškai prieš 4 minutes.

            Comment


              Š. Korėjos variantas šiuo metu jau neaktualus.
              Galėjo ir visos sistemos išeiti iš rikiuotės, nes rašoma, kad skrydžio aukštis buvo sumažintas, skrydžio kryptis irgi kelia daug klausimų.
              If the flight traveled west over Peninsular Malaysia, as the air force chief was quoted saying, it would have flown very close to one of Flightradar’s beacons in the city of Kota Bharu. But Mikael Robertsson, the cofounder of Flightradar24, said the jet never sent a signal to that receiver, which means that if the plane did fly that way, its transponder had either been knocked out of service by damage or had been shut down.
              http://www.bostonglobe.com/news/worl...vOI/story.html
              Paskutinis taisė senasnamas; 2014.03.12, 08:45.

              Comment


                Dar vienas straipsnelis su įdomiais pasvarstymais ir nuvarymo versija, kuri man iš pradžių atrodė įtikinama ir net dabar negalima jos atmesti. Kodėl lėktuvo ieško tik jūroje, o ne sausumoje? Juk jeigu jis skrido atgal, tai kirto tą pusiasalį. Teigiama, kad mažame aukštyje galėjo nuskristi didelį atstumą nematomas radarų.
                Hijackers might have taken #MH370 to a remote jungle location and landed on grass field
                http://www.maldivesfinest.com/hotnews

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Dar vienas straipsnelis su įdomiais pasvarstymais ir nuvarymo versija, kuri man iš pradžių atrodė įtikinama ir net dabar negalima jos atmesti. Kodėl lėktuvo ieško tik jūroje, o ne sausumoje? Juk jeigu jis skrido atgal, tai kirto tą pusiasalį. Teigiama, kad mažame aukštyje galėjo nuskristi didelį atstumą nematomas radarų.
                  Hijackers might have taken #MH370 to a remote jungle location and landed on grass field
                  http://www.maldivesfinest.com/hotnews
                  Kas sakė, kad ieškoma tik jūroje? Ieškma ir žemyninėje Malaizijoje.

                  Iš BBC

                  Comment


                    Praplėtė paieškos plotą iki beprotiško dydžio. Įdomu, kaip šita istorija atsilieps kompanijos bilietų pardavimams.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Kas sakė, kad ieškoma tik jūroje? Ieškma ir žemyninėje Malaizijoje.
                      Kiek straipsnių mačiau, to nebuvo paminėta - vien laivai, nuolaužų paieška vandenyje, Andamanų jūra, Malakos sąsiauris ir pan.
                      Dėl šito atvejo keikiama ne tik oro linijų bendrovė, bet ir pati Malaizija - dėl chaotiškos informacijos, paneigimų ir t. t.
                      Antradienį skelbta, kad Malaizijos kariuomenė pranešė mananti, jog paslaptingai dingęs iš Kvala Lumpūro į Pekiną skridęs „Malaysia Airlines“ lėktuvas daugiau nei 500 kilometrų skrido į vakarus po to, kai su lėktuvu prieš keturias dienas nutrūko ryšys. Tuo metu Malaizijos karinių oro pajėgų vadas neigia jam priskirtas pastabas, kad dingęs lėktuvas buvo pastebėtas radaro Malakos sąsiauryje, toli nuo savo suplanuoto maršruto, – skelbia BBC.
                      Rodzal Daudas, kurį antradienį citavo Malaizijos laikraštis „Berita Harian“, sako, jog pranešimai apie tai, jog kariniai radarai užfiksavo pradingusį lėktuvą maždaug 2.40 val. ties Pulau Peraku šiauriniame Malakos sąsiaurio dalyje, yra klaidingi. Vis dėlto, anot jo, tikėtina, kad lėktuvas galėjo pasukti atgal.
                      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...7-411350?cf=vl
                      Tokie pareiškimai didelio pasitikėjimo nekelia.

                      Comment


                        Taip, mėtymasis dabar nėra geras dalykas ne tik avialinijos, bet visos šalies įvaizdžiui. Taip pat istorija su keleivių įleidimu į piloto kabiną prieš kelis metus. Tai rodo, kad ten yra problemų su disciplina ir profesionalumu. Reiktų paieškos koordinaciją perleisti Singapūrui. Aišku, Malaizijai tai būtų pažeminimas ir su tuo jie niekada nesutiktų. Problema su Malaizija ta, kad ten visuose sluoksniuose (valdžioje, versle, visuomenėje) daug neprofesionalumo, korupcijos, visokių politinių/tautinių/religinių kompleksų ir t.t., dėl ko didėja tikimybė, kad netgi tokioje operacijoje jie gali imti veltis (tyčia ar netyčia), kas turbūt kelia nerimą kiniečiams, kurių piliečiai sudarė daugumą keleivių.

                        Kinija šiek tiek anksčiau diplomatiškai paprašė Malaizijos "pagreitinti" paieškos operaciją, ką tikriausiai reiktų suprasti kaip užuominą nemalti š.
                        Paskutinis taisė John; 2014.03.12, 21:25.

                        Comment


                          Kiwi: 'I saw Flight 370 come down'
                          A New Zealand oil rig worker has claimed to have seen the missing Malaysian Airlines plane burning in the sky.
                          Mike McKay told his employers, in an email made public overnight, that he had observed the plane burning at high altitude.
                          "I believe I saw the Malaysian Airlines plane come down. The timing is right," he said.
                          http://www.odt.co.nz/news/national/2...ing-flight-370
                          Liudijimas įdomus, bet toje vietoje nieko nerasta. Tai ką tada jis matė?

                          Comment


                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Š. Korėjos variantas šiuo metu jau neaktualus.
                            Na visgi aktualus, atmetus, kad jų raketos tiek toli neskrenda, nes panašu, kad nebuvo jokio pakeisto kurso, atrodo, kad rado lėktuvą jo kurse:
                            http://edition.cnn.com/2014/03/12/wo...irlines-plane/

                            Comment


                              Visgi dabar rašoma, kad tą vietą patikrinę lėktuvai nieko nerado.

                              Comment


                                Missing Jet ‘May Have Flown for Extra Four Hours’
                                Missing Malaysia Airlines Flight 370 may have stayed airborne for as much as four hours after it was lost from radar screens, U.S. investigators told the Wall Street Journal.
                                Investigators and national-security officials based their assessment on data automatically downloaded and sent to a maintenance-and-monitoring program from the aircraft’s two Rolls-Royce Trent 800 engines.
                                This means the plane may have traveled more than 2,000 additional nautical miles, reaching points as far as the Pakistani border or even the Arabian Sea, says the Journal.
                                http://time.com/22814/missing-jet-ma...Top+Stories%29
                                Jei laikysim, kad lėktuvas skrido tiesiai, o ne ratu, tai jo niekaip negali būti tose vietose, kuriose ieško.
                                Paskutinis taisė senasnamas; 2014.03.13, 08:36.

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                  Kiek straipsnių mačiau, to nebuvo paminėta - vien laivai, nuolaužų paieška vandenyje, Andamanų jūra, Malakos sąsiauris ir pan.
                                  Dėl šito atvejo keikiama ne tik oro linijų bendrovė, bet ir pati Malaizija - dėl chaotiškos informacijos, paneigimų ir t. t.

                                  http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...7-411350?cf=vl
                                  Tokie pareiškimai didelio pasitikėjimo nekelia.
                                  Labai išsiplėtė paieškos geografija, tik keista, jog jokie radarai neužfiksavo tokio nemažo lėktuvo.

                                  Flickr

                                  Comment


                                    Nevisai supratau. Ar varikliai savarankiškai siunčia kažkokius signalus?

                                    Comment


                                      Nevisai supratau. Ar varikliai savarankiškai siunčia kažkokius signalus?
                                      Bent jau šio modelio - siunčia. Tik keista, kad apie tai kalbama praėjus vos ne savaitei.
                                      The engines’ onboard monitoring system is provided by their manufacturer, Rolls-Royce, and it periodically sends bursts of data about engine health, operations and aircraft movements to facilities on the ground.
                                      Rolls-Royce couldn’t immediately be reached for comment.
                                      As part of its maintenance agreements, Malaysia Airlines transmits its engine data live to Rolls-Royce for analysis. The system compiles data from inside the 777′s two Trent 800 engines and transmits snapshots of performance, as well as the altitude and speed of the jet.
                                      The engines communicate with the ground every half hour, and now U.S. investigators believe the engines indicated the plane may have been flying up to five hours after taking off from Malaysia.
                                      http://www.rawstory.com/rs/2014/03/1...-disappearing/
                                      Labai išsiplėtė paieškos geografija, tik keista, jog jokie radarai neužfiksavo tokio nemažo lėktuvo.
                                      Tai rašyta, kad lėktuvo įranga buvo išjungta ar išvesta iš rikiuotės, galbūt skrido mažame aukštyje ir pan.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        Bent jau šio modelio - siunčia. Tik keista, kad apie tai kalbama praėjus vos ne savaitei.

                                        http://www.rawstory.com/rs/2014/03/1...-disappearing/

                                        Tai rašyta, kad lėktuvo įranga buvo išjungta ar išvesta iš rikiuotės, galbūt skrido mažame aukštyje ir pan.
                                        Tikrai keista. Juolab, jei variklių signalai gauti, tai faktas, kad ir pats lėktuvas 99% buvo sveikas. Vadinasi yra būdai, kaip išjungti radiolokacinę įrangą, toliau vykstant skrydžiui! Kaip gali tokio dydžio lėktuvas skristi 2000 mylių tankiausiai gyvenamame Žemės regione niekieno nepastebėtas?? Čia jau reiktų mokytis ne tik teroristams bet ir karo aviacijai - nereikia Stealth technologijų.

                                        Comment


                                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                          Bent jau šio modelio - siunčia. Tik keista, kad apie tai kalbama praėjus vos ne savaitei.
                                          Dabar straipsnių gausybėje tingiu ieškoti, bet prieš kelias dienas kažkuriame straipsnyje buvo kažkas rašoma apie tai, kad kitais atvejais buvo tikrinami maintenance tikslams naudojami lėktuvo duomenys ir kad tikriausiai tai buvo ruošiamasi daryti šiuo atveju. Tikriausiai taip ir buvo padaryta. Kaip suprantu, variklių duomenys yra skirti gamintojo priežiūrai, o ne ekstremalioms situacijoms, kaip ši. Nors, aišku, visvien įdomu, kodėl nebuvo galima to padaryti greičiau. Gal tokie duomenys turi būti apdorojami, kad būtų tinkami naudojimui?


                                          Dėl komunikacijų nutrūkimo viskas aišku, nes tai galima tiesiog išjungti. Visgi negalima išjungti žemėje esančių radarų, dėl ko būtų labai keista, kad lėktuvas būtų skridęs tolyn ir nebūtų pastebėtas jokio radaro jokioje šalyje. Arba, galbūt, jis buvo pastebėtas, tik kol kas nėra komunikacijos iš kokios nors Indijos ar panašios skylės, kur už sekimą atsakingi žmonės miegojo/meldėsi/kakojo ar pan., dėl ko tuo metu nesivargino stebėti duomenų radaro ekrane.

                                          Visgi, labai norint tai būtų galima išsiaiškinti: kur ir kokie radarai yra išdėstyti regione ir ką jie tuo metu rodė? Kokie turėtų būti skrydžio parametrai (pvz., skrydžio aukštis), kad tokio dydžio lėktuvas būtų nepastebėtas. Tik, kaip suprantu, gali kilti problemų dėl komunikavimo su visokių Indijų, Indonezijų, Bangladešų ar Mianamarų karinėmis struktūromis, nes dėl bele kokių priežasčių jie gali nenorėti tokia informacija dalintis arba išvis dėl aplaidumo/nekompetencijos ką nors pražiopsojo ir, bijodami tai pripažinti, sakytų, kad nieko nežino ir nematė. O viską pamodeliavus, žinant variklių duomenis, turbūt būtų galima labai sėkmingai pabraižyti galimus skrydžio maršrutus, kas, neabejoju, jau yra padaryta.
                                          Paskutinis taisė John; 2014.03.13, 12:17.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X