Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Po 2 valandų nuo pakilimo, prarastas kontaktas su "Malaysia Airlines", Boeing'u 777-200, kuriuo skrido 227 keleiviai ir 12 įgulos narių.
Plačiau BBC tinklalapyjeAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Įdomus atvejis, kai technologijų amžiuje gali tiesiog pranykti lėktuvas su 239 žmonėmis. Sudėjus visas neaiškias aplinkybes turbūt negalima atmesti net atvejo, kad jis nuvarytas ir nutupdytas kažkur kitur. Arba kažkas nepasakoma iki galo. Kai 2009 m. įvyko lėktuvo, skridusio iš Rio de Žaneiro į Paryžių, avarija nuolaužas vandenyne rado po poros dienų. Paieškos plotas ir atstumai buvo gerokai didesni nei dabartiniu atveju. Ir ten gerokai prisidėjo blogos oro sąlygos. O čia oras geras, jokių pagalbos signalų nėra, lėktuvo radaruose irgi nėra, nieko nėra.Paskutinis taisė senasnamas; 2014.03.10, 11:15.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąĮdomus atvejis, kai technologijų amžiuje gali tiesiog pranykti lėktuvas su 239 žmonėmis. Sudėjus visas neaiškias aplinkybes turbūt negalima atmesti net atvejo, kad jis nuvarytas ir nutupdytas kažkur kitur. Arba kažkas nepasakoma iki galo. Kai 2009 m. įvyko lėktuvo, skridusio iš Rio de Žaneiro į Paryžių, avarija nuolaužas vandenyne rado po poros dienų. Paieškos plotas ir atstumai buvo gerokai didesni nei dabartiniu atveju. Ir ten gerokai prisidėjo blogos oro sąlygos. O čia oras geras, jokių pagalbos signalų nėra, lėktuvo radaruose irgi nėra, nieko nėra.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPasak Daily Telegraph, viena iš tiriamų versijų - taikos religijos teroristų išpuolis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTų pačių, kurie geležinkelio stotyje skerdynes surengė? Labai keista tokius didelius teroristinius išpuolius matyti Azijoje, o ne kur nors JAV ar UK, juk ten niekas pas musulmonus nekariauja ir nesikiša į jų reikalus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTų pačių, kurie geležinkelio stotyje skerdynes surengė? Labai keista tokius didelius teroristinius išpuolius matyti Azijoje, o ne kur nors JAV ar UK, juk ten niekas pas musulmonus nekariauja ir nesikiša į jų reikalus.
Comment
-
Nibiru ir pedomasonai yra tavo interesų sritis, nelabai galiu ką pridurti .Paskutinis taisė senasnamas; 2014.03.10, 12:06.
Comment
-
Gal kas gali išsamiau paaiškinti, kaip vykdomos tokio tipo paieškos operacijos? Kai kur rašoma, kad paieškos koordinacija ir organizavimas neadekvatus. Kodėl po 3 dienų neišsiaiškinta nukritimo vieta? Kiek realiai sunku rasti kažkokius lėktuvo nukritimo į vandenį artifaktus?
Lėktuvas, aišku, gali greit nuskęsti, bet kokia tikimybė, kad neliks plūduriuoti visokie keleivių daiktai ar už vandenį lengvesnės (pvz., plastmasinės) lėktuvo nuolaužos?
Kitas dalykas, kiek patikimos šiais laikais naudojamos lėktuvų sekimo sistemos? Lėktuvo signalas dingo kažkur Tailando Įlankoje tarp Malaizijos ir Vietnamo. Bet naujienose rašoma, kad Malaizija plečia paieškų lauką į Malakos Sąsiaurį, kuris yra už mažiausiai 300-400km nuo kontakto praradimo vietos ir išvis neturi nieko bendro su skrydžio maršrutu. Ar tai reiškia, kad lėktuvas kažkokiu būdu galėtų nuskristi tokį atstumą nepastebėtas?
Šiaip smalsu, kodėl viskas taip yra ir kaip tai paaiškintų žmonės, turintys supratimą apie tokias operacijas?Paskutinis taisė John; 2014.03.11, 03:58.
Comment
-
Vienas iš variantų taip pat galėtų būti, kad pilotas (arba abu pilotai), nors ir būdami patyrę ir gerai užsirekomendavę savo darbe ir jokie radikalai/teroristai, solidarizuodamiesi su brolišką "taikos religiją" išpažįstančiais uigūrais (ar dar kuo nors), nusprendė ištaškyti kiniečių keleivių daugumą gabenantį lėktuvą taikos religijos vardan. Malaizija galimai turi rimtų (ir duomenimis grįstų) įtarimų dėl tokio varianto, bet nežino kaip elgtis, bijodama gadinti savo vargais negalais per dideles kančias sukonstruotą draugiškos ir taikios šalies įvaizdį, nes pasitvirtinus tokiaim variantui, neišvengiamai kiltų etninės nesantaikos pavojus Malaizijos viduje ir pavojus santykiams tarp Malaizijos ir Kinijos, kas sukeltų tai šaliai labai rimtų problemų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVienas iš variantų taip pat galėtų būti, kad pilotas (arba abu pilotai), nors ir būdami patyrę ir gerai užsirekomendavę savo darbe ir jokie radikalai/teroristai, solidarizuodamiesi su brolišką "taikos religiją" išpažįstančiais uigūrais (ar dar kuo nors), nusprendė ištaškyti kiniečių keleivių daugumą gabenantį lėktuvą taikos religijos vardan. Malaizija galimai turi rimtų (ir duomenimis grįstų) įtarimų dėl tokio varianto, bet nežino kaip elgtis, bijodama gadinti savo vargais negalais per dideles kančias sukonstruotą draugiškos ir taikios šalies įvaizdį, nes pasitvirtinus tokiaim variantui, neišvengiamai kiltų etninės nesantaikos pavojus Malaizijos viduje ir pavojus santykiams tarp Malaizijos ir Kinijos, kas sukeltų tai šaliai labai rimtų problemų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO pries kelis pranesimus pasijuokei is norejimo nuslepti (samokslo) galimybes
Viena iš prielaidų taip manyti yra ta, kad numanomoje vietoje Tailando Įlankoje tarp Malaizijos ir Vietnamo (t.y. kur dingo ryšys su lėktuvu), panašu, kad lėktuvo nuolaužų nėra. Tai tikriausiai reiškia, kad lėktuvas nukrito kažkur kitur. Taip pat viskas įvyko normaliame skridimo aukštyje (cruising altitude), kuomet bet kokie techniniai nesklandumai nutinka ypač retai. Vienintelis racionalus paaiškinimas būtų kažkokie rimti fiuzeliažo defektai, dėl ko įvyko mid-air desintegracija. Bet tai yra YPAČ mažai tikėtinas variantas.
Tai didina pagrindą daryti prielaidas, kad komunikacijos buvo atjungtos tyčia. Lėktuvas galėjo smarkiai sumažinti skrydžio aukštį, dėl ko dingo iš radarų ekranų (vėlgi, jeigu jis būtų ten sudužęs, tikriausiai jau būtų rastos kažkokios nuolaužos). Tai būtų leidę lėktuvui pakeisti lokaciją nepastebėtam radarų. Galimai tie, kas buvo atsakingi už tokius veiksmus, gerai žinojo, ką daro. Tai didina prielaidas teiginiui, kad tai darė profesionalai: arba užgrobėjai gerai išmanė aviacijos niuansus arba pagrobėjai buvo patys pilotai. Tokia seka yra gana logiška ir ji bene geriausiai paaiškintų, kas galėjo nutikti. Tokios galimybės realumą rodo ir tas faktas, kad Malaizija pradėjo paieškas Malakos Sąsiauryje, kuris yra už 300-400km nuo tos vietos, kur dingo ryšys.Paskutinis taisė John; 2014.03.11, 09:53.
Comment
-
Sėkmingo nutupdymo (nuvarymo) versija visai reali, todėl nereikia matyti ufonautų ten, kur jie nėra net paminėti. Pavogti pasai dar nereiškia terorizmo, tai gali būti elementarus mėginimas patekti į šalis, kur su savu pasu gal neišeitų patekti. Galutiniai tų įtartinų keleivių kelionės taškai pagal įsigytus bilietus buvo V. Europoje. Dabar rašoma, kad tie su pavogtais pasais buvo iraniečiai. Galbūt tokių keleivių būna dažname lėktuve, tik niekas to nesureikšmina, kol nieko neįvyksta. Aišku, žiniasklaidai tai iranietis=teroristas, bet tai niekuo nepagrįsta. Tuo labiau, kad dauguma lėktuvo keleivių kinai.
Tai tikriausiai reiškia, kad lėktuvas nukrito kažkur kitur.
O gal priverstas leistis dėl techninių problemų gana švelniai nusileido ant vandens ir paskendo nesudužęs. Tik neturiu supratimo, kiek sudėtinga/paprasta būtų aptikti tokį lėktuvą.
Dar yra Š. Korėjos raketos versija.Paskutinis taisė senasnamas; 2014.03.11, 10:47.
Comment
Comment