Ar tik ne prezidento sunus sedejo uz sturvalo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAš asmeniškai manyčiau, kad tai sena Boeing 737 problema, kuri turėjo būti išspręsta visuose skraidančiuose B737, dar kitaip vadinama "rudder issue", kuomet lėktuvas dažniausiai tūpimo metu praranda kontrolę ir neria žemyn.
Čia wiki apie tai:
Rudder Issues
O čia video, kaip maždaug, tai atrodo:
Video
Beje, kaip pastebėjau, rusai kaip ir vengia rodyti ir aptarinėti, kodėl jis taip smigo. Simuliacijose rodomas gražiai besileidžiantis lėktuvėlis.
P.S. Wiki "Rudder issues" be anglų yra tik versija totorių kalba!Paskutinis taisė Sula; 2013.11.18, 20:46.
Comment
-
Taip video jis rodomas, gražiai besileidžiantis, bet likus nedaug iki tūpimo prarada kontrolę ir neria žemyn 1:06 ir 2:24 matosi geriau.
O tiksliau suprasti "rudder" veikimą, truputį paaiškinsiu plačiau: uodegos gale yra vertikali ir mobili plokštė, kuri padeda išlaikyti lėktuvą tiesiai, pvz. esant didesniam vėjui, ji yra reguliuojama dviejų pedalų(panašiai, kaip automobilyje) tik jie padeda pasukti plokštę į kairę arba dešinę.
737 turi tokį mechanizmą vadinamą "yaw damper", kuris automatiškai reguliuoja "rudder", kad išlaikytų lėktuvą tiesų ore.
Esmė ta, kad, kai "yaw damper" reguliuoja uodegą, pedalai nejuda ir pilotas apie tai nieko nežino.
Esant tam tikrom sąlygom, pvz stipriam vėjui + sutrikimui hidraulinėje sistemoje( kuri reguliuoja "rudder"), plokštė pasisuka į vieną pusę, tuomet sukasi visas lėktuvas, ir spirale besisukdamas neria žemyn.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Beto sprendžiant iš liudninkų, pasakojimų, dėl problematiško nusileidimo Maskvoje, tą pačią dieną, jiems atrodė, kad lėktuvas nuslys nuo tako, tam ir yra "rudder", kad ji išlaikytų tiesiai.
Gal jau tuo metu buvo tam tikri sutrikimai hidraulinėje sistemoje, dėl ko pilotai turėjo problemų išlaikyti lėktuvą tiesiai ant tako.
Po kiekvieno skrydžio pilotai pildo blanką, kuriame surašo, kas buvo negerai skrydžio metu, gal būt, po skrydžio į Maskvą, buvo surašytos pastabos, dėl "rudder" problemų, deja šito mums nežinot
Čia tik mano prielaidos.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą737 turi tokį mechanizmą vadinamą "yaw damper", kuris automatiškai reguliuoja "rudder", kad išlaikytų lėktuvą tiesų ore.
Esmė ta, kad, kai "yaw damper" reguliuoja uodegą, pedalai nejuda ir pilotas apie tai nieko nežino.
Esant tam tikrom sąlygom, pvz stipriam vėjui + sutrikimui hidraulinėje sistemoje( kuri reguliuoja "rudder"), plokštė pasisuka į vieną pusę, tuomet sukasi visas lėktuvas, ir spirale besisukdamas neria žemyn.
Keista, kad tokia pilnai automatinė sistema gali taip kritiškai reguliuoti lėktuvą...
Comment
-
Ne trimeris irgi uodegoje tik horizontalioje ir reguliuoja, nosį aukštyn žemyn, rudder vertikalioje uodegos dalyje, toje aukštoje. Na ji automatizuota, tam, kad supaprastintų pilotų darbą ir padėtų greitai pristaikyti prie kintančių sąlygų.
Šita problema tarsi buvo išspręsta, ir senai neteko girdėti apie ją, Boeing darė tam tikrus pakeitimus, berods, kurie buvo pritaikyti visuose 737.
Visa kita yra "aircraft maintenance"-kas jau priklauso nuo kompanijos technikų. Jei buvo sutrikimų, jau skrendant į Maskvą ir jei ten į juos buvo pažiūrėta pro pirštus, tai ne lėktuvo kaltė tuomet..Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kazanės katastrofos tyrėjai ir nepriklausomi ekspertai, pasak Kommersant.ru, taip pat pirmiausiai linkę ieškoti piloto kaltės. Liudininkų pasakojimai, kad per priešpaskutinį skrydį iš Kazanės į Maskvą, pradėjus nusileidimą, orlaivis keistai vibravo ir atrodė, kad tuoj subyrės, nurašomi jų patirtam šokui, sužinojus, kas įvyko, lėktuvui grįžtant iš Maskvos į Kazanę.
Tiek Tatarstano oro linijos, tiek ir paskutinę techninę patikrą lapkričio 15 dieną atlikusios bendrovės „Tulpar“ atstovai toliau tvirtina, kad lėktuvas buvo nepriekaištingos būklės. „Tulpar“ prezidentas Azatas Chakimas sakė Kommersant.ru, kad nelaimė turėjo įvykti dėl piloto kaltės. „Esu beveik tikras dėl to. Viskas rodo, kad lėktuvas neteko greičio ir paprasčiausiai nukrito“, - tvirtino jis.
Ar įmanoma, kad bendrovė pasakytų, jog lėktuvo būklė nebuvo ideali? Tokie paaiškinimai rodo, kad viską mėgins nurašyti pilotams. Jų jau nėra, o bendrovei reikia dirbti toliau.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTai, kaip nepatyręs turi būti, kad nosim nertum įžemę?
Comment
-
Manau, kad antras mėginimas leistis sufleruoja apie technines problemas. Jei pirmą kartą kažkas nepavyko, tai antrą kartą pilotai buvo budresni ir atidesni. Atsitiktinių klaidų rizika sumažėja. JAV specialistai irgi laikosi nuomonės, kad kalta technika. Tačiau rusiškos realijos tokios, kad net juodąją dėžę atrasti yra problema.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąManau, kad antras mėginimas leistis sufleruoja apie technines problemas.
Погода была Ннго=300м, видимость 9999, но ветер на кругу был 80-100км/ч болтанка до умеренной, на посадке с Н=100м в плоть до земли сильный сдвиг ветра плюс неустойчивый боковой с порывами до 15.
Выполнял посадку на Анодной (это завод) в 22.00, пришлось уйти на 2-й круг с Н=2-3м из-за сильного сдвига ветра, сел со 2-го раза.
Так что погода сложная для посадки была из-за сдвига. Думаю не без этого у ребят было (((
P.S.В Пулково вчера вообще ветер 20-25м/с был, правда по полосе...
Comment
-
Na juodosios dėžės dingimas-masalas konspiracijos teorijos šalininkams. O jei rimtai neįsivaizduoji, nė vienos priežasties dėl ko juodosios dėžės turinys turi būti pašalintas..
Rusų ekspertų pirminiu spėjimu kaltos oro sąlygos arba pilotų nepatirtis. Amerikiečių priešingai- piloto minima "nesileidimo konfiguracija", reiškia lėktuvo vienos ar kelių sistemų nefunkcionavimą.
Beto tikrai pilotai žinojo, kokios oro sąlygos buvo tūpiant ir esu įsitiknęs, kad ne tokios, kokios apverstų lėktuvą žemyn nosim.
Maža to jie taip ir neturėjo galimybės pabandyti nusileistį antrą kartą.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąVisai nebūtinai. Antras užėjimas galėjo būti ir dėl prastų meteo sąlygų.
Sunku pasakyti, kaip ten buvo ištiesų, bet atrodo, kad jie tik norėjo daryti "go around"..
Nes jei tai buvo susiję su "rudder" jie matė, kad lėktuvas tampa nevaldomas, kad išsitaisytų prieš nusileidimą, jiems reikėjo antro bandymo, bet turbūt, kaip tik tada problema tapo tik dar didesnė..Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Dar vienas šaltinis, tai pačių rusų aviacijos komitetas - MAK. Kadangi tai didelį atgarsį sulaukusi katastrofa, tai skubinasi informuoti apie tai, ką išsiaiškina, nors šį informacija ne visai pilna; nors pilnos informacijos nelabai ir galima norėt praėjus tik porai dienų po katastrofos (deja, tekstai tik rusų kalba):
После уменьшении скорости со 150 до 125 уз экипаж начал управляющие действия колонкой штурвала по переводу самолёта в пикирование, которое привело к прекращению набора высоты, началу снижения самолёта и росту приборной скорости. Максимальные углы атаки в процессе полёта не превышали эксплуатационных ограничений.
Plačiau čia:
http://www.mak.ru/russian/investigat...00_vq-bbn.html
Comment
Comment