Nebebus baisu skraidyti azijietiškom avialinijom?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Geras įvaizdis kažkiek nukentės.
"Asiana Airlines" yra antros pagal dydį Pietų Korėjos avia linijos, jos vadinamos vienomis saugiausių oro linijų bendrovių.Ši avarija buvo pirmoji žmonių gyvybių pareikalavusi „Asiana“ lainerio katastrofa nuo 1993-ųjų birželio, kai šios bendrovės laineris „Boeing 737“ sudužo įsirėžęs į kalną Pietų Korėjoje – tąsyk žuvo 68 žmonės.Po avarijos viena iš „Facebook“ vadovybės narių Sheryl Sandberg teigė, kad ji taip pat turėjo skristi šiuo reisu kartu su šeima bei keliais kolegomis, tačiau paskutinę minutę atšaukė savo skrydį.
http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=61794987
Vienas iš lėktuvo keleivių, Benjaminas Levy, laikraščiui „Los Angeles Times“ papasakojo, kad lėktuvas leisdamasis pernelyg greitai priartėjo prie vandenyno, kurio pakrantėje įrengtas oro uostas, paviršiaus.
„Nuo vandens mus skyrė vos 3–5 metrai. Pilotas mėgino ištaisyti situaciją, padidino variklių galią, tačiau jau buvo vėlu. Lėktuvas uodega kabino nusileidimo taką, ir atšoko. Mes du kartus trenkėmės į žemę, prasidėjo gaisras“, – sakė B.Levy.
Liudininkai taip pat pasakoja, kad lėktuvo važiuoklė užsikabino už pylimo, esančio nusileidimo tako pradžioje. Po to laineris krito ant pilvo, o jo uodega atitrūko.Pasak liudininkų, „laineris leidosi labai keistai“. Kaip pranešė „ABC News“, leidimosi manevro metu lėktuvo „priekis buvo pernelyg užverstas aukštyn“.
„Besileidžiančio lėktuvo nosis buvo aukščiau nei įprastai, tada aš pagalvojau, kad tai labai labai keista. Lėktuvas priartėjo prie žemės ir iš karto trenkėsi į ją uodega“, – pasakojo liudininkas.
Pilotų laukia ilgi pasiaiškinimai.
Four pilots alternating in shifts operated the plane, Asiana Airlines said.
-- The pilot flying the plane at the time of the crash was a veteran who had been flying for Asiana since 1996.
Viena iš versijų
Investigators believe the incident was caused by ice in the fuel system of the Boeing 777. Their report suggested the aircraft passed through unusually cold air over Siberia as it traveled from the Chinese capital.Paskutinis taisė senasnamas; 2013.07.07, 10:50.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąGot sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąLedas kuro padavimo sistemoje yra ne versija dėl šios avarijos, o priežastis kodėl nukrito British Airways to paties modelio lėktuvas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet avarija kaip suprantu įvyko labai panšiai, abiem atvejais lėktuvai leidosi per daug pakėlę nosį ir su uodega užkabino žemę.
Kita vertus, Rolls Royce po anos avarijos modifikavo kuro padavimo sistemą kad ledas ant to filtro susiformuoti negalėtų.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPranešama, kad ILS buvo atjungtas. Čia yra keistas momentas tokio dydžio oro uostui kaip SFO.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąILS atjungtas oro uoste? ar asiana dare visual approach?
P.S. Taip:
A San Francisco airport spokesman said that a component of the facility’s instrument landing system that tracks an incoming airplane’s glide path has been out of service in recent weeks and was not operational on Saturday.Paskutinis taisė Sula; 2013.07.07, 12:00.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNa bent jau CNN taip sako.
P.S. Taip:
A San Francisco airport spokesman said that a component of the facility’s instrument landing system that tracks an incoming airplane’s glide path has been out of service in recent weeks and was not operational on Saturday.
Takai ant vandens yra vizualiai gan apgaulingi, turbut kapitonas suprato, kad jis yra "too short" ir "too low", per velai, dar bande truktelt lektuva, bet cia ne 737.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąIr sulauke pasekmiu... Zinoma cia nepateisinimas, pilotas privalo moketi nutupdyti lektuva puikiausiai ir be ILS, bet ILS turetu buti ijungtas, arba lektuvai nukreipiami i taka su ILS.
Takai ant vandens yra vizualiai gan apgaulingi, turbut kapitonas suprato, kad jis yra "too short" ir "too low", per velai, dar bande truktelt lektuva, bet cia ne 737.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr lėtuvas neturi tokios įrangos, kuri rodytų, jog leidžiamasi ne pagal numatytą trajektoriją?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąYra ji ir vadinasi ILS(Instrumental Landing System), bet kuomet nusileidimo tako siustuvas, kuris siuncia duomenis lektuvui apie tai, kurioje vietoje ir aukstyje jis yra tako atzvilgiu isjungtas, tuomet leika vadovautis, altimetru, kuris rodo lektuvo auskti juros atzvilgiu, kartais galima pakeisti nustatymus, priklausomai nuo to kokioje aukstumoje yra oro uostas, kad tako zemuma butu lygi 0.Paskutinis taisė Lettered; 2013.07.07, 14:42.
Comment
-
Labai retai, dazniausiai del darbu ar remonto, jei tai vieno tako oro uostas lektuvai yra priversti leistis be ILS, jei keliu taku, lektuvai dazniausiai nukreipiami i kita taka.
Bet kadangi buvo geras oras, bent jau taip atrodo is nuotrauku, turbut buvo duotas leidimas, leistis vizualiai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTurėjau omenyje, ar pačiame lėktuve nėra tokios įrangos, jei nuo žemės nėra siunčiama informacija jokia, kuri "nuskanuotų" arba turėtų atmintyje tako koordinates ir pagal tai rodytų trajektoriją? Labai keista, jeigu šiais laikais lėtuvai neturi tokios įrangos, net kai kuriuose automobiliuose yra autopilotas, kuris neleidžia išvažiuoti greitkelyje iš savo juostos arba padeda aplenkti automobilį.
Altimetras ir rodo auksti, kiek tu aukstai esi, o ILS tako sisutuvas rodo, atstuma iki tako, bet kai jis neveikia, turi pats paskaiciuoti zemejima iki tako, tai kasdienybe pilotams. Bet dazniausiai katastrofa yra, keliu elementu junginys.
Pvz. alttimetras, kuris rodo auskti, buvo nustatytas pagal isvykimo oro uosto kordinates, kurios yra 3m auksciau.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Beje, avialinijų ir oro uostų vertinimo kompanija Skytrax reitinguoja Asiana Airlines kaip vieną iš septynių "5-star" avialinijų: http://www.airlinequality.com/StarRanking/5star.htm
Comment
-
Dar nereikia atmesti kultūrinių veiksnių. Kažkada skaičiau, kad korėjiečiai negali prieštarauti vyresniam asmeniui, net jei šis neteisus. Tokiu atveju, jei tupdo vyriausias įgulos narys ir ką nors daro ne taip, jaunesni negali jam aiškinti. Įdomu, kiek šitos tradicijos realiai veikia konkrečiose situacijose. Kasdieniniame gyvenime problemų nekeltų, o aviacijoje gali blogai baigtis. Iš įgulos niekas nežuvo, tai gal bus pateikta išsamesnių paaiškinimų.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDar nereikia atmesti kultūrinių veiksnių. Kažkada skaičiau, kad korėjiečiai negali prieštarauti vyresniam asmeniui, net jei šis neteisus. Tokiu atveju, jei tupdo vyriausias įgulos narys ir ką nors daro ne taip, jaunesni negali jam aiškinti. Įdomu, kiek šitos tradicijos realiai veikia konkrečiose situacijose. Kasdieniniame gyvenime problemų nekeltų, o aviacijoje gali blogai baigtis. Iš įgulos niekas nežuvo, tai gal bus pateikta išsamesnių paaiškinimų.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment