Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kad ten cituojamas Spiegel - vokiečiai.

    Kitas dalykas, kiek apskritai reikšmingos tokios klaidos dėl tokių nekintamų parametrų, kaip pvz. radio dažnis? Juk tie dažniai sužymėti chart, kurį pilotai turbūt turi po ranka? Manau tokį dalyka dėl paprastumo ir net nesistengdami suprasti ką žodžiu pasako, iškart pasižiūrėtų kas schemoje parašyta.
    Taip, čia kažkoks naujienų tabloidas, o ne aviacijos ekspertai.

    Aš kiek žiūrėjęs ir matęs video apie oro avarijas ir air control įrašų, tai ten atrodo nuolat daromos tos visos mini klaidelės, kalbama naaiškiai ir atrodo ir susidaro vaizdas, kad didėlė dalis sakomų dalykų nėra preciziškai didėlės svarbos ir iš esmės yra normalu daryti tas klaideles, tačiau aišku avarijos atvėju prie jų negali neprikibti.
    Tikrai čia buvo arba sistemos-mechaninė klaida, arba pilotų.

    O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300

    Comment


      Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
      Taip, čia kažkoks naujienų tabloidas, o ne aviacijos ekspertai.

      O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300
      Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
        Tai tikriausiai pamatė. Tik liko 3-5 s kažkokiems veiksmams.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
          Taip, tai yra 99% pilotų kaltė. Tik yra dar nemenka galimybė, kad kažkokie techniniai dalykai įtakojo avariją. Galbūt stipriai įtakojo, galbūt menkai, bet vis vien per pilotų apsileidimą nulėmė avariją

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Bet pilotai neturėjo fiziškai matyti, kad per žemai leidžiasi ar per tas pačias oro uosto tako lempas?
            Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dar neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.28, 21:38.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

              Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dsr neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..
              1400 pėdų tai čia labai nemažai kaip tokiam lėktuvui...

              Comment


                Kažkokie vaikiški motyvai. Taip tikriausiai kas dešimtas lėktuvas dužtų. O kur dar tikrai sudėtingi oro uostai, blogos oro sąlygos.

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Taip pat ir pilotai ir savo chartuose turėjo turėti šiuos skaičius, bet gal pasitikėjo bokštu. Hard to tell.
                  Sunkiai man suvokiama, kad pilotas išgirstų kitokį skaičių iš bokšto nei pas jį parašyta ir tada neperklaustų bokšto dar kartą. Tipo - ai, nu tai turbūt bokštas geriau žino, nesitikslinsiu...

                  Comment


                    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą

                    O ten kur visi kalbėjo, kad neteisingai atkartojo 2700, man atrodo kad teisingai. Ir tas video kur aukščiau papostintas (tikrų oro ekspertų) irgi sako kad teisingai atkartojo, o ne 2500 ar 2300
                    youtubo tyrimų komitetas nustatė kad 2700 pilotas atkartojo teisingai, tik su ispanišku akcentu. Ispanakalbiai girdi piloto atsakyme 2700.

                    Tower dažnį 118,205 dispečerė ištarė su labai trumpu ir neišraiškingu dvejetu, nepavartojo "decimal" po sveikų skaičių, t.y. pavarė žargonu ir nepataisė kai neišgirdęs ispanas patvirtino 118,05.

                    -

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Sunkiai man suvokiama, kad pilotas išgirstų kitokį skaičių iš bokšto nei pas jį parašyta ir tada neperklaustų bokšto dar kartą. Tipo - ai, nu tai turbūt bokštas geriau žino, nesitikslinsiu...
                      Sutinku, bet po naktinio skrydžio, kai akys merkiasi, bandai tiesiog atskristi. Nežinau, bijau, kad čia bus pavienių žmogiškų klaidų ir nuovargis. Nebuvo jokių indikacijų dėl technikos gedimų iki paskutinio kontakto.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Na bet ar tikrai jau jie ten tokie pavargę buvo, prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?).Ar čia, kad naktį skrido, tai iškart nuovargis kažkoks superinis?Išsimiegot prieš skridį gal ir galėjo.

                        Comment


                          Parašė mag Rodyti pranešimą
                          Na bet ar tikrai jau jie ten tokie pavargę buvo, prieš tai dvi dienas lėktuvas neskraidė(pilotai tokiu atvėju irgi?).Ar čia, kad naktį skrido, tai iškart nuovargis kažkoks superinis?Išsimiegot prieš skridį gal ir galėjo.
                          Pilotai su lėktuvu nesurišti. Tai, kad lėtuvas neskrido, nereiškia, kad neskrido pilotai...
                          Mano blogas

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                            Turėjo, bet panašu, kad kai išlindo iš po debesų aukštis buvo 1400, tai nebedaug laisvės manevrams, o jeigu kabinoje vis dar neturėjo ryšio su nokštu, suvokė, kad skrenda per greitai, tai ne į taką žiūrėjo..
                            Ironiška, kad atlėkė viršydamas greitį, o nukrito, nes tą greitį prarado. Gal pilotas buvo BMW vairuotojas?
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Įdomu kokia išgyvenusiųjų būklė, nes iš jų parodymų irgi nemažai turėtų paaiškėti, gi ne apsauginiai krovinio buvo.

                              Comment


                                Silva Eduardas


                                2 val. ·
                                Disklaimeris !
                                Tai tik orentacinis video įrašas situacijos ir laiko ašies supratimui.
                                Pirminiai duomenys naudoti iš viešų ADSB ir LIVE ATC šaltinių.
                                Debesų padas neįvestas į scenarijų.
                                Tai yra tiesiog simuliacija situacijos supratimui. Atmosfera, kiek visko reikia sujunginėti ir tt.
                                Tikslesniam situacijos simuliavimui reikia daugiau parametrinių duomenų.
                                Neskirta portalams.
                                Trumpoji versija "Užėjimas nusileidimui"


                                https://fb.watch/w9oRBxHYUJ/

                                Comment


                                  Labai neblogai atvaizduota, bet čia yra "clear skies", kur filmuota iš teltonikos, matosi kaip jis tik ką išlindęs iš po debesų.

                                  Bet šiaip kabinoje turėjo būti visas atrakcionų parkas nuo įspėjimų, pagrindinis ypač garsus: "TERRAIN" "PULL UP", kas kelias sekundes!

                                  Labai sunku suprasti, kas išbtiesų dėjosi toje kabinoje.
                                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.11.29, 23:44.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Labai neblogai atvaizduota, bet čia yra "clear skies", kur filmuota iš teltonikos, matosi kaip jis tik ką išlindęs iš po debesų.

                                    Bet šiaip kabinoje turėjo būti visas atrakcionų parkas nup įspėjimų, pagrindinis ypač garsus: "TERRAIN" "PULL UP", kas kelias sekundes!

                                    Labai sunku suprasti, kas išbtiesų dėjosi toje kabinoje.
                                    Aš kartai pabingewachinu Green Dot Aviation Youtube kanalą. Tai supratau, kad kažkokiu būdu net ypač patyrę pilotai, net kai dviese pilotuoja lėktuvą, net nebūtinai labai sudėtingose situacijose, kartais daro neįtikėtino paprastumo (žiūrint iš sofos pozicijos) klaidas ir pražiūri elementarius dalykus, kokių bet kuris iš mūsų "nu jau tikrai nepadarytų". Tai čia ne tai kad sunku suprasti, bet turbūt tiesiog smalsu sužinoti, kas ten nutiko, nes spektras galimų nutikimų matyt yra platus, nuo pražiopsoto neteisingo throttle position iki kokių nors mygtukų supainiojimo.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Aš kartai pabingewachinu Green Dot Aviation Youtube kanalą. Tai supratau, kad kažkokiu būdu net ypač patyrę pilotai, net kai dviese pilotuoja lėktuvą, net nebūtinai labai sudėtingose situacijose, kartais daro neįtikėtino paprastumo (žiūrint iš sofos pozicijos) klaidas ir pražiūri elementarius dalykus, kokių bet kuris iš mūsų "nu jau tikrai nepadarytų". Tai čia ne tai kad sunku suprasti, bet turbūt tiesiog smalsu sužinoti, kas ten nutiko, nes spektras galimų nutikimų matyt yra platus, nuo pražiopsoto neteisingo throttle position iki kokių nors mygtukų supainiojimo.
                                      Na čia kaip ir pas elektrikus, nukrato dažniausiai jau "senus vilkus", bet ne naujokus.

                                      Comment


                                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                        Įdomu kokia išgyvenusiųjų būklė, nes iš jų parodymų irgi nemažai turėtų paaiškėti, gi ne apsauginiai krovinio buvo.
                                        Nuo lietuvio bei vokiecio nereikia nieko tiketis nes jie nebuvo igulos nariais. Tiktai isgyvenes ispanas (first officer) gali padeti tyrimui.

                                        Comment


                                          Išgyvenusių įgulos narių teigimu, prieš sudužtant lėktuve nebuvo chaoso. Krašto apsaugos ministerija pranešė, kad sabotažo požymių nėra.

                                          https://m.technologijos.lt/cat/1/art...oogle_vignette
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X