Tikrinant „Boeing 737 Max 9“ lėktuvus buvo rasta varžtų, kurie buvo nepakankamai priveržti. Patikrinimai prasidėjo po incidento, kai penktadienį nuo „Alaska Airlines“ lėktuvo iškrito užsandarinta sienelė su langu, todėl salone staiga sumažėjo slėgis, rašo BBC.
Apibendrinu:
1. Drąsiai gali imti - norėjau pasakyti, kad jei kuprinė minkšta, gali imti didesnę nei rašo. Patirtis iš kelių dešimčių wizz ir ryan skrydžių skaičiuojanytnuo to momento prieš kelis metus kai jie sumažino rankinio bagažo dydį.
Daug kas pamato "small bag" ir išssigąsta, kad čia tipo tik maža "kuprinytė", kai iš tuesų drąsiai gali pasiimti didžiausią savo namuose turimą kuprinę, neskaitant jau tikrai didelių turistinių. Kurioje telpa viskas savaitės kelionei, man ir 2 sav.
Minties esmė - dauguma, kurie skrenda su lufthansa tuo overhead bagažu be jokių problemų praeitų ir pro ryanair ir wizz reikalavimus. Atmetant jei būtų kietas lagaminėlis.
Tai norėjau pasakyti, kad daugumai žmonių tai joks privalumas. O yra tokių, kurie galvoja, kad kažką daugiau LH gauna, bors su ta pačia kuo
prine tiek ten, tiek ten praeitų. Tad nieko daugiau negauna.
2. Už maždaug 20 eur wizz ir ryan gali prisidėti papildomą apie 10kg salono bagažą + ta normali mano apibūdinta kuprinė.
Ir tai jau daug geriau nei Lh siūloma 8 kg overhead + laptop.
Kadangi už dyką gauni vos vos prasčiau (daugumai keleivių išvis jokio skirtumo, nes su ta pačia kuprine abiem atvejais praeina), o už 20 eur jau gauni daug geriau, tai sakykim imam vidurkį, kad skirtumas vertės/kainos yra 10 eurų kalbant apie bagažus.
O dauguma atvejų bilieto kaina skiriasi daug daugiau, tai absurdiška sakyti - skrisiu su Lh už 200 vietoj ryan už 100, nes už 10 eur vertės daugiau gaunu bagažo.
Primena kai žmonės sako - skrisiu kažkokia avialinija, nes ten maisto duoda, nevertindami, kad bilieto kaina 150 eur didesnė ir tą maistą gali arba namie pasiruošti už 3 eur, ar degalinėje nusipirkti už 7 eur, ar tam pačiam lėktuve už 20 eur.
Bet tipo gi "nemokamai avialinijos duoda".
Kažkoks labai jautrus reagavimas Tema gi apie aviacijos incidentus, ir taip, aš renkuosi neskraidyti MAX'ais. Suprantu, kad tikimybė kam blogam nutikti yra nykstamai maža, ji tokia buvo ir iki pirmojo groundingo. Tiesiog visa MAX istorija yra absurdiška, protu nesuvokiamu kaštų karpymu, kai galiausiai Boeing vos ne patys sertifikavo savo produktą. Tai ryšium su tuo, aš, kaip sakoma, balsuoju savo pinigine, ir neremiu šio produkto (t.y. oro linijų, kurioms cost saving svarbiau už saugumą).
"Regarding the recent investigation into the incident where the door of an Alaska Airlines aircraft fell off, the NTSB stated, "When there is a rapid decompression, the cockpit door is designed to open. However, no one among the flight crew knew that."
Consequently, Boeing plans to update the manual to ensure that both cabin and flight crews are informed of the procedures."
Pasirodo nukritus slėgiui atsirado pilotų kabinos durys, tik niekas iš įgulos apie tai nežinojo.
"Regarding the recent investigation into the incident where the door of an Alaska Airlines aircraft fell off, the NTSB stated, "When there is a rapid decompression, the cockpit door is designed to open. However, no one among the flight crew knew that."
Consequently, Boeing plans to update the manual to ensure that both cabin and flight crews are informed of the procedures."
Pasirodo nukritus slėgiui atsirado pilotų kabinos durys, tik niekas iš įgulos apie tai nežinojo.
Čia toks dalykas kur pažiūrėjus į tas duris ir pamąsčius apie dvi minutes susiprastum, bet keista kad niekas taip ir nepamąstė ir neįtraukė į mokymus...
Dešimtys žmonių buvo sužeisti po to, kai skrydžio iš Australijos į Naująją Zelandiją lėktuve įvyko „techninis įvykis“, sukėlęs staigų lėktuvo leidimąsi, teigia skrydžio operatorius, o liudininkai vietos žiniasklaidai pasakojo, kad keleiviai „tiesiog skraidė“ po lėktuvo saloną.
p.s. straipsnis neaktualus 3 juostelių treningų gerbėjams kuriems sėdėti lėktuve prisisegus yra įžeidimas
Paskutinis taisė digital; 2024.03.13, 11:28.
Priežastis: pridėta citata
Bet rūksta informacijos.
Pvz ar buvo įjungtas diržų ženklas tuo metu.
Taip pat rašo:
Jis pridūrė, kad keli keleiviai staigaus kritimo metu nebuvo prisisegę saugos diržų.
Nors sužeista 50. Na galima gaunasi, kad keli skraidė neprisisegę, o dauguma sužeistų menkiau sužeisti, nes buvo prisisegę, bet galėtų aiškiau komunikuot.
Bet rūksta informacijos.
Pvz ar buvo įjungtas diržų ženklas tuo metu.
Taip pat rašo:
Jis pridūrė, kad keli keleiviai staigaus kritimo metu nebuvo prisisegę saugos diržų.
Nors sužeista 50. Na galima gaunasi, kad keli skraidė neprisisegę, o dauguma sužeistų menkiau sužeisti, nes buvo prisisegę, bet galėtų aiškiau komunikuot.
Apskritai rekomenduojama viso skrydžio metu sėdėti prisisegus. Nu bet kadangi neprivaloma..
Aš irgi nesuprantu, aš pvz nejaučiu nė menkiausio diskomforto prisisegus. Plius dar ir "darbo" sutaupai, kad nereikia papildomai atseginėt priseginėt kaskart pagal lemputę.
Incidento priežastis techninė, pilotai atliko darbą profesionaliai ir grįžo į pilotavimą pasak įmonės atstovės.
Incidento tyrimas gali trukti dar iki metų, pasak Teisingumo ministerijos.
Šiaip neleidžia kopijuoti straipsnio, bet neatrodo, kad kažkas labai būtų išsamiai.
Nelaimė „Southwest Airlines“ Boeing FAA pareiškime teigiama, kad „Southwest Airlines“ 3695 reiso lėktuvas „Boeing 737-800“ grįžo į Denverio tarptautinį oro uostą „po to, kai įgula pranešė, kad pakilimo metu nukrito variklio gaubtas ir atsitrenkė į užsparnį“.
Teksaso generalinis prokuroras Kenas Paxtonas praėjusį mėnesį pradėjo „Boeing“ tiekėjos „Spirit AeroSystems“ tyrimą dėl pasikartojančių problemų, susijusių su kai kuriomis dalimis, kurias ji tiekia JAV aviacijos milžinei. „Spirit AeroSystems“ gamina lėktuvų fiuzeliažus ir kitas dideles lėktuvų dalis, taip pat ir lėktuvams „Boeing 737“.
K.Paxtono pranešimas pasirodė praėjus vos kelioms dienoms po to, kai „Boeing“ pranešė, kad bendrovę palieka kai kurie vadovai, įskaitant generalinį direktorių Dave'ą Calhouną.
Beoingo incidentai vis kartojasi. Na dabar bus idomu stebėti, ar Boeingui bus leista nuskęsti. Manau kad ne, atsižvelgiant į tai kiek jie svarbųs karinei pramonei.
Passengers have recounted scenes of "absolute terror" when severe turbulence hit their Singapore Airlines flight, launching people and objects across the cabin.
A 73-year-old British man died from a suspected heart attack, while more than 30 people were injured when the London-Singapore flight suffered a sudden drop as a meal service was under way. Briton Andrew Davis described “awful screaming and what sounded like a thud" in the first few seconds of the incident. "The thing I remember the most is seeing objects and things flying through the air.
Dar vienas siaubas lėktuve: po didelės turbulencijos 12 žmonių atsidūrė ligoninėje, pradėtas tyrimaslrytas.lt
BBC paskelbė, kad skrydžio metu iš Dohos į Dubliną dėl didelės turbulencijos patyrė 12 žmonių. Nurodoma, kad turbulencija „Boeing 787–9“ lėktuve užfiksuota virš Turkijos. Dėl situacijos lėktuvui besileidžiant Dubline jau laukė tarnybos, tarp kurių – ir greitoji, policija, ugniagesiai. „Qatar Airways“ skrydžio metu sužalojimus patyrė 6 keleiviai ir 6 įgulos nariai.
Comment