Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ypač apie neegzistuojančias bombas.
    Tai, kad neegziatuojanti visi suprantam.
    Aš kalbėjau, kad bendrai imant nėra teisingas teiginys, kad bombos negali būti vien todėl, jei laiškas atėjo vėliau nei sužinojomas apie ją.

    Comment


      Parašė index Rodyti pranešimą

      Bombos labiau negali būti todėl, kad laiškas rašytas KGB praktikanto.
      Bombos nebuvimo niekaip tas laiškas neįtakoja, jei jis būtų neparašytas, bombos lygiai taip pat nebūtų.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Bombos nebuvimo niekaip tas laiškas neįtakoja, jei jis būtų neparašytas, bombos lygiai taip pat nebūtų.
        Taip. Bet bandymas tokiais laiškais įrodinėti, kad atseit bomba buvo vis tiek labai juokingas ir kvailas.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Bombos nebuvimo niekaip tas laiškas neįtakoja, jei jis būtų neparašytas, bombos lygiai taip pat nebūtų.
          Nu esme ta, kad ir lėktuvo pilotui skrydžio metu dispetčeris (kgbšnikas?) sakė, kad jie gavo emailą. Tai jeigu to emailo jie net gavę nebuvo tuo metu tai būtų dar viena liūdna detalė į šią nevykusią istoriją.

          Comment


            Va kokių įdomių maršrutų šiais laikais atsiranda. Iš Armėnijos negalima įskristi į Turkiją, iš Rusijos į Ukrainą, dabar reikia aplenkti ir Baltarusiją. Ispanijos SwiftAir skrenda iš Jerevano į Kiolną:

            Click image for larger version

Name:	swift.jpg
Views:	367
Size:	141,5 kB
ID:	1889808

            Comment


              Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
              Va kokių įdomių maršrutų šiais laikais atsiranda. Iš Armėnijos negalima įskristi į Turkiją, iš Rusijos į Ukrainą, dabar reikia aplenkti ir Baltarusiją. Ispanijos SwiftAir skrenda iš Jerevano į Kiolną
              Galima skristi iš Armėnijos į Turkiją:
              Štai 2021-05-30 skrydis Jerevanas-Kijevas (Armėnija-Turkija-Ukraina):
              Click image for larger version

Name:	maps.png
Views:	359
Size:	728,9 kB
ID:	1889852
              Taip pat turkai, graikai, ir pan. be problemų skrenda tranzitu per Ukrainą tiesiai į Rusiją.

              Comment


                Man rodos rusų FSB`šnikai dabar pradėjo operaciją prieš Ryanair su bombos pranešimais:
                https://www.france24.com/en/europe/2...er-bomb-threat

                Comment


                  Gal reikia pridėti straipsnį, kaip atsako vokiečiai į rusų norą, kad būtų skraidoma per Baltarusiją.

                  DELFI.lt 2021.06.02
                  Vokietija blokuoja atvykstančius Rusijos skrydžius

                  https://m.delfi.lt/verslas/verslas/a...hp?id=87366181

                  Comment


                    Bandoma sekti versijas, kad abipusis skrydžių leidimų atšaukimas susijęs ne su Baltarusija, o su Aerofloto noru padidinti skrydžių į Vokietiją skaičių.

                    Kommersant.ru 2021.06.02
                    Россия и Германия обменялись авианевлетами

                    https://www.kommersant.ru/doc/4839166?from=main_4

                    Comment


                      Pagal laikus susideliojau chronologiją iš viešai prieinamų šaltinių:

                      1. Baltarusiai pilotui praneša apie bombą ir rekomenduoja skristi į Minską 12:32
                      2. Manevrą į Minską pilotas pradeda daryti 12:48 (iki tol skrido tiesia linija)
                      3. Iki sienos likę 30km arba 2 min. tuo greičiu kuriuo skrendama (900 km/h)
                      4. Maždaug 2 min. užtrunka vien viražas kad pakeistų kursą link Minsko t.y nedarant viražo jau būtų Lietuvoje
                      5. Baltarusių MIGas kyla 13:04 t.y kai keleivinis lėktuvas jau yra atlikęs viražą (pakeitęs kursą) ir artėja prie Minsko
                      6. 13:15 keleivinis lėktuvas nusileidžia Minsko oro uoste

                      Na niekaip nesueina galai:
                      1. Kodėl pilotas priėmė sprendimą leistis Minske nors Vilniuje būtų nusileidęs greičiau? O sprendimą tokiu atveju priėma tik pilotas ir niekas kitas.
                      2. Kodėl priėmė sprendimą nors kažkokių grąsinimų nebuvo, o vien rekomendacijos. Galima būtų teisintis jei naikintuvas darytų 'perėmimą' ir nutupdymą, bet pilotas naikintuvo akyse nematė nes jis buvo arčiausiai priartėjęs per 40km, radijo ryšys su naikintuvu užmegztas nebuvo t.y greičiausiai pilotas net neturėjo supratimo kad ore yra naikintuvas.
                      3. Kodėl 16 min. galima skirti pokalbiams su Ryanair vadovybė ir galbūt VNO, bet negalima patempti laiko dar 2 min. ir įskristi į Lietuvą? Dar porą minučių galėjo 'kalbėtis' su Ryanair vadovybe ar su kuo ten kalbėjosi, kur problema?
                      4. Kodėl pirmosios žinios Delfi kas liečia lėktuvo tupdymą buvo ne apie bombą, bet apie kažkokį tariamą konfiktą lėktuve (tą jau visi pamiršo). Iš kur Delfi traukė šitą informaciją (tiksliau dezinformaciją). Iš baltarusių - vargiai tikėtina. Iš VNO gal tada, bet VNO gi turi tiesioginį ryšį su pilotu, kam jiems dezinformuoti Lietuvos žiniasklaidą?

                      Daug nelogiškumų. Baltarusių veiksmus suprantu: nutupdyti lėktuvą ir suimti Protocevičių, bet Ryanair veiksmai visiškai nesuvokiami. Gal visi viską suprato tik pagalvojo nafik tą Protocevičių, bus auka ir tiek? Būtų įdomu paklausyti pokalbius su Ryanair vadovybe ir VNO tik abejoju ar kada pavyks.
                      Paskutinis taisė Gladiator; 2021.06.03, 09:07.

                      Comment


                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                        Pagal laikus susideliojau chronologiją iš viešai prieinamų šaltinių:

                        1. Baltarusiai pilotui praneša apie bombą ir rekomenduoja skristi į Minską 12:32
                        2. Manevrą į Minską pilotas pradeda daryti 12:48 (iki tol skrido tiesia linija)
                        3. Iki sienos likę 30km arba 2 min. tuo greičiu kuriuo skrendama (900 km/h)
                        4. Maždaug 2 min. užtrunka vien viražas kad pakeistų kursą link Minsko t.y nedarant viražo jau būtų Lietuvoje
                        5. Baltarusių MIGas kyla 13:04 t.y kai keleivinis lėktuvas jau yra atlikęs viražą (pakeitęs kursą) ir artėja prie Minsko
                        6. 13:15 keleivinis lėktuvas nusileidžia Minsko oro uoste

                        Na niekaip nesueina galai:
                        1. Kodėl pilotas priėmė sprendimą leistis Minske nors Vilniuje būtų nusileidęs greičiau? O sprendimą tokiu atveju priėma tik pilotas ir niekas kitas.
                        2. Kodėl priėmė sprendimą nors kažkokių grąsinimų nebuvo, o vien rekomendacijos. Galima būtų teisintis jei naikintuvas darytų 'perėmimą' ir nutupdymą, bet pilotas naikintuvo akyse nematė nes jis buvo arčiausiai priartėjęs per 40km, radijo ryšys su naikintuvu užmegztas nebuvo t.y greičiausiai pilotas net neturėjo supratimo kad ore yra naikintuvas.
                        3. Kodėl 16 min. galima skirti pokalbiams su Ryanair vadovybė ir galbūt VNO, bet negalima patempti laiko dar 2 min. ir įskristi į Lietuvą? Dar porą minučių galėjo 'kalbėtis' su Ryanair vadovybe ar su kuo ten kalbėjosi, kur problema?

                        Baltarusių veiksmus suprantu: nutupdyti lėktuvą ir suimti Protocevičių, bet Ryanair veiksmai visiškai nesuvokiami.
                        Pagrindinis momentas yra tas, kai pilotas paklausia koks pavojaus lygis ir dispečeris atsako, kad pavojaus lygis raudonas, t.y. pats įmanomas aukščiausias (kas būna beje labai retai) ir tai reiškia, kad dispečeriai pagal pateiktą informaciją įsitikinę, kad bomba tikrai yra lėktuve ir lėktuvas tikrai sprogs virš Vilniaus. Sėdint lėktuve ir būnant atsakingu už 120 žmonių tai tikrai nereikia grasinimu, kad priimtum sprendimą keisti kursą. Taip pat pilotai pagal visą savo mokymąsi ir darbo karjerą viską grindžia tuo, kad reikia laikytis taisyklių. Jeigu pilotai dar turės pradėti galvoti ar jiems pateikiama informacija nėra melaginga, tai čia jau reikės iš naujo treniruoti pilotus ir pasekmės to bus tikrai mažesnis saugumas.

                        Comment


                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                          Jokios sankcijos nepadės nuversti Lukašenkos kol bus Rusija. Galų gale užkrovus Baltarusiją sankcijom, Lukašenka visą kaltę dėl ekonominių problemų permes ant vakarų, kas beje vyksta ir Rusijoje. Vienintelis šansas nuversti Lukašenka yra kylanti Ukrainos ekonomika bei pragyvenimo lygis.
                          Atsižvelgiant kad 4 keleiviai kurie labai norėjo areštuoti tą žurnalistą ryte parskrido ne į vilnių o iš maskvos atskrido atskiras lėktuvas juos pasiimti tai sankcijos turėtu būti pritaikytos ir rusijai.

                          Comment


                            Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                            Pagrindinis momentas yra tas, kai pilotas paklausia koks pavojaus lygis ir dispečeris atsako, kad pavojaus lygis raudonas, t.y. pats įmanomas aukščiausias (kas būna beje labai retai) ir tai reiškia, kad dispečeriai pagal pateiktą informaciją įsitikinę, kad bomba tikrai yra lėktuve ir lėktuvas tikrai sprogs virš Vilniaus. Sėdint lėktuve ir būnant atsakingu už 120 žmonių tai tikrai nereikia grasinimu, kad priimtum sprendimą keisti kursą. Taip pat pilotai pagal visą savo mokymąsi ir darbo karjerą viską grindžia tuo, kad reikia laikytis taisyklių. Jeigu pilotai dar turės pradėti galvoti ar jiems pateikiama informacija nėra melaginga, tai čia jau reikės iš naujo treniruoti pilotus ir pasekmės to bus tikrai mažesnis saugumas.
                            O leidžiantis MSQ nėra galimybės kad jis sprogs virš Minsko ar virš Minsko apilinkių? T.y kaip oro uosto pakeitimas sąlygoja lėktuvo sprogimo ar nesprogimo galimybę? Manau pilotai suinteresuoti kuo greičiau nutupdyti lėktuvą, kad spec. tarnybos galėtų patikrinti lėktuvą ir neutralizuoti bombą jei tokia būtų. Prailgindami lėktuvo skridimo laiką jie tik padidintų sprogimo galimybę jei tokia būtų buvus. Taigi net turint prielaidą kad bomba yra reikia leistis į artimiausią oro uostą.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Atsižvelgiant kad 4 keleiviai kurie labai norėjo areštuoti tą žurnalistą ryte parskrido ne į vilnių o iš maskvos atskrido atskiras lėktuvas juos pasiimti tai sankcijos turėtu būti pritaikytos ir rusijai.
                              Fake news srautas kažkoks. Kodėl keleiviai turėjo norėti kažką areštuoti? Kaip tai iš vis įmanoma? Iš kur ištraukėt kad jų atskrido kažkoks spec. lėktuvas iš Maskvos? Minske išlipo 4 keleiviai kurie iš VNO turėjo skirsti į MSQ, jiem nebuvo prasmės skirsti į VNO dėl to kad jungiamasis Belavia skydis išskrido anskčiau del Ryanair vėlavimo taigi būtų tekę traukiniais ar kažkuo kitu gryžti į Minską.

                              Comment


                                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                O leidžiantis MSQ nėra galimybės kad jis sprogs virš Minsko ar virš Minsko apilinkių? T.y kaip oro uosto pakeitimas sąlygoja lėktuvo sprogimo ar nesprogimo galimybę?
                                Taigi dispečeriai pilotams pranešė, kad bomba lėktuve bus detonuota virš Vilniaus. Jeigu to nebūtų buvę pasakyta - tai žinoma, kad jie būtų leidęsi Vilniuje, o ne Minske.

                                Comment


                                  Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                  O leidžiantis MSQ nėra galimybės kad jis sprogs virš Minsko ar virš Minsko apilinkių? T.y kaip oro uosto pakeitimas sąlygoja lėktuvo sprogimo ar nesprogimo galimybę? Manau pilotai suinteresuoti kuo greičiau nutupdyti lėktuvą, kad spec. tarnybos galėtų patikrinti lėktuvą ir neutralizuoti bombą jei tokia būtų. Prailgindami lėktuvo skridimo laiką jie tik padidintų sprogimo galimybę jei tokia būtų buvus. Taigi net turint prielaidą kad bomba yra reikia leistis į artimiausią oro uostą.
                                  Bet kadangi dispečeris primygtinai rekomenduoja leistis į Minską, tai logiška pilotui galvoti, kad jis žino kažką daugiau dėl ko reikia leistis į Minską. Pilotuojant lėktuvą gali gauti minimaliai informacijos ir paskutiniu metu nebuvo tokių atvejų, kad pilotui būtų pateikti specialiai melagingi nurodymai Europoje.

                                  Šitoje vietoje reikia pripažinti, kad baltarusiai gana gerai atidirbo planą kaip apdirbti pilotą, kad jis neturėtų kito pasirinkimo tik leistis Minske.

                                  Reiktų aišku atsižvelgti ir į faktą, kad pilotui ignoruojant raudoną aliarmą jis galėtų ir netekti savo licenzijos.
                                  Paskutinis taisė tajus2; 2021.06.03, 09:36.

                                  Comment


                                    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

                                    Bet kadangi dispečeris primygtinai rekomenduoja leistis į Minską, tai logiška pilotui galvoti, kad jis žino kažką daugiau dėl ko reikia leistis į Minską. Pilotuojant lėktuvą gali gauti minimaliai informacijos ir paskutiniu metu nebuvo tokių atvejų, kad pilotui būtų pateikti specialiai melagingi nurodymai Europoje.

                                    Šitoje vietoje reikia pripažinti, kad baltarusiai gana gerai atidirbo planą kaip apdirbti pilotą, kad jis neturėtų kito pasirinkimo tik leistis Minske.
                                    Tai kad turėjo. Praneša Minskui kad pranešimą dėl bombos suprato ir leidžiasi artimiausiam oro uoste, kad to oro uosto spec. tarnybos galėtų nedelsiant imtis bombos aptikimo ir neutralizavimo darbų. Pagal chronologiją nuo pranešimo iki manevro praėjo 16 minučių, tai pagal jus 16 minučių baltarusiai plovė smegenis ir įtikinėjo kad reikia leistis MSQ (pilotas kas - bobutė kuria 'apdirbinėja' telefoniniai sukčiai)? Ar vistik tas 16 minučių vyko derinimai su Vilniumi ir Ryanair ką daryti?

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                      Taigi dispečeriai pilotams pranešė, kad bomba lėktuve bus detonuota virš Vilniaus. Jeigu to nebūtų buvę pasakyta - tai žinoma, kad jie būtų leidęsi Vilniuje, o ne Minske.
                                      Ta prasme protinga bomba suprantanti kad jinai virs Vilniaus ar Vilniuje sėdintis Hamas kareivis vizualiai stebintis lėktuvus ir laukiantis kada galės nuspausti raudoną mygtuką ar lėktuve sėdintis šachidas laukiantis kada pagaliau pro iliuminatorių pamatys Gedimino bokštą ir tada sušukęs alachu akbar susprogdins lėktuvą? Kaune tada galėjo leistis, vistiek būtų buvę greičiau nei leistis Minske ir bomba nu niekaip nebūtų sprogus nes nu Kaunas tai ne Vilnius.
                                      Paskutinis taisė Gladiator; 2021.06.03, 09:49.

                                      Comment


                                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                        Tai kad turėjo. Praneša Minskui kad pranešimą dėl bombos suprato ir leidžiasi artimiausiam oro uoste, kad to oro uosto spec. tarnybos galėtų nedelsiant imtis bombos aptikimo ir neutralizavimo darbų. Pagal chronologiją nuo pranešimo iki manevro praėjo 16 minučių, tai pagal jus 16 minučių baltarusiai plovė smegenis ir įtikinėjo kad reikia leistis MSQ (pilotas kas - bobutė kuria 'apdirbinėja' telefoniniai sukčiai)? Ar vistik tas 16 minučių vyko derinimai su Vilniumi ir Ryanair ką daryti?
                                        Kadangi dar nėra pilno įrašo, tai sunku pasakyti kas konkrečiai vyko tas 16 minučių. Bet kai kurie dalykai nuteka į internetą:
                                        1) Pilotas prašė alternatyvų Minsko oro uostui ir jų negavo.
                                        2) Kai kur prasiskverbia informacija, kad baltarusiai neleido pilotui susisiekti su Ryanair sakydami, kad jie nekelia

                                        Taigi pagal pateiktą pilotui informaciją buvo piešiamas vaizdas, kad būtent virš Vilniaus skristi yra pavojinga, jokių kitų alternatyvų išskyrus Minską neįmanoma suorganizuoti ir pavojaus lygis aukščiausias.

                                        Comment


                                          Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                          Ta prasme protinga bomba suprantanti kad jinai virs Vilniaus ar Vilniuje sėdintis Hamas kareivis vizualiai stebintis lėktuvus ir laukiantis kada galės nuspausti raudoną mygtuką ar lėktuve sėdintis šachidas laukiantis kada pagaliau pro iliuminatorių pamatys Gedimino bokštą ir tada sušukęs alachu akbar susprogdins lėktuvą? Kaune tada galėjo leistis, vistiek būtų buvę greičiau nei leistis Minske ir bomba nu niekaip nebūtų sprogus nes nu Kaunas tai ne Vilnius.
                                          Kokia prasmė nagrinėti detales, nežinant faktų? Kai/jei bus paskelbti visi pokalbiai tarp oro linijų ir dispečerių, bus aišku. Bet gali būti, kad viešai to net nebus padaryta, bus atskleista tik tyrėjams.

                                          Bet iš esmės - koks skirtumas kaip Lukašenka nusodino lėktuvą - grąsinimais, naikintuvais, ar apgaule - faktas yra vienas ir plikas, lėktuvas nutupdytas, reikalingi keliaiviai pasiimti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X