Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Kitaip sakant, Boeing nenorėjo tos MCAS labai reklamuoti ir galvojo, kad ji tyliai ir nepastebimai atliks reikiamą darbą, kai to prireiks.
    Reikėjo turėt labai daug smegenų, kad taip sugalvot (čia nebent tiktų Aleksio su savo "aš visada teisus"). Jei kompanijoj toks dalykas praėjo, tai nereikia stebėtis, kas dabar su ja bus.

    Comment


      Kodėl šie trūkumai išlindo tik dabar, beveik po 2 metų nuo komercinių skrydžių pradžios? Kai jau skraidė virš pusketvirto šimto tokio modelio orlaivių? Ar ši sistema buvo įdiegta vėliau? Beje, kiek suprantu, B737MAX treniruoklių nėra, ir pilotams buvo teigta, kad bus padaryta "taip kaip" ant B737 NG?
      Kai kurie pilotai jau pabandė susimuliuoti panašias situacijas, ir toli gražu ne visada pavyko suvaldyti be katastrofos grėsmės.
      Paskutinis taisė Sula; 2019.03.23, 08:41.

      Comment


        Kodėl šie trūkumai išlindo tik dabar, beveik po 2 metų nuo komercinių skrydžių pradžios?
        Matyt, tas AOA daviklis niekam iki šiol negedo. Kol viskas veikė tvarkingai, problemų nekėlė ir pati MCAS.

        Boeing promoted 737 MAX as requiring little additional pilot training

        "The airplane is configured to be very common with the NG," Wilson, who is now retired, said, "and so a pilot can walk into here and will find everything he can just like he can in the NG."

        "FAA-approved this for two-and-a-half hours of computer-based training for the transition between the two aircraft," Wilson continued. "All the overhead panel switches are the same. The only minor difference is, because of the change in the display, is to move some of the center console items here on the forward console."
        https://edition.cnn.com/2019/03/22/p...ual/index.html

        Reikėjo turėt labai daug smegenų, kad taip sugalvot
        Populiarėja požiūris, kad avarijos daugiausia įvyksta dėl žmogaus klaidų, o technika neklysta, tai kam tuos pilotus varginti krūva informacijos apie papildomą įrangą. Jei bus kažkas blogai, įranga ištaisys situaciją, o pilotams nebūtina sukti galvos ir žinoti visas smulkmenas.
        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.23, 13:11.

        Comment


          Gal žinote koks tai sraigtasparnis buvo??? ar ne Robinson R44?

          Joniškio rajone aerodrome nukrito sraigtasparnis, žuvo du vyrai


          Joniškio rajone Barysių kaime esančiame aerodrome penktadienio popietę nukrito sraigtasparnis, yra sužeistų žmonių, pranešė Bendrasis pagalbos centras.

          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=80697107



          Comment


            Parašė Audrys Rodyti pranešimą
            Gal žinote koks tai sraigtasparnis buvo??? ar ne Robinson R44?

            Joniškio rajone aerodrome nukrito sraigtasparnis, žuvo du vyrai


            Joniškio rajone Barysių kaime esančiame aerodrome penktadienio popietę nukrito sraigtasparnis, yra sužeistų žmonių, pranešė Bendrasis pagalbos centras.

            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=80697107


            taigi dvivietis ultralengvasis... https://www.aviacijospasaulis.lt/ind...-zuvo-2-zmones

            Comment


              Jeigu kam vis dar įdomi tema, straipsnis su versija apie tai, kodėl iš tikrųjų nukrito 737MAX
              https://leehamnews.com/2019/03/22/bj...-crash-part-2/
              The Captain had successfully counter trimmed MCAS 21 times and probably told the FO to do the same.
              In both of these cases, the pilots are flying faster than normal at the low altitudes they flew (5,000ft pressure altitude for JT610, 9,000ft for ET302). This is to build a safety margin while sorting out stall warning and flight control problems.
              Boeing 737 has a blowback elevator problem at high dynamic pressures.
              MCAS didn’t crash the aircraft, Blowback did.

              Comment


                Analitikai narsto tą problemą ištisas savaites, o pilotams priimti sprendimą reikėjo per kelias minutes. Kažkaip viskas tame lėktuve labai sudėtinga. Nieko keista, kad pilotai nežino niuansų, kurie pasireiškia tik išimtiniais atvejais. Ir tų išimtinių atvejų tikimybę padidino būtent MCAS.

                The JT610 crew knew nothing about MCAS and a potential blowback problem. The ET302 crew knew about the MCAS problem but not about the danger of flying to fast while sorting MCAS.
                I have checked with longtime pilots of the 737. They have not heard of a Blowback problem when flying at elevated speeds at low altitude. And before MCAS there was no reason to, it was beyond normal flying practice.
                Kai lėktuvai ant žemės, Boeing dirba sparčiai

                Boeing has completed the fix for the 737 MAX’s MCAS anti-stall system
                https://www.aviation24.be/manufactur...m3F3hBuQYjkTuA
                Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.25, 13:23.

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Analitikai narsto tą problemą ištisas savaites, o pilotams priimti sprendimą reikėjo per kelias minutes. Kažkaip viskas tame lėktuve labai sudėtinga. Nieko keista, kad pilotai nežino niuansų, kurie pasireiškia tik išimtiniais atvejais. Ir tų išimtinių atvejų tikimybę padidino būtent MCAS.
                  Bet kuris išsilavinęs žmogus žino kad kuo technika yra papastesnė (t.y. kuo mažiau joje visokių mikroschemų ir procesorių), tuo ji yra patikimesnė.
                  Paskutinis taisė Aleksio; 2019.03.25, 13:58.

                  Comment


                    Ir taip ir ne. Zmogus jau is esmes yra "silpnoji grandis", t.y. technika gali daug ką padaryti tiksliau ir geriau. Kitas dalykas - kuo visa įranga sudėtingesnė, tuo vidutiniams tos įrangos vartotojui sunkiau suprasti jos veikimą (ir ypač pamatyti neveikimą) - darant daug rankinių operacijų visa sistema yra pajuntama ir gali būti valdoma ne vien instrumentiškai, o kai dabar to nera, viskas automatizuota, tokiom neiprastoms situacijoms paruosimas tampa menkesnis. Viskas gerai, kol viskas veikia...

                    Comment


                      Čia reikėtų grįžti į pradžią ir pasakyti, kad tas įrangos gausumas MAX lėktuvuose atsirado dėl konstrukcinių trūkumų. Tai įdomu, kiek ilgai tuos trūkumus pavyks kamšyti papildomais jutikliais ar programinės įrangos naujinimais. Čia panašiai kaip kosulį paslopinti tai vienais, tai kitais vaistais ignoruojant kosulio priežastį. Galbūt pavyks, pilotai skirs daugiau laiko pasiruošimui ir MAX skraidys toliau. Tačiau jis vis tiek bus sudėtingesnis ir potencialiai problemiškesnis palyginti su kitais lėktuvais!

                      Comment


                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                        Ir taip ir ne. Zmogus jau is esmes yra "silpnoji grandis", t.y. technika gali daug ką padaryti tiksliau ir geriau. Viskas gerai, kol viskas veikia...
                        Jeigu žmogus nedaro klaidų, irgi viskas gerai veikia, jei Windowsai neužlūsta, irgi viskas ok, bet ar norėtumėte skristi lėktuvu valdomu tik kompiuterių be pilotų (netolima ateitis turbūt)?
                        Ar būtų šitie 2 lėktuvai nukritę, jei juose apskritai nebūtų anti-stall programinės įrangos ir pilotai patys turėtų reguliuoti pasvirimo kampą tik pagal daviklius?
                        Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.25, 15:01.
                        Flickr

                        Comment


                          Jei nebūtų MCAS, šie du nebūtų nukritę, bet gal būtų nukritę kiti, kuriuose ši sistema suveikė tinkamai ir laiku?

                          Comment


                            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                            Jei nebūtų MCAS, šie du nebūtų nukritę, bet gal būtų nukritę kiti, kuriuose ši sistema suveikė tinkamai ir laiku?
                            Tai gal jei nebūtų montavę ant seno korpuso naujų variklių, gal ir MCAS nebūtų reikėję ?
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Analitikai narsto tą problemą ištisas savaites,
                              ...
                              Kai lėktuvai ant žemės, Boeing dirba sparčiai

                              Boeing has completed the fix for the 737 MAX’s MCAS anti-stall system
                              https://www.aviation24.be/manufactur...m3F3hBuQYjkTuA
                              Dirbtų dar sparčiau jei biurokratai ir politikai š*** nemaltų
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot_2019-03-26 Maddow Blog on Twitter The software fix to solve the unexpected nosedive problem in these planes had [...].png
Views:	75
Size:	274,6 kB
ID:	1710180

                              https://twitter.com/MaddowBlog/statu...46623554719744

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                Tai gal jei nebūtų montavę ant seno korpuso naujų variklių, gal ir MCAS nebūtų reikėję ?
                                Vartotojiška visuomenė mėgsta naujus blizgučius.

                                Boeing technikų paskaičiavimais dėl sunkesnio variklio greičiau besidėvičios padangos, stabdžių kaladės , naujų variklių detalių tiekimai ir technikų apmokymai visiškai suėda spėjamą kuro ekonomiją.
                                Nugalėjo Boeing vadybininkai ...

                                Ir dėl Lions - technikai nuo pilotų neatsiliko. Po remonto naktį prieš paskutinį skrydį AOA parodymai dar ant žemės skyrėsi 20° .

                                Vienžo, kaip sename anekdote:
                                " Seneli, seneli, sako tu per karą 2 lėktuvus numušei?
                                Na, ne tai kad numušiau, tiesiog neužpildžiau kiek reikia ..."

                                Comment


                                  Panašu, kad taip.

                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Tai gal jei nebūtų montavę ant seno korpuso naujų variklių, gal ir MCAS nebūtų reikėję ?

                                  Comment


                                    In test of Boeing jet, pilots had 40 seconds to fix error suspected in Lion Air, Ethiopian Airlines crash

                                    If the system starts pushing the plane's nose down, pilots can reverse the movement via a switch at their left thumb, a typical reaction in that situation.
                                    To fully neutralise the system, pilots would need to flip two more switches. That would shut off the electricity to a motor that allows the system to push the plane towards the ground. Then the pilots would need to crank a wheel to correct whatever problems had emerged.
                                    Po fakto lengva problemą greitai išspręsti, kai visi apie tai jau prisiskaitę ir pasidomėję.
                                    https://www.straitstimes.com/world/u...box=1553580647

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                      In test of Boeing jet, pilots had 40 seconds to fix error suspected in Lion Air, Ethiopian Airlines crash


                                      Po fakto lengva problemą greitai išspręsti, kai visi apie tai jau prisiskaitę ir pasidomėję.
                                      https://www.straitstimes.com/world/u...box=1553580647
                                      Ethiopian pilotai turėjo būti perskaitę, Boeing buvo išleidę oficialų dokumentą ( 2018 11 06, savaitė po Lions 610 2018 10 29).
                                      Ethiopian bosas teigė kad pilotai tikrai žinojo.

                                      Ir ... ?

                                      Comment


                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                        Ethiopian pilotai turėjo būti perskaitę, Boeing buvo išleidę oficialų dokumentą ( 2018 11 06, savaitė po Lions 610 2018 10 29).
                                        Ethiopian bosas teigė kad pilotai tikrai žinojo.

                                        Ir ... ?
                                        Na taigi aukščiau įdėjau straipsnį, kuriame iškelta versija, kad nukrito dėl kitos priežasties. Tyrimas greičiausiai parodys bent jau ar ta versija reali, ar ne.

                                        Comment


                                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                                          Na taigi aukščiau įdėjau straipsnį, kuriame iškelta versija, kad nukrito dėl kitos priežasties. Tyrimas greičiausiai parodys bent jau ar ta versija reali, ar ne.
                                          Straipsnis apie tai kad stengdamiesi "nenuvirsti" greičiausia pernelyg viršijo tame aukštyje leistiną greitį ir nebesugebėjo suvaldyti lėktuvo.

                                          Greičio viršijimo aliarmas tikrai buvo instaliuotas už dyką, ir greičio viršijimo pasėkmės tokios pačios visiems orlaiviams, ne tik 737MAX.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X