Parašė Shernas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Boeing labai rizikuoja nestabdydama MAX lėktuvų gamybos ir gamindama į sandėlį, nes panašu, kad neigiamos informacijos srautas dar nesibaigė, FTB tyrimas vyksta, Ethiopian avarijos tyrimas vyksta ir kažin, ar užteks kažkokio atnaujinimo ar kažkokio papildomo jutiklio, kad viskas būtų po senovei. ES gali ir dėl politinių priežasčių neįsileisti jų į savo erdvę, be to, reikalai su visais sertifikavimais gali gerokai užsitęsti. Nes sumažėjo pasitikėjimas ir FAA.
Šernas anksčiau juokėsi iš vieno atseit nerimto straipsnio, kuriame buvo teigiama, kad kai kuri saugos įranga buvo siūloma už papildomą mokestį. Apie tai jau rašo ir rimtesni šaltiniai. Nebloga verslo etika: sukuri nestabilų ir neklusnų lėktuvą, tada prikuri jį suvaldyti padedančios įrangos ir siūlai ją už papildomą mokestį. Nepirksi, nukrisi.
Crashed jets reportedly lacked key safety features because Boeing charged extra for them
Neither safety feature was mandated by the Federal Aviation Administration, but experts say it is key to flight safety.
“They’re critical, and cost almost nothing for the airlines to install,” Bjorn Fehrm, an analyst at aviation consultancy Leeham, told the Times. “Boeing charges for them because it can. But they’re vital for safety.Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.21, 21:01.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimą...
Šernas anksčiau juokėsi iš vieno atseit nerimto straipsnio, kuriame buvo teigiama, kad kai kuri saugos įranga buvo siūloma už papildomą mokestį. Apie tai jau rašo ir rimtesni šaltiniai. Nebloga verslo etika: sukuri nestabilų ir neklusnų lėktuvą, tada prikuri jį suvaldyti padedančios įrangos ir siūlai ją už papildomą mokestį. Nepirksi, nukrisi.
Crashed jets reportedly lacked key safety features because Boeing charged extra for them
https://www.cnbc.com/2019/03/21/cras...e-add-ons.html
"Bjorn Fehrm, Aeronautical and Economic Analyst
Bjorn Fehrm joined Leeham News and Analysis as Aeronautical and Economic analyst.
....
He has a background as an aeronautical engineer and fighter pilot from the Swedish Air Force where he flew the Draken and worked on the Viggen and Gripen programs. After leaving the Air Force, he worked at SAAB with the Gripen program
....
He was one of four aviation journalists to be afforded the opportunity to fly the Airbus A350-900 and provide a pilot’s report. In addition, he has flown the CS300/A220-300 as one of three aviation journalists. His stories may be read here, here, here and here."
Kiek gyvybiškai būtini - trijų JAV kompanijų sprendimai:
"American Airlines, which ordered 100 of the planes and has 24 in its fleet, bought both the angle of attack indicator and the disagree light, the company said.
Southwest Airlines, which ordered 280 of the planes and counts 36 in its fleet so far, had already purchased the disagree alert option, and it also installed an angle of attack indicator in a display mounted above the pilots’ heads. After the Lion Air crash, Southwest said it would modify its 737 Max fleet to place the angle of attack indicator on the pilots’ main computer screens.
United Airlines, which ordered 137 of the planes and has received 14, did not select the indicators or the disagree light. A United spokesman said the airline does not include the features because its pilots use other data to fly the plane.
"
Comment
-
LABAI IŠSAMUS PAŽINTINIS straipsnis apie tai ką padarė Lions atsarginis pilotas ir ką turėjo padaryti kiti :
https://www.nytimes.com/interactive/...h-cockpit.html
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąLABAI IŠSAMUS PAŽINTINIS straipsnis apie tai ką padarė Lions atsarginis pilotas ir ką turėjo padaryti kiti :
https://www.nytimes.com/interactive/...h-cockpit.html
Doomed Boeing Jets Lacked 2 Safety Features That Company Sold Only as Extras
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pirmiausia pats Boeingas turėjo duoti saugų lėktuvą, čia tas pats, jei į automobilio bazinę kainą neįeitų koks nors ABS, maždaug, geras draiveris gali susitvarkyti ir be ABS. Na reikėjo, kad nukristų 2 lėktuvai, kad visa tai atsirastų bazinėje komplektacijoje, godumas plius korupcija dabar kompanijai kainuos gerokai daugiau nei tas indikatorius su lempute.
Doomed Boeing Jets Lacked 2 Safety Features That Company Sold Only as Extras
2. Kas kad Toyota pagalvės standartinė jei jos nešaudo? Ir ar senai jos patapo standartine įranga?
3. United Airlines, which ordered 137 of the planes and has received 14, did not select the indicators or the disagree light. A United spokesman said the airline does not include the features because its pilots use other data to fly the plane.
4. Skaitom ne vien antraštę - Standard 737 Max planes are not equipped with a so-called angle of attack indicator or an angle of attack disagree light. The indicator will continue to cost airlines extra, but the light won’t.
5. Skaitom ne vien antraštę - Japonija reikalauja papildomos gesinimo sistemos bagažo skyriuje, kiti - ne.
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
1. Kiek ir pas ką dar sudužo 737MAX?
2. Kas kad Toyota pagalvės standartinė jei jos nešaudo? Ir ar senai jos patapo standartine įranga?
3. United Airlines, which ordered 137 of the planes and has received 14, did not select the indicators or the disagree light. A United spokesman said the airline does not include the features because its pilots use other data to fly the plane.
4. Skaitom ne vien antraštę - Standard 737 Max planes are not equipped with a so-called angle of attack indicator or an angle of attack disagree light. The indicator will continue to cost airlines extra, but the light won’t.
2. ABS standartinė įranga ir jie veikia, Boeing atveju tie ABS'ai buvo papildoma įranga už papildomą kainą pasirinktinai. Kas dėl to kaltas, kad automobilis neturi ABS'ų, gamintojas, nes nededa į standartinę įrangą ar vairuotojas, kad neužsisako, o gal reguliuotojas, kuris leičia pardavinėti nesaugius automobilius?
3. Avialinijos beabejo nesakys, kad taupo saugumo sąskaita, jei užtektų kitų duomenų, nebūtų tikslo kitiems pirkti papildomai tų indikatorių.
4. Na va, kam tada nemokama lemputė, kuri visai nereikalinga, lėktuvai juk pagal jus nukrito tik dėl blogų pilotų, o lėktuvas geras ir saugus, jokio hardo ir softo atnaujinimo nereikia, sertifikavimo irgi nereikia, viskas ok.Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.22, 09:38.
Comment
-
Tai tyrimai turi atsakyti į klausimus, kodėl sugedo ir kiek avariją lėmė pilotų parengimas. Dėl instrukcijų skundėsi ir JAV pilotai. O faktas, kad tiek papildomos įrangos reikia dėl lėktuvo konstrukcinio problemiškumo, niekur nedingsta. Kuo daugiau įrangos, tuo didesnė tikimybė, kad kažkas suges ar suveiks ne taip, kaip turi veikti.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKad aviacijos analitikas skraidė su Airbus, tai nebūtinai turi reikšti kažkokią neapykantą Boeing . Ir kad JAV bendrovių lėktuvuose tos papildomos funkcijos buvo ne visur, tai nelabai ką sako. Gal nesusidūrė su analogišku gedimu, tai tų funkcijų ir neprireikė.
Kaip ir beveik nieko nereiškia, kad tik vienas iš 3 Lions pilotų sugeba išjungti automatiką.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą1. Vienas pas geriausias Afrikos avialinijas.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą2. ABS standartinė įranga ir jie veikia, Boeing atveju tie ABS'ai buvo papildoma įranga už papildomą kainą pasirinktinai. Kas dėl to kaltas, kad automobilis neturi ABS'ų, gamintojas, nes nededa į standartinę įrangą ar vairuotojas, kad neužsisako, o gal reguliuotojas, kuris leičia pardavinėti nesaugius automobilius?
Parašė Lettered Rodyti pranešimą3. Avialinijos beabejo nesakys, kad taupo saugumo sąskaita, jei užtektų kitų duomenų, nebūtų tikslo kitiems pirkti papildomai tų indikatorių.
4. Na va, kam tada nemokama lemputė, kuri visai nereikalinga, lėktuvai juk pagal jus nukrito tik dėl blogų pilotų, o lėktuvas geras ir saugus, jokio hardo ir softo atnaujinimo nereikia, sertifikavimo irgi nereikia, viskas ok.
Comment
-
Kaip ir beveik nieko nereiškia, kad tik vienas iš 3 Lions pilotų sugeba išjungti automatiką.
Comment
-
Indonesia’s Garuda asks to cancel order of 49 Boeing 737 MAX 8s
Garuda Indonesia has scrapped its order of 49 Boeing 737 Max 8 jets, in what is the first reported order cancellation for the aircraft involved in the fatal Ethiopian Airlines and Lion Air crashes. The airline sent Boeing a letter on March 14 asking to cancel its order of Boeing 737 Max 8 jets due to passengers’ loss of confidence in the aircraft, Ikhsan Rosan, a Garuda spokesman, said on Friday.
Comment
-
Pilots transitioned to 737 Max 8 with self-administered online course
Pilots transitioning to the Boeing 737 Max 8 aircraft from older 737 models were given a short, self-administered online course that made no mention of a new system now at the center of two crash investigations, pilots' unions spokesmen for two American carriers told CNN.This is ridiculous," said Captain Dennis Tajer, a representative of the Allied Pilots Association, which represents 15,000 American Airlines pilots. "If you're going to have equipment on the airplane that we didn't know about, and we're going to be responsible for battling it if it fails, then we need to have hands-on experience.
https://edition.cnn.com/2019/03/22/u...ntl/index.html
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNėra garantijų, kad Vakarų bendrovių pilotai analogišku atveju būtų susitvarkę sklandžiai ir sėkmingai. Kai per pusmetį analogiškomis aplinkybėmis nukrenta 2 nauji to paties modelio lėktuvai, čia jau ne tik į pilotų odos spalvą reikia žiūrėti. Jau po pirmos nelaimės Boeing vadovybės galvose turėjo užsidegti "raudona lemputė". Bet kažkaip degė silpnai, o dabar jau ryškiai dega visame pasaulyje ir tai nereiškia Boeing nieko gero.
Jei po ~ 12 val tas pats lėktuvas nukrenta - skrydžių kompanijoje kažkas negerai.
Jei po triukšmo ir išleistos instrukcijos ir pažadėto PĮ atnaujinimo nukrenta Namibian - kažkas negerai su kompanija ir pilotų paruošimu.
Ar padės raudona lemputė jei niekas neskaito instrukcijų?
Comment
-
Gal tas pilotas buvo labiau patyręs ar šiaip smalsesnis, gudresnis ir jo žinios viršijo reikalaujamą standartą. Lion Air iš tikrųjų galima kaltinti dėl to, kad vėl leido tam lėktuvui skristi normaliai neišsiaiškinusi problemos. Kas ten buvo atnaujinta tarp Lion Air ir Ethiopean katastrofų? Nebent instrukcijos. Juk skundžiasi ir amerikiečių pilotai, kad trūko informacijos ir praktinio paruošimo.
Cox points to the similarities between two systems on board a 737 Max 8 series as a potential cause of confusion for pilots: The MCAS and runaway trim. Both can cause an airplane to nose down, but Cox says 737 pilots know how to deal with a runaway trim from years of experience.
The MCAS -- new to the 737 Max series -- is a less familiar system to pilots. In an emergency situation, with multiple in-flight warnings, Cox says it could be difficult to correctly diagnose the MCAS as the problematic system.
Comment
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
"Atsarginis" Lions pilotas susitvarkė iš galinės sėdynės.
Jei po ~ 12 val tas pats lėktuvas nukrenta - skrydžių kompanijoje kažkas negerai.
Jei po triukšmo ir išleistos instrukcijos ir pažadėto PĮ atnaujinimo nukrenta Namibian - kažkas negerai su kompanija ir pilotų paruošimu.
Ar padės raudona lemputė jei niekas neskaito instrukcijų?Paskutinis taisė John; 2019.03.22, 12:44.
Comment
-
Kai oro linijų „Lion Air“ lėktuvo įgula visomis išgalėmis stengėsi suvaldyti krentantį „Boeing Co. 737 Max“ orlaivį, jie sulaukė netikėtos pagalbos: iš ne tarnybos metu lėktuvu skridusio piloto, kuris tuo metu atsitiktinai buvo lėktuvo piloto kabinoje.
https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=80666951
Comment
-
Šitas reikalas jau aptartas.
Įdomiai rašo apie MCAS subtilybes
Change to 737 MAX controls may have imperiled planes, experts say
But pilots would have needed to know that MCAS existed, that it had unusual power to force the plane down and that “a hard pull on the yoke” would no longer turn off the automatic trim that uses MCAS, John Hansman, an aeronautics professor at MIT, said in an interview.An American Airlines flight manual mentions MCAS only in a table of acronyms, according to an October 2018 edition of the 1,400-page book seen by Reuters. Pilots have raised questions about why more detail on MCAS was not included.
https://www.reuters.com/article/us-e...UzRvpbW7wpB7hs
Comment
Comment