Kita vertus toks van Zantenas nebuvo nei kariškis, nei korejietis, ale visvien jam niekas iš įgulos taip ir nepaprieštaravo, kai jis be take off clearance kilt sumąstė. Kuom tai baigėsi visi žinom.
NTSB (National Transportation Safety Board) Kuri tiria šį įvykį kartu su Pietų Korėjos Tyrėjais per konferencija davė šiek tiek detalių apie incidentą:
The NTSB just held a press conference and gave some additional details:
•United Airlines is stepping up to help accommodate Asiana passengers.
•The CVR and FDR (aka “black boxes”) contain “good data.”
•During the approach for landing, the engines were idle and the speed of the 777 was below the target airspeed of 137 kts.
•Seven seconds before impact, there was a call to increase speed.
•Only 1.5 seconds before impact, the crew called for a go around.
•The flight crew will be interviewed over the next few days.
•The Boeing 777-200ER involved (HL7742) was delivered to Asiana Airlines in March 2006 and had about 5000 cycles.
•They are not giving details about the two deceased passengers.
•They do not expect to come to a conclusion in the next few days and need to continue their investigation.
Jei pilotas, tai viskas normalu, kad 43val., nes pagrindine kontrole turi kapitonas(angl. terminologija captain and first officer(pilot)). Ir radija greiciausiai komnikavo pilotas (first officer), o lektuvo kontrole turejo kapitonas(Captain).
Asiana Airlines Inc said the pilot in charge of landing the Boeing 777 that crash-landed at San Francisco's airport on Saturday was training for the long-range plane and that it was his first flight to the airport with the jet.
"It was Lee Kang-kook's maiden flight to the airport with the jet... He was in training. Even a veteran gets training (for a new jet)," a spokeswoman for Asiana Airlines said on Monday.
"He has a lot of experience and previously flown to San Francisco on different planes including the B747... and he was assisted by another pilot who has more experience with the 777," the spokeswoman said.
Co-pilot Lee Jeong-min, who has 3,220 hours of flying experience with the Boeing 777 and a total of 12,387 hours of flying experience, was helping Lee Kang-kook in the landing, the spokeswoman said.
http://www.huffingtonpost.com/2013/0...n_3559084.html
Iš to straipsnio lyg ir galima daryti išvadą, kad tas, kuris tupdė, ir buvo kapitonas. Patyręs, bet ne su to modelio lėktuvu. Ir neaiški vieta, kad pirmą kartą San Franciske leidosi su reaktyviniu, nors toliau paminėta, kad yra leidęsis su B747.
Dar nereikia atmesti kultūrinių veiksnių. Kažkada skaičiau, kad korėjiečiai negali prieštarauti vyresniam asmeniui, net jei šis neteisus. Tokiu atveju, jei tupdo vyriausias įgulos narys ir ką nors daro ne taip, jaunesni negali jam aiškinti. Įdomu, kiek šitos tradicijos realiai veikia konkrečiose situacijose. Kasdieniniame gyvenime problemų nekeltų, o aviacijoje gali blogai baigtis. Iš įgulos niekas nežuvo, tai gal bus pateikta išsamesnių paaiškinimų.
Būtent dėl kultūrinių veiksnių visi Korėjos pilotai net vidaus skrydžiuose bendrauja anglų k. Irgi kažkada kažkur skaičiau, manau jei kam įdomu - susiras.
Būtent dėl kultūrinių veiksnių visi Korėjos pilotai net vidaus skrydžiuose bendrauja anglų k. Irgi kažkada kažkur skaičiau, manau jei kam įdomu - susiras.
Yra dar kitas kultūrinis aspektas su korejiečiais. Jie visiškai darboholikai, baisesni už bet kokį europietį darboholiką, palyginami gal tik su japonais. Miega po kelias valandas dažnai. Ar neišgirsim apie fatigue?
Galbut planavo ant tako atsidurt anksciau nei tai realiai ivyko. Nes kiekvienam auksciui yra atitinkamas greitis tupimo metu, bei iskleistu posparn laipsnis, kurie ir duoda pagrindini letejima pries pat tupima
An internal fire broke out on Friday on a Boeing 787 that Ethiopian Airlines had parked between flights at London’s Heathrow Airport, the airport said.
/\
O Dreamlineris gali vėl tūpti neapibrėžtam laikui. Beje, būtent šis orlaivis buvo pirmasis pakilęs į komercinį skrydį po trijų mėnesių priverstinės pertraukos. Neilgai tepaskraidė.
Su tuo lot boeing' kuriozine situacija. Del kazkokio transkoderio gedimo norvegu sistema neidentifikavo ir jie jo neileido i savo oro erdve. Aisku gedimai negerai, bet sitas visas incidentas tampa kuriozisku, kai flightradar24 tas lektuvas buvo identifikuojamas ir nuostabiausiai matomas, net ir sis skrydis
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Romos Fjumičino oro uoste sekmadienį per audrą sugedus važiuoklei pasviro ir nuo tūpimo tako nuslydo "Alitalia" lėktuvas, buvo nesunkiai sužeista maždaug 10 žmonių.
Iš Madrido atskridusiame "Airbus A320" buvo 151 keleivis, pranešė Italijos naujienų agentūra ANSA.
Pranešime cituojami pareigūnai, kurie sakė, kad yra maždaug 10 "žaliojo kodo" sužeidimų. Tai reiškia, kad maždaug 10 keleivių buvo nesunkiai sužeisti; jiems medikai pagalbą suteikė pačiame oro uoste.
Pilotas lėktuvui artėjant prie oro uosto suprato, kad dešinioji važiuoklė neišsiskleidė, ir iš anksto perspėjo skrydžių kontrolierius.
Tūpdamas lėktuvas pasviro ir pasirėmė ant dešiniojo sparno, vėliau jis buvo matomas ant šono netoli tūpimo tako.
Nacionalinė oro transporto saugumo agentūra pradėjo incidento tyrimą ir atsiuntė du pareigūnus apžiūrėti lėktuvo.
Comment