Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neblogas pokštas iš vieno šilto miesto į kitą šiltą miestą skrendančius keleivius kelias dienas palaikyti Sibire .

    Comment


      Vėl aukščio vairo trimerio sąlygota katastrofa. Seniau pasireikšdavo elektrinės pavaros trimerio gedimai, pvz. Tu124, savaiminis trimerio maksimalus atsilenkimas dėl el. grandinės gedimo, šįkart - falš komanda į trimerį iš kompiuterio. Kabinos nuotraukoje matome tą "ratą", kuriuo valdomas trimeris mechaniškai, jis, matyt, nebuvo pasuktas laiku. O šiaip, aukštumos trimerio gedimai yra imituojami simuliatoriuose, todėl ir naujo modelio lėktuvo pilotams tai pažįstamas reikalas. Mano asmenine nuomone, šiandien per daug skrydžio parametrų bei manipuliacijų perduota kompiuteriui, todėl pilotai paprasčiausiai nebejaučia lėktuvo (greitis paga valdymo jėgą) ir pan. Net elementariausias greičio praradimas (vairalazdė nuo savęs!) atiduotas išspręsti komp. algoritmui.
      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Aš niekada nejuokauju. Įsimink tai. Ir išvis - tu esi mūsų forumo balastas ir esi čia nepageidaujamas.
        Aš ir nesakau, kad juokauji. Tu tiesiog juokini nusišnekėdamas.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Aš ir nesakau, kad juokauji. Tu tiesiog juokini nusišnekėdamas.
          Nusišneki šitoje temoje kaip tik tu.
          Paskutinis taisė Aleksio; 2018.12.17, 17:43.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Nusišneki šitoje temoje kaip tik tu.
            Siūlau pasimatuoti kieno ilgesnis ir baigti offtopic. Kitų, tame tarpe ir mane, tokios diskusijos nedomina.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Šiandien paskelbė labai glaustas preliminarias išvadas dėl prieš mėnesį nukritusio Lion lėktuvo.

              Lion Air crash: Investigators say plane was 'not airworthy'

              The findings by the National Transport Safety Committee (KNKT) suggest that Lion Air put the plane back into service despite it having had problems on earlier flights. Its previous flight was from Denpasar in Bali to Jakarta. "During [that] flight, the plane was experiencing a technical problem but the pilot decided to continue," Nurcahyo Utomo, aviation head at the National Transport Safety Committee, told reporters. The report outlines several maintenance procedures that were carried out in response to those problems. "In our opinion, the plane was no longer airworthy and it should not have continued," he said. The committee report itself, though, does not spell out that conclusion.

              The report also indicated that pilots struggled with the aircraft's anti-stall automated system - a new feature in the 737 Max family. The report says the airline should ensure the operations manual is followed "in order to improve the safety culture and to enable the pilot to make [a] proper decision to continue the flight". It also says the carrier must ensure "all operations documents are properly filled and documented".
              Originalų reportą galima rasti čia: http://avherald.com/h?article=4bf90724/0000&opt=0

              Tai žodžiu, patvirtinta, kad "pabėgo" lėktuvo trimeris ir lėktuvas galiausiai tiesiog nuskrido žemyn į jūrą. Analogiška problema buvo keliuose skrydžiuose atgal, dėl ko prieš priešpaskutinį skrydį pakeistas vienas sensorių nauju. Problema pasikartojo ir su nauju sensoriumi. To skrydžio metu pilotai atjungė trimerio elektroniką ir tęsė skrydį. Nusileidus mechanikai dar kartą apžiūrėjo sensorius, ir leido lėktuvui skristi toliau.

              Lieka neaišku, kodėl problema neišsisprendė pakeitus sensorių, kodėl lėktuvui buvo leista vėl pakilti nesupratus problemos esmės, kodėl lemtingo skrydžio metu pilotai neperėmė trimerio rankinės kontrolės. Šito gali ir nepavykti išsiaiškinti neradus kabinos pokalbių dėžės, kuri pasikasė kažkur dugne. Avialinijos dar gavo priekaištų už tai, kad priešpaskutinio skrydžio metu pilotai tęsė skrydį, nors turėjo iškart suktis atgal ir kad skirtinguose dokumentuose skirtingas keleivių skaičius.

              Comment


                Parašė kutas Rodyti pranešimą
                Šiandien paskelbė labai glaustas preliminarias išvadas dėl prieš mėnesį nukritusio Lion lėktuvo.



                Originalų reportą galima rasti čia: http://avherald.com/h?article=4bf90724/0000&opt=0

                Tai žodžiu, patvirtinta, kad "pabėgo" lėktuvo trimeris ir lėktuvas galiausiai tiesiog nuskrido žemyn į jūrą. Analogiška problema buvo keliuose skrydžiuose atgal, dėl ko prieš priešpaskutinį skrydį pakeistas vienas sensorių nauju. Problema pasikartojo ir su nauju sensoriumi. To skrydžio metu pilotai atjungė trimerio elektroniką ir tęsė skrydį. Nusileidus mechanikai dar kartą apžiūrėjo sensorius, ir leido lėktuvui skristi toliau.

                Lieka neaišku, kodėl problema neišsisprendė pakeitus sensorių, kodėl lėktuvui buvo leista vėl pakilti nesupratus problemos esmės, kodėl lemtingo skrydžio metu pilotai neperėmė trimerio rankinės kontrolės. Šito gali ir nepavykti išsiaiškinti neradus kabinos pokalbių dėžės, kuri pasikasė kažkur dugne. Avialinijos dar gavo priekaištų už tai, kad priešpaskutinio skrydžio metu pilotai tęsė skrydį, nors turėjo iškart suktis atgal ir kad skirtinguose dokumentuose skirtingas keleivių skaičius.
                Avialinijos pačios pradėjo spręsti šią Boeing 737 Max problemą, kad ateityje nepasikartotų pan. incidentai.
                Southwest fits all its Boeing 737 MAX planes with new safety device to avoid a repeat of the Lion Air crash that killed 189 people

                Flickr

                Comment


                  Košmaras, kas vyksta pasaulyje:
                  Pareigūnai tiria „kriminalinį“ Merkel lėktuvo gedimo pėdsaką, žiniasklaida jį vadina beprecedenčiu https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=79733383
                  Vokietijos vyriausybė mano, kad kanclerės Angelos Merkel lėktuvo gedimas gali turėti „kriminalinį“ pėdsaką. Tai penktadienį pranešė laikraščio „Rheinische Post“ portalas, remdamasis šaltiniais saugumo institucijose
                  p.s. asmeniškai manau, kad toks įvykio traktavimas atitinka gražulistano, janutienės ir visokių acto garintojų lygį. Tokį straipsnį įdėjau "just for fun".
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Va čia tai nesėkminga diena: LOT propelerinis Bombardier, dar kitaip žinomas kaip Dash 8, pakilo iš Varšuvos - ir kelios minutės po pakilimo buvo aptiktas gedimas važiuoklėje, lėktuvas apsisuko ir sėkmingai nusileido toje pačioje Varšuvoje. Visi persėdo į pakaitinį - tam pakilus, pilotų kabinoje pradėjo kauptis dūmai, tad teko leistis avariniu būdu antrą kartą, per porą valandų.

                    Truputį plačiau:
                    http://avherald.com/h?article=4bfae879&opt=0

                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Va čia tai nesėkminga diena: LOT propelerinis Bombardier, dar kitaip žinomas kaip Dash 8, pakilo iš Varšuvos - ir kelios minutės po pakilimo buvo aptiktas gedimas važiuoklėje, lėktuvas apsisuko ir sėkmingai nusileido toje pačioje Varšuvoje. Visi persėdo į pakaitinį - tam pakilus, pilotų kabinoje pradėjo kauptis dūmai, tad teko leistis avariniu būdu antrą kartą, per porą valandų.

                      Truputį plačiau:
                      http://avherald.com/h?article=4bfae879&opt=0
                      Šito modelio lėktuvas ir VNO ne kartą leidosi be priekinės važiuoklės ar su kokiu kitu gedimu, keista, kad tokiems grabams dar leidžia skraidyti.
                      Flickr

                      Comment


                        Dar vienas akmuo į 737 Max daržą

                        Spicejet Boeing 737 MAX 8 Engine Shuts Down in Flight

                        https://aviationvoice.com/spicejet-b...%20in%20Flight

                        Comment


                          Kaip į lėktuvą įsinešti ginklą??

                          Incidentas Rusijoje: kryptį pakeitęs orlaivis jau nusileido, sulaikytas vyras. Lėktuvo, skridusio maršrutu Surgutas-Maskva, keleivis pareikalavo apsukti orlaivį ir skristi į Afganistaną.
                          https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=80167099

                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Rusija.

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                              Kaip į lėktuvą įsinešti ginklą??



                              https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=80167099
                              Sorguto (ar kaip jis besivadintų) Oro Uosto apsauginis Kolia tuo metu miegojo girtas, o jį pavaduojantis apsaugos darbuotojas Vasia tikriausiai buvo išėjęs į perekūrą, kkurio metu prigėręs vodkės tikriausiai irgi užmigo. Čia toks labiausiai tikėtinas paaiškinimas Rusijos kontekste.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Sorguto (ar kaip jis besivadintų) Oro Uosto apsauginis Kolia tuo metu miegojo girtas, o jį pavaduojantis apsaugos darbuotojas Vasia tikriausiai buvo išėjęs į perekūrą, kkurio metu prigėręs vodkės tikriausiai irgi užmigo. Čia toks labiausiai tikėtinas paaiškinimas Rusijos kontekste.
                                O toks modernus, "įmantrių" formų oro uostas. Ir parkavimas nuo Vilniaus mažai skiriasi

                                https://www.google.com/maps/@61.3390...7i13312!8i6656

                                Comment


                                  Taigi rašo straipsnį, kad jokio ginklo nebuvo rasta.

                                  Comment


                                    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                    Taigi rašo straipsnį, kad jokio ginklo nebuvo rasta.
                                    Nu žinoma, nes jeigu būtų radę, būtų tekę daryti nemažai pasiaiškinimų jau nebe tik saviems, bet ir užsieniečiams, kur skraido šita avialinija. Tai "nerasti" ginklo labiau apsimokėjo.

                                    Comment


                                      Labai egzotiškai atrodo nulūžtanti lėktuvo nosis: Užfiksuota akimirka, kaip Rusijos karinis lėktuvas trenkiasi į žemę ir sprogsta https://tv.lrytas.lt/zinios/pasaulis...ogsta-9013671/

                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Pirmadienio ryte iš Vilniaus oro uosto pakilo „GetJet Airlines“ lėktuvas, turėjęs nuskraidinti poilsiautojus į Egipto kurortą Hurgadą. Tačiau netrukus buvo pastebėtas sutrikimas, todėl orlaivį teko apsukti Baltarusijoje ir grįžti atgal į Vilnių.
                                        https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...-637-1094044#_


                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Laiko klausimas, kada tokia šaraškino kontora užsilenks. Jei jau skraido su grabais, galėtų bent nudažyti kaip nors.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X