Parašė Ignalina
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Pagrindinė avarijos priežastis - Bangladešas.
Pilotų pokalbio su oro dispečeriais įrašas rodo, kad lakūnai tiksliai nežinojo leidimosi krypties.Pilotas nevykdė dispečerių nurodymų ir artėjo prie oro uosto vienintelio tako klaidinga kryptimi
Comment
-
Parašė John
Bangladešas (ar Rusija) kaip ir negarsėja gera lėktuvų (ar bet ko kito) priežiūra. Pernai gal tiesiog per fuksą neapturėjo rimtų incidentų. Dabar tiesiog back to normal
Comment
-
Bet labai daug kas priklauso nuo pilotų. Pvz. Quantas, su kiauru sparnu ir pilnu baku nutūpdė lėktuvą Singapūre. Vargu ar nepatyrusiam pilotui būtų pasisekę. O vat AirAsia, vietoje to, kad vadovautųsi instrukcija, ištraukė saugiklį, ko pasekoje ir įvyko katastrofa.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė CiurlionisBet labai daug kas priklauso nuo pilotų. Pvz. Quantas, su kiauru sparnu ir pilnu baku nutūpdė lėktuvą Singapūre. Vargu ar nepatyrusiam pilotui būtų pasisekę. O vat AirAsia, vietoje to, kad vadovautųsi instrukcija, ištraukė saugiklį, ko pasekoje ir įvyko katastrofa.
Grįžtant prie kitų naujienų:
https://www.facebook.com/Aeronews.ro...24914487584645
Comment
-
Vel aviakatastrofa.... Alžyre sudužo lėktuvas, skelbiama, kad žuvo mažiausiai 100 žmonių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=77673297
Comment
-
Parašė JohnIl-76. Kaip gi kitaip.Delfi: Žinutėje socialiniame tinkle „Twitter“ vietos laikraštis „Asharq AL-awsat“, remdamasis kariniais šaltiniais teigia, kad lėktuve iš viso buvo apie 200 žmonių ir visi jie žuvo.
Nelabai suprantu kaip ir kodėl krovininiam lėktuve buvo 200 žmonių. Auksarankiai perdarė?
Comment
-
Parašė JopapaVel aviakatastrofa.... Alžyre sudužo lėktuvas, skelbiama, kad žuvo mažiausiai 100 žmonių
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/worl....d?id=77673297Studentas
Comment
-
Kalbant apie panašius įvykius kaip susiduria du lėktuvai ant žemės arba kaip sparnais užkabina kažkokį tai objektą, ar tai būtų namas, sunkvežimis etc., dėja tačiau technologijos kuri galėtų įspėti pilotus apie kliūtį dar nėra. Pilotai savo nuomone turi nuspresti ar lėktuvas tilps ar ne. Jei nėra tikras, gali palaukti kol oro uosto personalas įvertins iš lauko susidariusią padėtį. Kai kurie didesni lėktuvai turi įmontuotas kameras ant vertiklaus stabilizatoriaus bei kai kuriais atvėjais - ant 'pilvo' (dar žinoma kaip 'važiuoklės' kamera), tačiau nevisada tai padeda.
Šiuo atvėju (Turkish ir Asiana), Turkish Airlines lėktuvas laukė leidimo/maršalo, kad galėtu įvažiuoti į vartus. Tačiau kad pilnai neužblokuoti ridėjimo tako ir leisti kitiem lėktuvam pravažiuoti jie nusprendė ne pilnai įvažiuoti į vartus taip paliekant pakankamai vietos kitiem lėtuvam pravažiuoti. Ir iš ties, mažesni lėktuvai ie. A320, B737 etc. tikrai būtų galėja 'prasibrauti'. Bėda ta, kad A330 sparnų ilgis yra ganėtinai didesnis už sakykim A320, 60,3m v 35,8m. Šiuo atvėju Asiana įgula galbūt nepastebėjo kad Turkish A321 yra nepilnai įvažiaves į vartus, ir kadangi ta 'alėja' (riedėjimo takas tarp terminalų arba 2 uždarų erdvių yra vadinamas 'alley') ir taip yra siaura + pilotai dar turbūt ruošėsi pakylimui, jie greičiausiai į tai dėmesio neatkreipė ir galvojo kad tilps. Tačiau gavosi taip kaip gavosi...
Dar norėčiau ta proga prisegt video į Boeing su partnerių komanda kuriamą technologija, kuri tikėkimės ateityje padės išvengti panašių įvykių. Technologija dar LABAI ankstyvoje fazėje, ir greičiausiai užtruks dar nemažai laiko iki kol bus galima ja naudoti.
Video: Boeing tests ground collision avoidance technology; https://www.youtube.com/watch?v=1L0Z0lZzVgg
- 1 patinka
Comment
-
Parašė tomoxasKalbant apie panašius įvykius kaip susiduria du lėktuvai ant žemės arba kaip sparnais užkabina kažkokį tai objektą, ar tai būtų namas, sunkvežimis etc., dėja tačiau technologijos kuri galėtų įspėti pilotus apie kliūtį dar nėra. Pilotai savo nuomone turi nuspresti ar lėktuvas tilps ar ne.
Comment
-
Kaip galima nepastebėti taip akivaizdžiai ant kelio stovinčio lėktuvo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered
Kaip galima nepastebėti taip akivaizdžiai ant kelio stovinčio lėktuvo? Juk jis nebuvo atitrauktas kokiu metu, čia tas pats, kas gatvėje nepastebėti stovinčio automobilio, reikia būti girtam arba kažką maigyti telefone. Beje, konkrečiai A330 turi vadinamą On-Board Airport Navigation sistemą, bet atrodo nei vienas iš pilotų nežiūrėjo nei į tą ekraną, nei kas vyksta priekyje pro langą...
'the On-Board Airport Navigation System helps reduce errors in surface navigation, prevent runway incursions by warning the pilots in advance, and reduce pilot workload in complex airfields.'
Tačiau kad ir kaip bebūtų, OANS nepadės tokioje situacijoje kaip kad Turkish ir Asiana susidūrime. Dar noriu pasakyti kad OANS sistema iš tiesų buvo sukurta ir skirta A380, ir tik 2013 metais Airbus ją sertifikavo kitiem Airbus šeimos nariam ie. A320 ir A330. Asiana lėktuvas buvo pagamintas 2009 metais - 4 metais ankščiau negu OANS sistema buvo sertifikuota ant A330, taigi nereikia daryti prielaidos kad būtent tas lėtuvas ją turėjo. Kadangi tokios informacijos neturiu tai negaliu pasakyti, tačiau tai yra nesvarbu kadangi ta sistema greičiausiai nebūtų padėjus išvengti to susidūrimo, kadangi ji nėra ant tiek tiksli kaip kad gali pasirodyti.
Kaip matom pati sistema veikia su ~10m paklaida, pagal mano 'rough' paskaičiavimus Turkish A321 buvo išsikišes vos ~2m, tai čia klausimas kaip ant ekrano tai atrodytų.(Nors daugumoje 'demo' nuotraukų kažkodėl stacionarių lėktuvų prie terminalo išvis nerodo).
Sources:
Comment
-
Kuboje kildamas sudužo lėktuvas „Boeing 737“
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-737-57-974168
Comment
-
Parašė senasnamasKuboje kildamas sudužo lėktuvas „Boeing 737“
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-737-57-974168Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment