Parašė Jopapa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąSiūlom pirma perskaityt pačiam, ir, pamačius, kad straipsnyje nieko naujo, o antraštė klikbaitinė, iš viso nedėti.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Deja,dar viena aviakatastrofa....81 žmogų, tarp jų – brazilų futbolininkus, skraidinusio lėktuvo katastrofa: rasti bent 6 išgyvenusieji
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ieji-57-718910
Comment
-
Žuvo beveik visa futbolo komanda
Gražus gestas tragedijos akivaizdoje – varžovai atiduoda titulą, dėl kurio kovoti skrido brazilai
Comment
-
Lėktuvas skrido maršrutu, kurio ilgis viršijo leistiną tokio lėktuvo skridimo nuotolį, ko pasekoje baigėsi degalai. Nekvalifikuoti pilotai, saugos taisyklių nesilaikymas, atsilikusios bananų respublikos. Suvedus viską į vieną lėktuvą, kitokio rezultato tikėtis būtų naivu. Labai abejoju, kad tai paskutinis kartas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLėktuvas skrido maršrutu, kurio ilgis viršijo leistiną tokio lėktuvo skridimo nuotolį, ko pasekoje baigėsi degalai. Nekvalifikuoti pilotai, saugos taisyklių nesilaikymas, atsilikusios bananų respublikos. Suvedus viską į vieną lėktuvą, kitokio rezultato tikėtis būtų naivu. Labai abejoju, kad tai paskutinis kartas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal nedaryk kaip orakulas išvadų.
https://en.wikipedia.org/wiki/LaMia_...es_Flight_2933
The distance between the two airports is 1,605 nautical miles (2,972 km), slightly exceeding the specified range of the Avro RJ85, which is 1,600 nautical miles (2,963 km).
Comment
-
The plane lost contact with ground controllers as it approached Medellin at about 22:15 (03:45 GMT), after the pilot reported an electrical fault. It came down in a mountainous area.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąGal nedaryk kaip orakulas išvadų.
Pilot reported he was out of fuel moments before airplane carrying Brazilian soccer team crashed, killing 71Paskutinis taisė Lettered; 2016.11.30, 22:56.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPasirodo iš tikrųjų baigėsi kuras, kaip pilotai galėjo taip pražiosoti, negu lėktuvuose niekas nepypsi ir nemirksi, kai baiginėjasi degalai? Net automobilius tas jau yra.Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Įprastinis variantas su apsileidusiomis trečiojo pasaulio oro linijomis su atsipūtusiu požiūriu į lėktuvų priežiūrą ir gali būti, kad panašiu pilotų požiūriu. Nenustebčiau, jei kuro davikliai galėjo neveikti ar išvis būti atjungti (kad nervų negadintų) ir dar pagalvota, kad "kas čia, kad keliais kilometrais per toli - nuskrisim".Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr pypsi, ir mirksi, bet automobilio vairuotojas gali sustoti ir nubėgti su kanistrą iki degalinės, o pilotas priverstas tempti iki tako. Bet kaip galima buvo išleisti į reisą lėktuvą, kuris negali pasiekti tikslo (arba gali pasiekti ant ribos) - man nesuprantama.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąĮprastinis variantas su apsileidusiomis trečiojo pasaulio oro linijomis su atsipūtusiu požiūriu į lėktuvų priežiūrą ir gali būti, kad panašiu pilotų požiūriu. Nenustebčiau, jei kuro davikliai galėjo neveikti ar išvis būti atjungti (kad nervų negadintų) ir dar pagalvota, kad "kas čia, kad keliais kilometrais per toli - nuskrisim".
Iš esmės tai 5 mi arba 9 km, spekuliuojant, pilotas gal galvojo pataupyti ir žemėti su "idle" variklių eiga, gal buvo didelis priešpriešinis vėjas, kas padidino kuro sąnaudas. Kas be ko pilotas jautė spaudimą iš viršaus. Primetė, kad esant gerom sąlygom ir taupiam žemėjimui, kuro likus +10 km, vis dėl to pritrūko.
Esmė ta, kad lėktuvas skrido daugiau, nei leidžia jo nuotolis tas nuotolis irgi yra sąlyginis, bet daugiau mažiau tikslus.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Pradėjo kristi vienas po kito į metų pabaigą, o metai turėjo būti saugiausi per visą istoriją.
Lėktuvo katastrofa Pakistane: rašomas blogiausias scenarijusAviate, navigate, communicate
Comment
-
-
-
Artėja revoliucija aviacijoje: skristi bus saugiau
Europos kosmoso agentūra atliko vilčių teikiančius naujos skrydžių valdymo sistemos bandymus. Ši sistema naudoja internetą ir palydovus, ji leidžia stebėti orlaivių padėtį keturmatėje koordinačių sistemoje (keturmatėje erdvėje, vadinamajame erdvėlaikyje, kuris suprantamas kaip trimatės visatos erdvės susiejimas su laiku, tad erdvėlaikis tampa keturmate koordinačių sistema. – Red.). Toks sprendimas turi smarkiai pagerinti skrydžių saugumą.
Europos kosmoso agentūra paskelbė, kad užbaigtas svarbus etapas išbandant naują skrydžių valdymo sistemą, vadinamąją IRIS. Ji leidžia ne tik stebėti orlaivių padėtį keturmatėje erdvėje, bet ir perduoti nurodymus bei informaciją įgulai tiesiai į valdiklio ekraną. Pažvelgus į monitorių bus galima nustatyti geografinę platumą ir ilgumą, aukštį virš jūros lygio ir laiką. Pilotams jau nebereikės radijo ryšio, naudojamo kiekvienam savo veiksmui patvirtinti.
Bandymai buvo atlikti keturių skrydžių metu. Ryšys su skrydžių valdymo centru nenutrūko net tada, kai lėktuvai persijungdavo nuo vieno palydovo prie kito. Tam pasitarnavo naujoviška IRIS naudojama ryšio sistema. „Oro eismo intensyvumas ir toliau didėja, tad prietaisų rodmenų skaitmeninimas lakūno kabinoje vienas iš efektyviausių būdų radijo dažnių diapazono „kamščiams“ mažinti. Naudojantis palydovinio ryšio galia ir saugumu iš esmės pasikeičia situacija, palyginti su sausumos technologijomis, kuriomis mes naudojamės šiandien“, – sako kapitonė Mary McMillan, skrydžių saugos specialistė. Pasak „The Guardian“, IRIS turi būti įdiegta oro uostuose iki 2028 metų. Europoje ši sistema dar kartą bus išbandyta kitų metų pabaigoje.
Nauja oro eismo kontroliavimo sistema padidins saugumą. Ji taip pat padės išvengti tragedijų, tokių kaip Malaizijos oro bendrovės lėktuvo, skridusio iš Kvala Lumpūro į Pekiną (skrydis 370) , išnykimas. Lenkijos oro eismą kontroliuojantys dispečeriai taip pat rengiasi šiai revoliucijai – jie išbando naują sistemą, įgalinančią stebėti orlaivių judėjimą 4D koordinačių sistemoje, teigia straipsnio autorius. Tad skrydžių saugumo lygis padidės ir kaimyninės šalies oro uostuose. Anksčiau ar vėliau, reikia manyti, ji bus įdiegta ir Lietuvoje.
Europe trials air-traffic-control-over-IP-and-satellite 'IRIS' plans to replace spoken instructions, works on four test flights
http://www.theregister.co.uk/2016/12...pandsatellite/Paskutinis taisė Arunasx; 2017.01.02, 21:26.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Turbut pirmasis siais metais?....... Kirgizijoje mažiausiai 37 žmonės žuvo pirmadienį paryčiais per Turkijos krovininio lėktuvo katastrofą netoli pagrindinio šalies oro uosto, kai laineris nukrito ant gyvenvietės, mėgindamas nusileisti tvyrant tirštam rūkui, pranešė pareigūnai.
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ones-57-741030
Comment
Comment