Manau putleris lektuvu kieki tokiu atveju smarkiai padidintu. Gal net kokia parodomaja akcija su sausumos pajegom surengtu kokiam gerai vakaruose zinomam miestui, pvz Palmyroj
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąJei sprogo bomba, tuomet keista kad tai ivyko virs Egipto, o ne virs juros (dar 5 min skrydzio) ir ne virs Rusijos, arba bent Turkijos...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąYpač kaip į visą tai reaguos Putinas ir rusai.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPutinas bombą padėjo ar kaip suprasti?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNa yra ir tokia versija
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąČia pagal nutylėjimą tokia versija visada. Nors bet kokią versiją galima suvesti iki tos versijos, priklausomai kaip geriau.
Kita vertus, bet kokiu atveju bet kokia sumaištis nedislokuota pačioje Rusijoje yra naudinga V.Putinui.
Comment
-
Kuo toliau tuo įdomiau: Bendrovės „Egypt Air“ lėktuvams uždrausta skristi į RusijąAviate, navigate, communicate
Comment
-
Smagus nusileidimas turejo but „AirBaltic“ lėktuvui patekus į didelės blaškos zoną sužeisti du keleiviai http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...viai-57-546135
Comment
-
Kaip tik šitą vakar skaičiau. Kaip suprantu, AirAsia šitą gedimą fiksavo daug kartų iki tragedijos tame pačiame lėktuve. Problemą "sprendė" tiesiog perkraudami kompą? Tik iki galo nesupratau, ar problema tebuvo warning signalai, ar kažkas rimčiau, kas realiai trukdytų lėktuvo valdymui?
Bet kokiu atveju, kas atsakingas už problemos ignoravimą? Negi tai normali praktika aviaindustirjoje?
Dar vienas niuansas:
There appeared to be miscommunication between the two men - at one point, they seemed to push their joysticks in opposite directions.
Jau antra tragedija su labai panašiomis detalėmis. Ar Airbusui nereiktų pergalvoti savo valdymo joystick'ų keitimo į normalius vairus, kaip yra Boeing lėktuvuose?
Comment
-
Bijau pameluoti, bet mano spėjimas, kad problema būtų greičiausiai buvus spręsta lėktuvui sustojus ilgesnei patikrai (C check)? O laikinai buvo priimtas laikinas sprendimas, kuris visada padėdavo perkraunat kompą.
Bet aviacijoje, niekada nebūna vienas faktorius, kuris lemia katastrofą.
Antrasis faktorius, tai audra, kurioje jie skrido, kai gavo neteisingą signalą iš kompo. Audroje beprotiškai sunku orientuotis ir tu turi pasitelkti instrumentais AI (Attitude indicator). Nes realiai, dažniausiai tu nematai horizonto ir tau gali atrodyti, kad lėktuvas sukasi į vieną ar kitą pusę, kyla ar leidžiasi nors iš tiesų taip nėra.
Bet dėl sistemos perkrovimo ar audros lėktuvai nekrenta.
Vis dėl trečiasis, bei lemiamas faktorius tai žmogiškasis, sprendžianti iš išvadų, kai kapitonas perkrovė sistemą, antrasis pilotas, nesugebėjo orientuotis erdvėje ir kėlė lėktuvo nosį į viršų. Maža to komunikacija buvo per prasta ir jie nesugebėjo pastebėti, kad vairalazdes suka į skirtingas puses.
Atrodo, kad po John minėtos AF katastrofos turėjome išmokti bendrauti kabinoje, pasirodo, kad deja ne.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBijau pameluoti, bet mano spėjimas, kad problema būtų greičiausiai buvus spręsta lėktuvui sustojus ilgesnei patikrai (C check)? O laikinai buvo priimtas laikinas sprendimas, kuris visada padėdavo perkraunat kompą.
Bet aviacijoje, niekada nebūna vienas faktorius, kuris lemia katastrofą.
Antrasis faktorius, tai audra, kurioje jie skrido, kai gavo neteisingą signalą iš kompo. Audroje beprotiškai sunku orientuotis ir tu turi pasitelkti instrumentais AI (Attitude indicator). Nes realiai, dažniausiai tu nematai horizonto ir tau gali atrodyti, kad lėktuvas sukasi į vieną ar kitą pusę, kyla ar leidžiasi nors iš tiesų taip nėra.
Bet dėl sistemos perkrovimo ar audros lėktuvai nekrenta.
Vis dėl trečiasis, bei lemiamas faktorius tai žmogiškasis, sprendžianti iš išvadų, kai kapitonas perkrovė sistemą, antrasis pilotas, nesugebėjo orientuotis erdvėje ir kėlė lėktuvo nosį į viršų. Maža to komunikacija buvo per prasta ir jie nesugebėjo pastebėti, kad vairalazdes suka į skirtingas puses.
Atrodo, kad po John minėtos AF katastrofos turėjome išmokti bendrauti kabinoje, pasirodo, kad deja ne.
Comment
Comment