Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJuodosios dėžės ir turėtų būti uodegoje.
Comment
-
Ok my! Paskubėjau su savo paskutiniu pranešimu. Juodosios dėžės, panašu, kad, rastos!
BBC
AirAsia QZ8501: 'Black box' flight recorders 'found'
Comment
-
bet kaip suprantu toks lektuvo "issidalinimas" nutiko dar ore? Nes jei keleiviai dar prisisege, durys, uodega ir ivairios smulkios nuolauzos rastos gan stambiu atstumu, tai negalejo nutikt nuo tiesiog smugio i vandeni? Pastarojo atveju isivaizduoju vistiek pilotai bent bandytu sioki toki suvaldyma ir nesiplojima tiesiai galva...
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąbet kaip suprantu toks lektuvo "issidalinimas" nutiko dar ore? Nes jei keleiviai dar prisisege, durys, uodega ir ivairios smulkios nuolauzos rastos gan stambiu atstumu, tai negalejo nutikt nuo tiesiog smugio i vandeni? Pastarojo atveju isivaizduoju vistiek pilotai bent bandytu sioki toki suvaldyma ir nesiplojima tiesiai galva...
Tas atstumas yra ne toks ir didelis...
Kai yra stall, plojasi dideliu greičiu taip, kad subyra į daug dalių, vien nuo smūgio į vandenį gali net susiploti, vos ne kaip po metalo presu. Tiesa, jei tai nenutinka anksčiau, atsiskyrimas gali įvykti ir ore, priklausomai, nuo n faktorių, pvz. kritimo trajektorijos.
Jei uodega atsiskyrė ore, pilotai deja neturėjo jokių galimybių suvaldyti orlaivio.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Mūsų žurnalistų kompetencija ir sugebėjimas pasirinkti tinkamus šaltinius:
Spėjimas: „AirAsia“ lėktuvas subyrėjo prieš nukrisdamas į jūrą
Official: AirAsia plane exploded after hitting water
arba "Back to school to learn English"Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Alvydas Šumskas: aviakompanijos suvokia – brangiausiai kainuoja katastrofa
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3PMFbusmv
Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook
Comment
-
Taip išeina,kad pilotų klaida?Čia jie taip staigiai kilo išjunge autopilotą ar kaip?
Indonezijos transporto ministerija paaiškino, kodėl nukrito „AirAsia“ laineris
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz3PNI19QYV
Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on FacebookPaskutinis taisė Jopapa; 2015.01.20, 17:20.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąBet juk tokiame aukštyje iš stall'o išeit neturėtų būti itin didelė problema? Ar čia blogos oro sąlygos tą kardinaliai keičia?
Bet dabar svarbiausia sužinoti, kodėl jo "rate of climb" buvo 6000 pėdų per minutę. Nes tai maždaug 3-4 kartus daugiau, nei įprasta civilinėje avaicijoje.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTeoriškai nėra problema, jei atlieki visus "stall recovery" žingsinius, be abejo oro sąlygos gali turėti įtakos. Jei tai yra "deep stall" tai stabilizuoti padėties beveik nėra galimybių.
Bet dabar svarbiausia sužinoti, kodėl jo "rate of climb" buvo 6000 pėdų per minutę. Nes tai maždaug 3-4 kartus daugiau, nei įprasta civilinėje avaicijoje.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTurbūt dėl to, kad davikliai aukščio buvo sugedę, nematė klaidos nei pilotai, nei lėktuvo kompiuteriai.
Comment
-
Kol kas iš dėžių, reikia suprasti, nieko naujo nesužinojom. Apie labai staigų kilimą buvo rašoma iškart po katastrofos. Kad buvo stall'as taip pat buvo more or less aišku iškart po įvykio. Tiesiog recorderiai tai patvirtino.
Vienintelė naujiena ta, kad veikė visokie įspėjimo signalai ir kad pilotai bandė (makes sense... nors nedetalizuojama, kaip) suvaldyti lėktuvą. Nors ir tuos dalykus turbūt buvo galima lengvai nuspėti iškart po katastrofos. Jokių naujų esminių detalių pateikta nebuvo.
Ir apskritai, kodėl dėžės nebuvo perduotos prancūzams, britams ar kokios nors kitos normalios valstybės tyrėjams? Nors imk ir nusišauk, bet iki galo pasitikėti Indonezijos ekspertais neina nė pro kur. O jeigu koks nors Alachas ims ir sugalvos, kad kas nors buvo kitaip, negu rodo juodosios dėžės? Ir kad negalima to viešinti? Arba kad išvis nėra reikalo viešinti tyrimo rezultatų, nes tai gali, pavyzdžiui, įžeisti Islamą? That kind of shit.Paskutinis taisė John; 2015.01.21, 16:09.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTurbūt dėl to, kad davikliai aukščio buvo sugedę, nematė klaidos nei pilotai, nei lėktuvo kompiuteriai.
Jei kalbi apie greičio daviklius, užšalus pitot vamzdeliui, tai jo veikla grįžta į normalią maždaug po 30s.- 1min. Tiesa tuomet dažnais atvejais išsijungia autopilotas, visa esmė tuomet, grubiai tariant, nieko nedaryti, tiesiog pilotuoti lėktuvą rankiniu būdu, nekeičiant skrydžio parametrų.
Airbus griežtai nerekomenduoja bandyti bandyti iš naujo įjungti autopiloto, nes AP gaus klaidingą info iš išorinių indikatorių.
Klausimas ar AirAsia pilotai buvo apie tai mokomi ir klausimas ar išsijungus AP jie nebandė jo įjungti, bet tai paiškės sausio 28d. kai paviešins "flight data recorder".Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąIr apskritai, kodėl dėžės nebuvo perduotos prancūzams, britams ar kokios nors kitos normalios valstybės tyrėjams?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Pagal ICAO konvenciją, prie tyrimo turi būti prileisti Airbus (kaip lėktuvo gamintojas) ir EASA (European Aviation Safety Agency, kaip lėktuvo gamintojo prižiūrėtoja), tai manau, kad tyrimas turėtų būti tikrai tikslus. Indonezijos CAA priežiūros Europos Sąjunga nepripažįsta (kas rodo apie realų jų lygį), todėl ir nemažai Indonezijos aviakompanijų yra EU BlackList'e.
Comment
-
„AirAsia“ juodoji dėžė atskleidžia – pavojaus signalas „permušė“ pilotų balsus
Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz3PTcPZcfA
Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąIndonezijos CAA priežiūros Europos Sąjunga nepripažįsta (kas rodo apie realų jų lygį), todėl ir nemažai Indonezijos aviakompanijų yra EU BlackList'e.
Visai nesenai, kuomet Lion Air Balyje nuoriedėjo nuo tako dėl pilotų klaidos.
Bet "runway overrun" yra pakankamai dažnas reiškinys Indonezijoje. Yra net tokių atvejų, kai lėktuvas darydamas "ILS approach" sugeba nutūpti pora metrų į šoną nuo tako.
Būdamas Indonezijoje atkreipiau dėmesį, kad pilotai neišlipa iš lėktuvo vizualiniai patikrai.
Bet blogiausia, kas turbūt gali nutikti, kad atradus tam tikrus saugumo pažeidimus, AirAsia užsivertų Australija.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment