Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu, dabar jau nelabai svarbu, kas bus rasta/iškelta, o kas ne, kol nebus rasti recorderiai (black box). Duomenų ir dabar yra nemažai, bet jie nepaaiškina, kas tiksliai atsitiko skrydžio metu, dėl ko lėktuvas nukrito iš 11km aukščio.
    Juodosios dėžės ir turėtų būti uodegoje.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Juodosios dėžės ir turėtų būti uodegoje.
      Bet rašoma, kad jos tikriausiai atsiskyrė ir nukrito kažkur kitur. T.y. almost certainly juodosios dėžės uodegos nuolaužose nėra.

      Comment


        Ok my! Paskubėjau su savo paskutiniu pranešimu. Juodosios dėžės, panašu, kad, rastos!

        BBC
        AirAsia QZ8501: 'Black box' flight recorders 'found'

        Comment


          bet kaip suprantu toks lektuvo "issidalinimas" nutiko dar ore? Nes jei keleiviai dar prisisege, durys, uodega ir ivairios smulkios nuolauzos rastos gan stambiu atstumu, tai negalejo nutikt nuo tiesiog smugio i vandeni? Pastarojo atveju isivaizduoju vistiek pilotai bent bandytu sioki toki suvaldyma ir nesiplojima tiesiai galva...

          Comment


            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            bet kaip suprantu toks lektuvo "issidalinimas" nutiko dar ore? Nes jei keleiviai dar prisisege, durys, uodega ir ivairios smulkios nuolauzos rastos gan stambiu atstumu, tai negalejo nutikt nuo tiesiog smugio i vandeni? Pastarojo atveju isivaizduoju vistiek pilotai bent bandytu sioki toki suvaldyma ir nesiplojima tiesiai galva...

            Tas atstumas yra ne toks ir didelis...

            Kai yra stall, plojasi dideliu greičiu taip, kad subyra į daug dalių, vien nuo smūgio į vandenį gali net susiploti, vos ne kaip po metalo presu. Tiesa, jei tai nenutinka anksčiau, atsiskyrimas gali įvykti ir ore, priklausomai, nuo n faktorių, pvz. kritimo trajektorijos.

            Jei uodega atsiskyrė ore, pilotai deja neturėjo jokių galimybių suvaldyti orlaivio.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Mūsų žurnalistų kompetencija ir sugebėjimas pasirinkti tinkamus šaltinius:

              Spėjimas: „AirAsia“ lėktuvas subyrėjo prieš nukrisdamas į jūrą

              Official: AirAsia plane exploded after hitting water

              arba "Back to school to learn English"
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Šaunuoliai broliai, gerai dirba.

                Flickr

                Comment


                  Rastas AirAsia lėktuvas

                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Alvydas Šumskas: aviakompanijos suvokia – brangiausiai kainuoja katastrofa

                    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz3PMFbusmv
                    Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

                    Comment


                      Taip išeina,kad pilotų klaida?Čia jie taip staigiai kilo išjunge autopilotą ar kaip?
                      Indonezijos transporto ministerija paaiškino, kodėl nukrito „AirAsia“ laineris

                      Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz3PNI19QYV
                      Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook
                      Paskutinis taisė Jopapa; 2015.01.20, 16:20.

                      Comment


                        Bet juk tokiame aukštyje iš stall'o išeit neturėtų būti itin didelė problema? Ar čia blogos oro sąlygos tą kardinaliai keičia?
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment


                          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                          Bet juk tokiame aukštyje iš stall'o išeit neturėtų būti itin didelė problema? Ar čia blogos oro sąlygos tą kardinaliai keičia?
                          Teoriškai nėra problema, jei atlieki visus "stall recovery" žingsinius, be abejo oro sąlygos gali turėti įtakos. Jei tai yra "deep stall" tai stabilizuoti padėties beveik nėra galimybių.

                          Bet dabar svarbiausia sužinoti, kodėl jo "rate of climb" buvo 6000 pėdų per minutę. Nes tai maždaug 3-4 kartus daugiau, nei įprasta civilinėje avaicijoje.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Teoriškai nėra problema, jei atlieki visus "stall recovery" žingsinius, be abejo oro sąlygos gali turėti įtakos. Jei tai yra "deep stall" tai stabilizuoti padėties beveik nėra galimybių.

                            Bet dabar svarbiausia sužinoti, kodėl jo "rate of climb" buvo 6000 pėdų per minutę. Nes tai maždaug 3-4 kartus daugiau, nei įprasta civilinėje avaicijoje.
                            Turbūt dėl to, kad davikliai aukščio buvo sugedę, nematė klaidos nei pilotai, nei lėktuvo kompiuteriai.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Turbūt dėl to, kad davikliai aukščio buvo sugedę, nematė klaidos nei pilotai, nei lėktuvo kompiuteriai.
                              Toks kilimo greitis (~120km/h) turėtų fiziškai jaustis. Pilotai turėjo suprasti, jei kita aplinka buvo rami. Bet matyt vyko kažkas ekstraordinaraus.

                              Comment


                                Kol kas iš dėžių, reikia suprasti, nieko naujo nesužinojom. Apie labai staigų kilimą buvo rašoma iškart po katastrofos. Kad buvo stall'as taip pat buvo more or less aišku iškart po įvykio. Tiesiog recorderiai tai patvirtino.

                                Vienintelė naujiena ta, kad veikė visokie įspėjimo signalai ir kad pilotai bandė (makes sense... nors nedetalizuojama, kaip) suvaldyti lėktuvą. Nors ir tuos dalykus turbūt buvo galima lengvai nuspėti iškart po katastrofos. Jokių naujų esminių detalių pateikta nebuvo.

                                Ir apskritai, kodėl dėžės nebuvo perduotos prancūzams, britams ar kokios nors kitos normalios valstybės tyrėjams? Nors imk ir nusišauk, bet iki galo pasitikėti Indonezijos ekspertais neina nė pro kur. O jeigu koks nors Alachas ims ir sugalvos, kad kas nors buvo kitaip, negu rodo juodosios dėžės? Ir kad negalima to viešinti? Arba kad išvis nėra reikalo viešinti tyrimo rezultatų, nes tai gali, pavyzdžiui, įžeisti Islamą? That kind of shit.
                                Paskutinis taisė John; 2015.01.21, 15:09.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Turbūt dėl to, kad davikliai aukščio buvo sugedę, nematė klaidos nei pilotai, nei lėktuvo kompiuteriai.
                                  Bet yra du orientaciniai parametrai tai yra PFD "primary flight display/attitude Indicator", kurie puikiai indikuoja, kai lėktuvo nosis staigiai pakyla. Ir antrasis realusis horiznotas, tiesa esant debesyje toks orientavimasis yra nepatikimas.

                                  Jei kalbi apie greičio daviklius, užšalus pitot vamzdeliui, tai jo veikla grįžta į normalią maždaug po 30s.- 1min. Tiesa tuomet dažnais atvejais išsijungia autopilotas, visa esmė tuomet, grubiai tariant, nieko nedaryti, tiesiog pilotuoti lėktuvą rankiniu būdu, nekeičiant skrydžio parametrų.

                                  Airbus griežtai nerekomenduoja bandyti bandyti iš naujo įjungti autopiloto, nes AP gaus klaidingą info iš išorinių indikatorių.

                                  Klausimas ar AirAsia pilotai buvo apie tai mokomi ir klausimas ar išsijungus AP jie nebandė jo įjungti, bet tai paiškės sausio 28d. kai paviešins "flight data recorder".
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Ir apskritai, kodėl dėžės nebuvo perduotos prancūzams, britams ar kokios nors kitos normalios valstybės tyrėjams?
                                    Aš esu tikras, kad tyrime dalyvauja Airbus atstovai, o gal ir BEA atstovai.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Pagal ICAO konvenciją, prie tyrimo turi būti prileisti Airbus (kaip lėktuvo gamintojas) ir EASA (European Aviation Safety Agency, kaip lėktuvo gamintojo prižiūrėtoja), tai manau, kad tyrimas turėtų būti tikrai tikslus. Indonezijos CAA priežiūros Europos Sąjunga nepripažįsta (kas rodo apie realų jų lygį), todėl ir nemažai Indonezijos aviakompanijų yra EU BlackList'e.

                                      Comment


                                        „AirAsia“ juodoji dėžė atskleidžia – pavojaus signalas „permušė“ pilotų balsus

                                        Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...#ixzz3PTcPZcfA
                                        Follow us: @15minlt on Twitter | 15min on Facebook

                                        Comment


                                          Parašė smb Rodyti pranešimą
                                          Indonezijos CAA priežiūros Europos Sąjunga nepripažįsta (kas rodo apie realų jų lygį), todėl ir nemažai Indonezijos aviakompanijų yra EU BlackList'e.
                                          Kiek pamenų dauguma jų buvo įtrauktos po Adam Air katastrofos, kuomet išaiškėjo daug pažeidimų susijusių su saugumu, bei spragos pilotų mokyme.
                                          Visai nesenai, kuomet Lion Air Balyje nuoriedėjo nuo tako dėl pilotų klaidos.

                                          Bet "runway overrun" yra pakankamai dažnas reiškinys Indonezijoje. Yra net tokių atvejų, kai lėktuvas darydamas "ILS approach" sugeba nutūpti pora metrų į šoną nuo tako.

                                          Būdamas Indonezijoje atkreipiau dėmesį, kad pilotai neišlipa iš lėktuvo vizualiniai patikrai.

                                          Bet blogiausia, kas turbūt gali nutikti, kad atradus tam tikrus saugumo pažeidimus, AirAsia užsivertų Australija.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X