Parašė John
Rodyti pranešimą
Anot "žinančių" ACARS sistema gyvena kažkur vienoje iš elektronikos spintų toli nuo pilotų kabinos. Tai pabrėžiama spekuliacijose apie ACARS išjungimo tikimybę modulio "ištraukimo" būdu (kad nebūtų pasiūstas "ate" serveriui). T.y. kartu sudegt ir dar "nunuodyt" pilotus visai nerealu. Plius elektronika ir laidai degdami tikrai dvokia
Galima būtų patikėt, kad ten kažkas užsidegė (ar šeip sugedo) ir ACARS nustojo veikt. Kur konkrečiai yra TCAS transponderis nežinau, bet abejoju kad šalia ACARS. Net jei ir būtų šalia, tai kaip ir rašiau, kažkam ten užsidegus pas pilotus kabinoje užsidegtų "kalėdinė eglutė". T.y. nieko nežinot apie gaisrą jie negali.
Galų gale, gali padegt ne pats blokas bet laidai iki jo, kokia nors duomenų magistralė. Bet tai labai jau sofistikuota ir praktiškai neįtikėtina (ne pats degimo faktas, o tai kad sudegė būtent tų modulių laidai). Šiandien per vieną iš talkšou plepėjo Lufthansa pilotas. Tai jis sakė, kad jie turi bent pora radijų: trumpabangę kuria pagrinde ir naudojasi, bet ji labai toli netempia. Beigi ilgų bangų, kuri veikia praktiškai visur, bet labai prasta kokybė. Todėl dažniausiai jie patys jos net nesiklauso.
Kad dar sudegė ir jos abi kažkaip netikiu. O SatCom'as visiškai atsitiktinai liko sveikas Be to dar lėktuve lieka krūva mobilių telefonų tam kad pasiūst "SOS degam ruoškit aerouosto X taką NN avariniam nusileidimui".
Comment